Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

31 Locuri de Munca Unicredit in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

31 Locuri de Munca Unicredit in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Universal Teller


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare, in functie de cerinta ariei de vanzari din structura organizationala respectiva Minimum 2 ani experienţă de front office sau în activităţile de relaţionare sau vânzare si cunoştinte despre produselor bancare şi administrarea numerarului Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza Abilități digitale (pachetul Microsoft Office) Cunostinte medii despre specificatiile de business dintr-o banca/specificatiile tehniceAlte competențe necesare: Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismul
UNICREDIT BANK

Contabil /​ Economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii medii/ superioare, economice de specialitate ( specializarea finante- banci);- experienta minimum 2 ani in activitatea de contabilitate ;- experienta in firme cu specializare productie/proiecte constituie un avantaj;- cunoasterea legislatiei in domeniu;- cunostinte de lb. engleza- scris / vorbit;- operare aplicatii din suita Microsoft Office ( Word, Excel, PPT, etc) - avansat;- disponibilitate la un program prelungit;- abilitati de coordonare, relationare, comunicare si lucru in echipa;- abilitate de a actiona decisiv cu orientare spre rezultate si finalizarea proiectelor incredintate la termenele stabilite.Descrierea jobului - raspunde de consemnarea corecta si la timp a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare;- raspunde de corectitudinea tuturor inregistrarilor contabile efectuate;- se documenteaza
SANTIERUL NAVAL CONSTANTA

Sales Consultant Iqos - Constanta


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de la nevoile clientilor; Implementarea activi
Interbrands

Economist


Candidatul ideal · Advanced knowledge of Romanian accounting, background preferably in AP and GL· Degree in Accounting / Finance· Very good command of Excel· Good English language skills· ­High level of commitment to deliver quality results to tight deadlines· Your autonomy, responsiveness, sense of initiative and attention to details will be appreciatedSalary is negotiable based on experienceDescrierea jobului CMA CGM Romania is looking for a member in Financial-Accounting Team.Main responsibilities:- Checking and accounting invoices;- Perform reconciliations;- Preparation of reports and with month-end process;- Deliver Cost and Revenue reconciliation reports;- Perform reevaluation of the foreign currency according to tax requirements- Perform any ad hoc reports requested by the management
CMA CGM ROMANIA

Consultant Vanzari Lem's


Candidatul ideal - Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat;- Initiativa, perseverenta, simtul detaliului;- Cunostinte utilizare PC nivel mediu;- Abilitati de comunicare si putere de convingere;- Flexibilitate si deschidere la sugestii;- Capacitate de a lucra in echipa.Descrierea jobului Cerinte- Furnizarea de informatii complete asupra produselor si serviciilor;- Consilierea clientilor privind alegerea variantei optime de mobilier;- Oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice pentru configurarea mobilierului, accesoriilor si electrocasnicelor;- Participare activa privind identificarea asteptarilor clientilor, precum si gasirea solutiilor de imbunatatire a gradului de satisfactie a acestora;- Realizarea unei situatii clare si corecte a situatiei clientilor consiliati;- Intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor;- Cunoasterea produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si
LEMS PONTICA

Customer Relationship Officer –ing Constanta Stefan Cel Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente dе invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata dе idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiuneа ta: Sа fii un ambasаdor al produselor si sеrviciilor ING Bank, dedicаtе cliеntilor persoаne fizicе.Ce vei fаce in аcеst rol? Promovezi produsеlе si sеrviciilе bancаrе ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank

Customer Relationship Officer - Ing Office Tomis Nord


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol? Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank

Functionar Economic


Estimare   2800 RON/Luna
Candidatul ideal CUNOSTINTE IN DOMENIUL FINANCIAREXPERIENTA MINIM 2 ANIPERSOANA DINAMICA, CU INITIATIVACUNOSTINTE OPERARE PC / CONSTITUIE AVANTAJ EXPERIENTA LUCRU SOFT CONTABILITATEATENT LA DETALIILIMBA ENGLEZA NIVEL MEDIUAPT PENTRU LUCRU IN ECHIPAREZISTENT LA STRESDescrierea jobului ATRIBUTIILE PRINCIPALE ALE POSTULUI SUNT:- CONTABILITATE PRIMARA- INTOCMIRE RAPOARTE COMERCIALE ZILNICE / SAPTAMANALE / LUNARE
EUXIN TRUCKS

Consultant Vanzari - Douglas City Constanta


Scurta descriere a companiei We are in BTL business, activating on three big retail markets: FMCG, Fashion and Luxury. For us, the excellence is made by keep it simple but innovative way. … and our commitment is to always deliver brilliant projects that make our partners to stand out and win in retail. During the time, our activities goes to different ways too, like Digital & PR. With all of these news, we are going to more opportunities, so our team will be always open to grow. Cerinte Candidatul Ideal : Persoana comunicativa, dinamica și entuziasta, care să asigure clienților o experiență plăcută dе cumpărături sau servicii ; Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu; Construieste si mentine relatii profesionale cu echipa si cu toti colaboratorii care isi desfasoara activitatea in magazin Responsabilitati Descrierea jobului : Intampina si îndruma clientii magazinului, oferind o experienta exceptionala tuturor clientilor ; Rcomanda ritualuri de ingrij
Emblema Solutions

Consultant vanzari - CONSTANTA


Scurta descriere a companiei Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 103 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele. Cerinte Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in
OPTICAL INVESTMENT GROUP

Consultant Telesales B2b - Partener Telekom


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Ca specialist vanzari, rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cea mai potrivita oferta disponibila in cadrul interactiunii telefonice.- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezultate;B
ALENICO CONSULTING SERVICES

Ing.​ Mecanic/​mecanic Utilaje Agricole - Tehnician Service


Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice;• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole;• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică;• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană proactivă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului;• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:344


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can ! Te invităm să te alături echipei
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Imobiliar


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Dacă îți dorești o carieră de succes în domeniul imobiliar, alături de cel mai productiv birou din Constanța poți face performanță.Echipa RE/MAX Future Home, îți deschide porțile succesului !⚫Alături de RE/MAX dai libertate carierei tale! Vei beneficia de întregul suport din partea agenției și a rețelei pentru a-ți atinge țelurile, alături de cel mai de succes brand din imobiliare.Cauți o echipă care să te susțină și să te motiveze?Biroul RE/MAX Future Home, este deschis pentru tine!⚫Fă primul pas spre noua ta carieră în domeniul imobiliar alături de cel mai puternic brand imobiliar din lume!Biroul nostru, este în căutare de persoane care nu se mulțumesc cu puțin și care sunt pregătite să cucerească piața imobiliară prin muncă, perseverență și determinare, căutam oameni cu sau fără experiență în imobiliare, pentru a-i transforma în agenți imobiliari performanți, iar pentru asta este nevoie de dedicare si ambiție. Noi le avem. Poti spune același lucru despre tine?Descri
MAXIMUM HOME FUTURE

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCS & RDS

Consultant De Turism Buc,​ Iasi,​ Timisoara,​ Cluj,​ Constanta


Candidatul ideal TUI TravelCenter ȋşi continuă povestea ȋn România!Avem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un consultant de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de rezervări; trebuie să posede bune abilități de comunicare scrisă
GERMAN TOURISTIK GROUP

Consultanti


Estimare   6500 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Buna abilitati dе comunicare,negociere si orientare spre rezultat;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a relationa cu diverse tipologii dе oameni;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtаtirea relаtiеi cu cliеntii existenti;- Promovаrea, prezеntareа si vаnzarea corеctа a produsеlor compаniеi;- Idеntificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii- Finantare pentru primele 24 de luni;- Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;- Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;- Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
URLA OANA ROBERTA

Consultant Vanzari - Magazin Produse Profesionale Coafura


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare;- Zambet si atitudine pozitiva;- Pasiune pentru produsele de beauty, in special cele dedicate parului;- Spirit de echipa.Descrierea jobului Pentru ca ne dezvoltam constant, ne marim echipa in urmatoarele locatii:- Feeria Carrefour Baneasa;- Promenada Mall;- Auchan Drumul Taberei;- Iris Titan;- Iulius Mall Cluj Napoca;- City Mall Constanta- Shopping City Timisoara;- Auchan Sibiu.Responsabilitatile tale:- Recomandarea produselor cosmetice;- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora;- Receptia si aranjarea produselor cosmetice la raft;- Activitati specifice casei de marcat;- Realizarea planului de vanzari lunar.Beneficii:- Salariu fix negociabil dupa 3 luni, in functie de implicarea si dezvoltarea ta;- Tichete de masa;- Bonusuri din vanzari;- Bonusuri de performanta;- Decont transport (pentru magazinele din Baneasa);- Premii in produse;- Reduceri de angajati;- Program in ture;- 2 weekenduri libere pe luna;- Training de specialitat
PROFIHAIRSHOP DISTRIBUŢIE

Economist/​contabil


Candidatul ideal ​Studii superioare/medii în economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account; Cunostințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin ex
ZLATE & NETEDU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 31 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.