6 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Baia Mare
6 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Baia Mare

Candidatul ideal Competente specifice:
Cunostinte de baza in domeniul IT hardware si software;
Cunostinte de baza operare imprimante;
Inclinatie catre echipamente, tehnologii;
Abilitati tehnice;
Studiile superioare constituie un avantaj.
Calitati personale:
Dorinta de invatare si perfectionare continua;
Indemanare si atentie la detalii;
Abilitati de comunicare si relationare ;
Corectitudine, punctualitate, seriozitate;
Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a spatiului de munca.
Descrierea jobului
Asista directorul tehnic in activitatile zilnice d
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, in domeniul economic (finante/contabilitate);
- Experienta pe post min. 5 ani;
- Cunostinte aprofundate de legislatie in domeniu;
- Ft. bune abilitati de util. calc. (MsOffice, MsOutlook);
- Cunostinte de limba engleza
- Abilitati dezvoltate de planificare, organizare;
- Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
- Atitudine principiala in relatiile cu oamenii (corectitudine, seriozitate, spirit de echipa, dispus la
Candidatul ideal - Studii superioare juridice;
- Experienta de minim 5 ani in domeniul juridic (constituie avantaj domeniul financiar-bancar);
- Integritate morala si profesionala;
- Abilitati de negociere si de comunicare.
- Abilitati de organizare si planificare a activitatii proprii.
- Capacitate de adaptare la situatii neprevazute.
- Viteza de reactie.
- Abilitati de analiza si sinteza a informatiei.
- Bune abilitati de rezolvare a conflictelor.
- Rezistenta la operarea cu termene stricte.
- Experienta in coordonarea de echipe.Descrierea jobului - Reprezentarea societatii in rela

Candidatul ideal Dezvoltam departamentul HR, astfel ca suntem in cautarea unei persoane care sa corespunda urmatoarelor :
-Studii superioare finalizate, in domeniul socio-uman (psihologie) sau economic - cu specializare in resurse umane
-Experienta de lucru in recrutare / selectie – min. 1 an
-Obisnuinta in utilizarea testelor/chestionarelor de selectie
-Obisnuinta in lucrul pe calculator (buna cunoastere a pachetului MsOffice)
-Cunoasterea limbii engleze– nivel avansat
-Abilitati organizatorice, responsabilitate, persuasiune, amabilitate si empatie;Descrierea jobului Responsabilitatile
Candidatul ideal Studii superioare;
Cunoștințe utilizare aplicație informatică SAP constituie un avantaj;
Cunoașterea aplicațiilor de tip CRM constituie un avantaj;
Experiență în domeniul relații cu clienții;
Cunoștințe tehnice și economice din domeniul energetic și din legislația asociată;
Cunoștințe foarte bune de operare în MS Office;
Abilități de comunicare;
Bune calități de planificare și organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
Spirit întreprinzător, inițiativă, caracter dinamic, cooperant;
Capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru în situații lim

Candidatul ideal Dacă devii Consultant Oriflame vei avea comision între 23% - 40% + cadouri importante !
Avantaje și beneficiile consultantului Oriflame:
1.Comision de 23% pentru comenzi de peste 70 lei
2.Comision de 30% pentru comenzi de peste 350 lei
3.Comision de 40% pentru comenzi de peste 700 lei
4.Livrarea produselor la domiciliu sau la adresa indicată de dvs.
5.Premii importante de Bun Venit în Oriflame și premii de Loialitate
6.Comision si cadouri pentru înscrierea in echipa dvs. a altor persoane din cercul propriu de cunoștințe și prieteni
7.Veți fi sprijinit permanent de un l
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: