Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

37 Locuri de Munca Business Developer in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

37 Locuri de Munca Business Developer in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Vanzari/​business Developer Domeniul It - Colaborare


Candidatul ideal • Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere;• Bune abilitati dе interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;• Dorinta reala dе dezvoltare;Descrierea jobului • Idеntificаrеа si contаctarеа clientilor business;• Sustinеrеa interactiunilor/vizitelor lа prospеcti/cliеnti in vеdеrеа identificarii nеvoilor si oportunitаtilor de colaborare;• Colaborаreа cu depаrtamentele rеsponsabile in vеderea implementarii sistemelor;• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;• Participarea la definirea si dezvoltarea planurilor si metodelor de vanzare si abordare a pietei.Este o propunere de colaborare, prin urmare vom avea un interse comun real sa reusim!Iti oferim:• Beneficii pe termen lung din proiectele bune pe care reusesti sa le aduci;• Implicarea in proiecte si tehnologii actuale si complexe intr-un domeniu bun;
TECH ARCHITECTURE SRL

Business Developer


Candidatul ideal Experiență relevantă în dezvoltarea de afaceri, preferabil în industria produselor pentru animale de companie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Cunoștințe solide în domeniul strategiilor de vânzări și marketing. Abilitatea de a identifica și valorifica oportunități noi de afaceri. Dorința de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Abilități de planificare și organizare bune. Flexibilitate și adaptabilitate pentru a face față schimbărilor din industrie.Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de afaceri pentru creșterea vânzărilor și a cotei de piață. Întocmirea de strategii de piață și planuri de acțiune pentru a atinge obiectivele de vânzări și creștere. Stabilirea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți și potențiali. Monitorizarea tendințelor și a concurenței din industrie pentru a identifica oportunități noi. Colaborarea cu echipa
MASTER PRODUCTS NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 532 de salarii introduse în Salario: 6201 RON/Luna

Business Development Manager - Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal 3-4 ani experienta anterioara pe o pozitie similara;Studii superioare absolvite – Studii tehnice absolvite reprezinta avantaj;Cunoasterea MS Excel la nivel avansat;Limba engleza – nivel minim conversational.Descrierea jobului Construirea relatiilor pe termen lung cu clientii noi si existenti;Efectuarea de cercetari pentru a identifica noi piete si nevoi ale clientilor;Dezvoltarea unei strategii de dezvoltare a afacerii concentrata pe cresterea si dezvoltarea regiunii alocate;Dezvoltarea vanzarilor in teritorii si catre clienti care nu au cumparat pana acum tipul de linie de produse a companiei;Organizarea de intalniri de dezvoltare a afacerii cu potentiali clienti si participarea la evenimente si targuri comerciale;Dezvoltarea unei strategii de crestere concentrata atat pe castigul financiar, cat si pe satisfactia clientilor;Mentinerea si administrarea bazei de date clienti existente;Mentinerea familiaritatii cu toate produsele si programele, precum si cu politicile de
LUGERA MAKLER SRL

Manager Vanzari /​ Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ești pasionat/ă de vânzări, ai o viziune strategică și vrei să te alături unei echipe dedicată inovării și excelenței, te invităm să aplici pentru această poziție și să te alături misiunii noastre de a oferi o experiență autentică și sănătoasă clienților noștri.Profilul Candidatului: Experiență solidă în vânzări, cu rezultate dovedite Abilități excelente de comunicare și negociere Viziune strategică și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente de vânzări Abilitatea de a lucra independent, precum și în cadrul unei echipe, și de a stabili și menține relații de încredereDescrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, în conformitate cu obiectivele noastre comerciale Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor prin dezvoltarea unor parteneriate strategice Analiza pieței pentru a susține strategiile de preț și poziționare a brandului Răspunderea pentru atingerea obiectivelor de vânzăr
ARTISAN ELITE S.​R.​L.​

Manager Restaurant - Mesopotamia Baia Mare Vivo


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Baia Mare - VIVO? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:- Salariu atractiv- Training
SET-CORPORATION SRL

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Progresului


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Progresului - Baia MareDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajuteDescrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Productie


Candidatul ideal Candidatul ideal :✔ corectitudine, punctualitate, seriozitate✔ capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a spaţiului de muncă✔ spirit de echipă şi atenţie la detalii✔ cunoştinţe de bază şi abilităţi specifice proceselor de producţie✔ operare PC la nivel avansat✔ cunoştinţe în proiectare 2D (Corel sau Ilustrator) şi 3DDescrierea jobului ✔ operarea unei game variate de echipamente de ultimă generație : cutter digital, laser digital, mașină de caserat, mașină de îndoit plexiglas, router CNC, ghilotină hidraulică, mașină de ambalat, imprimantă 3D✔ verificarea și asigurarea calității produselor fabricate conform specificațiilor tehnice✔ participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de producție✔ dezvoltarea departamenului de producţie
AMD DIGITAL GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 68 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal seriozitate si responsabilitateabilitati si experienta organizatoricacapacitate foarte buna de prioritizare si planificareatentie distributivaabilitati dezvoltate de comunicare si de a dezvolta relatii interpersonalecapacitate de luare a deciziilorcunostinte foarte bune Microsoft Officeaspect placutDescrierea jobului se ocupa de relatia cu clientii intrati in magazin sau care solicita informatii telefonic sau pe emailse ocupa de intocmirea de documente specifice activitatiipastreaza curatenia la locul de muncaasigura legatura dintre persoanele cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteiase ocupa de apeluri telefonice sau diferite rapoarte si cereripoate reprezenta managerul la intalniri atunci cand acesta nu este prezentpastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces
VLAROX FISCAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3811 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Mall


Candidatul ideal Experiențele frumoase ne țin împreună!Pentru că #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Experiențe multiple de învățare, dinamism și oportunități de deazvoltare, sunt doar căteva dintre caracteristicile acestui rol.Dacă ești tipul de persoană pentru care flexibilitatea în program se echivalează cu echilibru între viața profesională și cea personală, atunci acest rol este pentru tine!Drept urmare, este necesar să ai abilități precum: Comunicare eficientă și calitativă; Abordare comercială consultativă; Ascultare activă; Dorință de învățare și perfecționare; Proactivitate, adaptabilitate și determinare de a face lucrurile bine.Disponibilitate pentru a lucra inclusiv in weekend (prin rotatie).Descrierea jobului Activând pe acest rol o să ai ocazia să: Cunoști produsele și serviciile noastre în amănunt, astfel încât să faci cele mai bune recomandări cliențillor noștri; Procesezi operațiuni cu s
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager De Zona : Satu Mare- Maramures


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Vrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzari, de a capta oportunitatile de v
UNICARM SRL

Coordonator Santier Constructii (ssm&su)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice - Facultatea de Constructii, Facultatea de Instalatii, Arhitectura; Curs Coordonator SSM santiere temporare si mobile; Curs postuniversitar de evaluator de risc SSM cu durata de 180 sau 240 ore; Curs cadru tehnic cu atributii PSI; Cunostinte foarte bune despre cadrul legislativ general pe linie de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor; Experienta minim 1 an ( in supervizarea de santiere); Limba engleza, nivel mediu; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru santiere deschise.Descrierea jobului Resposabilitati: Participa la identificarea cerintelor de sanatate si securitate in munca si aparare impotriva incendiilor ale partilor interesate; Elaboreaza tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participa la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; Verifica cunoaşterea şi aplicarea de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi
SIMTEL TEAM S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane foarte organizata, cu spirit de echipa, care sa vina in completarea unui colectiv dinamic.Ne-am dori sa aiba o energie molipsitoare, sa isi ajute colegii si sa interactioneze cu clientii/colaboratorii facil, intr-o maniera care sa respecte valorile companiei.Daca esti o persoana cu:Atentie distributiva;Capacitate de analiza si sinteza;Capacitate de a rezolva sarcinile in termene limita;Usurinta in comunicare si abilitati pentru lucrul in echipa;Deschisa la provocari si atitudine "can do";Cunostinte de contabilitate primara;Descrierea jobului Noi ne dorim sa gestionezi:Preluarea corespondentei si apelurilor telefonice, trimiterea de faxuri sau altor documente prin curier;Intampinarea candidatilor pentru interviuri si directionarea acestora;Oferirea de informatii si suport persoanelor care intra in companie;Inregistrarea facturilor;Activitati de protocol si administrative;Verificarea e-mail-urilor si solutionarea acestora;Evidenta pontaju
SEDA-INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3901 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Store Manager


Candidatul ideal Store ManagerCe ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Store ManagerCe vei face? Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneCe îți oferim: Salariu competitiv Tichete de masa B
SPORT VISION TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 41 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Vanzari (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Site Manager - Sef Santier


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Area Sales Manager (asm)- Sm,​ Mm,​ Sj,​ Bh,​ Cj,​ Ar,​ Tm


Candidatul ideal - Atitudine proactivă, flexibilitate, abilități de negociere, capacitate de comunicare;- Orientare spre rezultat, perseverență;- Atingerea lunară a obiectivelor cantitative,valorice și calitative stabilite;- Expunerea corectă a produselor PAMBAC în punctele de vânzare;- Respectarea regulii FEFO ;- Implementarea promoțiilor conform cerințelor;- Relație profesională excelentă cu reprezentanții clienților de la punctele de vânzare.Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări stabilite pentru zona alocată din județele: SATU MARE, MARAMURES, SALAJ, BIHOR, CLUJ, ARAD, TIMIS, pentru toate categoriile de produse din portofoliul PAMBAC;- Întreține și dezvoltă relațiile de parteneriat cu distribuitorii Pambac din zona alocată;- Răspunde de încasarea contravalorii mărfurilor livrate distribuitorilor;- Implementează acțiunile de trade marketing în scopul promovării și creșterii vânzărilor produselor Pambac;- Promovează produsele companiei și desfășoară activități de merc
PAMBAC SA

SSM&SU - COORDONATOR SANTIER CONSTRUCTII


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Coordonator Operatori Productie


Candidatul ideal - Absolvent profil tehnic/școala profesională;- Cunoștințe tehnice de bază în domeniul mecanic/electric/echipamente automatizate;- Abilităţi bune de organizare și planificare;- Abilitatea de a lucra atât individual cât și în echipă;Descrierea jobului - Urmărirea zilnică a bunei funcționări a echipamentelor de producție și asigurarea desfășurării continue a activității de producție;- Executarea anumitor operaţii simple de reglaj, corecţii în program;- Asigurarea optimă cu materia primă necesară;- Asigurarea încadrării produsului în standardele de calitate;- Realizarea operațiunilor de întreținere preventive necesare funcționării echipamentelor;
MVM CARTON PRODUCT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 37 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.