Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

63 Locuri de Munca Economist in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

63 Locuri de Munca Economist in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Absolvent studii superioare-stiinte economiceLimba engleza nivel mediuCunostinte medii operare PC/Microsoft OfficeExperienta de lucru cu sisteme de tip ERP constituie un plusGandire analitica, atentie la detalii,deschidere spre invatare continuaExperienta anterioara in domeniul financiar-contabil poate constitui un avantajCunostinte de contabilitate romaneasca reprezinta un plus.Proactivitatea, comunicarea foarte buna si deschiderea spre echipa si colaborareDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale angajatului: sa inregistreze facturile furnizorilor; sa verifice facturile emise de catre departamentele operationale; sa tina evidenta costurilor platite de clienti pana in ziua cand containerul este eliberat; sa inregistreze datele containerelor in programul de trucking; sa verifice facturile furnizorilor pentru a se asigura ca tarifele sunt in conformitate cu contractul si aplicate corect pe fiecare categorie de container; sa inregistreze extrasele de cont si s
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct
Candidatul ideal Cautam un economist cunoscator al progamului de contabilitate SAGA ,experienta minim 2 ani.
M.​G.​ IDEAL CONTALEX S.​R.​L.​
Descrierea jobului Societate cu activitate de reparatii nave cu sediul in portul Constanta angajam o persoana avand cunostiinte de:-contabilitate primara,-intocmire oferte, devize, facturi,-urmarire plati furnizori si clienti-intocmire documentatie pentru autorizari si avize-arhivare documente-asigurat relatia cu banca-evidenta auto-dosare personal-curatenie birou-situatie venituri si cheltuieli.
NAVOTEC
Candidatul ideal Cerințe de educație O diplomă nu este obligatorie Este necesară înțelegerea contabilitatii de bază și a standardelor internationale de raportare financiaraO diplomă în următoarele discipline ar fi benefică:Finanțe BanciEconomieAdministrarea AfacerilorContabilitateAbilități esențiale:Abilitati analiticeOrientat catre detalii si bine organizatAbilități de calculAbilități de comunicare scrisă și oralăAbilități de rezolvare a problemelorDescrierea jobului O fișă tipică a postului pentru pozitia aceasta include, dar nu a se limiteaza la:Mentinerea sistemului de facturareGenerarea de facturi si extrase de contEfectuarea reconcilierii conturilorinregistrarea si urmarirea conturilor clientilorRealizarea de rapoarte lunare financiare si de managementAsistență în managementul financiar general și analiză
CUB
Candidatul ideal Cerințe de educație O diplomă nu este obligatorie Este necesară înțelegerea contabilitatii de bază și a standardelor internationale de raportare financiaraO diplomă în următoarele discipline ar fi benefică: Finanțe Banci Economie Administrarea Afacerilor ContabilitateAbilități esențiale: Abilitati analitice Orientat catre detalii si bine organizat Abilități de calcul Abilități de comunicare scrisă și orală Abilități de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Urmărirea tuturor plăților și cheltuielilor, inclusiv statul de plată, comenzile de cumpărare, facturile, extrasele de cont etc. Reconcilierea lucrărilor procesate prin verificarea intrărilor și compararea rapoartelor sistemului cu soldurile Mentinerea inregistrarilor istorice Plata angajatilor prin verificarea rapoartelor de cheltuieli Plata furnizorilor prin programarea cecurilor de plata si asigurarea platii pentru creditul restant; răspunzând în general la toate întrebările furnizorilor Pregatirea analizelor
CUB
Candidatul ideal ​Studii superioare/medii în economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account; Cunostințe despre legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin ex
ZLATE & NETEDU
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Trebuie sa fii dinamic, zâmbitor, deschis spre comunicare și noi provocări, orientat spre interesul clientului şi cu un pronunţat spirit de echipa.Te asteptam sa ne contactezi.Descrierea jobului - prezentarea, promovarea , vanzarea si incasarea contravaloriii produselor in magazinul propriu- pregateste produsele conform comenzilor de la clienti sau dispozitiilor departamentelor interne- aranjeaza produsele la raft in depozit / magazin
ELECTRO DOVIS
Candidatul ideal - Experienta dе minim 5 ani intr-o functie de Contabil Sef / Director Economic in domeniul productiei, preferabil intr-o companie mare;- Atestat CECCAR dе expert contabil - minim 10 ani vechime;- Studii superioare in domeniul economic / financiar-contabil;- Cunostinte de Limba engleza scris si vorbit;- Cunoasterea limbii turce constituie avantaj;- Capacitate dе a conduce, coordona, organiza si controla echipa si activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Financiar-Contabil;- Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate – preferabil Saga, Pachetul Office;- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate.Descrierea jobul
OMNIA EUROPE
Candidatul ideal - Sa vorbeasca corect limba romana;- Sa aiba intre hobby-uri si cititul;- Cu putere de munca si rezistenta la stres;- Adaptabil; cu initiativa; usurinta in comunicare; abilitati de vanzare; atentie distributiva; spirit de echipa; empatic si orientat catre client; zambitor.Descrierea jobului Vorbim despre doua pozitii cu responsabilitati similiare. Una dintre acestea se va focusa mai mult pe activitati legate de site-ul nostru https://www.pravaliacucarti.ro/.Job-ul presupune:- Interactiune permanenta cu toti clientii librariei, fata-n fata sau telefonic;- Oferirea de informatii complete, solutii alternative la cerintele lor, cu orientare catre vanzare;- Oferirea de informatii despre titluri, edituri, autori, clienti, furnizori;- Asezarea cartilor la raft; inventar; participa la efectuarea de comenzi catre edituri;- Alte activitati specifice activitatii.
PRAVALIA CU CARTI
Candidatul ideal Cautam colegi isteti si ambitiosi, care tintesc cat mai sus pentru o cariera in vanzariDaca iti place: Sa interactionezi cu clientii Sa castigi un bonus lunar generos si garantat Sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa Te asteptam in echipa Oney!Iti oferim: Oportunitatea de a-ti dezvolta un plan de cariera. Contract de munca pe perioada nedeterminata Tichete de masa si asigurare medicala Premium Training specializat Program de lucru flexibil
ONEY FINANCES
Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanța, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist specialist IA.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de st
Instituii regionale
Administrația Națională „Apele Române” – Administrația Bazinală de Apă Dobrogea-Litoral, Județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, vacante, de:economist – 1 post în cadrul Serviciului mecanism economic și sinteze economicechimist – 1 post în cadrul Laboratorului calitatea apei, ConstanțaPentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care ca
Instituii locale
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, temporar vacante, de economist I S – Serviciul achiziții.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de
Instituii judeene
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS
Candidatul ideal Asistent vanzari Meli MeloEsti pasionat de fashion, iar zambetul este accesoriul tau nelipsit? Vino alaturi de noi!Suntem lider pe piata de accesorii din Romania, cu peste 60 de magazine, si cautam colegi care sa se alature echipei Meli Melo pe postul de asistent vanzari.Iata ce poti sa aduci cu tine: atitudine pozitiva deschidere si flexibilitate grija pentru clientRestul te invatam noi!Descrierea jobului Pe postul de consilier vanzari iti vei ocupa timpul cu:• vei prezenta intr-un mod atractiv produsele companiei• vei construi si dezvolta relatii de colaborare cu clientii• iti vei insusi si aplica politica de vanzare a companiei• vei pregati si expune intr-un mod creativ produsele in magazin• vei gestiona si rezolva solicitarile primite de la clientiVei avea parte de flexibilitate, sanse de promovare, plus: salariu + prime în functie de performante tichete de masa prime si beneficii pentru loialitate reducere substantială la toate produsele Meli Melo si Meli Melo dec
MELI MELO FASHION
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Unitatea Militară 01775, municipiul Medgidia, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de economist debutant, gr. II-I, specialist IA (contabilitate), din cadrul Compartimentului financiar-contabil.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul
Unităi militare
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 63 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.