90 Locuri de Munca Contabil in Constanta
90 Locuri de Munca Contabil in Constanta
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil/a |
Candidatul ideal Seriozitate in indeplinirea obiectivelor stabilite de Administrator.Descrierea jobului Intocmire acte pentru contabilitate generala fara bilant/balanta lunara.
MILLENNIUM DEVELOPMENT
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Cerinte:- Minim 2 ani experienta intr-un departament financiar-contabil- Studii economice- Abilitati PC : Word, Excel, Outlook- Persoana organizata, riguroasa, flexibila si cu simtul raspunderii- Atitudine proactiva si pozitiva; integritate- Atentie la detalii- Calitatea de contabil autorizat reprezinta un avantajDescrierea jobului Descriere:- Gestionare facturi și solduri clienți- Contabilitate primara- Intocmirea NIR, bonuri de consum, devize de lucrari, facturi- Pregatirea rapoartelor pe clienti - zilnic, saptamanal, lunar- Confirmari de sold clienti (comunicarea cu clientii)- Receptia, arhivarea ,inregistrarea documentelor financiar – contabile ale unei societati, verificarea acestora, intocmirea balantei de verificare, a declaratiilor lunare si trimestriale si a situatiilor financiar– contabile anuale- Experienta operare program contabilitate.Beneficii:- Tichete masa, tichete cadou acordate conform legii; abonament preventie medicala- Posibilitate de dezvoltare pr
AKIM AUDIT & ACCOUNTING
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Studii medii/superioare de specialitate;- Experienta minim 1 an;- Cunostinta operare Microsoft Office;- Spirit de lucru in echipa;- Competenta in comunicare si usurinta in stabilirea contactelor;- Disciplinat;- Bun organizator;- Sa manifeste preocupari pentru perfectionarea pregatirii;- Cazier judiciar curat.Descrierea jobului - Raspunde de evitenta contabila primara a departamentului;- Intocmeste si raspunde de pastrarea documentelor primare;- Coordoneaza operarea documentelor primare iesite/primite in departament;- Indosariaza documente si supervizeaza arhivarea lor precum si salvarea datelor informatice;- Intocmeste pontajele;- Rezolva orice alte sarcini de serviciu date de conducatorul ierarhic conform pregatirii sale profesionale.
POLARIS M.HOLDING
![]() |
Contabil |
Scurta descriere a companiei Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice). In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei. Cerinte - Studii superioare de lunga durata in domeniul economic, finalizate cu diploma de licenta; - Experienta in domeniul financiar contabil. - Cunostinte si experienta in utilizarea de sisteme financiar contabile complexe. - Cunostinte de operare PC (Word, PowerPoint), Excel – nivel avansat; Responsabilitati Atributii principale: - Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR si de raportare financiara IFRS pentru situatiile financiare individuale; - Colaboreaza cu cele
EASY CREDIT 4 ALL IFN
![]() |
Economist - Departament Financiar-contabil |
Candidatul ideal Studii superioare economice; Experienta intre 3-5 ani; Cunostiinte/experienta operare program SAP; Bune abilitati de operare PC- MS Office (Excel, Word, Outlook); Personalitate dinamică, comunicativa, analitica, punctuala; Capacitate de analiză și sinteză, de organizare si prioritizare pentru a respecta termenele limită; Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar-contabil.Descrierea jobului inregistrarea cronologica, zilnica si corecta in programul SAP a informatiilor de contabilitate primara: facturi furnizori, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare. urmarirea primirii la timp a extraselor de cont, verificarea acestora si a documentelor insotitoare si efectuarea inregistrarilor prin orice instrumente de incasare/plata urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca, etc. relationare cu institutii financiar - bancare;Beneficii: Mediu de lucru profesionist; Salariu motivant; Asigurare medicala privata de sanatate; Bonuri de ma
VARD ENGINEERING CONSTANȚA
![]() |
Referent Financiar Contabil |
Candidatul ideal - Experienta minim 5 ani ;- Cunoasterea pachetului MS Office, Excel;- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- Spirit de observatie foarte dezvoltat;- Capacitatea de a lucra in mod metodic si de a acorda atentie la detalii;- Capacitati morale si umane;- Auto - disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita.Descrierea jobului Locul desfasurarii acestei activitati este pe santier, la punctul de lucru.- Asigura gestiunea fizica a stocului de materii prime, materiale, a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;- Opereaza in fisele de magazie miscarile privind stocurile;- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri;- Efectueaza lunar inventarul stocului de materii prime , materiale si a obiectelor de inventar;- Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;- Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei;- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor;- Confirma documentele de primire / expedi
WIEBE ROMANIA
![]() |
Contabil Primar |
Candidatul ideal Cerinte :- experienta in contabilitate de minim 2 ani.- cunostinte avansate privind functionalitatea conturilor contabile- cunostinte de utilizare programe de gestiune si contabilitate- cunoştinţe MS Excel şi MS Office la un nivel mediu/avansat- studii medii / superioare financiar- contabile- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane- abilitati de organizare si planificare- meticulozitate si acuratete- spirit analitic, lucrul in echipa- seriozitate- cunostiinte operare in softul Informcont constituie avantaj- cunostiinte operare SEAP-SICAP constituie avantaj.Descrierea jobului -efectuează înregistrarea documentelor contabile în programul informatic de contabilitate-participă la verificarea fişelor de clienţi, furnizori-efectuează rapoarte interne, situatii in Excel-efectuează reconcilieri conturi balanță, confirmări solduri-inregistreaza facturi furnizori interni/externi, servicii, consumabile si obiecte de inventar-repartizeaza cheltuielile p
UNIVERSALIA
![]() |
Sef Serviciu Contabilitate |
Candidatul ideal CERINTELE POSTULUICunostinte si experienta relevanta in domeniul economic;Experienta pe un post similar (minim 5 ani);Experienta in relatiile cu autoritatile fiscale;Cunoasterea foarte buna a legislatiei in vigoare;Abilitati manageriale;Absolvent de facultate cu profil economic;Buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate (cunostintele de operare in programul navision constituie un avantaj);Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;Personalitate puternica, bine organizata;Abilitati de comunicare, planificare si coordonare;Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului RESPONSABILITATIOrganizarea, coordonarea si controlul activitatii de gestiune contabila si evidenta contabila a societatiiDescrierea sarcinilor:Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planului de conturi si normelor legale emiseOrganizeaza cu precadere conta
AMEROPA GRAINS
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra in echipa- Capacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, riguros- Atent la detalii- Persoana activa, energica si puternica, orientata spre munca de documentare si control;- Persoana echilibrata cu grad ridicat de autocontrol a starilor emotionale astfel incat acestea sa nu influenteze performantele si rezistenta la stres;Descrierea jobului - constituie avantaj folosire program SAGA- cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- cunoasterea legislatiei in domeniu- capacitatea de a utiliza eficient tehnica de calcul;- abilitati de lucru cu Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel si de utilizare a Internetului, cunoasterea produselor informatice specifice compartimentului si modul de exploatare a acestora.- Efectueaza inregistrari in contabilitatea societății- Verifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legale, aproba situatiile financiare;
RIN TRANS ACTIV
![]() |
Contabil Sef / Chief Accountant / Finance Manager |
Candidatul ideal Contabil Sef / Chief Accountant / Finance ManagerSKILLS, QUALIFICATION AND EXPERIENCE REQUIRED: ESSENTIAL: Qualified accountant, ACA, ACCA, ICAS, CIMA or relevant experience in a similar role Knowledge of local taxation and regulatory requirements, and International Accounting Standards (IFRS) Advanced computer skills in MS Office programs, particularly Excel. Experience of leading, managing and motivating teams, local and remote Ability to see the value in the information you provide and to inspire others to make use of it. Used to working in a rapidly changing environment and who is comfortable proposing, justifying, initiating and implementing changeDESIRABLE: Previous experience in the marine Industry and Audit Firms Hyperion (HFM) and Dynamics 365Other skills: Fluent in English High Ethical standards Relationship building Presentational skills NegotiationDescrierea jobului OVERALL PURPOSE OF THE ROLE Provide accurate analysis and translation of key financial data
V.SHIPS MANPOWER
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Onest, perseverent, implicat, atent la detalii, adaptabil, cu abilitati de comunicare, atentie distributiva, capacitate de organizare a timpului, diplomatie.Să aibă o ţinută decenta şi un limbaj adecvat.Cunoştinţe: Program Saga, Office, InternetLimbi străine: Engleză - mediu scris/vorbitCunoasterea aplicatiei Revisal constituie avantaj.Relatii de functionale cu toti angajatii companiei.Descrierea jobului Îndeplineşte sarcinile delegate de superiori.Inregistreaza documentele de contabilitate primara.Emite facturi.Tine evidenta deconturilor de deplasare, a orelor lucrate de catre angajati.Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management.Realizarea corespondentei conform cu activitatea.Arhivează documentele firmei.Actualizeaza baza de date, documente.
Confidenţial
![]() |
Reprezentant vanzari /Casier Constanta |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 2800 LEI pe lună
Agentiile Stanleybet angajeaza operator pariuri in orasul Constanta NU necesita experienta. CERINTE: - cunostinte de baza operare calculator (se lucreaza in programe specifice de pariere);- cunostinte minime de contabilitate primara (casa marcat, raport Z, monetar, registru de casa);- buna capacitate de relationare/orientare catre client. OFERIM: - training de specialitate platit,- salariu fix, - bonuri de masa, - bonus lunar, - program flexibil,- servicii medicale,- contract pe nedeterminata. Lasati un CV atasat si un Recruiter te va contacta imediat!
Stanleybet
![]() |
Asistent Relatii Clienti |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- sa fii o persoana ordonata, organizata, punctuala si dinamica;- sa ai capacitate de lucru in echipa;- sa ai cunostinte de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), e-mail, navigare internet;- experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice poate constitui un avantaj;- abilitati de comunicare, negociere si de gestionare a relatiei cu turistul;- persoana proactiva si orientata spre rezultate;- abilitati de organizare si planificare;- siguranta de sine si tenacitate;- persoana ambitioasa si motivata de rezultate;- atestatul de agent turism reprezinta avantaj, insa nu este criteriu eliminatoriu;- domiciliul stabil in Constanta si imprejurimi.Descrierea jobului - Asimilarea cunostintelor despre destinatie (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la un agent de turism );- Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor agentiei ( telefonic si e-mail), consilierea acestora - rezervare, emitere, facturare,
CREATIVE EYE
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Daca ești atent la detalii, adaptabil, bun organizator, deții abilitați de comunicare, gestionezi foarte bine timpul si lucrezi in echipă, ești candidatul ideal pentru Rapid Credit!Cerințe profesionale:- Studii superioare economice, de preferat in învățământul de stat;- Experiență relevantă in domeniul financiar minim 2 ani si cunoștințe solide de operare PC, Microsoft Office, in special Excel;- Abilitatea de a utiliza programe informatice de contabilitate, de a lucra la proiecte multiple, de gestionare a problemelor in vederea atingerii obiectivului final, la termene limita;- Nu este necesar atestatul de membru CECCAR;- Reprezintă avantaj experiența de munca într-o societate cu obiect de activitate similar, financiar-bancar.Descrierea jobului - Asigură înregistrarea cronologică, sistematică si corectă a încasărilor societății prin banca si verifică încasările efectuate prin casieriile sediilor secundare ale societății;- Asigura implementarea in soft a actelor adiționa
RAPID CREDIT I.F.N
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare-stiinte economiceLimba engleza nivel mediuCunostinte medii operare PC/Microsoft OfficeExperienta de lucru cu sisteme de tip ERP constituie un plusGandire analitica, atentie la detalii,deschidere spre invatare continuaExperienta anterioara in domeniul financiar-contabil poate constitui un avantajCunostinte de contabilitate romaneasca reprezinta un plus.Proactivitatea, comunicarea foarte buna si deschiderea spre echipa si colaborareDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale angajatului: sa inregistreze facturile furnizorilor; sa verifice facturile emise de catre departamentele operationale; sa tina evidenta costurilor platite de clienti pana in ziua cand containerul este eliberat; sa inregistreze datele containerelor in programul de trucking; sa verifice facturile furnizorilor pentru a se asigura ca tarifele sunt in conformitate cu contractul si aplicate corect pe fiecare categorie de container; sa inregistreze extrasele de cont si s
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
![]() |
Economist |
Candidatul ideal * Studii medii sau superioare de specialitate finalizate * Specializare contabilitate * Vechime minim 1 an
EXPOCAR TRADE
![]() |
Consultant De Turism Constanta |
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta personalizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
![]() |
Asistent Manager |
Scurta descriere a companiei Cerinte - Gestionare relațiilor cu societatea externalizata de resurse umane - Gestionarea relațiilor cu firma de contabilitate primara si centralizarea acestora - Responsabilitate in ceea ce priveste corespondenta electronica și fizica Responsabilitati - Mentenanță echipamentelor, consumabile - Gestionarea relațiilor cu instituțiile bancare - Plata si gestiunea facturilor Alte informatii - Salariu 3150 RON NET - Un mediu placut de lucru - Posibilitatea de a avansa rapid in cariera
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES
![]() |
Sef Productie Fabrica Prefabricate Beton Loc.ovidiu |
Candidatul ideal Capacitate de coordonare si manageriere in vederea implementarii proiectelor cu respectarea termenelor limita;Studii superioare in domeniul tehnic/economic;Experiența de minim 3 ani într-o poziţie de coordonare productie;Experienta in productia de betoane sau materiale de constructii;Experiența în asigurarea calității productiei si a certificarilor de calitate ISO;Utilizarea pachetului MS Office: Excel, Word, Outlook;Cunostinte minime de gestiune,contabilitate;Cunostinte privind legislatia in vigoare;Capacitati de organizare si prioritizare a sarcinilor, orientare spre rezultate;Capacitati de comunicare si relationare specifice activitatii;Onestitate, responsabilitate;Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii;Disponibilitate la program prelungit si in schimburi;Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Organizeaza si coordoneaza procesul de productie prefabricate betonPlanifica productia zilnic , pe schimburi , in functie de comenzile de produseIntocmest
SYMMETRICA
![]() |
Consilier Vanzari - Parfumerie De Lux |
Candidatul ideal In universul nostru vei descoperi parfumuri de lux cu istorie sau creatii nonconformist avangardiste!Noul coleg ar trebui sa fie o prezenta placuta cu spirit pro activ, sa fie o persoana cu foarte bune abilitati de relationare, comunicare, dornica de a acumula cunostinte noiDescrierea jobului Intampinarea clientilor; Cunoasterea amanuntita a produselor, promovarea si vanzarea acestora; Consilierea clientilor in alegerea variantei optime (recomandarea produselor firmei, prezentari , propuneri tinand cont de cerintele clientului ) Participarea la evenimente de lansare produse noi; Atragerea de noi clienti si fidelizarea celor vechi; Gestiunea magazinului (verificare si gestionare stoc, efectuare comanda, intocmire documente contabile , depunere incasari). Abilitati de comunicare verbal si nonverbal; Punctualitate si ordine in magazine.Oferta: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, Salariu motivant, Tichete de masa Pregatire profesionala sustinuta prin tr
GREEN NET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 90 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: