Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

123 Locuri de Munca Business Developer in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

123 Locuri de Munca Business Developer in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer


Candidatul ideal Căutăm colegi în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acestora va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmartDescriere
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Business Developer - Brasov (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Business Developer


Căutăm o colegă sau un coleg în echipa de Vânzări care să ne ajute să aducem experiența Bookster în cât mai multe companii din România.Rolul acesteia / acestuia va fi să se conecteze cu lideri de business din România, să le înțeleagă în mod autentic provocările și să promoveze dezvoltarea continuă a angajaților lor.Cum ești tu? Ai experiență de cel puțin 2 ani într-un rol de vânzări B2B / Key Account Manager; Crezi în puterea cărților și ți-ar plăcea să fii un promotor al lecturii în organizații; #InLoveWithBookster Îți place să îi asculți pe cei din jur și îți dorești să înțelegi cu adevărat care sunt nevoile lor; #BeKind Nu îți stă în fire să te dai bătut cu una cu două; un refuz te motivează să găsești o soluție mai bună; #BeReliable Te încarci cu energie în prezența oamenilor și nu ai nicio reținere să suni o persoană necunoscută; #WithASmile Ești disciplinat(ă) și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău); #WorkSmart
Bookster

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Business Developer & Backup Agent Vanzari


Candidatul ideal Business developer & backup agent vanzariExcelente abilități de comunicare și putere de convingere;Experiență în vânzăriInițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;Abilități de lucru în echipă;Permis conducere categoria B (fără incidente);Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;Disponibilitate pentru activitate de teren, deplasariPerseverentDescrierea jobului Responsabilitati :Sa promoveze si sa vanda produsele in numele companieiSa dezvolte colaborari noi pe zona geografica arondataSa gestioneze clientii existenti si potențialiSa incaseze soldurile din piata conform termenelor stabiliteSa inlocuiasca provizoriu colegii agenti de vanzari pe anumite perioadeSe ofera salariu fix + comision + masina + telefon + tableta.Se lucreaza in sistemul pre-sales, astfel agentul nu gestioneaza stocul de marfa.
AREON IMPEX SRL

Business Development Representative


Candidatul ideal Cautam 3 colegi/colege care vor acoperii urmatoarele zone:1. BH, HD, CS, TM, AR2. SB, BV, CV, HR3. AB, CJ, BN, SJ, MS, SM, MM experienta min 2 ani in vanzari B2B abilitati in dezvoltarea relatiilor de incredere si de durata, excelente abilitati de comunicare verbala si in scris abilitati personale : curios, creativ, auto-organizare, interesat de medii in care se invata, abiltati in utilizarea PC, Microsoft Office, sisteme de operare ERP/CRM competente in realizarea obiectivelor de vanzari si stapanirea tehnicilor de negociere , competente in identificarea si intelegerea nevoilor clientului, in stapanirea tehnicilor de “intrebari si ascultare” si in lucrul cu obiectile competente in organizarea intalnirilor pentru auditare nevoi client, prezentare si testare produse permis de conducere cat B cunoasterea limbii engleze la nivel conversational disponibilitate la calatorii 80% din timpul de lucruDescrierea jobului Prospectarea active a potentialilor eclinti utilizarea cuno
UNITY CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Corporate Business Developer Rent A Car Sixt Group


Candidatul ideal As Business Development, you will be ultimately responsible for closing new business opportunities, developing a pipeline of potential opportunities selling services in Rent-A-Car (RAC).This will involve self-generating new business accounts, booking reservations and develop the business.We would like for you to have:• Excellent sales skills and target orientated• Excellent customer care and communication skills• Experience meeting sales quotas or working in highly commissioned positions preferred• Proactive and self-motivated• Exceptional interpersonal and relationship building skills required• Ability to follow defined service and sales processes• At least basic computer navigation skills and knowledge of Microsoft Office Applications• Well practiced presentation skills and excellent communication skills• Proven track record of working in a fast-paced business development team, either in automotive, leasing, services. B2B sales is essential• Ability to work as part o
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Telephone Account Manager


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEALPersoanele pe care le cautam este necesar sa detina abilitati de comunicare, relationare, atitudine pozitiva si experienta in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta de cea mai buna calitate.Descrierea jobului CUNOSTINTE SI COMPETENTE NECESARE ROLULUI Ai capacitate de lucru in echipa;Ai incredere in fortele proprii si vrei constant sa te dezvolti;Ai capacitate de invatare, adaptare la situatii noi, dinamism, bun comunicator;Ești o persoana organizata, cu bune abilitati de planificareAi atitudine pozitiva si orientare catre rezultate si solutii;Ai experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;Ai dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate;Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). DESCRIEREA JOBULUIStabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare cu clientii din portofoliul
BRANDBE S.​R.​L.​

Manager Departament Comercial Brasov Astra


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Ştii cum să energizezi şi să inspiri oamenii din jurul tău astfel încât să îşi manifeste cu încredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți doreşti să fii un catalizator pentru potenţialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltării şi fructificării inteligenţei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilităţi personale precum creativitate, gândire strategică şi luarea deciziilor în mediul de business?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanţa, exemplaritatea, performanţa, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, conec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Coordonator Transport /​ Dispecer Night /​ Weekend In Brasov


Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.About our new logistic dispatcher for Trucks 22t- Previous experience as dispatcher or truck driver for trucks 22t will consider an advantage- You have a Quick head, and are able to handle multiple tasks.- Willing to work doing thе night (16:30-01:30 / 01:30-09:30), understanding that it is evening / night / Weekend- Willing to do everything in your power, to fulfill thе company’s high Customer-service, Prior knowledge about Scandinavia is an advantage- Responsible and takes pride in doing a good job- Test Eng
SASS LOGISTICS SRL

Manager Zonal Vanzari


Candidatul ideal Ce calitati / Skills-uri trebuie sa ai? Sa ai cei 7 ani de acasa, Bun simt, corectitudine, seriozitate!Dispus/ă să înveți, sa citesti, sa evoluezi. Sa exploatezi la maxim biblioteca noastra si cursurile ce ti le oferim;Organizat/ă… foarte organizat/ă! Iti vei planifica o mare parte din activitati;Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă; Să știi să vorbesti frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect); Disponibil/a la program flexibil si deplasari cu cazare in teren, pe zona alocata, (zona de 5 judete);Sa ai experienta in zona Vanzarilor pe teren, minim 2 ani, de preferat pe produse tehnice;Sa cunosti foarte bine pachetul MS Office, Excel, Mail. Sa fii foarte familiarizat cu un computer.Sa detii permis de conducere cu experienta de minim 2 ani, fara evenimente majore;Sa fii OBLIGATORIU din Brasov sau imprejurimi, sau sa vrei sa te muti in Brasov;Sa ai cel putin o recomandare de la fostele joburi;Descrierea jobului Ce vei face in cadrul companiei noast
TOTALMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Il putem descrie in 3 cuvinte :Rabdator ( pentru ca lucreaza cu publicul si este responsabil de oamenii pe care ii are in subordine ) , stabil ( sa fie primul care va acorda o sansa celuilat ) si muncitor ( sa isi faca meseria cu placere pentru ca acest job presupune multa responsabilitate si provocari )Descrierea jobului - coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe.- menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului- gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria- se ocupe de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantuluiProgram de lucru 5 zile cu 2 zile libere , masina ,laptop ,3 mese pe zi si bonusuri de performanta .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Quality Manager


Candidatul ideal Qualifications Strong knowledge of APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC Experience in conducting audits and analyzing data Ability to identify areas for improvement and implement quality standards Excellent problem-solving and decision-making skills Strong attention to detail and organizational skills Excellent communication and interpersonal skills Strong leadership, prior experience in a quality management role is a plus Bachelor's degree in a related field Advanced level of english, italian is a plusDescrierea jobului Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Quality Manager. The Quality Manager will be responsible for overseeing and implementing quality control processes and procedures, developing and growing the team, conducting audits, analyzing data, managing non-conformities and take immediate actions to meet company and customer requirements at all times, and identifying areas for improvement. They will also be responsible for developing and implementin
KROWNLEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 57 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Store Manager Brasov


Candidatul ideal -Descrierea jobului -
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate (diplomă de licență); Ai minimum 3 ani experiență profesională în domeniu și minimum 1 an în coordonarea unei echipe; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să fii responsabil de întreaga activitate și de imaginea magazinului; Echipa noastră contează pe tine să fii implicat direct în construirea și buna coordonare a colegilor și proces
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Manager Dezvoltare Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager HR dedicat și orientat către dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea și promovarea unei culturi organizaționale sănătoase și a unei forțe de muncă angajate și motivate. Managerul HR - Dezvoltare va fi responsabil de implementarea și gestionarea strategiilor și programelor de dezvoltare a resurselor umane în întreaga organizație.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe dezvoltare și formare; Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice; Capacitatea de a dezvolta și implementa programe și inițiative de dezvoltare a resurselor umane; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan; Experiență în gestionarea și mentoratul personalului; Cunoștințe solide despre legile și reglementările privind resursele umane; Diplomă de licență în resurse umane, psihologie organizațională, ma
NOBLEPIAGIO SRL

Area Casino Manager Brasov


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Brasov.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a in
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Magazin/​showroom Echipamente De Protectia Muncii


Candidatul ideal Manager magazin si manager de produsÎn curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem să fie de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să coordoneze magazinul și în același timp să fie și manager de produs pe echipamente de protecția muncii. Activitatea noastră de bază este comerțul B2B și avem o echipă de vânzări specializată în acest domeniuEste important pentru acest post:- să-ți placă oamenii și interacțiunile;- să ai abilități de comunicare, prezentare, vânzare, negociere, organizare;- să știi să folosești laptop-ul din dotare la capacitate maximă.Iar dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii, echipament montan/spotiv, de pildă, dacă ai idee ce presupune organizarea și coordonarea unui Showroom cu vânzare, atunci ai un plus. Nu ne deranjează nici dacă ai cochetat cu dome
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Analist Calitate (local Product Safety Manager)


Candidatul ideal Studii universitare, tehnician sau calificare comparabilă în domeniul aviației/industriei aeronautice; Minim 2 ani de experiență inter-departamentală în producție și/sau calitate; Bune abilități de comunicare, mod proactiv de lucru; Cunoștințe MS Office Tools, google Workspace; Cunoștințe avansate de limbă engleză;Cunoștințe fundamentale despre procedurile aviatice, EASA part 21G (Aviație);Descrierea jobului Persoana de contact și coordonator pentru subiecte legate de Siguranța Produsului în fabrica din Brașov; Asigură și sprijină implementarea, rularea și îmbunătățirea proceselor privind Sistemului de Management al Siguranței (SMS) la fabrica din Brașov; Identifică și gestionează pericolele, riscurile și evenimentele, inclusiv inițierea și supravegherea măsurilor corective și preventive, pentru evitarea evenimentelor critice de siguranță; Colaborează și interacționează ca interfață cu Rețeaua de siguranță a produselor din cadrul Airbus GmbH; Dezvolta și monitorizează
PREMIUM AEROTEC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 123 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.