Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

62 Locuri de Munca Contabil in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

62 Locuri de Munca Contabil in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3800 LEI pe lună
Angajam contabil Candidatul ideal - contabil cu experienta minimum 10 ani in domeniul financiar-contabil;- cunostinte bune de operare Excel si Word;- cunoasterea programului Saga;- limba maghiara constituie obligatoriu;- atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;- foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa;- dorinta de invatare si orientare spre construirea unei cariere; Descrierea jobului- evidenta contabila primara tehnico-operativa;- Inregistreaza intrari de utilaje in baza documentelor primite (facturi interne , facturi externe, DVI si NRI);- intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;- intocmirea si pastrarea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;- intocmirea foilor de parcurs;- colaboreaza cu celelalte departamente ale societatii. 
Working Platform WP SRL

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare economice;- experienta intr-un post similar;- cunoasterea programului WinMentor;- cunoasterea legislatiei in vigoare si a documentelor financiar-contabile;- atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, corectitudine;Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;- verificarea conturilor analitice furnizori/clienti;- registrul de casa;- tine evidenta stocurilor de marfa aflate in depozit;- depunerea declaratiilor;Programul de lucru:Luni - Vineri, de la ora 08:00 la 17:00Se lucreaza 1 sambata pe luna;
OLIMP-IMPEX

Contabil


Candidatul ideal Studii superioareExperienta in domeniu de minim 5 aniConostinte de legislatie contabila si fiscalaCunostinte program SAGACunoasterea limbii engleze la nivel mediu reprezinta un avantajAbilitati de utilizare Microsoft OfficeAtentie la detaliiFoarte buna capacitate de analiza, sinteza,interpretareDescrierea jobului Studii superioareExperienta in domeniu de minim 5 aniConostinte de legislatie contabila si fiscalaCunostinte program SAGACunoasterea limbii engleze la nivel mediu reprezinta un avantajAbilitati de utilizare Microsoft OfficeAtentie la detaliiFoarte buna capacitate de analiza, sinteza,interpretare
MARVICON

Contabil


Candidatul ideal - contabil cu experienta minimum 10 ani in domeniul financiar-contabil;- cunostinte bune de operare Excel si Word;- cunoasterea programului Saga;- limba maghiara obligatoriu;- atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;- foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa;- dorinta de invatare si orientare spre construirea unei cariere;Descrierea jobului - evidenta contabila primara tehnico-operativa;- inregistreaza intrari de utilaje in baza documentelor primite (facturi interne , facturi externe, DVI si NRI);- intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;- intocmirea si pastrarea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;- intocmirea foilor de parcurs;- colaboreaza cu celelalte departamente ale societatii.
WORKING PLATFORM WP

Contabil


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul contabilitatii, amabilitate, atitudine pozitivă și concilianta in relatiile cu oaspetii si colegii, spirit de observatie si atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza, punctualitate, capacitate de a rezolva problemele, asumarea responsabilitatii, implicare/dedicare, spirit de echipa, persoana proactiva.Descrierea jobului Activitati de contabilitate
SC ABA TURISM SRL

Contabil Economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP-TAX & ACCOUNTING

Contabil Sef


Candidatul ideal Studii superioare economice;Experienta intr-un rol similar ( contabil sef si coordonare echipa); minim 3 aniCunoasterea legislatiei contabile si fiscaleCunoasterea Excel nivel mediuAtestare CECCAR- constituie avantajCapacitatea de a lucra in echipaCapacitatea de a comunica clar si concis; organizat, proactiv, rigurosAtentie la detalii si calitate a lucrarilorPersoana activa, energica si orientata spre rezultate;Descrierea jobului Coordoneaza si conduce activitatea departamentului contabilitate si se asigura ca toate standardele sunt urmate corectVerifica balanta contabila inainte de inchiderea lunaraVerifica respectarea regulilor de intocmire a situatiilor financiare anuale, semestriale si oricand sunt solicitate prin prevederi legaleOrganizeaza, conduce si controleaza inventarierea generala anuale a patrimoniului;Participa la realizarea auditului anual si a altor misiuni similare, prin contributia la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar
GLOBAL INDUSTRIAL

Contabil /​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii de specialitate: Economist-Contabil (Studii superioare)- Cunoști programul de contabilitate Saga- Ai experiență în altă firmă pe partea de contabilitate- Ești o persoană organizată, comunicativă, dinamică, metodică- Ai cunoștințe dе operare PC (Excel, Word etc) Descrierea jobului Descrierea jobului:- Introducerea documentelor contabile în programul de contabilitate Saga- Întocmirea diverselor înregistrări contabile- Alte activități legate de contabilitatea primarăCe oferim:Pachet salarial motivant;Tichete de masa;Mediu de lucru prietenos, stimulant, care promovează munca în echipă;Oportunitate de invatare si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
MOVE ECO

Contabil Cu Experienta /​ Contabil Sef


Candidatul ideal Căutăm contabil/economist care să aibă experiența si cunoștințele necesare pentru a organiza și gestiona activitățile departamentului financiar-contabil în concordanță cu legislația aplicabilă și să susțină echipa de management în strategia de creștere și dezvoltare a companiei.Descrierea jobului - conducerea activitatii departamentului- intocmirea raportarilor financiar-contabile solicitate de grup, la termenele prevazute;- intocmirea situatiilor financiare anuale (Bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (Bilant semestrial) si IFRS (Standarde Internationale de Raportare Financiara) pe baza balantei de verificare;- urmarirea si informarea conducerii societatii cu privire la realizarea indicatorilor economic-financiari aprobati in bugetul de venituri si cheltuieli;- fundamentarea si propunerea spre aprobare a bugetul de venituri si cheltuieli impreuna cu conducerea societatii;- analizarea documentelor economice;- organizarea și coordonarea contabilitatii o
CRITO PROD

Contabil /​ Economist /​ Expert


Candidatul ideal Experienta - minim 3 ani;- Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;- Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate;- Cunoasterea softurilor de contabilitate ASiSria si SAGA C constituie avantaj- Cunostinte PC, Excel, Word;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;- Implicare și spirit de inițiativă.Descrierea jobului Activitatea presupune tinerea evidentei contabile complete la o firma de comert, consumabile medicale (Bizmed SRL).Rensponsabilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor in timp real- Efectuarea platilor conform planului de plati aprobat- Intocmirea declaratiilor fiscale si situatiilor financiare (bilant)- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;Ce îți putem noi oferi:- Pachet salarial corelat cu experienta;- Mediu de lucru profesionist;- Programul de lucru: L-J de la 08:30 - 16:30 si V de la 09:00 -
PROFIMANIA CONT

Referent De Specialitate Financiar-contabilitate (oradea)


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare- Abilitate de lucru cu PC si Microsoft Office- Abilitati de analiza, sinteza, planificare, luare decizii- Excelente abilitati de comunicare, politete- Energie, dorinta de dezvoltare, perseverenta- Etica si responsabilitate in munca- Capacitate de lucru in echipa- Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similaraDescrierea jobului - Emitere, procesare, manipulare, arhivare documente- Efectuare operatiuni de contabilitate primara- Urmarire si operare plati/incasari- Respectarea procedurilor interne de lucru, raportareOferta noastra:- Pachet salarial motivant
CRIANO EXIM

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in economie, contabilitate, financiar sau un domeniu similar; (daca este relevant) minim 1 an experienta in domeniu; cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, precum si despre legislatia relevanta; operare software contabilitate: SAGA, operare PC; cunostinte despre legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.Descrierea jobului Responsabilitati: verifica si prelucreaza zilnic documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; verifica lunar toate inregistrarile contabile, asigurandu-se de corecta componenta a tuturor soldurilor din balanta; elaboreaza rapoarte interne catre persoanele relevante (ex. management);
PAJURCA METAL GROUP

Contabil Sef


Candidatul ideal Absolvent de studii de superioare economice;Experienta minim 5 (cinci) ani pe o pozitie similara;Minim 10 ani experienta in domeniul financiar-contabil;Cunostinte Excel nivel avansat;Cunostinte operare in program Priority (WIZPRO) constituie avantaj;Corectitudine, atentie la detalii, flexibilitate;Seriozitate, abilitate in organizare, evidente abilitati de comunicare;Descrierea jobului - pachet salarial atractiv;- bonuri de masa;- lucru intr-o echipa tanara si dinamica.
READYMIX AGREGATE

Controller /​ Erp Key User


Candidatul ideal CERINTE pentru viitorul nostru coleg-partener MEXI Group: studii economice superioare, validate prin experienta minima 3 ani in Controlling, intr-o unitate de productie sau experienta de 3 ani in administrarea economica a unei unitati de productie cunostinte solide IT, utilizare pachet/suita Microsoft Office: minim Excel (Vlook Up, Pivot Table) si Word detinerea unui permis auto categoria B persoana auto-motivata si auto-disciplinata, puternica, analitica si onesta abilitati de comunicare, organizare, rezolvare de probleme atitudine de invingator empatic, proactiv si asertiv vointa de imbunatatire continua si implicare maxima in stil intraprenorial atitudine si vointa de crestere personala permanenta, capabil de ocuparea pozitie de Manager Administrativ-Financiar in dezvoltarea companiei pe termen de 2-3 ani, membru in Board-ul Director alaturi de asociatii-parteneri Directori si MEXI GroupDescrierea jobului POZITIA ESTE DESCHISA IN ORADEA ... fara posibilitate de lucr
MEXI WEB PROJECT

Functionar Administrativ


Candidatul ideal - studii superioare- cunostinte de operare MSOffice- capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan- persoana pozitiva,dinamica cu dorinta de promovare- abilitati excelente de comunicare,organizare si prioritizare- spirit de echipaDescrierea jobului -servicii de facturare si casierie .-asigurarea suportului administrativ pentru echipa de vanzari.-asigurarea suportului administrativ pentru serviciile operationale ( intocmire documente pentru expedieri colete-posta si curierat)-actualizarea bazei de date de clienti in ERP Senior.-verificarea conformitatii inregistrarilor de contabilitate primara -administrarea fluxului de documente in firma ( arhivare documente contabile-facturi;chitante; bon consum etc)-gestionarea dosarelor de personal ( pontaje si concedii)-asistarea managerului companiei
RAVENOL EXPERT RO

Reprezentant Vanzari - Departament Comercial On Line


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT SRL

Junior Accountant


Candidatul ideal Experiență minim 2 ani într-un post similar;Studii finalizate, cu specializare în domeniul financiar-contabil;Abilități avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office;Abilități dе prezentare a datelor, claritate, concizie;Abilități de comunicare interpersonală: diplomație, confidențialitate, integritate și o atitudine proactivă;Gândire analitică și atenție la detalii;Dorința de a se dezvolta într-un mediu de business tânăr, dinamic și implicarea în proiecte inovatoare, de perspectivă pentru companie;Bune abilități de planificare și organizare, flexibilitate, viteză de reacție;Descrierea jobului Înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de materii prime, materiale și servicii de la furnizori;Înregistrarea și verificarea corectitudinii facturilor de livrări/prestari servicii;Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);Înregistrarea extraselor bancare;Înregistrarea încasărilor/plaților în registrul de casă în lei și valu
ZALECO

Controlor Financiar


Estimare   3100 RON/Luna
Candidatul ideal -Orientare spre business, gandire analitica; capacitate de a identifica punctele slabe si de a efectua analize cauza-efect;-Spirit de colaborare si persuasiune dezvoltate pentru a obtine informatii relevante pentru analize;-Personalitate dinamica, orientata spre rezultate, capabila sa lucreze atat in echipa cat si individual;-Capacitate de a construi relatii de incredere si buna colaborare cu departamentele direct responsabile din punct de vedere operational (productie, vanzari, logistica);-Studii universitare economice;-Limba engleza.Descrierea jobului Oferim:-Salariu motivant,bonus de performață la finalizarea proiectelor;-Bonuri de masă, prime de sărbători și concediu de odihnă;-Stabilitatea locului de muncă;-Suport tehnic și logistic în realizarea sarcinilor.-Intocmeste structura bugetului de venituri si cheltuieli a societatii-Verifica periodic executia bugetara prin confruntarea rapoartelor sefilor de departamente cu informatia financiar-contabila-Raporteaza sefu
RER VEST

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL

Economist Cu Experienta


Candidatul ideal Angajam economist cu experienta de peste 8 ani, pentru evidenta financiar contabila.Descrierea jobului -introducere documente-verificare inregistrari contabile-intocmire si depunere declaratii-intocmire bilant contabil
TIGER-TEAM LOGISTIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 62 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.