Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

27 Locuri de Munca Economist in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

27 Locuri de Munca Economist in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil /​economist


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii de specialitate: Economist-Contabil (Studii superioare)- Cunoști programul de contabilitate Saga- Ai experiență în altă firmă pe partea de contabilitate- Ești o persoană organizată, comunicativă, dinamică, metodică- Ai cunoștințe dе operare PC (Excel, Word etc) Descrierea jobului Descrierea jobului:- Introducerea documentelor contabile în programul de contabilitate Saga- Întocmirea diverselor înregistrări contabile- Alte activități legate de contabilitatea primarăCe oferim:Pachet salarial motivant;Tichete de masa;Mediu de lucru prietenos, stimulant, care promovează munca în echipă;Oportunitate de invatare si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
MOVE ECO

Economist Cu Experienta


Candidatul ideal Angajam economist cu experienta de peste 8 ani, pentru evidenta financiar contabila.Descrierea jobului -introducere documente-verificare inregistrari contabile-intocmire si depunere declaratii-intocmire bilant contabil
TIGER-TEAM LOGISTIC

Contabil /​ Economist /​ Expert


Candidatul ideal Experienta - minim 3 ani;- Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale;- Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate;- Cunoasterea softurilor de contabilitate ASiSria si SAGA C constituie avantaj- Cunostinte PC, Excel, Word;- Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa;- Implicare și spirit de inițiativă.Descrierea jobului Activitatea presupune tinerea evidentei contabile complete la o firma de comert, consumabile medicale (Bizmed SRL).Rensponsabilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor in timp real- Efectuarea platilor conform planului de plati aprobat- Intocmirea declaratiilor fiscale si situatiilor financiare (bilant)- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;Ce îți putem noi oferi:- Pachet salarial corelat cu experienta;- Mediu de lucru profesionist;- Programul de lucru: L-J de la 08:30 - 16:30 si V de la 09:00 -
PROFIMANIA CONT

Contabil Economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP-TAX & ACCOUNTING

Economist


Candidatul ideal Cerinte :- absolvent al invatamantului superior economic de specialitate- cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;- experienta pe un post similar (minim 5 ani);- experienta in relatiile cu autoritatile fiscale;- cunoasterea foarte buna a legislatiei in vigoare;- absolvent de facultate cu profil economic;- buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizateAptitudini:- capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- personalitate puternica, bine organizata;- abilitati de comunicare, planificare si coordonare;- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;- corectitudine, ten
NUTRIENTUL

Retail Delivery Consultant - Showroom Oradea


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 3 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.Iată la ce contribuie un tehnician în showroom-ul eMAG Receptioneaza si aranjeaza/organizeaza marfa in de
eMAG

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Angajam 𝐂𝐎𝐍𝐒𝐔𝐋𝐓𝐀𝐍𝐓 𝐕𝐀𝐍𝐙𝐀𝐑𝐈 de la birou, pentru o societate ce activeaza in domeniul productiei de oua de consum, cu o experienta de peste 20 de ani,.Punctul de lucru este in loc. Tamaseu.𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭𝐞:- Studii medii;- Experienta pe un post similar;- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;- Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului 𝐑𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐬𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢:- Prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti;- Promovarea produselor si serviciilor;- Atragerea de noi clienti;- Indeplineste obiectivele de vanzari ale companiei;- Emitere factura catre client.𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢:- Salariu negociabil;- Tichete de masa in valoare de 20 Ron/zi lucratoare;- Program de lucru de luni-vineri, intre orele 08-16;- Transport asigurat.
S.​C.​ GAMINVEST HR S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL

Consultant Vanzari Iqos - Oradea


Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de la nevoile clientilor; Implementarea activi
Interbrands

Contabil Cu Experienta /​ Contabil Sef


Candidatul ideal Căutăm contabil/economist care să aibă experiența si cunoștințele necesare pentru a organiza și gestiona activitățile departamentului financiar-contabil în concordanță cu legislația aplicabilă și să susțină echipa de management în strategia de creștere și dezvoltare a companiei.Descrierea jobului - conducerea activitatii departamentului- intocmirea raportarilor financiar-contabile solicitate de grup, la termenele prevazute;- intocmirea situatiilor financiare anuale (Bilant anual) si a raportarilor contabile semestriale (Bilant semestrial) si IFRS (Standarde Internationale de Raportare Financiara) pe baza balantei de verificare;- urmarirea si informarea conducerii societatii cu privire la realizarea indicatorilor economic-financiari aprobati in bugetul de venituri si cheltuieli;- fundamentarea si propunerea spre aprobare a bugetul de venituri si cheltuieli impreuna cu conducerea societatii;- analizarea documentelor economice;- organizarea și coordonarea contabilitatii o
CRITO PROD

Consultant Credit Oney,​ Craiova Si Oradea


Candidatul ideal Fie ca te afli la inceput de cariera sau doresti sa continui in industria financiara, noi te asteptam sa ni te alaturi!Descrierea jobului Cautam colegi care sa fie autonomi si carora sa le placa: sa interactioneze fata in fata cu clientii sa fie parte din proiectele de design interior ale clientilor care doresc sa-si (re)amenajeze spatiile de locuit sa recomande produse potrivite nevoilor clientilor sa promoveze produse financiare revolutionare sa-si depaseasca limitele personale sa vada client fericiti sa creasca intr-o echipa tanara si dinamica sa-si atinga obiectivele personale si profesionale si chiar sa le depaseascaDaca te simti confortabil in situatiile enumerate, te asteptam in echipa noastra!
ONEY FINANCES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala


Ocupatia: Consilier/expert/inspector/referent/economist În Economie Generala,Angajator: Comau Romania,Experienta: Experienta putina <3ani,Educatie: Universitar-master,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Oradea
Comau Romania

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul juridic/economic/administratie publica/management/relatii internationale sau echivalent Experienta si dexteritate in utilizarea programelor de tip Microsoft Word si Microsoft Excel Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj Cunoasterea limbilor straine maghiara si/sau engleza constituie avantaj Permis de conducere cat B constituie avantaj Persoana pe care o cautam trebuie sa fie organizata, harnica, responsabila, sociabila, dinamica, descurcareata, dornica de invatare. Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila. Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conex
EUROGECON

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Cautam persoana pe postul de Consultant vanzariVanzator!CERINTE:• Seriozitate, punctualitate, loialitate si spirit de echipa• Cunostinte de limba română si maghiară Descrierea jobului OFERTA:• Pachet salarial atractiv• Mediu de lucru dinamic, in cadrul unei echipe tinere si profesionista• Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale si dobandirea de noi competenteTrimite CV-ul tau si te vom contacta!
CHALLENGE COM

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi.Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături ec
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Servicii Clienti


Estimare   1900 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, dornici sa ne sustina in demersul nostru dе a ramane lider in piata serviciilor dе telecomunicatii.Iti doresti un job care sa-ti permita sa mergi si la facultate?Iti place sa vorbesti cu oamenii si ai putere dе convingere?Vrei sa inveti lucruri noi, dе ultima generatie despre serviciile dе telecomunicatii si sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare?Descrierea jobului Sа lucrеzi lа noi insеаmnа cа:Tе vei аlаturа unеi еchipе cu colеgi аmbitiosi, proactivi si oriеntаti cаtrе rеzolvarеa situаtiilor, sаtisfаctia noаstrа principаla provinе din multumirеa cliеntului pе carе l-аm ajutаt sа isi rеzolvе situаtiа sеmnаlatа, deoarece:- Vеi fi rеsponsabil pеntru preluаrea si gestionarea apelurilor clienţilor RCS&RDS, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie.- Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;- Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de c
RCS & RDS

Consultant Vanzari Piese Camioane - Ph,​ Db,​ Is,​ Bc,​ Mm,​ Bh


Candidatul ideal La departamentul Call Center Vanzari avem in recrutare postul de Consultant Tehnic in Ploiesti, Targoviste, Iasi, Bacau, Baia Mare si Oradea.Cerinte:-daca ai cunostinte de programe de identificare , MB , Iveco , Scania ,DAF ,MAN , Renault ,Volvo , BPW ,SAF etc-studii medii/superioare de specialitate;-cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office,Internet,E-mail);-bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;-adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator;-capacitatea de a acumula cunostinte noi;-cunostinte piese de schimb camioane;-promptitudine in luarea deciziilor;-responsabilitate, fidelitate si stabilitate;-experienta in domeniul auto;Descrierea jobului Responsabilitati:- ofera consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate;- tine legatura cu clientii companiei,respectiv preia cererile si apoi intocmeste devizele/ofertele catre client;- Deschide comenzile de lucru informand clientul asupra costurilor,
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX

Consultant Vanzari


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant vanzari- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture
IRINIK

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 27 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.