Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Contabil / Economist in zona industriala Burs, Judetul BihorDep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal: Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara; Studii superioare: Economice; Cunostinte: operare MS Office, legislatie fiscala; Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze SAU italianaDescrierea jobului Responsabilitati: Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate; Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil; Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhic
TRANSMEC RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1449 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru diversDescrierea jobului Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru divers
MIRGHIS MAYER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2255 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Economist - Accounts Payable


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă bifezi următoarele: Absolvent de studii superioare în domeniul financiar – contabilitate, Experiență în contabilitate de minim 2 ani, Experiență într-o multinațională constituie avantaj, Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală, reglementările contabile în vigoare, Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Cunoștințe de operare sisteme informatice ERP: SAP reprezintă un avantaj, Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversațional (italiana constituie avantaj); Persoană serioasă, motivată și responsabilă, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul financiar-contabilitate, Capabilitatea de a respecta termenele limită, Persoană organizată; Capacitatea de a menține atenția sporită și concentrarea pe detalii, perseverență, Personalitate dinamică și flexibilă, capacitate de învățare rapidă și de comunicare.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci: Verificarea și înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, în
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Economist-localitate Diosig Sau Chiraleu


Candidatul ideal -absolvent de studii superioare;-cunostinte de MS Office si comunicare prin email;-persoana dinamica, organizata, atenta la detalii, capacitate de analiza si sinteza;-capacitate de lucru in echipa si relationare;-capacitate de a lucra cu termene limita, atentie distributiva,-rezistenta la stres;Constituie avantaj: -cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil; -experienta in domeniu de minim 3 ani; - limba straina(maghiara sau engleza) Descrierea jobului -ATRIBUTII SPECIFICE DEPARTAMENTULUI FINANCIAR-CONTABIL;BENEFICII:-salariu atractiv;-bonuri de masa;-transport asigurat de societate;-prime de Paste si de Craciun
GRUP DE PRODUCATORI CEREALE AGROIND SRL

Economist-birou Contabilitate


Candidatul ideal Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate;Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncăCapacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timpCapacitate de a respecta termene limităAtenție către detaliiSimțul răspunderii;Constituie un avantaj experienta cu programul Revisal;Descrierea jobului Viitoarea/viitorul coleg/a va lucra in cadrul biroului din Marghita si va avea ca si principale sarcini :Gestionarea unui portofoliu de firme si mentinerea legaturii cu clientii;Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate in conformitate cu principiile contabile;Intocmire declaratii fiscale;Intocmire bilant contabilIntocmire state de plata si documente de evidenta personalSuport pentru clientiBeneficii:formare profesionala continuapachet salarial atractiv , adaptat abilitatilor si sarcinilor efectuateposibilitate de ev
AMEMAR SHOP S.​R.​L.​

Economist & Senior Contabil


Candidatul ideal *Angajam 𝐒𝐄𝐍𝐈𝐎𝐑 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam 𝐄𝐂𝐎𝐍𝐎𝐌𝐈𝐒𝐓 pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de special
GAMINVEST CONTAB S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Studii economice superioare; Experienta anterioara pe un post similar – minim 1 an; Cunostinte de contabilitate; cunosterea legislatiei financiar-contabile; Cunostinte avansate de utilizare Excel; Cunostinte utilizare SAGA – constituie un avantaj; Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive si activitati ad-hoc; Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor; Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate. Cunoștințe lingvistice: limba engleză Descrierea jobului Inregistrarea la timp si corect a informatiilor contabile, folosind documentele justificative;Efectuarea periodica a confirmărilor de sold cu partenerii (clienți, furnizori); Asistarea in pregătirea rapoartelor financiare si a altor documente necesare; Participarea la pregatirea documentelor specifice solicitate de auditorul financiar extern si organele de control;Colaborarea cu echipa pentru a îmbunătăți procesele de facturare si contabilitate primara;
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7417 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Functionar Economic


Candidatul ideal -Cunoastere operare program SAGA C.-Studii economice finalizate;-Experienta in domeniul economic/contabilitate primara de minim 2 ani;-Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel, aplicatii informatice specifice profesiei);-Abilități de comunicare bine dezvoltate, o bună capacitate de analiză;-Persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii, atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitateDescrierea jobului -Evidenta si prelucrare primara a documentelor de gestiune si stocuri program SAGA C.-Evidenta si prelucrare a documentelor administrative.-Gestionarea contractelor cu beneficiarii din punct de vedere economic/comercial.-Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori si verificarea si emiterea facturilor catre clienti-Monitorizarea, controlul consumurilor-Prelucrarea si inregistrarea rapoartele lunare de activitate.-Comunicarea cu superiorii privind activitatea curenta.-Intocmire rapoarte si situatii solicit
GIOP CONSTRUCII S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 42 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist In Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST IN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
ANDREAS STIHL POWER TOOLS S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA
Vezi alte joburi relevante

Operatori productie in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Operatori suport productie!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai rezistență la efort fizic;Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate.Oferim:Venit lunar 3400 lei (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Instruire la locul de muncă;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul);Bonus anual vechime;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesar
Exact Systems SRL

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAutorizatie de stivuitoristAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL

Operator Cuptor - Oradea


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Studii medii;• Cunoștințe solide în domeniul echipamentelor industriale;• Capacitatea de a înțelege documentațiile tehnice și manualele de utilizare;Descrierea jobului Descrierea jobului• Supravegherea funcționarii utilajelor,• Monitorizarea permanentă a parametrilor sistemelor de încălzire;• Contribuie la asigurarea calității produselor uscate și arse în conformitate cu standardele stabilite.• Verifică și reglează parametrii procesului de uscare și ardere a produselor ceramice.Pachet oferit:• Pachet salarial ofertant, compus din salariu fix motivant,• Bonus de performanță;• Tichete de masă,• Prime de Paște și de Crăciun;• Prime conform Contractului Colectiv de Muncă;• Asigurare de accident;• Integrare rapidă și plăcută într-o echipă de profesioniști dedicați și motivați;• Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul Grupului;
CEMACON - S.​A.​

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Consultant Vanzari – Sisteme Fotovoltaice - Oradea


Candidatul ideal Consultant vânzări – Sisteme fotovoltaice - OradeaFOMCO Solar Systems este unul dintre principalii dezvoltatori de sisteme fotovoltaice din România, cu o misiune de a contribui la tranziția către energie verde și sustenabilitate. Cu o experiență solidă în domeniu și o echipă dedicată, ne propunem să fim lideri în zona Transilvaniei în următorii 5 ani.Cerințe obligatorii:experiență minimă de 1-2 ani în vânzări directe pe teren;cunoștințe avansate și experiență de lucru în suita Office;permis de conducere categoria B;abilități excelente de comunicare și negociere;dedicare și orientare maximă către client;disponibilitate atât pentru munca de birou, cât și pe teren.Avantaje:experiență în sisteme de tip CRM;cunoștințe tehnice din domeniul energiilor regenerabile.Responsabilități:contactarea clienților noi și menținerea relației cu cei existenți;programarea și participarea la întâlniri cu potențiali clienți;colectarea datelor necesare pentru proiectele fotovoltaice;asigurare
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Anunț De Angajare: Operator Telefonic Pentru Magazin Online


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui operator telefonic dedicat și responsabil pentru magazinul nostru online, care să se alăture echipei noastre la biroul din Oradea. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și ai experiență în relațiile cu clienții, te invităm să aplici pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități: - Recepționarea apelurilor: Preluarea apelurilor de la clienți, oferindu-le informații precise și utile despre produsele și serviciile noastre.- Contactarea clienților: Să suni clienții care nu au primit încă coletele pentru a le oferi actualizări și soluții rapide.- Înregistrare și raportare: Documentarea tuturor apelurilor și interacțiunilor cu clienții într-un fișier Excel, asigurându-te că toate informațiile sunt corecte și actualizate. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relaționare.- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan și de a lucra sub presiune.- Cunoștințe bune de operare a pachetului Microsoft Office, în special
FOREVER BRACELET SG S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Zoocenter Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.