Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

57 Locuri de Munca Economist in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

57 Locuri de Munca Economist in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal Persoana responsabila, serioasa, implicata, dornica sa lucreze intr-un mediu competitiv cu clienti de top din EUROPA.Studii superioare economice.Experienta minim 3 ani.Descrierea jobului Atributii:- Face ( impreuna cu manipulant marfa ) receptia fizica a tuturor bunurilor materiale ce intra in gestiune ( cu exceptia mijloacelor fixe )- Inregistreaza in ERP ( program de gestiune stocuri) receptiile de bunuri- Face receptia fizica si scriptica a productiei- Organizeaza, participa si raspunde pentru inventarele fizice trimestriale- Valorifica rezultatele de la inventariere si inregistreaza diferentele rezultate in ERP- Furnizeaza responsabilului de mediu informatiile necesare pentru intocmirea declaratiei de mediu- Face comenzi de consumabile administrativ – birotica, nestocate, ….- Face receptia facturilor de servicii- Inregistreaza extrasul de cont bancarBeneficii :- Salariu net 3000 ron plus bonuri de masa de 20.17 / zi lucratoare- 23 de zile de concediuProgram 08.00 -
EFIPLAST ORADEA

Media netă estimată pe baza celor 11210 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - o persoana organizata, implicata si atenta la detalii- cunostinte foarte bune de operare PC (pachet MS Office)- cunostinte bune de contabilitate- bune abilitati de comunicare si relationareDescrierea jobului Viitorul coleg/a isi va desfasura activitatea in departamentului financiar-contabil de la depozitul nostru din Chiraleu si va avea ca si principale sarcini :- intocmire facturi de vanzare /contracte- inregistrarea documentelor contabile si intocmirea declaratiilor fiscale sub supravegherea directorului financiar- calcul salarii si evidenta timp lucrat personal- raportari saptamanale stocuri- intocmirea diverselor situatii solicitate de management.Vom rasplati implicarea viitorului coleg cu un salariu motivant + tichete de masa, decontarea cheltuielilor cu transportul, prime de sarbatori, 3-4 zile pe luna in care se poate lucra de acasa.In cadrul companiei noastre viitorul/viitoarea coleg/a va gasi un mediu de lucru placut si cu reale posibilitati de a evolua.
GRUP DE PRODUCĂTORI CEREALE AGROIND

Media netă estimată pe baza celor 11246 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Economist Junior


Candidatul ideal Experiența anterioara in pozitie de economist nu este obligatorie dar constituie un avantaj;Experienta in domeniul constructii-montaj reprezinta avantaj;Studii economice superioare;Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate;Cunostinte operare MS Office - Excel, Word;Cunostinte programe informatice ERP - constituie avantaj;Limba engleza - nivel mediu;Capacitate de lucru atat in echipa cat si individual;Aptitudini analitice si atentie la detalii;Perseverență, proactivitate și orientare spre rezultate;Seriozitate si corectitudine. Descrierea jobului Responsabilitati principale:Verifica, înregistreaza, genereaza si avizeaza deconturile conform procedurilor interne de lucru;Inregistreaza in conturile de cheltuieli documentele din deconturi;Intocmeste documente pentru emitere/inchidere/modificare carduri VISA;Tine evidenta incasarilor si platilor prin banca a cardurilor VISA si a deconturilor;Inregistreaza, intocmeste documentele si deconturile de cheltuieli ale salaria
TEHNOMIR ENERGY

Media netă estimată pe baza celor 4425 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Economist Senior


Candidatul ideal -studii superioare finalizate in domeniul contabilitate-experienta in domeniul financiar-contabil pe o pozitie similara minim 5 ani-cunostinte de legislatie-bune abilitati de comunicare si relationare-persoana cu initaitiva, proactiva, capabila sa invete rapid- fire pozitiva si usor adaptabila la schimbari-bune cunostinta de MS OFFICE( Excel, Word)Descrierea jobului -facturarea serviciilor conexe transporturilor, inclusiv scanare si arhivare-compensarea contractelor cu colaboratorii-receptii facturi de achizitii, leasinguri , mijloace fixe pe centre de cost-inregistrarea statelor de salarii-evidenta mijloacelor fixe-Întocmeste, verifica si confirma balanta de verificare lunara;-Închide lunar conturile de venituri si cheltuieli, conturile de TVA;-Pregăteste declarațiile și raportările periodice, lunare, trimestriale, semestriale și anuale;-Organizeaza si participa la activitatile de inventariere a patrimoniului;-Respecta termenele de inchidere lunare;
INOVATIV LOGISTIC

Media netă estimată pe baza celor 4450 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Economist Trezorerie


Candidatul ideal Studii superioare economice ; Experienta in contabilitate minimum 2 ani; Cunostinte avansate si abilitati de utilizare Microsaft Office , in special Excel; Implicare, seriozitate , viteza de reactie ; Atentie la detalii si spirit de observatie; Abilitati de comunicare;Descrierea jobului Asigura gestionarea operatiunilor de casa Contabilizeaza si inregistreaza deconturile Asigura efectuarea de plati si operatiuni bancare Contabilizeaza si inregistreaza extrasele bancare Intocmirea de rapoarte/situatii pentru inchiderea de luna, pentru auditori, pentru dliferite controale Asigura necesarul de numerar pentru desfasurarea in conditii normale a operatiunilor curente Mentine in permanenta plafonul de casa in conformitate cu legislatia in vigoare Efectueaza toate incasarile si platile in numerar si contabilizeaza aceste operatiuni Verifica documentele justificative decontate Contabilizeaza, inregistreaza si urmareste avansurile de trezorerie Intocmeste si verifica zilnic regi
PGS SOFA & CO

Economist - Contabil


Candidatul ideal Studii superioare economice (cu specializarea contabilitate sau financiar constituie avantaj); Cunoștințe de legislație contabilă și fiscală; Experiență minim 2 ani pe un post similar; Constituie avantaj experiența lucrului într-o societate cu activitate de producție (cu specific industrial/ construcții); Cunoștințe de lucru cu instrumente IT pachet Ms Office Word și Excel nivel mediu, soft de gestiune economică de tip ERP, soft de contabilitate SAGA; Cunoștințe de limba engleză nivel intermediar; Adaptabilitate, acuratețe, promptitudine, seriozitate, dinamism, implicare; Spirit de echipă, persoană comunicativă; Persoana capabilă să învețe rapid și dornică să se dezvolte profesional în cadrul companiei noastre.Descrierea jobului Realizează operațiuni de contabilitate primară și avansată, precum cele ce urmează, însă fără a se limita la acestea: evidența contabilă a documentelor de achiziții și servicii, a operațiunilor bancare, a livrărilor de marfă, înregistrarea prod
MEXI WEB PROJECT

Media netă estimată pe baza celor 4935 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Contabil Economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:ContabilitateCautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si co
GILESCU,​ VALEANU PARTENERII SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Economist Junior


Candidatul ideal Absolvent invatamant superior in domeniul economic;Experienta anterioara in domeniul economic in constructii constituie avantaj;Cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;Organizare personala, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple si termene limita strânse;Abilitati de a interpreta date economice, rapoarte financiare;Carnet de sofer categoria B, disponibilitate pentru calatorii in interes de serviciu.Descrierea jobului Strabag angajeaza un/o Economist/a Junior in domeniul constructiilor pentru proiectele din Romania, iar responsabilitatile vor fi:Verificarea conditiilor comerciale ale subcontractelor, participarea la toate negocierile (principiul celor 4 ochi);Pregatirea contractelor si/sau comenzilor de subcontractare/furnizare (contracte/comenzi standard); Urmarirea, verificarea si inregistrarea facturilor transmise de subantreprenori, furnizori
STRABAG

Media netă estimată pe baza celor 4450 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Cerinte :- absolvent al invatamantului superior economic de specialitateAptitudini:- capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- personalitate puternica, bine organizata;- abilitati de comunicare, planificare si coordonare;- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Responsabilitati :Contabilitate unei firme de la A la Z- efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile;- inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale;- mentine evidenta debitorilor si creditorilor;- mentine evidenta platilor si incasarilor;- elaboreaza analiza contului de profit si pierdere;- intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii;Beneficii:transport decontat sau asiguratbonuri de masasalar atragator
NUTRIENTUL

Media netă estimată pe baza celor 11449 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Experienta minim 1 an.Capacitate de analiza, sinteza, organizare si gandire logica.Persoana serioasa, obiectiva și dornica sa învețe.Descrierea jobului Evidenta contabila la o firma de comert consumabile medicale și materiale sanitare (Bizmed SRL).Rensponsabilitati:- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor in timp real- Efectuarea platilor conform planului de plati aprobat- Intocmirea declaratiilor fiscale periodice- Intocmirea de rapoarte diverseCe îți putem noi oferi:- Pachet salarial corelat cu experienta;- Mediu de lucru profesionist;- Programul de lucru: L-J de la 08:30 - 16:30 si V de la 09:00 - 16:00
PROFIMANIA CONT

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Manager Fonduri Europene


Candidatul ideal Profilul candidatului:- Cunoaşterea limbii române la un nivel avansat ( scris, citit – nivel C2);- Abilităţi bune de comunicare şi compunere (în scris);- Rezistenţă la stres, punctualitate, seriozitate;- Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (în special Word);- Capacitate de documentare și asimilare rapidă de informații, perseverență, implicare pe termen mediu și lung.Avantaj:- Cunoaşterea unei alte limbi străine constituie un avantaj (maghiară, engleză). Descrierea jobului - Redactare texte descriptive în limba română, pentru proiecte de finanţare din fonduri nerambursabile pentru activităţi economice şi investiţii;- Documentare, colectare a datelor şi sintetizare informaţiilor.Beneficii:- Mediu de lucru plăcut şi profesionist;- Program de lucru flexibil;- Introducere în procesul de scrierea proiectelor de finanţare nerambursabile.Pachet salarial:- Salariu fix sau salariu tarifar orar, conform înţelegerii.
TENAHOF

Sales Consultant Iqos - Oradea (part Time)


Candidatul ideal Sales Consultant IQOS - Oradea (part time)Descrierea jobului .
Interbrands

Sales Consultant Iqos - Oradea


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
Interbrands

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul juridic/economic/administratie publica/management/relatii internationale sau echivalent Experienta si dexteritate in utilizarea programelor de tip Microsoft Word si Microsoft Excel Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj Cunoasterea limbilor straine maghiara si/sau engleza constituie avantaj Permis de conducere cat B constituie avantaj Persoana pe care o cautam trebuie sa fie organizata, harnica, responsabila, sociabila, dinamica, descurcareata, dornica de invatare. Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila. Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conex
EUROGECON

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Gestionar /​ Consultant Piese De Schimb


Candidatul ideal Cerințestudii medii sau superioare, preferabil cu profil tehnicafinitate spre domeniul tehnic și interes pentru echipamente agricolecapacitatea de a învăța rapid și a înțelege termeni tehniciexcelente abilități de comunicare și interpersonale, spirit de echipădisponibilitate pentru program prelungit și în weekend-uri în campania agricolă de varăcunoștințe de operare PC, îndeosebi Microsoft Office, preferabil experiență cu sisteme de gestiune marfăpersoană ordonată, responsabilă, atentă la detalii, cu atenție distributivă, proactivă, organizatăcunoștinte de limba engleză sau germană constituie avantaj Descrierea jobului ResponsabilitățiReceptionează fizic și scriptic marfa intrată în depozitul de piese de schimbPreia comenzi de piese de schimb și cereri de oferteConsiliază clienții, identifică piese în documentațiile tehnice ale utilajelorÎntocmește oferte și documente însoțitoare pentru livrarea mărfiiLansează comenzi pentru piese de schimb către furnizoriPregătește co
AGROCOMERT HOLDING

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL

Consultant Business Pentru Regiunile Oradea Si Timisoara


Candidatul ideal Experiență relevantă: 2 aniCare este rolul unui consultant în dezvoltarea afacerilor în cadrul grupului Goodwill? îți asculți clienții, identifici nevoile lor de dezvoltare atât pe termen scurt, cât și pe termen mediu și lung; în funcție de nevoile lor de dezvoltare, identifici cele mai corespunzătoare soluții din portofoliul de servicii al grupului Goodwill; pregătești o ofertă personalizată clienților, în funcție de nevoile lor de dezvoltare și soluțiile identificate; pui bazele unei colaborări de reciprocitate și beneficii bilaterale pe termen lung prin semnarea unui contract de furnizare a serviciilor/soluțiilor identificate.Te regăsești în descrierea de mai jos?Pentru a îndeplini cu succes acest rol de consultant în dezvoltarea afacerilor trebuie să ai punctualitate, seriozitate, gândire analitică, capacitate de prelucrare a informațiilor extrem de avansată, voință de a învăța lucruri noi în fiecare zi, capacitate de autoevaluare, foarte bune abilități de comunica
GOODWILL CONSULTING GWC

Recruitment Consultant - Oradea


Candidatul ideal Gi Group este o companie de top in domeniul furnizarii serviciilor de resurse umane, cu o prezenta in peste 57 de tari la nivel global si cu un istoric de peste 10 ani pe piata din Romania.Suntem in cautarea unui nou coleg/a, cu experienta in domeniu (minimum 6 luni), pasionat de interactiunea si comunicarea cu oamenii.Suntem o echipa tanara, dar profesionista si garantam o experienta semnificativa, daca ni te alaturi!Rolul pe care îl oferim, are deschidere către diverse domenii de activitate, atât pentru Permanent Placement cât și pentru Temporary Workforce.Vei avea ocazia sa gestionezi un proces de recrutare end-to-end, pentru roluri din domenii diversificate, precum: productie, logistica, BPO, financiar-contabil, bancar, administrativ, sales, tehnic, etc.Descrierea jobului De asemenea, vei fi responsabil de:Client management – identificarea nevolior clientului si consiliere oferita pe toata durata unui proces de recrutare; Identificarea actiunilor si canalelor de re
Gi Group Professional

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN

Media netă estimată pe baza celor 133 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.