Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

21 Locuri de Munca Management in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

21 Locuri de Munca Management in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal Compartiment Manageri proiecteCăutăm un Manager Proiect talentat și motivat să se alăture echipei noastre. Acesta va fi responsabil pentru coordonarea și gestionarea proiectelor noastre, asigurându-se că acestea sunt finalizate la timp și în conformitate cu clauzele contractului și bugetul alocat.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea proiectelor, preferabil într-un mediu de afaceri; Abilități excelente de comunicare și coordonare a echipei; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită; Cunoștințe solide de planificare și gestionare a proiectelor, inclusiv utilizarea instrumentelor software specifice; Abilități de analiză și rezolvare a problemelor; Studii superioare tehnice, pregatire în domeniul managementului de proiect sau o experiență echivalentă. Limba engleza obligatoriu Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Planificarea și organizarea proiectelor, inclusiv definirea obiectivelor, alocarea resurselor și stabilirea term
ADISS SA

Media netă estimată pe baza celor 1553 de salarii introduse în Salario: 6750 RON/Luna

Manager De Librarie Baia Mare


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Manager Echipa Vanzari Zona Maramures - Satu Mare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg dedicat și integru pentru a se alătura echipei noastre în poziția de Manager vanzari Zona Maramures-Satu Mare, cu experienta in gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef.La Mega Izolatii credem în transparență, responsabilitate și respect, iar Managerul nostru va fi un promotor al acestor valori în cadrul echipei.Trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților.Trebuie să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea echipei tale.Ce ne dorim de la tine:Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Capacitatea de a comunica clar cu membrii echipei, managementul și alte departamente;Abilitatea de a asculta activ și de a încuraja feedback-ul deschis;Abilitatea de a dezvolta și implementa strategii de vânzare eficienteCapacitatea de a motiva și de a inspira membrii echipei în vederea realizării obiectivelor;Abilitatea de a crea
MEGA IZOLATII SRL

Adjunct Manager Magazin Baia Mare Alecsandri (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structu
KAUFLAND ROMANIA SCS

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Studii medii finalizate; Abilitati avansate operare PC; Atitudine pro-activa; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit);Descrierea jobului Ofera asistenta si suport echipei de management, pentru activitatile/ sarcinile stabilite; Opereaza in softul de management al companiei ; Mentine o relatie profesionala cu partenerii companiei ; Se ocupa de indosarierea si arhivarea documentelor ; Activitati specifice de secretariat si administrative, pregatirea de documente, rapoarte si deconturi conform procedurilor interne;Beneficii: Salariu atractiv ; Bonuri de masa sau de combustibil ; Conditii de munca avantajoase ; Prima de Paste si Craciun ; Nu se lucreaza in weekend ; Mediu de lucru placut ; Posibilitate de dezvoltare a unei cariere si formare personala ;
MWELD INDUSTRIAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari Zona Maramures - Satu Mare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg dedicat și integru pentru a se alătura echipei noastre în poziția de Manager vanzari Zona Maramures-Satu Mare, cu experienta in gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef.La Mega Izolatii credem în transparență, responsabilitate și respect, iar Managerul nostru va fi un promotor al acestor valori în cadrul echipei.Trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților.Trebuie să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea echipei tale.Ce ne dorim de la tine:Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Capacitatea de a comunica clar cu membrii echipei, managementul și alte departamente;Abilitatea de a asculta activ și de a încuraja feedback-ul deschis;Abilitatea de a dezvolta și implementa strategii de vânzare eficienteCapacitatea de a motiva și de a inspira membrii echipei în vederea realizării obiectivelor;Abilitatea de a crea
MEGA IZOLATII SRL

Asistent Manager Receptie


Candidatul ideal - Cunoștințe avansate de MS Office- Limba engleză conversațional + orice alta limba constitue un avantaj- Persoană organizată și atentă la detalii- Disciplinată și bune abilități de comunicare (verbal, cât și scris)- Capacitatea de a lua decizii fără supraveghere- Confidențialitate și etică la nivel înalt- Adaptabilitate și flexibilitate- Capacitatea de a lucra sub presiune- Persoană bine organizată, cu gândire analitică, atentă la detalii- Bune abilitati de planificare si organizare- Cunostinte medicale reprezinta un avantajDescrierea jobului - Intampinarea clientilor, indeplinirea activitatilor zilnice de receptie.- Rezolvarea solicitarilor clientilor, respectand cerintele, valorile si standardele companiei.- Promovarea catre clienti a serviciilor oferite de catre clinica.- Oferirea clientilor informatiile corecte despre locatie si oferta de servicii-pret.- Solutionarea reclamatiilor sau a solicitarilor speciale ale clientilor.- Efectuarea operatiunilor de facturare,
CREATIV DENTAL STUDIO SRL

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-implicare in coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Manager Relatii Clienti Micro


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi pentru echipele din următoarele sucursale: București, Botoșani, Baia Mare, Constanța și Iași.Te poți bucura de susținerea unei echipe de tineri profesioniști care încurajează spiritul antreprenorial, creativitatea și dorința de a aduce schimbări benefice în societate.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ești licențiat în științe economice și ai experiență în vânzări în domeniul bancar și știi piața de microcreditare. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de coordonare și comunicare, alături de spiritul antreprenorial, inițiativă și flexibilitate (mai ales dacă deții un permis auto categoria B).Iar dacă ești la început de carieră și ți-ai dori să înveți să faci lucrurile de mai sus, te invităm să ne convingi ca asta este ceea ce îți dorești.Descrierea jobului CE FACEMParte din grupul
BCR SOCIAL FINANCE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 893 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Pentru ca ne dezvoltam la nivel national, suntem in cautare de colegi noi, care sa se alature ECHIPEI Ortoplus Pharma Romania !Ne dorim in echipa noastra persoane ambitioase , pozitive, energice si care sa aiba o experienta de minim 1 an in vanzarea directa de dispozitive medicale, medicamente, cosmetice, suplimente alimentare sau aparatura medicala pe specialitatile Dermatologie/Estetica,Ortopedie, Recuperare Medicala si Reumatologie.Cautam doar persoane dedicate , care pot fi implicate intr-un proiect pe termen lung si care sa cunoasca piata locala pharma de pe zonele selectate.Criterii de selectie :- Absolvent/a Studii Superioare obligatoriu ,- Permis auto categoria B cu experienta peste 2 ani si disponibilitate de deplasare (activitatea se va desfasura pe mai multe judete sau sectoare in cazul Bucuresti-ului)- Excelente abilitati de comunicare,vanzare si negociere- Cautam o persoana orientata catre performanta/rezultate- O persoana sociabila, convingatoare, organiz
ORTOPLUS PHARMA SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1627 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Regional Vanzari Ka - Zona Centrala Si De Vest


Candidatul ideal - experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara de coordonare in distributie FMCG;- abilitati excelente de comunicare, coordonare, negociere si delegare responsabilitati;- rutina in utilizare pachetului MS Office;- usurinta in realizarea rapoartelor, statisticilor, respectiv gandire analitica pentru analiza si evaluarea acestora;- experienta in utlizarea unui de program de SFA reprezinta un avantaj;- permis de conducere;- de preferinta domiciliul candidatului sa fie in jud.ClujDescrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza activitatea de vanzari in relatia cu clienti pentru zona de centru si vest a tarii in vederea atingerii obiectivelor de vanzari stabilite; - coordoneaza echipa de ASM si echipa de mercantizori pentru atingerea targetelor de vanzare;- dezvolta noi instrumente SFA pentru echipa aflata in coordonare;- maximizeaza indicatori de performanta la nivelul departamentului;- asigura implementarea in piata a planului de promovare a produselor existente cat
BOROMIR IND SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Regional - Cluj,​ Bistrita Nasaud,​ Salaj,​ Maramures


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania, specializat in comercializarea acestora si a produselor de amenajari interioare, instalatii sanitare si termice/ electrice, cautam un Manager regional pentru Cluj, Bistrita Nasaud, Salaj, Maramures.Cerinte:Studii superioare;2-3 ani experienta in vanzarile B2B, in companii specializate in comercializarea materialelor de constructii si/sau amenajari interioare/ exterioare;Experienta in coordonare de persoane;Cunostinte de operare PC (MS Office) si ERP;Disponibilitate pentru deplasari 100% din timp;Cunostintele de limba engleza constituie un avantaj.Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Promovarea si comercializarea produselor atat catre baza existenta de investitori, cat si catre prospecti;Dezvoltarea bazei de clienti existenti prin contactarea acestora (telefon si email) si consilierea acestora, oferirea de solutii adaptate (cross-selling; upselling) si fideli
LUGERA MAKLER SRL

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BAIA MARE
MASPEX ROMANIA SRL

Asistent Manager Receptie


Candidatul Ideal - Cunoștințe avansate de MS Office - Limba engleză conversațional + orice alta limba constitue un avantaj - Persoană organizată și atentă la detalii - Disciplinată și bune abilități de comunicare (verbal, cât și scris) - Capacitatea de a lua decizii fără supraveghere - Confidențialitate și etică la nivel înalt - Adaptabilitate și flexibilitate - Capacitatea de a lucra sub presiune - Persoană bine organizată, cu gândire analitică, atentă la detalii - Bune abilitati de planificare si organizare - Cunostinte medicale reprezinta un avantaj Descrierea sarcinilor - Intampinarea clientilor, indeplinirea activitatilor zilnice de receptie. - Rezolvarea solicitarilor clientilor, respectand cerintele, valorile si standardele companiei. - Promovarea catre clienti a serviciilor oferite de catre clinica. - Oferirea clientilor informatiile corecte despre locatie si oferta de servicii-pret. - Solutionarea reclamatiilor sau a solicitarilor speciale ale clientilor. - Efectuarea operatiu
CDS SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.