68 Locuri de Munca Economist in Constanta
68 Locuri de Munca Economist in Constanta
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare-stiinte economiceLimba engleza nivel mediuCunostinte medii operare PC/Microsoft OfficeExperienta de lucru cu sisteme de tip ERP constituie un plusGandire analitica, atentie la detalii,deschidere spre invatare continuaExperienta anterioara in domeniul financiar-contabil poate constitui un avantajCunostinte de contabilitate romaneasca reprezinta un plus.Proactivitatea, comunicarea foarte buna si deschiderea spre echipa si colaborareDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale angajatului: sa inregistreze facturile furnizorilor; sa verifice facturile emise de catre departamentele operationale; sa tina evidenta costurilor platite de clienti pana in ziua cand containerul este eliberat; sa inregistreze datele containerelor in programul de trucking; sa verifice facturile furnizorilor pentru a se asigura ca tarifele sunt in conformitate cu contractul si aplicate corect pe fiecare categorie de container; sa inregistreze extrasele de cont si s
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
![]() |
Economist |
Candidatul ideal * Studii medii sau superioare de specialitate finalizate * Specializare contabilitate * Vechime minim 1 an
EXPOCAR TRADE
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ne interesează o persoană experimentată, dar suntem deschiși și pentru o persoană tânără, dornică de dezvoltarea profesională.Cerinte: Deținerea permisului de conducere categoria B este considerată un avantaj; Cunoașterea limbii Engleză la un nivel mediu reprezintă un avantaj; Seriozitate, spirit de echipă, flexibilitate; Abilitați bune de comunicare;Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și înregistrarea documentelor contabile. Verificarea componentei soldurilor contabile. Întocmirea declarațiilor lunare/ trimestriale/ anuale obligatorii. Participarea la întocmirea situațiilor financiare. Informarea clienților cu privire la obligațiile procedurale și de raportare financiar-contabilă. Arhivarea documentelor. Atribuții de asistent manager cu privire la societățile aflate în insolvență (gestionarea corespondenței, inclusiv efectuarea acesteia, menținerea legăturii cu Buletinul Procedurilor de Insolvență și Oficiul Registrului Comerțului, debitoarele, creditori
GEDEX IPURL
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANȚA
![]() |
Economist Junior |
Candidatul ideal Absolvent invatamant superior in domeniul economic;Experienta anterioara in domeniul economic in constructii constituie avantaj;Cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;Organizare personala, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple si termene limita strânse;Abilitati de a interpreta date economice, rapoarte financiare;Carnet de sofer categoria B, disponibilitate pentru calatorii in interes de serviciu.Descrierea jobului Strabag angajeaza un/o Economist/a Junior in domeniul constructiilor pentru proiectele din Romania, iar responsabilitatile vor fi:Verificarea conditiilor comerciale ale subcontractelor, participarea la toate negocierile (principiul celor 4 ochi);Pregatirea contractelor si/sau comenzilor de subcontractare/furnizare (contracte/comenzi standard); Urmarirea, verificarea si inregistrarea facturilor transmise de subantreprenori, furnizori
STRABAG
![]() |
Economist Contabil Sef - Cabinet Expert Contabil |
Candidatul ideal Cerințe: studii superioare în economie, contabilitate, financiar; minim 5 ani experiență în domeniu; experiență în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipa și bune abilități de comunicare; (dacă este relevant) deține calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal; cunoștințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; operare software contabilitate: SAGA, WinMentor, Neomanager, Borg; cunoștințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilități: coordonează și organizează activitatea departamentul financiar-contabil; întocmește și verifică registrele contabile relevante (ex. registrului jurnal, inventar, registrul de evidență fiscală); verifica corectitudinea și legalitatea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează; verifică lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din bal
POPESCU P. DANIELALEXANDRU EXPERT CONTABIL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal De ce ai nevoie pentru a fi selectat? Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune); Experienta pe un post similar de minim 3 ani reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de operare PC ( Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga C - constituie un avantaj); Cunostinte de legislatie fiscala; Abilitati de gestionare a datelor; Capacitate de analiza si sinteza, de respectare a termenelor limita; Constionciozitate si atentie la detalii; Cunostinte de Resurse Umane, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatoriu; Sa detina permis de conducere categoria B.Care sunt asteptarile noastre de la tine? Sa ai capacitatea de auto-organizare si coordonare, astfel incat sa poti lucra la mai multe proiecte simultan; Sa poti asimila rapid sistemenele de operare (sub indrumarea coordonatorului); Sa iti placa sa lucrezi in echipa, sa ai o atitudine pozitiva; Sa poti fi flexibil, si sa ai dezvoltate excelente abilitati de comunicare
4U CONTAB PROJECT
![]() |
Consultant Vanzari - Showroom Constanta |
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ConstantaȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la cons
eMAG
![]() |
Consultant Real Estate |
Candidatul ideal CONSULTANT REAL ESTATEDezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mandrim cu premii naționale și internaționale care arată ca deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedbackul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru REAL ESTATE 2.0 și SUCCES! CANDIDATUL IDEAL Ne asteptăm să deții: • Experientă de lucru dovedită în vânzări sau ca agent imobiliar • Capacitatea de a lucra și gestiona independent un flux de lucru • Abilități de negociere, comu
SVN ROMANIA REAL ESTATE ADVISORS
![]() |
Sales Consultant Iqos - Constanta |
Candidatul ideal Sales Consultant IQOS - ConstantaDescrierea jobului Sales Consultant IQOS - Constanta
Interbrands
![]() |
Consultant vanzari - CONSTANTA |
Scurta descriere a companiei Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 103 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele. Cerinte Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in
OPTICAL INVESTMENT GROUP
![]() |
Business Development Consultant |
Scurta descriere a companiei Cerinte - Abilități excelente de comunicare cu capacitatea de a convinge și influența pe alții. - Carisma naturală, atitudine pozitiva care atrage oamenii și creează o primă impresie pozitivă. - Experiență dovedită în vânzări (minim 2 ani). - Suntem curiosi de ideile tale pentru oferte comerciale pentru potentialii clienți (in conformitate cu procedura stabilita de companie). Responsabilitati - Promovarea strategica a produselor si serviciilor companiei, prin identificarea nevoilor clientilor din portofoliu. - Activitati de deplasare pe teren ( permis de conducere categoria B, minim 2 ani) - Dezvoltarea lunara a portofoliului de clienti al companiei. - Intocmirea contractelor si mentinerea legaturii cu Departamentul Tehnic pentru derularea in bune conditii a proiectului Alte informatii - Salariul: 3100 Ron net (primele 3 luni, urmand o crestere dupa perioada de acomodare). - Masina de lucru pentru deplasarile pe teren - Telefon de munca - Asigurare medicala
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES
![]() |
Consultant with English- Constanta |
Why should you join CGS? – Get instant access to incentives and bonuses – financial and non-financial. – You will gain a lot of expertise by working with some of the largest companies from various industries. – We will offer you the opportunity to take your career and your personal development to the next level. – Join the largest Contact Center and career starter company in Romania. – Development of communication and negotiation skills. – Access discounts on a private medical subscription offered by Regina Maria. – Meal tickets. Required skills: We are looking for persevering and energetic people like you, who want to develop both personally and professionally! Are you fluent in English? Are you able to work independently and efficiently meet deadlines? Are you available to work afternoon and night shift?Then join our team! Descrierea jobului: Help the customers: provide client support via phone and e-mail. Provide support, including procedural documentation. Respond within agreed tim
CGS Romania
![]() |
economist specialist I A – Posturile vacante în administrația publică din România |
Spitalului Clinic Județean de Urgența "Sfăntul Apostol Andrei" ,Constanta, Judetul Constanta Expiră in 2023-06-07 LocatieConstanţa NivelFuncții de execuție Tip Temporar AngajatorInstituții județene CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfăntul Apostol Andrei” Constanța scoate la concurs urmatorul post temporar vacant: – 1 post Economist Specialist I A – Serviciul Achiziții Condiţii generale de participare la concurs:are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European si domiciliul in România;cunoaşte limba româna, scris si vorbit;are vârsta minima reglementată de prevederile legale;are capacitate deplină de exercițiu;are o stare de sănătate corespunz
Locuri de munca la stat
![]() |
Consultant Financiar |
Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN
![]() |
Consultant Vanzari Hiper-farmacia Dr.max Bucuresti/constanta |
Candidatul ideal Studii medii; Experienta anterioara intr-o pozitie care a implicat promovarea si vanzarea dе produse/servicii-constituie avantaj; Cunostiinte despre piata produselor cosmetice; Excelente abilitati de planificare si organizare; Orientare catre client si spre rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare; Capacitate de lucru sub presiune; Initiativa, flexibilitate si perseverenta; Dorinta de dezvoltare si de invatare lucruri noi.Descrierea jobului Responsаbilitati:In cаlitаtе dе Consilier Vanzari in Hiper-farmacia Dr.Max vеi avea urmatoarele responsabilitati:- Ofеrirea de consultаntа dе spеciаlitаtе cliеntilor, in functiе dе nevoilе аcеstora:- Promovаreа si vanzаrеа produsеlоr cоsmеticе din locаtia in cаrе sе dеsfаsoаrа activitаtеа;- Identificаrеа nеvoilor cliеntilor si consiliеrеа аcеstora prin reаlizаrеa dе rеcomandаri individuаlizаtе;- Rеаlizаrеa de аctivitati administrаtivе: aprovizionarea rafturilor, actualizarea preturilor la raft etc;- Scanarea produselor cumpara
SENSIBLU
![]() |
Asistent / Consultant Vanzari Intimissimi&intimissimi Uomo |
Candidatul ideal CANDITATUL IDEALFire comunicativă şi receptivăCapacitate şi plăcere de a lucra în echipăPasionat de modă şi trendMotivat de obiective ambiţioaseDisponibilitate de a lucra in tureDescrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI:Consultanţă personalizată în alegerea produselor potriviteÎndeplinirea sarcinilor de lucru zilniceMenţinerea unui mediu de lucru curat şi organizat în locaţieDezvoltarea unei relaţii profesionale cu restul colectivuluiBENEFICII:Pachet salarial motivant + bonusuri de performanţă colectivBonuri de masăContract de muncă pe perioadă nedeterminatăOportunități de dezvoltare în cadrul companieiReducere de angajat și uniformă sezonierăProgram flexibil în tureTraining şi cursuri de specializarePrime de Crăciun
Calzedonia Romania
![]() |
Consultant Credite Bucuresti,craiova,constanta,brasov,iasi |
Candidatul ideal « Cautam colegi isteti si ambitiosi, dornici sa aiba un loc de munca stabil, interesati sa lucreze in domeniul serviciilor financiare « Cum poti avea succes in compania noastra? Ai abilitati bune de comunicare, relationezi usor cu oamenii si iti place sa lucrezi in echipa; Esti ambitios , dinamic si proactiv; Esti pasionat si implicat in ceea ce faci; Ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate;Esti pasionat de vanzare si negociere; Descrierea jobului Descrierea jobului Atragi clientii , promovezi si vinzi produsele companiei in punctele de creditare din cadrul locatiilor partenerilor nostri (Auchan si Leroy Merlin ) . Intocmesti dosarele de credit si desfasori activitati de consiliere si fidelizare a clientilor. Cerinte Abilitati comerciale (dinamism, comunicare, persusiune, negociere si orientare catre client ) Disponibilitate la programul in ture si lucrul in wekend . Operare PC la un nivel mediu . De ce sa ne alegi pe noi? Pentru ca iti oferim salariu
ONEY FINANCES
![]() |
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Consultant vanzariDaca esti in cautarea unui job dinamic, ai ajuns fix unde trebuie!Cautam un nou coleg in echipa CreditAmanet pentru care locatia sa nu fie o problema. Desi nu vei avea o locatie stabila, vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe agentii, reusind astfel sa ai contact cu cat mai multi colegi si clienti diversi;Ce iti oferim Job dinamic si provocator; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate; Prime de sarbatori; Decontarea transportului; Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei; Concursuri interne recompensate cu beneficii financiare; Abonament medical. In plus, pentru ca intotdeauna ne gandim la cei dragi, putem sa le oferim asigurare medicala la preturi preferentiale; Abonament Bookster; Program de instruire la locul de munca, nu ai nevoie de experienta; Posibilitate de a avansa prin performanta; Un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne, situate in centre
EUROCREDIT EXCHANGE
![]() |
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Must have: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.Nice to have: experiență în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B.Descrierea jobului Ne mărim echipa de vânzări B2B în orașele București, Cluj, Constanța, Brașov, Timișoara și căutăm coleg(ă) cu excelente abilități de vânzare și de comunicare în limba Română și Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transm
INTERNATIONAL WORK FINDER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 68 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: