42 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Baia Mare
42 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Baia Mare
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca cu succes urmatoarele sarcini:
- asistarea (suport administrativ) directorului general si a celorlalti directori ai companiei
- eliberare documente dе livrare
- contabilitate primara
- activitati dе secretariat
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor dе contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilniceDescrierea jobului Cerintеle postului:
- limba еnglеzа lа nivel аvаnsаt - obligatoriu
- limbа gеrmаnа este considerаta avаntaj
- buna operаre PC
- bunе cun

Candidatul ideal Candidatul ideal:
Experienta pe un post similar minim 1 an;
Competenţe operare PC :MS Office, Word, Excel, internet;
Abilitati de comunicare scrisa si vorbita;
Studiile superioare constituie un avantaj.
Competente personale si profesionale
Adaptabilitate , disponibilitate de a invata lucruri noi;
Corectitudine, punctualitate, seriozitate;
Prezenta agreabila, voce placuta;
Capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a spatiului de munca;
Entuziasm si spirit de echipa;
Orientare spre rezultate;
Spirit de observaţie si atentie la detalii;

Candidatul ideal If you want to accelerate your professional ascension, our open position is the right place to join. If you’re interested, here’s what is all about. We need an eager Export Manager, able to conquer the abroad markets of constructions, aggregates, mining, agricultural and industrial equipment spare parts. You will have a premium portfolio, perfect to fulfil all the customers' requests, and being a new position in our company, your input will be very important.Descrierea jobului
If you want to know in detail what we expect from you, here are some tasks:
designing and i

Candidatul ideal Assistant Store Manager
Our promise:
• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere
• Career in the international, dynamic company
• Intensive professional and personal development
• Commitment to people and rich reward system
Your challenges/tasks:
• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.
• Coordinates training of crew members
• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence
• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze a

Scurta descriere a companieiSales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT
Candidatul ideal Absolvent al unei facultati tehnice;
Bune cunostinte de limba Engleza si Franceza – Lb. Germana reprezinta un foarte mare avantaj;
Gandire analitica, capacitate de sinteza si retinere dezvoltata, planificare, previzionare, organizare si control;
Dorinta de dezvoltare profesionala si persoanala;
Capacitate de rezolvare creativa a problemelor;
Atitudine pozitiva si capacitate de a lucra in echipa;
Orientare spre client si rezultate;
Flexibilitate la deplasari in Europa in marile uzine constructoare de masini (BMW, Renault, VW, SKODA);
Posesor permis Categoria B.Descriere
Candidatul ideal ,,Noutățile în materie de tehnologie sunt pasiunea mea. Întotdeauna am fost o persoană atentă la detalii și un bun organizator. Îmi place să fac parte dintr-o echipă și să optimizez orice aspect pe care îl văd că poate să funcționeze mai bine.''- Răzvan, Manager Raion Electronice și Electrocasnice
Te recunoști? Vino cu mine în lumea Carrefour!
Carrefour ține cu tine:
Tichete de masă
Asigurare medicală privată
Ajutor de transport
Cupoane de magazin
Prima de vacanță
Cursuri de formare
Ține de tine:
§Să gestionezi și să dezvolți raionul de Electronice

Candidatul ideal Ne-ar placea sa ne cunoastem daca…
Ai vandut produse bancare cel putin un an inainte sa ne cunoastem. Asta pentru a ne asigura ca stii cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial, stii cum sa identifici nevoile unui client si sa ii propui solutiile cele mai potrivite. Ai luat examenul dе licenta, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arata ca ai capacitate dе analiza si sinteza foarte bune.
Daca am ajuns pana aici cu discutia, foarte probabil ai abilitati excelente dе comunicare, vanzare si negociere. Verificam doar pentru ca asa scrie in proced
Societate comerciala angajeaza asistent manager. Cerinte:- Experienta similara minim 1 an.- Abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana vocabular bogat, exprimare naturala, comunicare eficienta;- cunoștiințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită- atenție către detalii- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- p rsoan dinamica, bine org nizata, adaptabil

Candidatul ideal What you need is:
Technical mindset and understanding of dynamics in construction business
Strong analytical skills, communication and interpersonal skills
Commitment, courage and competitive drive
A thirst to learn and challenge yourself
Ability to work with a multi-level approach and to communicate effectively with all organizational levels
Flexibility to travel, Medium in English and computer skills
You have a bachelor’s degree in Engineering and business savvy
Driving license, category B is mandatory!Descrierea jobului Manager zona/Account Manager Maramures/Satu Ma

Candidatul ideal Cautam un coleg avand:
Studii superioare;
Cunostinte temeinice cu privire la procesul tehnologic, proceduri si specificatiile clientului, modul de imbunatatire continua;
Cunostinte de Limba Engleza- nivel avansat;
Cunostinte avansate de utilizare programe din pachetul Office;
Aptitudini de comunicare;
Aptitudini tehnice: este necesara interpretarea corecta a desenelor, notelor, tolerantelor si specificatiilor.
Descrierea jobului Care va raspunde de :
Asigurarea urmaririi intregului flux de productie, de la etapa de aprovizionare a materilelor/pieselor pana l

Candidatul ideal Cautam o persoana cu initiativa, dornica de a avea performante intr-un domeniu cu tehnologie avansata, care corespunde urmatoarelor cerinte:
Studii superioare de specialitate in domeniul economic
Cunostinte privind evidenta stocurilor, inventariere;
Cunostinte de management;
Cunostinte utilizare programe din pachetul Microsoft Office;
Sa detina cunostinte in ceea ce priveste documentele de transport a marfurilor;
Cunoasterea domeniului de organizare si coordonare logistica;
Cunostinte Limba Engleza-nivel avansat.
Descrierea jobului Principalele responsabilitat

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate
Experienţă practică necesară: Minim 5 ani în domeniul tehnic de distribuție a gazelor naturale
Cerinţe obligatorii: Autorizare ANRE, grad PGD, EGD, PGIU, EGIU, deţinerea/ îndeplinirea condițiilor pentru obținerea „Autorizaţiei de Dirigenţie de Şantier/ ISC 8.3 și 9.4” (rețele și instalații de utilizare gaza naturale), autorizare „Coordonator SSM”, permis conducere categoria B
Cunoştinţe IT: Bun utilizator de Windows, MS Office, AutoCAD, SAP
Descrierea jobului
Coordonezi și urmărești proiectele de investi

Candidatul ideal We are developing our Financial organization so we are looking for a new colleague meeting the following:
- University Degree in Economics, preferably Accounting
- CECCAR member- it is an advantage
- Minimum of 3 years experience in accounting/controlling, preferably in production
- Capacity to work independently on own initiative and result-oriented
- Financial analysis skills and analytic mind-set
- Excellent communication skill, team player, professional with high ethical standards
- Proficiency in English
- Computer literacy (especially Excel)Descrierea jobului The
Candidatul ideal Echipa e cuvântul cheie atunci când vrei ca treaba să fie bine făcută. Bineînțeles, trebuie să cunoști toate detaliile și să fii un bun organizator, dar fără echipă nu reușești să pui magazinul la patru ace… n-ai cum! Și ce-ar fi echipa fără un coordonator care să știe exact cum merg lucrurile în magazin, care să ajute atunci cand e nevoie?– Eduard, Manager Magazin
Te recunoști? Vino cu mine în Lumea Carrefour!
Carrefour ține cu tine:
Tichete de masă
Asigurare privată medicală
Cupoane de magazin
Primă de vacanță
Cursuri de formare
Bonus de performanță
Ține

Descrierea jobului ADECCO RU in colaborare cu unul dintre partenerii sa din Baia Mare, companie multinationala specializata in productia de componente pentru electrocasnice cauta un supervizor de productie.
Candidatul ideal
Licențiat în inginerie, de preferință învățământ mecanic sau echivalent;
Experiență de cel puțin 5/10 ani în companii producătoare structurate și organizate cu roluri de responsabilitate și management al oamenilor.
Limbi straine: fluent engleză, italiană apreciată.
Experiența anterioară în companii de inginerie producătoare de componente produse în serie va a

Baia Mare Borsa Sighetul Marmatiei Online Consultant/agent Asigurari Interviu/autorizare/training/vanzare
SC GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA
RESPONSABILITATI - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei;- Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. CERINTE - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Exper

Descrierea jobului Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor.
Atributii si responsabilitati:
• Analiza programele lansate si identificarea solutiilor de finantare impreuna cu potentialii beneficiari;
• Evaluarea eligibilitatii beneficiarilor si a proiectelor;
• Elaborarea documentatiilor care compun dosarul cererii de finantare: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii

Candidatul ideal
Experienta minim 2 ani in marketing online;
Curiozitate si disponibilitatea de a se familiariza cu specificul produselor si serviciilor oferite de compania noastra;
Gandire strategica, perseverent in atingerea obiectivelor, cu multa imaginatie si creativitate;
Cunostinte excelente cu privire la principiile, strategiile şi metodele de realizare a campaniilor de marketing online;
Cunostinte si experienta in derularea campaniilor Google Adwords, Facebook Ads;
Cunostinte in utilizarea unui program de editare imagini (Adobe Photoshop, Affinity);.
Cunostinte foarte bu

Candidatul ideal We are seeking a detail oriented, passionate, and dedicated .NET Developer to join our team.
The ideal candidate has proven ability to thrive in a highly collaborative and fast-paced work environment. We look for individuals who are passionate about software and constantly striving to learn new technologies and develop better, faster, more efficient applications. This is a hands-on role, requiring strong experience and comprehensive expertise in software design and development, specifically in .NET and SQL Server application development.Descrierea jobului Responsibilities
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: