Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

45 Locuri de Munca Economist in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

45 Locuri de Munca Economist in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul ideal-       Studii economice superioare-       Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office-       Experienta minim 2 ani in domeniul financiar-contabil-       Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului-       Fire dinamica flexibila, organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipa Beneficii-        Grila salariala motivanta Tichete de masa
Total Info Business

Economist


Candidatul ideal ORIENT CERAMIC SRL, companie specializata in comercializarea gresiei, faiantei, pietrei naturale, granitului si tapetului, recruteaza pentru sediul din Constanta un economist.-Studii superioare in domeniu, de preferat in invatamantul de stat;-Experienta relevanta in domeniul financiar contabil – minim 5 ani , inclusiv balanta + bilant;-Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel;-Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;-Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene limita;-Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;-Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate, rezistenta la stres;-Reprezinta un avantaj atestatul de membru CECCAR si experienta de munca intr-o societate cu obiect de activitate de import si comercializare a materialelor de
ORIENT CERAMIC

Economist


Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice superioare- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Aptitudini de calcul- Aptitudinea de a lucra cu documente- Rezistenta la sarcini repetitive- Flexibilitate, deschidere, orientare spre performante.Descrierea jobului Responsabilitati:- Analizeaza situatiile financiare (bilant + balanta de inchidere) si aspecte de natura comerciala (pe baza comunicarii cu agentii de vanzari, managerii de zona), juridica (prin verificari online cum sunt Recom, portal instante, ANAF, etc.) ale clientilor noi si ii incadreaza intr-o categ de risc, conform procedurilor societatii;- Realizeaza analize financiare cel putin o data pe an pentru fiecare client sau ori de cate ori se solicita o crestere de limita de catre Deptamentul Comercial sau ori de cate ori apare un evenim
EURO VIAL LIGHTING SRL

Economist/​contabil


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Economist si ne dorim ca profilul lui sa reflecte: - absolvire studii superioare economice (Finanțe – Contabilitate);- experienta dе minimum 3 ani pe un post similar;- cunostinte bune in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar – contabil constituie un plus;- cunostine dе operare calculator (Excel, Word, Adobe Reader, programe dе contabilitate);- persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, cu o gandire logica si o buna capacitate dе analiza si sinteza;- capacitate dе lucru in echipa si bune abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Principale responsabilitati:- Inregistrarea documentelor financiar-contabile in concordanta cu legislatia in vigoare;- Verifica facturile emise pentru clientii interni si externi ai companiei;- Emite facturi;- Tinerea evidentei operationale si financiare;- Verificarea facturilor prinse in jurnalul de cumparari si vanzari;- Inregistrarea cheltuielilor in avans in registrul che
ELOGISTICS CORPORATION

Tehnician Economist Constanta


Candidatul ideal -minim studii medii de specialitate-cunostinte minime de contabilitate primara si gestiune-organizare, responsabilitate si atentie la detalii-persoana cooperanta si cu spirit de echipa-cunostinte Microsoft Office ( Word, Excel )-cunostinte minime de engleza - prezinta un avantajDescrierea jobului - generare coduri UIT transport intracomunitar ( este codul unic generat de Sistemul RO e-Transport prin intermediul căruia se identifică bunurile aferente fiecărei relaţii comerciale care face obiectul transportului de bunuri cu risc fiscal ridicat)-atributii privind gestionarea de intrari marfa ( NIR, transfer marfa, avize, rapoarte gestiune, etc )-supraveghere casa de marcat prin intermediul CCTV
Confidenţial

Economist Magazin Brick Constanta


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta intr-un post similar constituie avantaj- Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word);- Persoana organizata, responsabila;Descrierea jobului 1. Asigura procesarea si controlul viramentelor internationale prin banca;2. Actualizeaza si verifica zilnic soldurile în lei si în valuta prin banca;3. Preia zilnic cursurile valutare si le transmite catre departamentele firmei;4. Efectueaza platile externe prin electronic banking conform termenelor indicate de superiorul ierarhic;5. Justifica platile externe la banca;6. Întocmeste pentru conducerea firmei situatii privind evolutia cursului valutar;7. Întocmeste rapoarte zilnice privind nivelul lichiditatilor disponibile;8. Asigura procesarea viramentelor interne în relatia cu tertii si bugetul statului;9. Efectueaza platile catre furnizorii interni prin banca;10. Pregateste documentatia necesara pentru obtinerea de scrisori de garantie bancara;11. Pregateste documentatia pentru deschiderea de contu
FIVE-HOLDING

Economist/​contabil


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic si cunostinte relevante de contabilitate;- Cunostinte de fiscalitate;- Cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office si a programelor specifice de contabilitate;- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;- Seriozitate, meticulozitate, proactivitate, initiativa;- Abilitati analitice solide si capabilitate de a indeplinii sarcinile ce-i revin;- Excelente abilitati de comunicare;- Spirit de echipa;Descrierea jobului - Operare documente financiar-contabile in sistemul informatic: facturi furnizor, NIR, DVI facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari, etc;- Activitati caserie, completare registru de casa, efectuare incasari/plati;- Asigurarea legaturii cu furnizorii;- Intocmirea facturilor catre clienti;- Inregistrarea si evidenta deconturi de deplasare;- Efectuarea de plati online si urmarirea scadentelor acestora;- Verificarea incasarilor si a debitelor;- Verificarea situatiilor financiare;- Rec
SOLID HOUSE

Economist /​ Functionar Economic


Candidatul ideal MED GROUP CONCEPT S.R.L. este in cautarea unui economist pentru Departamentul: Financiar-Contabilitate, contract individual de munca full-time.Astfel, cautam o persoana cu o atitudine pozitiva, sa fie o persoana organizata, rapida și foarte atenta la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru, sa fie disponibila sa lucreze in echipa si sa ii ajute pe ceilalti din societate.Descrierea jobului Cerintele postului: Controleaza si raspunde pentru desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; Inregistreaza si tine evidenta financiar- contabila a stocurilor (materii prime, materiale consumabile, obiecte de inventar etc) si a mijloacelor fixe in contabilitatea de gestiune; Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora; Intocmeste si verifica lunar facturile fiscale emise; Asista departamentul de vanzari la intocmirea clauzelor contractuale pentru asigurarea c
MED GROUP CONCEPT

Economist


Candidatul ideal · Advanced knowledge of Romanian accounting, background preferably in AP and GL· Degree in Accounting / Finance· Very good command of Excel· Good English language skills· ­High level of commitment to deliver quality results to tight deadlines· Your autonomy, responsiveness, sense of initiative and attention to details will be appreciatedSalary is negotiable based on experienceDescrierea jobului CMA CGM Romania is looking for a member in Financial-Accounting Team.Main responsibilities:- Checking and accounting invoices;- Perform reconciliations;- Preparation of reports and with month-end process;- Deliver Cost and Revenue reconciliation reports;- Perform reevaluation of the foreign currency according to tax requirements- Perform any ad hoc reports requested by the management
CMA CGM ROMANIA

Contabil/​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe:- studii superioare economice,- experiența în domeniu economic,- capacitatea de a lucra in echipa, abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente- cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil- persoană ordonată, atentă la detalii, cu inițiativă, capacitate de organizare a activității- capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită- persoană proactivă, orientată către soluții- Inițiativă, flexiblitate și focus pe îndeplinirea obiectivelor personale și de echipă- cunoștințe utilizare MS Office (Word, Excel),- detinere permis;Descrierea jobului - Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordantа cu rеglеmentarilе lеgаle contаbilе si fiscale si а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului ;- Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii.- Inregis
BETOANE ŞI PREFABRICATE

Economist IA și economist III – Posturile vacante în administrația publică din România


Agenția Română de Salvare a Vieții Omenești pe Mare (A.R.S.V.O.M.) Expiră in 7 zile, 1 ore LocatieConstanţa NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții naționale CategorieFuncție contractuală Agenția Română de Salvare a Vieții Omenești pe Mare (A.R.S.V.O.M.), organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:economist IA – Compartiment Buget și salarizare din cadrul Serviciului Economic;economist III – Compartiment Contabilitate şi tarifare din cadrul Serviciului Economic.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetă
Locuri de munca la stat

Economist – 3 posturi – Posturile vacante în administrația publică din România


Spitalul Orasenesc Cernavoda, județul Constanța Expiră in 1 zile, 1 ore LocatieConstanţa NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorUnități militare CategorieFuncție contractuală Spitalul Orasenesc Cernavoda, județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:Compartiment R.U.N.O.SEconomist I – 1 post cu vacant cu norma intreagaCompartiment Financiar ContabilEconomist IA – 1 post vacant cu norma intreagaEconomist I – 1 post vacant cu norma intreagaArt. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Un
Locuri de munca la stat

Consultant Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Persoana responsabila, dinamica si motivata, familiarizata cu programele si procedurile de accesare a fondurilor europene, implementarea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile si cu legislatia in domeniul achizitiilor publice.Descrierea jobului Pregatirea de specialitate: studii superioare in domeniul economic, drept, inginerie sau studii europene.Experienta profesionala specifica de minim 1 an in consultanta pentru fonduri structurale, respectiv experienta specifica pe FEADR/PNDR, POR, POCA, POC, POIM, INTERREG, etc.Consultantul in accesare si implementare va avea urmatoarele atributii principale:- activitati specifice accesarii de fonduri europene: identificarea surselor de finantare nerambursabila; verificarea criteriilor de eligibilitate in functie de profilul beneficiarului si conditiile finantatorului (ghidul solicitantului); elaborarea cererilor de finantare si intocmirea dosarului complet de aplicatie conform ghidului solicitantului; deplasari in teri
TOP MANAGEMENT ING

Customer Relationship Officer –ing Constanta Stefan Cel Mare


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Relationezi si comunici foarte bine cu oricine; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta: Experiente dе invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere; O organizatie orientata catre clienti si pasionata dе idei indraznete; Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiuneа ta: Sа fii un ambasаdor al produselor si sеrviciilor ING Bank, dedicаtе cliеntilor persoаne fizicе.Ce vei fаce in аcеst rol? Promovezi produsеlе si sеrviciilе bancаrе ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale); Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative; Oferi consultanta cli
ING Bank

Ing Point Officer City Park Mall Constanta


Candidatul ideal Cariera ta este punctul de intersectie intre ce iti doresti sa faci si cine iti este alaturi. Succesul vine prin oamenii care ne incurajeaza sa ne pastram autencitatea, sa actionam autonom si sa fim mereu cu un pas inainte. Descopera ING si afla cum impreuna putem desena viitorul. Poti face primul pas aici.Daca stii despre tine ca: Relationezi si comunici foarte bine cu clientii; Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook; Esti o persoana sociabila, serioasa, dinamica, motivata de rezultate.Descrierea jobului Misiunea ta: Sa inveti alaturi de noi ce inseamna promovarea, vanzarea de produse si servicii ING Bank destinate clientilor de retail (persoane fizice).Unde? In cel mai nou concept ING lansat in mall-uri: Point.Ce faci de fapt ca ING Point Officer? Inveti. Si in acelasi timp contribui la promovarea serviciilor oferite de ING. Zambesti. Si povestesti despre contul nostru curent, cardurile atasate, serviciile aditionale (cum ar fi aplicatia ING de intern
ING Bank

Consultanti


Estimare   6500 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Buna abilitati dе comunicare,negociere si orientare spre rezultat;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a relationa cu diverse tipologii dе oameni;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtаtirea relаtiеi cu cliеntii existenti;- Promovаrea, prezеntareа si vаnzarea corеctа a produsеlor compаniеi;- Idеntificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii- Finantare pentru primele 24 de luni;- Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;- Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;- Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa.
URLA OANA ROBERTA

Consultant Vanzari - Douglas City Constanta


Scurta descriere a companiei We are in BTL business, activating on three big retail markets: FMCG, Fashion and Luxury. For us, the excellence is made by keep it simple but innovative way. … and our commitment is to always deliver brilliant projects that make our partners to stand out and win in retail. During the time, our activities goes to different ways too, like Digital & PR. With all of these news, we are going to more opportunities, so our team will be always open to grow. Cerinte Candidatul Ideal : Persoana comunicativa, dinamica și entuziasta, care să asigure clienților o experiență plăcută dе cumpărături sau servicii ; Constituie avantaje cunoașterea limbii engleze și experiența în domeniu; Construieste si mentine relatii profesionale cu echipa si cu toti colaboratorii care isi desfasoara activitatea in magazin Responsabilitati Descrierea jobului : Intampina si îndruma clientii magazinului, oferind o experienta exceptionala tuturor clientilor ; Rcomanda ritualuri de ingrij
Emblema Solutions

Consultant Credit,​ Oney Constanta Si Oney Brasov


Candidatul ideal Cautam colegi isteti si ambitiosi, care tintesc cat mai sus pentru o cariera in vanzariDaca iti place: Sa interactionezi cu clientii Sa castigi un bonus lunar generos si garantat Sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa Te asteptam in echipa Oney!Iti oferim: Oportunitatea de a-ti dezvolta un plan de cariera. Contract de munca pe perioada nedeterminata Tichete de masa si asigurare medicala Premium Training specializat Program de lucru flexibil
ONEY FINANCES

Consultant Telesales B2b - Telekom Romania Mobile


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa nostra.- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Prelungirea contractelor cu Telekom Mobile- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- orientare catre client si rezultate;Beneficii:- Salariul este reprezentat dintr-o parte fixa ce variaza intre 2000- 4000 lei si una variabilia bazata pe realizarile lunare in functie de obiectivele companiei.- Contract pe perioada nedeterminata;- Programe de training
ALENICO CONSULTING SERVICES

Physiotherapist Consultant


Candidatul ideal The company’s goal is to help organizations provide innovative, immersive & impactful experiences and solutions using the power of Virtual Reality.We are exclusive importer of VR technology in our work area, and we are looking for an accredited physiotherapist.The Ideal Candidate:- higher education in medical field – preferred bachelor’s or Master's degree in an accredited physical therapy curriculum- passionate about rehabilitation and innovative technologies in the field of digital healthcare, delivering quality care and making a real difference.- good communication skills.- good planning and organization skills.- pc operating knowledge (Word, Excel, PowerPoint)- availability for weekly visits in medical centers from your area- orientation towards results, the ability to assimilate new information- the ability to maintain good relationships with clients and collaborators- good knowledge of the English language is a mustDescrierea jobului Job description- identify
TMK TECHNICAL SERVICES
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 45 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.