Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Coordonator in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Coordonator in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Coordonator Vanzari Autovehicule Rulate - Brasov


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Studii universitare/postuniversitare;• 3-5 ani experienta in managementul vanzarilor - experienta in piata de autovehicule rulate constituie un avantaj;• Cunostinte foarte bune de limba engleza;• Gandire strategica, capacitati dovedite de analiza si sinteza;• Excelente abilitati de comunicare;• Organizare, responsabilitate, implicare. Descrierea jobului Rolul job-ului:• Organizeaza si coordoneaza activitatea de vanzare a autovehiculelor second-hand;• Creeaza si implementeaza strategia de vanzare;• Intocmeste si gestioneaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al departamentului;• Stabileste si urmareste realizarea politicii de stoc, a structurii si nivelului acestuia.Beneficii:• Pachet salarial motivant;• Oportunitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie aflata in dezvoltare;• Participarea la diverse programe de dezvoltare profesionala;• Expunerea la un mediu organizational profesional.
Confidenţial

Coordonator Echipe Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Coordonator de echipe de vanzari, care sa ne ajute sa dezvoltam departamentul de vanzari, sa formeze si sa conduca urmatoarea unitate de grup.Contractul va fi unul de colaborare si vom fi platiti pe baza de comision, cu posibilitatea de a ne dubla veniturile de la un an la altul.Descrierea jobului In acest rol, vei fi responsabil si remunerat pentru atingerea următoarelor obiective:Sa asiguri realizarea obiectivelor cantitative de vanzari;Sa implementezi strategia, planul de vanzari si sa contribui cu sugestii, idei, modalitati noi de a face lucrurile;Sa demonstrezi curiozitate, deschidere si sa fii implicat in planul tau de dezvoltare competente si evolutie profesionala;Sa contribui la formarea unei echipe de vanzari si sa o coordonezi.Ca tu sa performezi, noi iti punem la dispozitie contextul, intreaga structura, informatiile si instrumentele. Vei avea o serie de responsabilitati zilnice, menite sa te conduca la atingerea rezultatelor si a urm
ATELIERUL DE ELECTRICE S.​R.​L.​

Coordonator,​ Direct Sales D2d


Candidatul ideal Experienta de cel putin 2 ani in vanzari directe, experienta de 1 an in cordonarea unei echipe; Experienta in domeniul comunicatiilor prin cablu si/sau comunicatiilor electronice este un avantaj; Cunostinte foarte bune de lucru cu calculatorul (Excel, Word, PowerPoint, aplicatii specifice asociate pozitiei); Cunostinte de limba engleza; Abilitati excelente de lider si management al vanzarilor; Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva; Foarte bune abilitati de formare, dezvoltare si motivare a echipelor; Disponibilitate pentru activitate de teren, specifica vanzarilor D2D; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Coordoneaza echipele de agenti D2D, care asigura vanzarea serviciilor companiei, in regiunea alocata; Asigura executia, de catre echipa de agenti de vanzari D2D, a obiectivelor de vanzari stabilite cu superiorul direct, pentru regiunea alocata; Monitorizeaza evolutia agentilor D2D din echipa si sustine actiunil
VODAFONE ROMANIA SA

Coordonator Transport /​ Dispecer Night /​ Weekend In Brasov


Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.About our new logistic dispatcher for Trucks 22t- Previous experience as dispatcher or truck driver for trucks 22t will consider an advantage- You have a Quick head, and are able to handle multiple tasks.- Willing to work doing thе night (16:30-01:30 / 01:30-09:30), understanding that it is evening / night / Weekend- Willing to do everything in your power, to fulfill thе company’s high Customer-service, Prior knowledge about Scandinavia is an advantage- Responsible and takes pride in doing a good job- Test Eng
SASS LOGISTICS SRL

Coordonator /​ Sef Echipa


Candidatul ideal COORDONATOR / SEF ECHIPA CURATENIEPersoana poate fi localizata in jud: BRASOV si BUCURESTI Absolvent de studii medii/superioare; Experienta de minimum 6 luni in domenii precum: curatenie / coordonator echipe; - reprezinta avantaj Experienta in managementul unei echipe; Cunostinte ale pachetului MS Office (Word, Excel ) - nivel mediu; Cunostinte de limba engleza, minim nivel conversational; Abilitatea de a gestiona, simultan, mai multe proiecte in acelasi timp; Abilitatea de organizare si planificare; Competente de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Centralizeaza si efectueaza pontajele din toate locatiile alocate; Coordonarea si supervizarea echipelor; Verificarea activitatii echipelor si asigurarea trainingului pentru acestea; Participa la sedinte cu clientul; Efectuarea notelor de comanda in platforma interna, pentru necesarul de solutii si consumabile; Asigurarea respectarii programului de lucru, documentelor contractuale, a
LUNA PERSONAL S.​R.​L.​

Coordonator Lucrari Electrice/​maistru Energetician


Candidatul ideal Studii: Liceu de specialitate, Scoala tehnica de maistrii / Studii superioare de profil „electro” sau „constructii” Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office (minim Excel, Word, Power Point) Cunoasterea normativelor si standardelor in vigoare; Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita; Capacitatea de munca in conditii de stres; Permis de conducere categoria BDescrierea jobului studiază proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea construcţiilor; respecta cu strictete prevederile documentatiei tehnice, autorizatiei de construire si cerintele din avizele emise de detinatorii retelelor edilitare; participă, împreună cu proiectantul şi dirigintele de şantier la predarea amplasamentului, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper; intocmeste necesarul de materiale si echipamente corespunzator cerintelor documentatiei tehnice si a procedurilor interne privind aprovizionarea; participa ca memb
ELECTROCONSTRUCTIA ELECON SA

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Dezvoltare Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager HR dedicat și orientat către dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea și promovarea unei culturi organizaționale sănătoase și a unei forțe de muncă angajate și motivate. Managerul HR - Dezvoltare va fi responsabil de implementarea și gestionarea strategiilor și programelor de dezvoltare a resurselor umane în întreaga organizație.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe dezvoltare și formare; Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice; Capacitatea de a dezvolta și implementa programe și inițiative de dezvoltare a resurselor umane; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan; Experiență în gestionarea și mentoratul personalului; Cunoștințe solide despre legile și reglementările privind resursele umane; Diplomă de licență în resurse umane, psihologie organizațională, ma
NOBLEPIAGIO SRL

Trainee Acca Management Accountant


Candidatul ideal The trainee will enjoy working within a small remote team. This role offers an excellent opportunity for career development, with the potential to progress into a fully qualified Management Accountant.We are a very friendly team with employees in Romania, the UK & Philippines, therefore your English must be sufficient to communicate with team members and clients. Descrierea jobului Find our attached Job Pack for the role by clicking here, please read fully to learn about this exciting opportunity at Portt & Co.!About usPortt & Co are an accounting firm who provide an outsourced finance department for small businesses trading in the UK. We understand the challenges that smaller businesses face and aim to alleviate some of those pressures to allow more time for others to achieve a healthy work-life balance.By providing outsourced finance departments, clients can benefit from a range of Portt & Co’s services. Services offered range from bookkeeping and management accounts
PORTT AND CO S.​R.​L.​

Area Casino Manager Brasov


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Brasov.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a in
NOBLEPIAGIO SRL

Analist Calitate (local Product Safety Manager)


Candidatul ideal Studii universitare, tehnician sau calificare comparabilă în domeniul aviației/industriei aeronautice; Minim 2 ani de experiență inter-departamentală în producție și/sau calitate; Bune abilități de comunicare, mod proactiv de lucru; Cunoștințe MS Office Tools, google Workspace; Cunoștințe avansate de limbă engleză;Cunoștințe fundamentale despre procedurile aviatice, EASA part 21G (Aviație);Descrierea jobului Persoana de contact și coordonator pentru subiecte legate de Siguranța Produsului în fabrica din Brașov; Asigură și sprijină implementarea, rularea și îmbunătățirea proceselor privind Sistemului de Management al Siguranței (SMS) la fabrica din Brașov; Identifică și gestionează pericolele, riscurile și evenimentele, inclusiv inițierea și supravegherea măsurilor corective și preventive, pentru evitarea evenimentelor critice de siguranță; Colaborează și interacționează ca interfață cu Rețeaua de siguranță a produselor din cadrul Airbus GmbH; Dezvolta și monitorizează
PREMIUM AEROTEC SRL

Business Developer - Brasov (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Telephone Account Manager


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEALPersoanele pe care le cautam este necesar sa detina abilitati de comunicare, relationare, atitudine pozitiva si experienta in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta de cea mai buna calitate.Descrierea jobului CUNOSTINTE SI COMPETENTE NECESARE ROLULUI Ai capacitate de lucru in echipa;Ai incredere in fortele proprii si vrei constant sa te dezvolti;Ai capacitate de invatare, adaptare la situatii noi, dinamism, bun comunicator;Ești o persoana organizata, cu bune abilitati de planificareAi atitudine pozitiva si orientare catre rezultate si solutii;Ai experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;Ai dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate;Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). DESCRIEREA JOBULUIStabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare cu clientii din portofoliul
BRANDBE S.​R.​L.​

Manager Departament Comercial Brasov Astra


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Ştii cum să energizezi şi să inspiri oamenii din jurul tău astfel încât să îşi manifeste cu încredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți doreşti să fii un catalizator pentru potenţialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltării şi fructificării inteligenţei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilităţi personale precum creativitate, gândire strategică şi luarea deciziilor în mediul de business?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanţa, exemplaritatea, performanţa, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, conec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Quality Manager


Candidatul ideal Qualifications Strong knowledge of APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC Experience in conducting audits and analyzing data Ability to identify areas for improvement and implement quality standards Excellent problem-solving and decision-making skills Strong attention to detail and organizational skills Excellent communication and interpersonal skills Strong leadership, prior experience in a quality management role is a plus Bachelor's degree in a related field Advanced level of english, italian is a plusDescrierea jobului Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Quality Manager. The Quality Manager will be responsible for overseeing and implementing quality control processes and procedures, developing and growing the team, conducting audits, analyzing data, managing non-conformities and take immediate actions to meet company and customer requirements at all times, and identifying areas for improvement. They will also be responsible for developing and implementin
KROWNLEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 57 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Il putem descrie in 3 cuvinte :Rabdator ( pentru ca lucreaza cu publicul si este responsabil de oamenii pe care ii are in subordine ) , stabil ( sa fie primul care va acorda o sansa celuilat ) si muncitor ( sa isi faca meseria cu placere pentru ca acest job presupune multa responsabilitate si provocari )Descrierea jobului - coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe.- menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului- gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria- se ocupe de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantuluiProgram de lucru 5 zile cu 2 zile libere , masina ,laptop ,3 mese pe zi si bonusuri de performanta .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate (diplomă de licență); Ai minimum 3 ani experiență profesională în domeniu și minimum 1 an în coordonarea unei echipe; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să fii responsabil de întreaga activitate și de imaginea magazinului; Echipa noastră contează pe tine să fii implicat direct în construirea și buna coordonare a colegilor și proces
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Vip Account Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Clienți VIP dinamic și orientat spre servicii de excepție pentru a se alătura echipei noastre la Las Vegas Online. Acest rol esențial presupune gestionarea relațiilor cu cei mai valoroși clienți ai noștri și asigurarea unei experiențe personalizate și de înaltă calitate.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea clienților VIP, preferabil în industria jocurilor de noroc sau a ospitalității; Excelente abilități de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a construi relații durabile și valoroase; Înțelegere profundă a nevoilor și așteptărilor clienților VIP; Capacitatea de a oferi soluții personalizate și inovative pentru a îmbunătăți satisfacția clienților; Abilități de organizare și planificare, cu capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini; Disponibilitatea de a lucra flexibil, inclusiv în afara orelor obișnuite de lucru, pentru a răspunde nevoilor clienților VIP.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea portofoliului de cl
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 100 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.