Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

73 Locuri de Munca Coordonator in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

73 Locuri de Munca Coordonator in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Coordonator Depozit


Candidatul ideal Ne dezvoltăm și avem nevoie de noi membri în echipa noastră!Căutam Coordonator Depozit dedicat și experimentat care să se alăture echipei noastre din Craiova. Vei lucra îndeaproape cu o echipă de colegi implicați în procesul de atragere și fidelizare a clienților, prezentându-le gamele complexe de scule, utilaje, accesorii, unelte pe care le comercializăm.Cerințe și abilitați: experiența anterioară într-o poziție similară în gestiunea depozitului; abilități excelente de gestionare a stocurilor și echipelor; cunoștințe solide de operare a echipamentelor din depozit; studii medii/superioare tehnice constituie un avantaj; abilitați avansate de comunicare scrisă și verbală; domiciliul în zona municipiului Craiova;Descrierea jobului coordonarea și supervizarea operațiunilor zilnice din depozit; coordonarea și supervizarea livrărilor și recepției de mărfuri; supervizarea organizării spațiilor din depozit în vederea depozitării produselor; administrarea echipei de depozit; pl
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Manager Logistica


Candidatul ideal Experienta in domeniu pe un post similar de minim 2 ani; Studii superioare economice sau tehnice; Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office; Persoana organizata, cu o buna capacitate de planificare si coordonare; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Persoana orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor; atitutide proactiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Conducerea departamentului de logistica al societății; Coordonarea activităților din departament si a echipei din subordine; Monitorizarea costurilor din departamentul din subordine; Urmărirea si eficientizarea activitatii de transport;
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Proiecte Dezvoltare Produse Noi


Candidatul ideal -Studii superioare cu licență, de preferat tehnice-Experienta relevanta in management de proiecte – min. 5 ani (inginerie industriala sau IT)-Cunostinte, abilitati : Gestionarea problemelor Gestionarea domeniului de aplicare Gestionarea programului Gestionarea resurselor Managementul echipei de proiect și comunicarea cu părțile interesate Analiză și Strategie / Planificare Cunoștințe inter-funcționaleDescrierea jobului Misiunea rolului: Administrează, dezvoltă și implementează programe compuse din mai multe proiecte interfuncționale; Colaborează cu părțile interesate/ beneficiarii din afacere pentru a asigura finalizarea cu succes a proiectului; Asigură managementul proiectelor de dezvoltare produse noi.Responsabilitati: Conduce mai multe proiecte interfuncționale. Facilitează ședințe de planificare a proiectului cu părțile interesate interne pentru a determina domeniul de aplicare și obiectivele fiecărui proiect. Lucrează cu părțile interesate din afacere pentru a sta
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Site Manager - Dolj


Candidatul ideal Knowledge of grid connection regulatory, environmental and safety requirements is essential. Experience in the construction of energy generation, transmission, or infrastructure projects, with a minimum of three years’ experience leading site teams in the construction of Renewable Energy generation assets. Photovoltaic experience is preferred. Strong ability to lead and influence project stakeholders to obtain desired outcomes. Experience in contractual documentation and technical specifications. Knowledgeable of Civil, Mechanical and Electrical constructability within renewable energy plants. Supervise grid power studies for the company pipeline of battery and solar projects. Advanced proficiency in Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, MS Project). Advanced proficiency in Construction Management Software (ideally Procore). DSO / TSO Experience is preferred. ANRE Certification IIIrd or IVth Degree is preferred.Descrierea jobului Central role in the supervision of el
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA SRL

Manager Calitate


Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experienta manageriala de minim 7 ani Intelegerea si utilizarea imbunatatirii continue Planificare, control si asigurare a calitatii produsului si procesului Certificare Six Sigma (Green Belt) Managementul si conducerea calitatii Limba engleza – nivel avansat Bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si planificare Flexibilitate, adaptabilitateDescrierea jobului Sustine organizatia in scopul imbunatatirii continue targetand procese fara defecte care sa satisfaca nevoile clientilor si sa atinga rezultate superioare in scopul cresterii sanatoase a afacerii. Este responsabil pentru imbunatatirea continua a proceselor, fluxurilor, instrumentelor si pentru dezvoltare oamenilor din cadrul functiunii de calitate. Responsabilitati: Coordoneaza dezvoltarea, implementarea si mentinerea Sistemului de Calitate pentru organizatie; Stabileste si mentine standardele, procedurile si controalele de asigurare a calitatii; Conduce functiunea de calit
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 90 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Cinema Manager Craiova


Candidatul ideal Cinema ManagerDescrierea jobului Cinema Manager
CINEPLEXX ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Proiect Unitatea Centrala,​ Craiova


Candidatul ideal Absolvent de facultate in unul dintre domeniile: energetic, electromecanic, electrotehnic, electronic, calculatoare, automatica, economic; Permis auto - categoria B; Atitudine orientata catre siguranta si respectarea regulilor ; Buna capacitate de adaptare la informatii noi ; Deschidere pentru invatare continua.Descrierea jobului Asigura promovarea catre Departamentul Achizitii a lucrarilor de investitii si gestionarea programului de investitii; Participa, ca membru sau expert ethnic, in cadrul procedurilor de achizitii pentru lucrarile de investitii, urmareste respectarea disciplinei contractuale, receptia si punerea in functiune a lucrarilor de investitii; Intocmeste rapoarte specifice activitatii.
EVRYO POWER S.​A.​

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Craiova Oltet


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Craiova OltetDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajuteDescrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Site Manager


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare tehnice; Experiență similară de minimum 2 ani în domenii similare; Cunoștințe operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Permis de conducere categoria B; Bune abilități de comunicare; Prioritizarea în planificarea activităților; Atitudine proactivă în rezolvarea problemelor.Constituie avantaj: Autorizații ISCIR Autorizație ANRE minim 2B Autorizație inginer sisteme de securitate Autorizație technician pentru sisteme DSVCAM Abilități de lucru cu programele Auto-Cad, E-planDescrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face: Vei întocmi necesarul de materiale pe termen scurt și mediu și le vei comunica managerului tehnic / managerului de proiect spre aprobare și transmitere către achiziții; Te vei asigura de îndeplinirea sarcinilor contractuale în conformitate cu cerințele clientului în vederea asigurării calității execuției, încadrării în termenele stabilite, încadrării consumului de materiale în n
ELPREST INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 99 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Manager De Echipa Nn Agentia Craiova


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN•studii superioare• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Relatii Cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic); Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta; Detii permis auto – categoria B; Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari persoane juridice.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Corporate Libra, in cadrul sucursalei din Craiova. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova este in intervalul de
LIBRA INTERNET BANK SA

Manager Supply Chain Magazin Craiova Electroputere


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?🗸 Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?🗸 Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?🗸 În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa: continuă să citești!Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!Cum ești: Agil – te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager De Magazin/​ Store Manager Craiova


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Craiova.Cum îți vom fi alături în fiecare zi? Te vom însoți chiar din prima zi și ne vom ocupa de fructificarea talentului tău. Pentru a te introduce în lumea Kamalion România, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning. Îți vom garanta o poziție stabilă și vei deveni un pilon fundamental pentru noi. Vei primi un salariu competitiv, plus bonusul de vânzări. Vei avea
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Zonă Ika (key Account Executive) Craiova


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare (Diploma de licență, constituie avantaj diploma de Master)2.Competențe/abilități: Capacitate de planificare, organizare,prioritizare si negociere Abilități de coordonare echipă Competențe lingvistice în limba romană Orientare către rezultate și către client Abilități de comunicare verbală și de a dezvolta relații intepersonale Onestitate, seriozitate, perseverență și integritate Atitudine pozitivă și responsabilitate Disponibilitate pentru un post cu activitate dinamică, 100% pe teren3.Calificarea/experiența necesară: Experientă profesionala pe o poziție managerială și în domeniul de activitate FMCG IKA, constituie avantaj Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechimeDescrierea jobului Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări din subordine - județele: Teleorman, Giurgiu, Dolj, Olt, Mehedinți, Gorj, Vâlcea, Argeș Domiciliul: in județul Craiova Cresterea vizibilitatii produselor marca Hell Energy la raft prin negocierea
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Manager Productie Bca


Candidatul ideal Studii superioare tehnice;Experienta de minim 5 ani in managementul operational din domeniul industrial;Cunostinte si expertiza in gestionarea operatiunilor de productie;Abilitatea de a citi, interpreta si intelege in detaliu procesele industriale;Capacitate de planificare si coordonare a proceselor de productie;Experienta in managementul documentelor operationale, proceduri tehnice, specificații tehnice, analize de costuri;Bune abilitati de utilizare a calculatorului - Microsoft Office;Cunostinte avansate de limba engleza;Orientare catre respectarea regulilor de Sanatate si Securitate in Munca;Bune abilitati de management si de management al schimbarilor;Abilitati de lider definite de integritate, onestitate, transparenta si proactivitate;Descrierea jobului Asigura realizarea tuturor obiectivelor de productie si calitate;Asigura utilizarea eficienta a tuturor resurselor (material, energie, resurse umane, mașini,etc) pentru incadrarea in bugetul sectiei;Coordoneaza ech
ELPRECO SA

District Manager Dolj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Calea Bucuresti


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Calea Bucuresti-CraiovaDacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 73 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.