Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Director Economic in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Director Economic in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director Economic in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist- Biroul Trezorerie


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de casierie si operare efectiva a documentelor de casierie si gestionarea numerarului; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil si a codului fiscal; Buna cunoastere a utilizarii Microsoft Office; Seriozitate; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Managementul timpului; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare.Descrierea jobului gestionarea fizica si scriptica a numerarului; intocmirea registrului de casa; intocmirea deconturilor; intocmirea delegatiilor; intocmirea ordinelor de deplasare; intocmirea diverselor situatii extra soft contabilitate; inregistrarea in softul intern de contabilitate a tuturor operatiunilor ce decurg din activitatea de trezorerie; intocmirea situatiilor necesare auditului; alte operatiuni si activitati ce au legat
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist – Departament Financiar


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare in domeniul financiar-contabil; Experienta: minim 2 ani in activitate de operare efectiva; Cunoasterea pachetului Microsoft office; Atentie distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Persoana dinamica, spirit de echipa; Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatilor; Rezistenta la un ritm de lucru alert; Cunoasterea legislatiei in domeniu; Atitudine proactiva, dorinta de dezvoltare; Cunoasterea limbii franceze/ engleze-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Evidenta contabila a operatiunilor bancare conform extraselor de banca, lei, si valuta; Efectuarea operatiunilor de plati prin internet banking; Intocmirea situatiilor, a raportarilor financiare si verificarea corelarii acestora; Intocmirea documentatiilor privind utilizarea creditului bancar; Urmarirea indeplinirii conditiilor contractuale ale creditelor; Intocmirea situatiilor necesare in procesul de audit; Inregistrarea in contabilitate a salariilor, urmarire ob
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Bune abilități de comunicare în relația cu conducerea si colectivul;Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncăCapacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timpCapacitate de a respecta termene limităAtenție către detaliiSpirit de echipă;Simțul răspunderii;Rezistență la stres;Cunoșterea pachetului Office la nivel avansat;Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit);Constituie un avantaj experienta cu programul Revisal;Descrierea jobului ECONOMIST/ CONTABIL :- asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor;- intocmeste situatii si rapoarte financiar contabile si verifica corelarea acestora;- operarea facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;- operarea facturilor de la furnizori pentru prestatii
MCM PREV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2462 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place Noțiuni precum ”sisteme contabile”, ”venituri și cheltuieli”, ”audit financiar”, ”deconturi”, ”facturi” sau ”fișe de cont” descriu pasiunea ta și ceea ce ți-ar plăcea să faci în viitorul profesional? Dacă răspunsul tau este afirmativ , înseamnă că merită să citești în continuare.Ce ne dorim de la tine: Experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile; Studii superioare economice – studii universitare de licență; Cunoștințe legislative – în domeniul financiar-contabil și fiscal; Operare PC – cunoașterea bună a pachetului MS OfficeDescrierea jobului Responsabilități principale: Contabilitate Generală: Întreținerea și actualizarea registrului contabil, inclusiv înregistrarea tranzacțiilor financiare și gestionarea documentelor justificative. Raportare Financiară: Elaborarea rapoartelor financiare periodice și a altor rapoarte solicitate de conducere, oferind anal
BACOLUX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2512 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
REGIA AUTONOMA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV RA CRAIOVA

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: CUMMINS GENERATOR TECHNOLOGIES ROMANIA SAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CRAIOVA
CUMMINS GENERATOR TECHNOLOGIES ROMANIA SA

Economista/​contabila


Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
economista /​ contabila

Angajez Economist


Angajez economist cu experienta in domeniu.
Adicons Com SRL

Angajez Economisti


EXPERT LOAN SRL doreste consolidarea Echipei de Specialisti in domeniul accesarii de Fonduri Europene si Guvernamentale. Oferim pregatire in domeniu ca formatori. Cei interesati pot sa aplice pe acest site sau pe email: sau telefon . Salariu atractiv si prime de performanta si proiecte de succes.
EXPERT LOAN SRL

Contabila /​ Economista Cu Experienta


- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
contul

Economista


Evidenta contabila completa (gestiune-bilant),salarii, revisal, analiza economica financiara a societatii Experienta in domeniu de minim 3 ani obigatorie Persoana implicata, cu experienta in domeniul prestarilor de servicii, cunoscătoare legislație fiscala Salariul și programul de lucru se vor stabili la interviu
Dj

Economist- Contabil Cu Experienta


Firma contabilitate angajeaza economist cu experienta pentru evidentă contabila societati. Conditii angajare: - cunostinte financiar-contabile, inclusiv balanta si bilant - cunostinte personal, Revisal. Program de lucru: Luni- Vineri 8:30-16:30. Salariu se stabileste in urma interviului. Transmitere CV email:
Firma contabilitate
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate in Craiova


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto?Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto.Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din Craiova: CERINTE:Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi;Permis de conducere. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- diverse operatiuni de calitate. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Operator Facturare si Logistica,​ Firma Import si Distributie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Organizare planning incarcari si descarcari marfa intracomunitara si livrari nationale. Contact cu departamentele comerciale si de logistica. Facturare clienti. Gestiune de Solduri clienti. Cunostiinte de microsoft office, si optional se apreciaza cunostiintele in programe ERP de gestione, precum SAP, etc... Este necesar nivel mediu de engleza.
Super Details SRL

Contabil Sef


Candidatul ideal Compania noastră caută un Contabil Șef dedicat și experimentat, cu o atenție deosebită la detalii și abilități excelente de organizare, pentru a superviza și eficientiza activitățile noastre financiar-contabile. Cerințe: Studii superioare în domeniul economic. Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară. Cunoștințe temeinice în sistemul organizatoric și financiar-contabil. Cunoștințe solide despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil și fiscal. Capacitatea de a conduce și organiza întreaga activitate a departamentului financiar-contabil. Experiență în utilizarea sistemelor de tip ERP. Abilități solide de analiză și atenție la detalii. Orientare către rezultate. Excelente abilități de comunicare. Reprezintă un avantaj cunoașterea aplicației SAPDescrierea jobului Organizarea, îndrumarea, conducerea și controlul eficient al activităților financiar-contabile. Verificarea și monitorizarea respectării procedurilor interne. Supravegherea reconcilierii c
RURIS IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Operator Facturare/​procesare Comenzi


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și cu experiență care să se alăture echipei noastre, în calitate de Operator Facturare/Procesare Comenzi.Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Experiență minimă de 2 ani în domeniul economic/contabilitate sau domenii/activități similare; Experiență în gestionarea relației cu firmele de curierat, inclusiv emiterea AWB-urilor, urmărirea comenzilor și soluționarea sesizărilor; Experiența anterioară în domeniul E-commerce reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în scris, cât și telefonic; Capacitate de organizare și planificare eficientă a sarcinilor; Cunoștințe de bază în operarea calculatorului.Descrierea jobului Principalele sarcini/responsabilități: Gestionarea documentelor emise automat de software-ul nostru (facturi și AWB-uri) pentru comenzile plasate; Preluarea și procesarea comenzilor venite de la agenții de vânzări, în conformitate cu procedurile interne; Tra
AUTO GEDAL IMPEX

Operator Call Center - Filiala Craiova


Candidatul ideal Ne place sa cream experiente unice pentru clientii nostri si dorim sa pornim la drum cu parteneri de incredere. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu acestia se incheie cu zambetul pe buze. De asemenea ne mai dorim sa ai:- studii superioare sau in curs de finalizare (dar care sa iti permita sa lucrezi full time);- abilitati de comunicare si ascultare activa;- orientare catre client;- initiativa si implicare;- cunostinte operare PC (nivel de baza);- experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Totodată, compania La Fantana îți oferă noi oportunităti de dezvoltare in cadrul companiei, care să fie în concordanta cu dorințele și aspirațiile tale.Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);- rezol
LA FANTANA SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.