Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

72 Locuri de Munca Business Developer in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

72 Locuri de Munca Business Developer in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Proiecte Dezvoltare Produse Noi


Candidatul ideal -Studii superioare cu licență, de preferat tehnice-Experienta relevanta in management de proiecte – min. 5 ani (inginerie industriala sau IT)-Cunostinte, abilitati : Gestionarea problemelor Gestionarea domeniului de aplicare Gestionarea programului Gestionarea resurselor Managementul echipei de proiect și comunicarea cu părțile interesate Analiză și Strategie / Planificare Cunoștințe inter-funcționaleDescrierea jobului Misiunea rolului: Administrează, dezvoltă și implementează programe compuse din mai multe proiecte interfuncționale; Colaborează cu părțile interesate/ beneficiarii din afacere pentru a asigura finalizarea cu succes a proiectului; Asigură managementul proiectelor de dezvoltare produse noi.Responsabilitati: Conduce mai multe proiecte interfuncționale. Facilitează ședințe de planificare a proiectului cu părțile interesate interne pentru a determina domeniul de aplicare și obiectivele fiecărui proiect. Lucrează cu părțile interesate din afacere pentru a sta
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Manager Calitate


Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experienta manageriala de minim 7 ani Intelegerea si utilizarea imbunatatirii continue Planificare, control si asigurare a calitatii produsului si procesului Certificare Six Sigma (Green Belt) Managementul si conducerea calitatii Limba engleza – nivel avansat Bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare Flexibilitate, adaptabilitateDescrierea jobului Sustine organizatia in scopul imbunatatirii continue targetand procese fara defecte care sa satisfaca nevoile clientilor si sa atinga rezultate superioare in scopul cresterii sanatoase a afacerii. Este responsabil pentru imbunatatirea continua a proceselor, fluxurilor, instrumentelor si pentru dezvoltare oamenilor din cadrul functiunii de calitate. Responsabilitati: Coordoneaza dezvoltarea, implementarea si mentinerea Sistemului de Calitate pentru organizatie; Stabileste si mentine standardele, procedurile si controalele de asigurare a calitatii; Conduce functiunea de calit
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 90 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Agent Vanzari - Consultanta Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal ar trebui sa fie orientat catre client si catre calitatea serviciilor prestate, avand abilitati bune de relationare si comunicare. O gandire logica si structurata, precum si o memorie buna si atentie la detalii pot reprezenta un avantaj in obinerea acestui job.Ne dorim un coleg/colega care sa fie pasionat de domeniul vanzarilor cu o atitudine pozitiva si proactiva, avand empatie si intelegere pentru nevoile clientilor.De asemenea, consideram ca in domeniul vanzarilor, castigurile ar trebui sa fie direct proportionale cu rezultatele si implicarea in cadrul acestui job, astfel ca ne-ar placea sa lucram cu cineva care este responsabil pentru propriile castiguri si intelege ca venitul lui va fi influentat de implicarea si rezultatele pe care le va avea.Pe langa aceste abilitati este obligatoriu : sa ai spirit de echipa, punem mult accent pe asta si nu ne dorim pe cin
CMZ BUSINESS DEVELOPMENT S.​R.​L.​

District Manager Dolj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Calea Bucuresti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Calea Bucuresti-CraiovaDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutam Coordonator Depozit dedicat și experimentat care să se alăture echipei noastre din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii, unelte pe care le comercializăm.Cerințe și abilitați: experiența anterioară într-o poziție similară în gestiunea depozitului; abilități excelente de gestionare a stocurilor și echipelor; cunoștințe solide de operare a echipamentelor din depozit; studii medii/superioare tehnice constituie un avantaj; abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală; domiciliul în zona municipiului Craiova;Descrierea jobului coordonarea și supervizarea operațiunilor zilnice din depozit; coordonarea și supervizarea livrărilor și recepției de mărfuri; supervizarea organizării spațiilor din depozit în vederea depozitării produselor; administrarea echipei de depozit; pl
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Service


Candidatul ideal Căutăm Manager Service în Craiova, o persoană dinamică și eficientă, cu experiență, care să coordoneze și să eficientizeze întreaga activitate a Service-ului din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de reparații și aprovizionare de piese de schimb pentru game complexe de scule, utilaje, accesorii si unelte.Cerințe și abilități: studii cu profil tehnic; experiență în domeniu minim 3 ani; experiența pe un post similar de management constituie un avantaj; foarte bună capacitate de a rezolva probleme tehnice concrete; solide aptitudini manageriale, punctualitate, meticulozitate, perseverență; permis de conducere categoria B constituie un avantaj; domiciliul în Craiova sau împrejurimi.Descrierea jobului Atribuțiile postului: coordonarea, îndrumarea și controlul activității din service, repartizând comenzile de lucru în cadrul echipei; coordonarea cu celelalte departamente în procesele de recrutare, inducție, pregătire continuă a persona
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 27 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager Supply Chain Magazin


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Proiect Unitatea Centrala


Candidatul ideal Absolvent de facultate in unul dintre domeniile: energetic, electromecanic, electrotehnic, electronic, calculatoare, automatica, economic; Permis auto - categoria B; Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor ; Buna capacitate de adaptare la informatii noi ; Deschidere pentru invatare continua.Descrierea jobului Asigura promovarea catre Departamentul Achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa, ca membru sau expert ethnic, in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii, urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specifice activitatii.
CEZ ROMANIA SA

Site Manager - Dolj


Candidatul ideal Knowledge of grid connection regulatory, environmental and safety requirements is essential. Experience in the construction of energy generation, transmission, or infrastructure projects, with a minimum of three years’ experience leading site teams in the construction of Renewable Energy generation assets. Photovoltaic experience is preferred. Strong ability to lead and influence project stakeholders to obtain desired outcomes. Experience in contractual documentation and technical specifications. Knowledgeable of Civil, Mechanical and Electrical constructability within renewable energy plants. Supervise grid power studies for the company pipeline of battery and solar projects. Advanced proficiency in Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, MS Project). Advanced proficiency in Construction Management Software (ideally Procore). DSO / TSO Experience is preferred. ANRE Certification IIIrd or IVth Degree is preferred.Descrierea jobului Central role in the supervision of el
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Proiect Unitatea Centrala,​ Craiova


Candidatul ideal Absolvent de facultate in unul dintre domeniile: energetic, electromecanic, electrotehnic, electronic, calculatoare, automatica, economic; Permis auto - categoria B; Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor ; Buna capacitate de adaptare la informatii noi ; Deschidere pentru invatare continua.Descrierea jobului Asigura promovarea catre Departamentul Achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa, ca membru sau expert ethnic, in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii, urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specifice activitatii.
CEZ ROMANIA SA

Site Manager


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare tehnice; Experiență similară de minimum 2 ani în domenii similare; Cunoștințe operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Permis de conducere categoria B; Bune abilități de comunicare; Prioritizarea în planificarea activităților; Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor.Constituie avantaj: Autorizații ISCIR Autorizație ANRE minim 2B Autorizație inginer sisteme de securitate Autorizație technician pentru sisteme DSVCAM Abilități de lucru cu programele Auto-Cad, E-planDescrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face: Vei întocmi necesarul de materiale pe termen scurt și mediu și le vei comunica managerului tehnic / managerului de proiect spre aprobare și transmitere către achiziții; Te vei asigura de îndeplinirea sarcinilor contractuale în conformitate cu cerințele clientului în vederea asigurării calității execuției, încadrării în termenele stabilite, încadrării consumului de materiale în n
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 99 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Manager De Echipa Nn Agentia Craiova


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN•studii superioare• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

After Sales Manager


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta After Sales Manager pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Aftersales; monitorizarea
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Manager Relatii Cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic); Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta; Detii permis auto – categoria B; Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari persoane juridice.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Corporate Libra, in cadrul sucursalei din Craiova. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova este in intervalul de
LIBRA INTERNET BANK SA

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Quality Manager- Sistemul de Management Integrat SMI - Craiova


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Relationship Manager IMM - Craiova


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic.Experienta financiar-bancara in activitatile de promovare produse/ servicii si creditare/ analiza financiara raportate la segmentul de clienti persoane juridice.Cunoasterea evolutiei curente a pietelor financiar-bancare precum si a ofertei concurentei.Abilitati de negociere si vanzare, totodata pe linie de comunicare si relationare interpersonala, orientare catre cli
Alpha Bank

Assistant Manager


Candidatul ideal Bacolux Hotels caută un Asistent Manager motivat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Craiova. Căutăm un profesionist dedicat, cu abilități excelente de comunicare și organizare, pentru a susține și a îmbunătăți operațiunile noastre zilnice.Ce cautam: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul administrativ/managementului (de preferat) Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Abilități solide de organizare și gestionare a timpului Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.)Descrierea jobului Responsabilități: Coordonarea proiectelor și sarcinilor în colaborare cu managerul și alte departamente. Asigurarea fluxului eficient al informațiilor în cadrul companiei, precum și între companie și clienți sau parteneri externi Întocmirea rapoartelor și a documentelor analitice pentru a evidenția progresele și tendințele relevante pentru co
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 72 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.