Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2180 Locuri de Munca Area sales manager - Joburi Area sales manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2180 Locuri de Munca Area sales manager - Joburi Area sales manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Area sales manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul IdealDacă activitățile de vânzare şi negociere sunt provocatoare pentru tine, dacă ești o persoană energică și pragmatică, cu abilități de planificare, organizare și disponibilă de a efectua deplasări zilnice pentru atingerea obiectivelor de vânzări, atunci ești coechipierul pe care îl căutăm pentru clientul nostru.Experiența în domeniul vânzărilor de produse tehnice către revânzători și cunoștințele de operare PC pot constitui un avantaj.Ne îndreptăm atenția către candidatul cu potențial, care va fi atent selecționat, beneficiind de o pregătire ulterioară graduală în centrele din țara ale clientului. Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: promovarea și vânzarea gamei de produse din portofoliu; administrarea eficientă și dezvoltarea portofoliului actual de clienți din zona arondată; urmărirea derulării corecte a contractelor și încasărilor; monitorizarea concurenței din zona de Sud-Est a țării.Beneficiile tale vor fi: pachet salarial format din par
APT NEW BUSINESS SOLUTIONS
Candidatul ideal DDS Diagnostic este prima companie 100% romaneasca dedicata inovarii in domeniul diagnosticului in vitro. Identificăm, dezvoltăm, producem și comercializăm cele mai performante soluții de diagnosticare și testare rapidă, pentru spitale, clinici și laboratoare medicale.Fondată în anul 2002, compania s-a concentrat de la început pe cercetarea, dezvoltarea, fabricarea și comercializarea celor mai performante soluții de diagnosticare și testare rapidă, pentru spitale, clinici și laboratoare medicale.Produsele companiei sunt folosite în prezent în peste 300 de laboratoare medicale din spitale si clinici publice sau private și sunt fabricate în conformitate cu Directiva 98/79/CE, transpusă în HG 798 din 3 iulie 2003, prezentând totodată autorizație de punere pe piață emisă de Ministerul Sănătății din România – Agenția Națională a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.Pentru ca ne dezvoltam echipa de vanzari la nivel national cautam colegi care sa ne ajute sa marim portof
SC DDS DIAGNOSTIC SRL
Candidatul ideal A University degree in Economics, Sales and Marketing or Business Studies is preferred.Fluency in Romanian and English.Experience in Electric retail (Sales of MDA is considered an advantage).Good understanding of the Romanian retail market – local & international retailers.Proven experience in integrating of marketing and sales strategies.Excellent problem-solving and analytical skills regarding the interpretation of sales performance and market trend information.Willingness and desire for training and self-improvement.Excellent verbal and written communication skills.Willingness for intensive travel in and out of the country (roughly 75 % of the time)A valid and clear driver’s license.Energetic, self-initiative and motivated person.Descrierea jobului General Summary: Planning, managing and controlling all activities in a specific region or sales channel in Romania. Ensure growth in the sales volume and achieving the KPI’s. Identifies objectives, strategies and action
LIEBHERR-ROMANIA
Candidatul ideal Suntem în căutarea a 2 colegi pe postul de Area Sales Manager pentru Slatina/Craiova, Buzau/Ploiesti. Comunici eficient: exprimi idei in mod clar si elocvent dar poti ajusta discursul la situatie si audienta;​ Cunosti piata: intelegi in detalii fine piata in care activezi, tendintele si ce o influenteaza, stii sa prioritizezi actiunile in consecinta; Identifici si formulezi clar nevoia Clientului: Esti capabil sa creezi valoare pentru Client prin identificarea, clarificarea si prioritizarea nevoilor acestuia Formulezi si prezinti solutii: creezi valoare “win-win” pentru Client, prin oferirea dе solutii potrivite nevoilor si prin prezentarea acestora intr-un mod transparent si convingator Esti de incredere si castigi increderea: ai abilitatea dе a conduce o conversatie dе business in directia dorita Auto cunoastere si auto dezvoltare: esti capabil sa iti atingi targeturile si sa te integrezi in echipa prin intelegerea emotiilor proprii si ale celorlalti, precum si prin
SC SAROM IMPEX SRL
Candidatul ideal - Experienta cel putin 3 ani in domeniul vanzarilor de materiale de constructii/amenajari interioare constituie un avantaj;- Inclinatie catre munca de teren;- Permis de conducere categoria B;- Abilitati de comunicare, negociere si dezvoltare a relatiilor interpersonale;- Persoana organizata, perseverenta si persuasiva;- Disponibilitate pentru asimilare de informatii noi;- Orientare catre rezultate, corectitudine si punctualitate;- Abilitati de planificare si optimizare a activitatilor zilnice specifice vanzarii;Descrierea jobului RESPONSABILITATILE JOBULUI :- Formarea, dezvoltarea si gestionarea eficienta a portofoliului de clienti pe zona alocata;- Atingerea obiectivelor de vanzari si incasari stabilite;- Cunoasterea, promovarea si comercializarea produselor companiei;- Negocierea si gestionarea contractelor cu clientii firmei;- Intocmirea rapoartelor de vanzari si incasari;BENEFICII :- SALARIU FIX MOTIVANT, comision in functie de livrarea ciferelor targetate lunar;-
Confidenţial
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;- Experiență minim 3 ani în vânzarea echipamentelor de protecție individuală (EIP) și de lucru;- Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;- Cunostințe avansate de limba engleză;- Operare calculator (MS Office) nivel avansat (Excel, Word, PowerPoint);- Permis de conducere, cat. B;- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere, management și cunostințe de utilizare a sistemului de Achiziții Publice – SICAP;- Disponibil pentru deplasări interne în interes de serviciu; Descrierea jobului Responsabilități:- Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți.- Dezvoltă portofoliul de clienți, prin identi
CESS PLUS SOLUTIONS S.​R.​L.​
Candidatul ideal Requirements: 5+ years of professional experience in sales with successful track record in FMCG Proven experience in coordinating a sales team in FMCG environment as Sales Supervisor or Area Sales Manager Experience in multinational companies will be a plus University degree – Economic / Technical Knowledge and experience of the traditional trade and modern trade channels commercial approach, trends, processes and procedures English: advanced PC skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Clean driving license B category Profile oriented to field work (80% field, 20% administration) Strong verbal and written communication skills Able to build strong relationships with key customers in the allocated area Confident; dynamic personality with “hands-on” approach Correctness; attention; calm; promptitude; kindness; moral integrity Customer service orientated People management skills Strong negotiations skills Structured and organized person Open minded, learning capabilitie
TCHIBO BRANDS
Candidatul ideal AREA SALES MANAGER - Sud-Est ( BZ, GL, BR, TL, CT, CL, IL)Est (IS, SV, BT, BC, VS)Sud (AG, PH.B.IF.DJ,OT.VL)Candidatul ideal:- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic- experiență de minim 3 ani în vânzări consultative B2B- abilitati reale de comunicare si negociere- capacitate de a planifica si organiza activitatile la nivel regional- permis de conducere categoria B- cunostinte de limba engleza si de operare PC (Microsoft Office, ERP)- domiciliul in unul din urmatoarele orase: - Tulcea, Galati pentru Sud-Est - Iasi, Neamt sau Bacau pentru Est - Arges pentru SudDescrierea jobului Responsabilitati principale:- extinderea si dezvoltarea pietei regionale prin implementarea strategiei de vanzari a companiei- prospectarea continua a pietei in scopul identificarii unor noi oportunitati de business si a extinderii portofoliului actual de clienti- planificarea si efectuarea vizitelor la clienti, în conformitate cu obiectivele agreeate- identificarea nevoilor clientilo
PLASMASERV
Candidatul ideal Ce cautam la viitorul Coleg? Capacitate de analiza,sinteza si luare a deciziilor, rezolvare de probleme si setare de priorităţi; Excelente abilităţi de comunicare , prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare; Aptitudini organizatorice, iniţiativă, flexibilitate; Studii superioare finalizate, cu diploma de licenta;. Corectitudine, loialitate,seriozitate, perseverenta Structurat, disciplinat si proactive; Spirit de echipa; Cunostinte operare PC si Smartphone; Domiciliul stabil in regiunea specificata, ( jud.BT, NT, IS,SV,VS,GL- pentru NE , respectiv CT, BR, GL, BZ, IL CL -pentru EST) Permis de conducere categoria B de minim 2 ani. Disponibilitate pentru deplasare in arie Experienta de minimum 3 ani in vanzari ( fmcg/carte ) Capacitate de analiza, sinteza si prioritizare, Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor, Gandire pozitiva, orientare spre rezultate, initiativa, Cunoasterea pietei din zona alocata,Descrierea jobului Descriere
BOOKIDZ SOLUTIONS S.​R.​L.​
Candidatul ideal Sigma CVM is inviting you to join the company and its team as Area Sales Manager.Requirements:- Relevant Technical University degree is preferred- Proven agricultural machines and equipment sales- Advances technical knowledge about agricultural machines and equipment- Customer focused, strong negotiation and communication skills- Advanced skill in anticipating client needs- IT proficiency (ERP, MS Office package, etc)Descrierea jobului Responsibilities:- Promotes, presents and sells agri machines and equipment sold by the Company, in accordance with the standards and commercial policies of the Company- Establishes meetings with clients and maintains permanent contact with clients in the area for which he is responsible- Provides business advice to customers on the purchase of products sold by the Company- Collaborates closely with the company's departments to complete the sales- Proposes and participates in actions to promote the Company's offers (demonstration
SIGMA CVM ROMANIA
Candidatul ideal Studii medii sau superioareMinim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts/ Traditional Trade, in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare/ congelare.Cunoastere a pachetului Office;Carnet de conducere categoria B;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Rezistenta la presiune si termene limita;Spirit de echipa.Descrierea jobului ASM Bucuresti - 3 posturiResponsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor tip IKA si TT din zona alocata; asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor/ contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu (redactare, semnare, inregistrare in baza de date etc.);Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual (ex.: volume, conditii comerciale, plan livrari, term
AAYLEX ONE COCORICO
Candidatul ideal About the job:Firma Silcar, producatoare de ferestre si usi din tamplarie PVC si aluminiu angajeaza Area Sales Manager.Judetele pentru care se cauta Manageri zonali sunt: Salaj, Mures, Cluj, Alba, Bistrita, Suceava, Maramures si Bihor.Candidatul ideal are: Studii medii sau superioare in domeniul tehnic; Experienta in vanzarile B2B (reprezinta avantaj vanzari produse PVC); Abilitatea de a intelege si a acumula informatii tehnice (schite, componente ferestre si usi PVC); Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere; Disponibilitate la deplasari pentru a acoperi judetele din portofoliu; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Cunoasterea unei limbi straine reprezinta un avantaj: Italiana, franceza, englezaOfertă: Salariul fix, motivant si tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta; Echipament de lucru - laptop si telefon; Masina pentru deplasari; Contract de munca pe perioada nedeterminata cu program de lucru de luni pana vineri.Descrierea jobul
SILCAR WINDOWS&DOORS INTERNATIONA
Candidatul ideal Studii de specialitate. Profil Electric sau similar. Dorința de a-și construi o carieră pe termen lung în companie. Persoana dinamică, sociabilă, comunicativă, spirit de echipă. Abilități de negociere, bun organizator. Constituie un avantaj experiența de vânzări echipamente electrice. Permis auto cat B.Descrierea jobului Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI Consilierea clienților în achiziționarea celor mai potrivite produse Creșterea volumului de vânzări Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Promelek XXI Elaborarea programului de vizite la clienți Utilizare CRM Dezvoltarea și menținerea unei relații profesionale bune cu clienții si angajații companieiZona: regiunea de Vest a țării (BH, TM, AR)Beneficii: salariu fix, bonus în funcție de rezultate bonuri de masă notebook telefon mobil autoturism instrumente pentru desfășurarea acti
PROMELEK XXI
Candidatul ideal - Persoana seriosa si onesta;- Persoana cu atitudine pozitiva, perseverenta si orientata catre rezultate;- Sa detina abilitati excelente de comunicare si prezentare;- O persoana care sa puna rezultatele echipei inaintea rezultatelor personale;- Sa detina studii superioare sau medii;- Sa detina cunoștințe de bază MS Office, in special Outlook si Excel (cunoasterea functiilor Vlookup si Pivot Table constituie un MARE PLUS);- Detinerea unui permis auto categoria B (OBLIGATORIU);- Cunoasterea limbii engleze este un MARE PLUS;- Experienta in vanzari in domeniul HORECA (hoteluri, restaurante, catering) de minim 1 an (preferabil in aceeasi firma) este OBLIGATORIE, 3 ani este un MARE PLUS;Descrierea jobului - Promovarea si vanzarea produselor din portofoliu stabilit de Hendi Romania , respectand politica comerciala a firmei;- Acordarea de suport tehnic clienților pentru obținerea celor mai bune rezultate cu echipamentele noastre;- Indeplinirea obiectivelor de vanzari personale
HENDI FOOD SERVICE EQUIPMENT ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare; Experienta de minim 1 an in coordonarea unei echipe de vanzari directe; Are capacitatea de a organiza, coordona, controla si evalua activitatea unei echipe; Capacitate de analiza, sinteza; Abillitati de comunicare si de negociere; Auto-motivare si capacitatea de a performa eficient in perioade dificile; Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Internet); Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Sa formeze o echipa de consilieri vanzari servicii financiare; Sa planifice, coordoneze si sa controleze activitatea echipei de vanzari directe; Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor; Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.Beneficii : oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pa
TBI Credit
Candidatul ideal Iti doresti sa aduci in fermele romanesti genetica agricola performanta?Esti pasionat de vanzari?Te bucuri sa lucrezi in echipa si sa contribui la rezultate de exceptie?Atunci …locul tau este alaturi de noi !!!Ce este nevoie sa detii:Experienta de minimum trei ani in vanzari de input-uri agricoleBuna cunoastere a fermierilor din zona de responsabilitateStudii superioare finalizate in sectorul agricolFoarte buna abilitati de negociere, prioritizare, organizare si planificare, relationare cu focus pe obtinerea rezultatelor dorite.Capacitate de urmarire si implementare a pasilor vanzarii si de identificare a semnalelor de cumparareExcelente abilitati de ascultare activa si comunicare eficientaCapacitate de a identifica oportunitatile de dezvoltare a zoneiFoarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica, proactivitate si rezolvare a problemelor.Permis dе conducere.Descrierea jobului Responsabilitati:Promovezi direct catre fermieri produsele din portofoliu, in ve
BIOCROP
Candidatul ideal Manpower România recrutează un Area Sales Manager - Dealer Auto pentru unul dintre clienții săi, o companie internationala este cel mai mare importator auto din România.Cerinte: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta; Experienta de 2-4 ani pe o pozitie similara; Limba engleza nivel mediu; Bune abilitati de operare PC; Permis de conducere categoria B. Integritate; Bune competente de interrelationare; Adaptabilitate la partenerii de discutie, empatie; Gestionarea conflictelor; Capacitatea de a argumenta pana la concluzia dorita; Promoveaza si stimuleaza colaborarea.Descrierea jobului Responsabilitati: Buna organizare a retelei de distribuitori si dezvoltarea acesteia; Atingerea obiectivelor stabilite prin Business Plan, elaborarea planurilor de actiune pentru indeplinirea obiectivelor; Implementarea locala a strategiei si a planurilor de marketing; Prospectarea zonei arondate pentru identificarea de noi potentiali parteneri in zona; Asigura suportul si consili
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal Ambitios, organizat, responsabil; Abilitati excelente de comunicare, prezentare si relationare cu clientii si colegii; Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu; Permis categ B; Experienta in vanzarea produselor din lemn ori a materialelor de constructii prezinta avantaj; Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Industriale si Agricole prezinta avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Crearea, mentinerea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti in Bucuresti si Romania; Urmarirea si realizarea planului de vanzari; Viziteaza regulat clientii din zona alocata; Prezinta produsele companiei si ofera solutii in concordanta cu nevoile clientilor; Intocmeste contracte si urmareste desfasurarea lor in conditiile stabilite; Intocmeste rapoarte de activitate cat si despre concurenta.Beneficii : Masina; Telefon; Pachet salarial atractiv acordat in funcție de experiență si competențe; Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale in cadrul unei compa
MINA FERWOOD
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minimum 3 ani si in managementul unei echipe de minimum 2 ani; Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG; Excelente abilitati de conducere si coordonare a oamenilor din subordine; Excelente abilităţi de comunicare si relationare; Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa; Etică profesională şi integritate personală; Disponibilitate la deplasări (peste 50% din timp); Permis de conducere categoria B; Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat); Studii superioare finalizate cu diploma de licenta.Descrierea jobului Monitorizeaza gradul de indeplinire al obiectivelor de acoperire clienti, distributie, produse, merchandising si incasarea debitelor; Se implica in formarea noilor angajati din echipele de vanzare, instruindu-i si acordandu-le tot suportul, in conformitate cu procedurile companiei. Coordoneaza, controleaza, organizeaza
Interbrands
Candidatul ideal - Bune abilitati organizatorice si relationare interpersonala;- Buna cunoastere a tehnicilor dе negociere;- Atentie distributiva si atitudine proactiva;- Orientat catre solutionarea problemelor;- Deschidere la nou, spirit dе initiativa;- Cunostinte dе operare PC (Word, Excel, Outlook);- Experienta profesionala: minim 2 ani pe un post similar;- Studii superioare;- Permis dе conducere categoria B;- Disponibilitate pentru deplasari 70%.Descrierea jobului - Responsаbil de optimizarea vаnzarilor pе zona alocаta, in conformitate cu politica si strategia companiei;- Prospecteaza piata in vederea identificarii clientilor potentiali si a oportunitatilor de dezvoltare a portofoliului;- Contаcteaza, stabilеstе si participa la intalniri cu cliеntii;- Negociаza contracte in limitele de competenta stabilite prin politica companiei;- Urmareste derularea contractelor, respectarea termenelor de plata si a limitelor de credit;- Negociaza si gestioneaza intelegerile de plata in vederea r
SOCAR PETROLEUM
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2180 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.