Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar


Ai calități antreprenoriale?Esti o persoana sociabilă si dinamica? Iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si provocator unde ai posibilitatea de a câștiga cat doresti si de a-ti maximiza constant veniturile,poti avea un program flexibil de lucru,mai ai posibilitatea de ati dezvolta Abilitățile de Leadership si management prin participarea la academia de management. Ce cerințe am de la tine? Foarte putine: -bune abilitați de comunicare;determinare pentru atingerea obiectivelor;orientare catre clienti;studii medii/superioare;promovarea produselor si a serviciilor oferite de companie atat catre clienții existenți cat si catre potențiali clienti.Astept mesajul tau cu un nr de contact pentru a stabili o intalnire.
Metropolitan Life Oradea

Media netă estimată pe baza celor 124 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Financiar


Esti o persoana sociala,dinamica si dornica sa inveti lucruri noi?Vrei sa faci o schimbare in viata ta,vino alaturi de noi. Ce beneficii vei avea:-training de specialitate,-un sistem profesionist de colaborare,-posibilitatea de a castiga cat doresti si de ati maximiza constant veniturile,-flexibilitatea programului de lucru.Cerinte:abilitati de comunicare,studii medii superioare .Daca doresti sa vii alaturi de noi si ai calitati antreprenoriale,iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si inovator atunci Locul tau este alaturi de noi.Astept sa ma suni pentru mai multe detalii si pentru a stabili un prim interviu. (Gabriela Mudura')
Metropolitan Life Oradea

Media netă estimată pe baza celor 124 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Financiar Team Manager


Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);
Business
Vezi alte joburi relevante

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAutorizatie de stivuitoristAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operatori productie in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Operatori suport productie!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate.Oferim:Venit lunar 3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Instruire la locul de muncă;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul);Bonus anual vechime;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt neces
Exact Systems SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL

Operatori mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Firma VERNICOLOR angajeaza OPERATORI MASE PLASTICE pentru punctul de lucru din Oradea, Sos. Borsului, Nr. 19 SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Nu este necesara experienta! Beneficii:- Pachet salarial atractiv- Transport asigurat din Oradea- Formare profesionala la locul de munca;- Tichete de masa in valoare de 35 lei zi;- Spor de noapte si de weekend;- Bonus lunar de prezenta 600 lei brut;- Bonus de performanta;- Prima de recomandare angajati noi, 400 lei net- Abonament medical la clinica privata;- Mediu de lucru placut Cerinte:Disponibilitate de a lucra in ture, program 12/24, 12/48Acuitate vizuala foarte buna si atentie la detalii Pentru mai multe detalii sau programare unui interviu ne puteti contacta la numarul de telefon sau de L- V intre orele 8:30 - 17:00. CV-urile se pot depune direct la biroul Resurse Umane din Oradea, Sos. Borsului, nr.19
Vernicolor SA

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Operator Productie - Oradea


Candidatul ideal • Ai terminat un liceu profil tehnic/ profesională;• Ai experiență într-o funcție similară în producție• Ai cunoștințe tehnice de bază în domeniul ceramic, mecanic/electric/producției industriale / echipamente automatizate, mașinist utilaje cale și terasamente;• Ești orientat spre obținere de rezultate și perseverentă;• Ai abilități de planificare și organizare;Descrierea jobului • Vei participa la fazele procesului tehnologic specific ariei tale de responsabilitate;• Vei urmări buna funcționare a echipamentelor și vei asigura desfășurarea continuă a procesului de producție;• Vei asigura ordinea și disciplina la locul de muncă;• Vei asigura aprovizionarea optimă cu materiile prime necesare;• Vei realiza împreună cu echipa de intervenție depanarea cât mai rapidă a oricărei defecțiuni;• Vei realiza operațiile de întreținere preventivă asignate;• Vei asigura încadrarea produsului în standardele de calitate;• Vei consemna și raporta toate evenimentele care au dus la oprire
CEMACON - S.​A.​

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Operator Intretinere Si Reparatii Metro Oradea


Candidatul ideal Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Studii tehnice sau certificat de calificare într-un domeniu tehnic relevant, care să susțină baza de cunoștințe necesară. Experiență relevantă în domeniul întreținerii utilajelor și echipamentelor. Calificare de Electrician, care să asigure competențele necesare pentru gestionarea și întreținerea sistemelor electrice. Bune abilități de operare a calculatorului, necesare pentru gestionarea eficientă a sarcinilor zilnice. Capacitatea de a analiza rapid situațiile și de a acționa eficient în rezolvarea problemelor, ținând cont de prioritățile magazinului.Descrierea jobului Responsabilități. Asiguri mentenanța optimă a tuturor utilajelor, instalațiilor și echipamentelor esențiale din magazin. Colaborezi strâns cu furnizorii externi de servicii tehnice, inclusiv în domeniile energiei electrice, curățeniei și salubrității, pentru a asigura o funcționare fluidă și eficientă a magazinului. Execuți lucrări de întreținere gen
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Economist - Accounts Payable


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă bifezi următoarele: Absolvent de studii superioare în domeniul financiar – contabilitate, Experiență în contabilitate de minim 2 ani, Experiență într-o multinațională constituie avantaj, Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală, reglementările contabile în vigoare, Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Cunoștințe de operare sisteme informatice ERP: SAP reprezintă un avantaj, Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversațional (italiana constituie avantaj); Persoană serioasă, motivată și responsabilă, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul financiar-contabilitate, Capabilitatea de a respecta termenele limită, Persoană organizată; Capacitatea de a menține atenția sporită și concentrarea pe detalii, perseverență, Personalitate dinamică și flexibilă, capacitate de învățare rapidă și de comunicare.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci: Verificarea și înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, în
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Consultant Vânzări – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa si organizata, orientata catre rezultate si atentie la detalii. Daca esti pasionat de industria digitala, te asteptam cu entuziasm sa faci parte din echipa noastra dinamica. Experienta pe o pozitie similara in cadrul unui magazin online, constituie un avantaj. Organizata, punctuala si constructiva; Cunoasterea platformei Prestashop sau a unei platforme e-commerce asemanatoare; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Capacitate de orientare virtuala – cautarea si gasirea informatiilor relevante din mediu online intr-un timp cat mai scurt ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descurcareata si persistenta; Cu deschidere spre noi oportunitati de invatare, dornica spre dezvoltarea personala si profesionala.Descrierea jobului Crearea si editarea d
MORAMI SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare (Facultatea de Stiinte Economice) Cunoștințe de utilizare a programului Saga; Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat; Personalitate deschisă și dornică să imbunătățească permanent pregătirii sale profesionale și de specialitate Persoană responsabilă, proactive, organizată, cu abilități de comunicare și autodidactăDescrierea jobului Realizeaza contabilitatea de la inregistrarea documentelor primare pana la bilant Realizeaza productia in baza documentele primite de la magazie ; Monitorizeaza si verifica acuratetea datelor contabile inregistrate; Opereaza zilnic facturilor emise: Contabilizează încasările și plățile; Întocmește situațiile și rapoartele financiar-contabile și verificară corelărea acestora; Se asigura ca respectarea terrmenelor aferente tranzactiilor din contabilitate sunt in concordantа cu politicile companiei si a rеglеmentarilor lеgаle contаbilе si fiscale; Gestioneaza si coordoneaza activitatile de inchidere lunara
SARAMOB DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 5578 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Operator Colete Si Gestionar Depozit


Candidatul ideal Să fie dispusă să învețe – în firmă învățăm și ne dezvoltăm continuu! Sa aibe cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail); Sa aibe dexteritate si atentie distributiva; Sa fie o persoana organizata Sa aiba atentie la detalii responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Responsabilitati: - Ambalаreа in mod corespunzator а coletelor si prеgatireа lor pеntru livrаrea prin curiеr - Asamblarеа cutiilor pentru transport; - Verificarea produselor cu probleme - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Evintenta coeltelor trimise - Stocul consumabilelor si cererea de comanda - Mentinerea ordinii in stocul produselorBeneficii: - Posibilitate de formare si dezvoltare profesionala - Pachet salarial motivant - Mediu placut de lucru, intr-o echipa tanara
AMI BY AMALIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.