Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Financiar: Constanta


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul CONSTANTA.Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale. Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?- Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti in magazinele Leroy Merlin - Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate. - Abordezi proactiv client
ONEY FINANCES SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operator Facturare


Candidatul ideal Cerințe: Experiență pe un post similar de minim 3 ani; Bune cunoștințe de contabilitate primară; Experiență în operare PC și experiență de lucru cu pachetul MS Office (în special Excel); Persoană organizată, cu atenție la detalii; Excelente aptitudini de comunicare și relaționare interumană.Descrierea jobului Descrierea jobului: Preia comenzile de la colaboratorii / magazinele societății, le introduce în baza de date și organizează livrarea lor; Gestionează relația cu colaboratorii/ magazinele societății și păstrează o stransă legatură cu aceștia; Emite facturi, avize, bonuri de comandă, procese verbale, contracte; Verifică încasarea facturilor.Oferim: Salariul minim asigurat 3200 lei net; Bonuri de masa; Bonusuri în perioada de vară; Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă în limita a 12 ore lunar; Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății; Beneficii la achiziționarea produselor din portofoliul societății.
ORIENT CERAMIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 736 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Operator Date Si Gestionare Marfuri


Candidatul ideal - studii medii sau superioare- cunostinte operare si introducere date (excel, word)- abilitati foarte bune de comunicare, sociabil, convingator- organizare, gandire analitica- atentie la detalii- loialitate, onestitate- seriozitate si stabilitate profesionalaDescrierea jobului Obiect de activitate:- operare date, facturare, gestionare, manipulare si livrare marfuriResponsabilitati:- asistenta telefonica a clientilor si preluare comenzi- introducerea datelor noilor clienti in programul de facturare- intocmirea facturilor- procesarea si livrarea comenzilor- manipularea marfii si pregatirea coletelor- intocmire rapoarte- receptionarea marfii si aranjarea in depozit- inventarierea marfiiBeneficii: - se ofera un pachet salarial atractiv compus din salariu fix, bonuri de masa si bonusuri ocazionale, mediu de lucru placut in care competentele sunt apreciate.
INNERGY

Contabil


Candidatul ideal - Absolvent de facultate cu profil economic;- Experienta minim 2 ani in contabilitate;- Experienta in coordonarea departament contabilitate, minim 2 ani- Experienta in operarea in softul Saga- Cunostinte solide contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte operare PC;Descrierea jobului - Planificarea, organizarea si conducerea activitatii serviciului contabilitate;- Verificare documente contabile primare;- Oferirea de suport in interiorul departamentului, dar si interdepartamental;- Verificare jurnale tva, registru casa, banca;- Evidenta mijloace fixe;- Inchidere balanta lunara;- Intocmirea, semnarea si depunerea la termen a situatiilor financiare anuale si a raportarilor semestriale catre ANAF- Elaborarea procedurilor de lucru la nivelul departamentului;- Intocmirea si transmiterea in termen a declaratiilor privind obligatiile de plata catre buget: TVA, Obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit;- verificarea contabilitatii de gestiune pen
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 5792 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Operational - Constanta


Candidatul ideal Studii medii / superioare finalizate; Experiență în coordonare echipe; Experienţă în vânzări b2b; Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj; Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor; Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel; Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Coordonează şi conduce întreaga activitate a echipei din subordine pe segmental logistic-administrativ; Se implica in procesul de recrutare, integrare, evaluare si motivare a echipei; Se implica direct in activitate, ajutand colegii din depozit / distributie; Asigura buna desfasurare a activitatii logistice si administrative pentru a sprijini activitatea de vanzare b2b; Administreaza mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in gestiunea sa / a echipei sale;Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta + tichete de masa Masina de serviciu; Acces la platforma interna de e-learning cu o varietate mare de cursuri; Training si s
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Inginer Departament Tehnic – Ofertare,​ Contractare,​ Audit


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui inginer in in cadrul departamentului tehnic pentru analiza solicitarilor, intocmirea ofertelor si a contractelor si efectuarea auditurilor de terta parte la clientii companiei. Dacă sunteti pasionati de excelenta in calitate si de sistemele de management, aceasta este o oportunitate unica pentru dumneavoastră!Ca inginer in cadrul departamentului tehnic veti avea un rol esential in procesul de analiza a cererilor pentru certificare, intocmirea ofertelor, negociere si intocmire contracte de certificare. Veti colabora strans cu personalul tehnic si veti participa ca auditor in cadrul echipelor de audit in vederea certificarii sistemelor de management ale clientilor nostri. Diplomă de studii superioare, tehnice; studii in domenii precum tehnologie alimentara, biochimie, chimie organica, microbiologie constiuie un avanataj Experiență profesionala in domenii relevante pentru studiile absolvite de minim 5 ani; Experienta in implementarea standardelor I
SUN CERT S.​R.​L.​

Consilier Juridic ( Secretar Notarial - Operator Calculator)


Candidatul ideal studiile superioare sunt obligatorii; bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație; atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul; atentie la detalii, abilitati de relationare cu publicul/ client cat si in echipa; seriozitate, punctualitate si seriozitate; excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office; bun manipulator al tastaturii.Descrierea jobului verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale; tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată; prezentarea actului către părți; activități de secretariat specifice unui birou notarial; operare cu registre notariale ; inregistrari; operare pe programul de facturari Smart Bill ; primire si relationare cu clientii ; intocmire dosare Carte funciara; orice alte lucrari cu specific notarial.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU

Contabil Pentru Biroul De Contabilitate Din Constanta


Candidatul ideal Această persoană are scopul să crească productivitatea echipei Zlate și să-și îndeplinească responsabilitățile la timp și corect. ​Studii medii/superioare Minim 5 ani experiență în domeniu; Cunoaște software de contabilitate SAGADescrierea jobului Iată câteva din responsabilitățile acestui rol: Se asigură zilnic că solicitările trimise de clienți sunt recepționate și rezolvate Înregistrează zilnic documentele contabile în programul de contabilitate Răspunde la email-uri rapid și clar Scrie proceduri pentru lucrurile care se repetă Printează și arhivează situațiile și documentele contabile și fiscale Se asigură zilnic că înregistrările sunt corecte și complete Raportează apariția situațiilor deosebite Oferă consiliere clienților din portofoliu Trimite lunar informațiile și declarațiile necesare către ANAF Păstrează legătura cu clienții pentru a se asigura că trimit documentele contabile în termenul stabilitÎn cadrul Companiei Zlate programul este flexibil. Dacă este nev
ZLATE NETEDU S.​R.​L.​

Consultant Suport Erp


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte medii de contabilitate; Experienta de 1-3 ani intr-un departament de contabilitate; Experienta de lucru cu un sistem ERP sau cu un soft de contabilitate; Studii sau cursuri de contabilitate in curs sau finalizate; Capacitate de invatare si de integrare a cunostintelor; Abilitati de organizare si gestionare a timpului in mod eficient.Constituie un avantaj: Cunostinte tehnice IT; Cunostinte de baze de date SQL Server la nivel de interogari, selecturi etc.Descrierea jobului Responsabilitati:In continuare sunt structurate principalele responsabilitati ale job-ului: Cunoasterea detaliata si intelegerea solutiei SeniorERP – ti se va face training si vei primi suport in primele luni de activitate; Oferirea de suport postimplementare pentru solutia SeniorERP la clienti (instalarea update-uri, configurari aplicatie, import in baza de date a clientului); Rezolvarea cerintelor sau erorilor venite de la clienti; Interogarea bazei de date a clientilor si corecta
SENIOR SOFTWARE AGENCY SRL

Operator Pregatire Comenzi


Candidatul ideal Fire ordonata; Atentie la detalii; Persoana dinamica, focusata si proactiva; Flexibilitate si adaptare rapida la situatie; Team player cu abilități interpersonale și de comunicare;Descrierea jobului Pregatirea comenzilor din Platforma online; Ambalarea si etichetarea coletelor, produselor; Facturare si emitere documente transport; Alte activitati de rutina aferente departamentului depozit;Beneficii: Salariu motivant; Bonuri de masa; Bonus de loialitate (cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun); Asigurare medicala suplimentara MedLife (dupa min. 6 luni in cadrul companiei); Posibilitati de avansare in cadrul companiei; Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica; Program de lucru de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 18:30; Liber in zilele de sarbatoare legala.
MOBIPARTS SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultant fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari si consultanti fonduri europene in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Descrierea jobului - Contactarea clientilor si contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)- Scrierea si implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clientilor (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)- Mentinerea legaturii cu clientii si informarea acestora cu privire la oportunitati de finantare- Documentarea si analiza permanenta a solutiilo
THINKINSIDE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice superioare- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Aptitudini de calcul- Aptitudinea de a lucra cu documente- Rezistenta la sarcini repetitive- Flexibilitate, deschidere, orientare spre performante- Experienta HoReCaDescrierea jobului Responsabilitati:- Gestionare facturi și solduri clienți- Gestionarea stocurilor de marfa, a materialelor auxiliare, consumabilelor, obiecte de inventar- contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Experienta operare program contabilitate- Experinta in firme de HoReCa constituie avantajBeneficii:- Salariu motivant in functie de experienta si abilitatile detinute.- A
EURO VIAL LIGHTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 6778 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent/​ Operator Ddd


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor colaboratori pe termen lung, care să fie responsabili și capabili să presteze activitățile de deratizare, dezinsecție și dezinfecție.În situația în care aplicantul nu deține diploma de calificare pentru funcția de agent DDD, societatea va suporta costurile pentru școlarizarea necesară la instituțiile acreditate pentru a obține diplomele de calificare (agent DDD și curs de igienă modul 6.1., 6.2.).Cerințe: Atitudine pozitivă și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și colegii. Cunoștințe minime în mecanică/tehnică și igienă. Diplomă de studii medii (Absolvire Școală Profesională / Bacalaureat / Postliceală). Domiciliu în Constanța. Flexibilitatea în a lucra fără program fix și disponibilitatea pentru eventuale deplasări la diverse locații din țară. Preferăm ca aplicanții să aibă o bună condiție fizică, deoarece munca implică efort fizic.Opțional, constituie un avantaj: Certificat de absolvire pentru cursul de igienă. Certificat de absolvi
GEMINI TRADE DDD SRL

Consultant de Turism Constanta


Scurta descriere a companieiDertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Cerinte Ne place sa credem ca suntem cei mai buni in a oferi clientilor nostri vacante de neuitat. Si ne dorim in echipa noastra un astfel de om: pasionat de calatorii, dar si de oameni, impatimit al vacantelor, dar si motivat de bucuria clientilor, de zambetul pe care il au d
Dertour

Contabil


Candidatul ideal Studii si cunostinte obligatorii:Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;Experienta in domeniul financiar contabil.Cunostinte si experienta in utilizarea de sisteme financiar contabile complexe.Cunostinte de operare PC (Word, PowerPoint), Excel – nivel avansat;Descrierea jobului Descrierea jobului:Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR si de raportare financiara IFRS pentru situatiile financiare individuale;Colaboreaza cu celelalte departamente interne in vederea colectarii/verificarii informatiilor pentru pregatirea raportarilor trimestriale, semestriale si anuale conform legislatiei in vigoare;Participa la cercetarea, verificarea si analizarea modificarilor cadrului de raportare financiara (standarde, interpretari etc) in scopul asigurarii conformitatii raportarilor financiare ale companiei cu cadrul de raportare aplicabil (IFRS);Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare l
EASY CREDIT 4 ALL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 5959 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Cu Clientii Bancii


Candidatul ideal Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTIDescrierea jobului Manager relatii cu clientii bancii - BUCURESTI
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Economist Junior


Candidatul ideal Studii superioare profil economic/contabilitate;Experienta în domeniul economic de minim 3 ani;Abilităţi de lucru cu respectarea termenelor trasate şi rapiditate în urmărirea sarcinilor dispuse;Capacitate de analiză, organizare și comunicare;Cunoştinţe bune de operare MS Office ExcelUtilizarea sisteme informatice/ERP-uri constituie avantaj;Cunoașterea limbii engleze nivel mediu.Descrierea jobului -Opereaza extrasele zilnice in sitemele informatice ale companiei;- Efectueaza punctaje cu clientii in baza situatiilor facturilor aflate in sold;- Verifica conturile contabile alocate clientilor;- Verifica balanta contabila pentru conturile ocntabile asignate;- Relationeaza cu departamentele operationale in vederea solutionarii diverelor spete ce fac referire la facturile clientilor;- Extrage fisierele de tip .XLS din programul bancii si prelucreaza datele pentru a fi importate corspunzator in sistemele informatice ale companiei;- Actualizeaza date in sisteme prin importuri d
COSCO SHIPPING LINES ROMANIA CO.​ LTD.​ SRL

Media netă estimată pe baza celor 2404 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.