69 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Craiova
69 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Craiova

Candidatul ideal
Experienta in industria alimentara, cu preponderenta cofetarie - patiserie, panificatie;
Experienta in coordonarea unei echipe;
Cunostinte de operare PC;
Persoana cu potential, orientata spre rezultat DINAMICA;
Disponibilitate pentru instruire, dorinta de a invata lucruri noi, asumarea responsabilitatilor;
Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de organizare si stabilire de prioritati pentru echipa;
Abilitati dezvoltate de comunicare atat cu subordonatii, cat si cu superiorii, flexibilitate, dinamism;
Corectitudine, onestitate si disciplina, si

Candidatul ideal
Student în an final /absolvent de studii tehnice in domeniul energetic, electrotehnic, cu rezultate deosebite pe parcursul studiilor universitare;
Atitudine deschisă, interes și dorința de a învăța;
Capacitate de analiză și sinteză, abilități de organizare și prioritizare sarcini;
Cunoștințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Limba engleză vorbit /scris - nivel mediuDescrierea jobului Asigură promovarea către Departamentul Achiziții a lucrărilor de investiții și gestionarea programului de investiții;
Participă ca membru sau e

Candidatul ideal Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?
Iti oferim oportunitatea de a lucra în rețeaua de retail modern cu cea mai
Candidatul ideal Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?
Oportunitatea de a lucra în rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoper

Position objectivesThe role is responsible for pre-sales activities and services & products delivery management for both existing customers / partners and new sales opportunities. This position offers an excellent opportunity for an individual willing to learn and progress with the networking industry by working in areas such as Network Intelligence, SDN and NFV. The successful candidate will be given the opportunity to develop and acquire new technical and personal development skills.Essential functionsProvide pre-sale on-site technical presentations regarding our products and technology

Candidatul ideal
Minim 2 ani experienta in coordonarea unei echipe si experienta in retail
Abilitati de vanzare, organizare si planificare;
Orientare catre rezultate;
Capacitatea de a prelua initiativa;
Dinamism si energie;
Engleza - nivel avansat
Descrierea jobului Bucura-te alaturi de echipa noastra de drumul catre o cariera de succes, prin care te vei dezvolta profesional si vei dobandi abilitati de manager!
Impreuna cu Directorul de magazin, vei face parte din echipa de management a unui magazin Sephora.
Esti o persoana entuziasta, comunicativa si empatica? Stii sa inspir

Candidatul ideal - Cunostinte juridice foarte bune;
- Cunostinte operare PC (word, excel, motoare de cautare etc.);
- Abilitate de organizare;
- Experienta in domeniul insolventei si al executarilor silite constituie un avantaj.Descrierea jobului - Va administra dosarele de insolventa ce se regasesc in portofoliu;
- Va pregati si transmite notificari, adrese, actiuni;
- Va studia legislatia si va intocmi rapoarte necesare activitatii desfasurate.

Descrierea jobului Cautam un Director Adjunct in magazinul situat pe Calea Severinului. Vei avea urmatoarele atributii:
• Sa intampini clientii cu un zambet si sa-i consiliezi
• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor
• Sa ai un magazin 100% pregatit pentru vanzari si clienti
• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat
• Sa asiguri un Management al Stocurilor corect
• Sa fii Responsabil de zi atunci cand Directorul de magazin este absent
Calificări
Te implici si …
• ai experienta in dezvoltarea unei echipe si motivezi colegii
•

Candidatul ideal Iti doresti sa faci parte dintr-un proiect nou si ai experienta in coordonarea oamenilor de vanzari directe, iti place sa calatoresti, te sustinem si te ateptam sa vii alaturi de noi!
Apreciem abilitatile excelente de comunicare cu colegii si clientii, o atitudine pozitiva si energia de a schimba lumea.Descrierea jobului Fii parte din echipa noastra si vei avea ocazia:
Sa formezi, coordonezi si motivezi echipa de vanzari directe din locatiile comerciantilor strategici pentru Grup;
Sa cunosti in detaliu ceea ce putem oferi clientilor nostri, pentru a oferi training si suport

Candidatul ideal - experienta anterioara in vanzari B2B in domeniul materialelor de constructii sau constructii rezidentiale;
- bune abilitati de comunicare;
- cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;
- orientat spre nevoile clientilor;
- spirit de organizare dezvoltat;
- minim studii medii finalizate.Descrierea jobului - gestionarea si dezvoltarea relatiilor de business cu clientii existenti (persoane juridice);
- identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului;
- implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei in zona alocata (Oltenia);

Candidatul ideal Bune abilitati de vanzare si negociere.
Disponibilitate fizica la munca de teren.
Abilitati de relationare si comunicare.
Ordine, corectitudine si seriozitate.
Capacitate de a lucra în echipa.
Flexibilitate, rezistenta la stres, adaptabilitate in situatii noi.Descrierea jobului Responsabilitati :
Gestionarea portofoliului actual de clienti precum si prospectarea permanenta a clienţilor din zona alocata
Identificarea nevoilor clienţilor, pregatirea si transmiterea ofertelor comerciale, urmărirea consecventă până la semnarea comenzilor
Implementarea strategiei de vanzare

Candidatul ideal - Persoana dinamica, pozitiva, perseverenta. Abilitati reale de comunicare.
- Implicat si determinat, cu idei proprii pe care le exprima, le argumenteaza si le duce la indeplinire. Organizat.
-Persoana careia ii place libertatea de miscare, doreste si este capabila sa ia decizii si sa administreze zona alocata.
- Experienta in promovarea produselor profesionale reprezinta in avantaj.Descrierea jobului Prospectarea pietei, mentinerea legaturii cu clientii existenti, identificarea si deschiderea de clienti noi, vanzare directa, propuneri de eficientizare a vanzarilor in zona
Candidatul ideal Requirements:
2+ years in thе game industry and/or equivalent experience with games rendering techniques and interfaces;
Strong knowledge of C++ and shader languages;
Strong math skills including trigonometry, linear algebra, calculus and mathematical concepts;
Good level of English communication;
Ability to work in a dynamic team environment;
Time-management and organizational skills.
Nice to have:
Recent games rendering experience (e.g. PS4, XBox One, PC);
Strong debugging skills, understanding of memory management, multi-threaded coding;
Experienc

CerinţeStudii superioare în domeniul financiar-contabil;Cunoaşterea legislaţiei fiscale în vigoare;Experienţă de minim 5 ani într-o poziţie similară;Nivel avansat de utilizare a pachetului MS Office (Excel nivel avansat);Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp si de rezolvare a problemelor;Abilitate de coordonare a mai multor proiecte în paralel. ResponsabilităţiAsigură organizarea, conducerea şi controlul activităţii financiare în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;Coordonează pregătirea bugetului anual;Dezvoltă şi utilizează predicţii şi analize financ

Descrierea jobului Ofertare:
- intocmeste documentele specifice propunerii tehnice: grafic de executie, grafic gantt,
- intocmeste ofertele tehnico-economice pentru proiecte in constructii si a devizelor de lucrari, insotite de centralizatoare si extrase de resurse
- analizeaza documentatia tehnica de intrare - cerere de ofera, proiect, caiet de sarcini
- obtine oferte de pret de la furnizori pentru materiale, echipamente, utilaje, intocmeste calculatii de pret
- realizeaza achizitiile directe in SEAP si a licitatiilor publice
- intocmeste documente de calificare pentru licitatii, inclus

Descrierea jobului Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o companie cu activitati in tehnologia computerelor,
Consultant vanzari.
Cerinte:
• usurinta in exprimare, spontaneitate;
• putere de convingere;
• capacitate de adaptare pentru a se conecta rapid cu persoane diferite si a gasi solutii in situatii dificile;
• capacitate de a crea si dezvolta relatii bune cu angajatii retailerului;
• cunostinte minime in domeniul tehnologiei, chiar daca nu are experienta in vanzari IT&Com.
Activitatea va consta in:
• mentinerea curateniei si a unui mod de expunere cat

Scurta descriere a companieiSunt 24 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 24 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea,

RESPONSABILITATI - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei;- Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. CERINTE - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii de utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Exper

Scurta descriere a companiei1994 a fost un an bogat in evenimente remarcabile. Echipa de fotbal a Romaniei, condusa de capitanul Gheorghe Hagi, a obtinut cea mai buna performanta din istorie la un Campionat Mondial. Compania Sony a lansat consola PlayStation si a schimbat radical industria de gaming. Iar Nelson Mandela a fost ales presedinte al Africii de Sud, dupa 43 ani de apartheid in aceasta tara. Este totodata anul in care Flanco, creatie a antreprenorului Florin Andronescu, a deschis pe Calea Mosilor, in Bucuresti, primul sau magazin. Si momentul din care am inceput sa ne cautam drumul s

Candidatul ideal For our client, an American worldwide consumer products company focused on the production,
distribution and provision of household, health care and personal care products, we are looking for a Medical Sales Representative in Craiova.
Range of Qualifications
- Bachelor's degree in business administration or natural sciences; alternatively, a commercial apprenticeship / sales apprenticeship with a dental / pharmaceutical background;
- Ideally certified for detailing of medicinal products (pharmacy representative training);
- Excellent negotiation & communication skill
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: