20 Locuri de Munca Contabil junior in Oradea
20 Locuri de Munca Contabil junior in Oradea
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil junior in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil junior in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare (Facultatea de Stiinte Economice) Cunoștințe de utilizare a programului Saga; Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat; Personalitate deschisă și dornică să imbunătățească permanent pregătirii sale profesionale și de specialitate Persoană responsabilă, proactive, organizată, cu abilități de comunicare și autodidactăDescrierea jobului Realizeaza contabilitatea de la inregistrarea documentelor primare pana la bilant Realizeaza productia in baza documentele primite de la magazie ; Monitorizeaza si verifica acuratetea datelor contabile inregistrate; Opereaza zilnic facturilor emise: Contabilizează încasările și plățile; Întocmește situațiile și rapoartele financiar-contabile și verificară corelărea acestora; Se asigura ca respectarea terrmenelor aferente tranzactiilor din contabilitate sunt in concordantа cu politicile companiei si a rеglеmentarilor lеgаle contаbilе si fiscale; Gestioneaza si coordoneaza activitatile de inchidere lunara
SARAMOB DESIGN SRL
Contabil/ Economist |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui/ei coleg/e pentru departamentul contabil cu principalele responsabilitati:Descrierea jobului receptia tuturor documentelor contabile in softul de contabilitate utilizat: Asisria3plata facturilor catre furnizori, a salariilor catre angajati, darile catre stat, etc.transmiterea declaratiilor INTRASTATsi AFMefectuarea pontajului si comanda tichetelor de masa si apoi transmiterea lor catre departamentul de resurse umanetransmiterea E-facturii in termenul legalverificarea jurnalelor de TVA inainte de inchiderea lunara pe care o va face expert contabilulasistenta pentru celelalte departamente la nevoiediverse raportari catre managementul firmeiverificarea lunara a realizarii bugetuluiplanificarea bugetara si diverse analize financiareOferta salariala se va negocia la interviu si va fi in functie de cunostintele si abilitatile viitorului/viitoarei coleg/e.Oferim un mediu placut de lucru, program de la ora 8:00 la 16:30 cu jumatate de ora pauza de la 12
COLUMBOVET SRL
Contabil |
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, preferabil specializare în contabilitate;Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă;Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită.Cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office, in special ExcelExperienta de minim 3 ani in domeniul financiar-contabilAbilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpuluiAtentie la detalii, responsabilitate, rezistenta la stres, gandire analitica si sinteticaFire dinamica, flexibila, bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipaDescrierea jobului Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil;Calcularea și înregistrarea TVA-ului conform legislației în vigoare;Participarea la întocmirea situațiilor financiare lunare și anuale;Asigurarea conformității cu reglementările contabile și fiscale.Intocmirea si inregistrarea in ordine cronologica si sistematica a documentelor contabile;Prelucrarea si pre
NEW LINE DISTRIBUTION S.R.L.
Senior Contabil & Economist |
Candidatul ideal *Angajam SENIOR 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.*Recrutam ECONOMIST pentru clientul nostru de langa Oradea, un producator si comerciant de oua pentru consum.- Studii superioare de specialitate;- Experie
GAMINVEST CONTAB S.R.L.
Operator Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Persoana serioasa , responsabila , cu o fire comunicativa si amabila, pentru munca in echipa. Cunostinte de operare Office ( Word, Excel, ) de utilizare PC , e-mail, Cunostinte de baza in contabilitate este obligatorie. Cunoasterea programului de gestiune Winmentor constituie avantaj.Descrierea jobului Operаtiuni de intоcmirе si inrеgistrare a dоcumentеlor dе cоntabilitate primara.Operatiuni de casierie.( incasari plati )Inregistrare deconturi de cheltuieli, delegatii, diverse situatii in Excel.Orice alte operatiuni de evidenta contabila.
AGRISORG SRL
Economist In Contabilitate |
Candidatul ideal Cerinte :- absolvent al invatamantului superior economic de specialitateAptitudini:- capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- personalitate puternica, bine organizata;- abilitati de comunicare, planificare si coordonare;- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Responsabilitati :Contabilitatea unei firme de la A la Z- efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile;- inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale;- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii )- mentine evidenta debitorilor si creditorilor;- mentine evidenta platilor si incasarilor;- elaboreaza analiza contului de profit si pierdere;- intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii;Beneficii:transport decontat sau asiguratbonuri de masasalar atragator
NUTRIENTUL SA
Contabil Sef / Director Economic |
Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA
Contabil / Economist Expert Contabil |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL
Contabil Sef |
Candidatul ideal Experienta anterioara in companii de productie pe un post similar minimum 8 ani Foarte bune cunoştinţe teoretice si practice de contabilitate şi fiscalitate Absolvent al unei facultaţi profil economic, financiar-contabil Abilitati de organizare, coordonare echipa si prioritizare; Capacitate de a lucra cu termene limită Cunoştinţele de operare aplicaţii software specializate Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat; Abilitati avansate de comunicare in limba englezaDescrierea jobului Monitorizeaza si verifica acuratetea datelor contabile inregistrate. Se asigura ca respectarea terrmenelor aferente tranzactiilor din contabilitate sunt in concordantа cu politicile companiei si a rеglеmentarilor lеgаle contаbilе si fiscale Gestioneaza si coordoneaza activitatile de inchidere lunara in conformitate cu cerintele si termenele prevazute de legislatia in vigoare Intocmeste si verifica inchiderea balantei lunare; Intocmește declarațiile privind taxele și impozi
HANNA INSTRUMENTS S.R.L.
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Așteptăm cu drag aplicația ta dacă:Ai experiență pe o poziție similară minim 2 ani, studii superioare de specialitateCunoștințe temeinice de contabilitate și legislație fiscală, inclusiv tratare IFRSCunoștințe de operare calculator MS Office ( Word Excel), Smartbill, Saga și alte programe de contabilitateCunostinte de limba engleza, nivel mediu-avansatAi capacitatea de a învăța rapid și de a te adapta la nouEști o persoană cu un ritm de lucru rapid și poti găsi lejer soluții în diverse situațiiEști o persoană onestă, asumată, proactivă și cu simțul umoruluiDescrierea jobului Responsabilități:Înregistrarea tuturor documentelor contabileUrmărirea și operarea documentelor de încasare și plăți prin bancă, casă, înregistrarea deconturilorÎnregistrarea, operarea și plata salariilor, întocmirea documentelor de personalÎntocmirea declarațiilor fiscaleRealizarea situațiilor financiar contabile și întocmirea diverselor rapoarte financiareBeneficii:Pachet salarial atractivTichete
HELPSHIP S.R.L.
Asistent Manager Cu Cunostinte De Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.R.L.
Asistent Manager Cu Cunoștințe De Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate. Atentie sporita pentru detalii Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor persoana organizata responsabilitate, implicare si seriozitate abilitati de comunicare, atitudine proactiva adaptabilitate spirit de echipa gandire pozitiva orientat spre rezultate flexibilitateDescrierea jobului Intocmirea perioadica a facturilor de iesire catre clientii companiei; Inregistrarea facturilor de cheltuieli furnizori pe categori de conturi contabile; Operarea extraselor bancare ; Diverse activitati si situatii economico financiare ; Intocmeste situatia platilor si a incasarilor; Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic. Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/prelucrarea documentelor contabile; Semnaleaza in timp util neregulile,erori ivite, neclaritati; Diverse activitati de secretariat. Asigura suport administrativ colegilor d
AMI BY AMALIA S.R.L.
Contabil Sef / Director Economic |
Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: VICONTARIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
VICONTARIA SRL
Contabil - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: BOTANIC VEN SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
BOTANIC VEN SRL
Expert Contabil |
Cerintele postului: Contabil cu experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte bune de operare Excel si Word; Cunoasterea limbii germane constituie avantaj; Atentie sporite la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea
Societate Comerciala Cauta Persoana Pentru Contabilitate . |
Atributile pentru locul de munca : persoana calificata pentru : evidenta primara, intocmire balanta si bilant.Activitatea se desfasoara in municipiul Oradea. Alte informatii la nr. de telefon afisat in anunt .
SC CHINTOFLORCONSTRUCT SRL
Operator Introducere,validare Si Prelucrare Date In Contabilitate |
Firma,situata in Oradea, Sos Borsului nr.31, cautam persoane cu experienta minima in domeniul financiar contabil.Cautam persoane adaptabile, cu spirit de echipa, spirit constructiv,responsabile, indreptate spre rezultat si perseverente.Se cer cunostinte avansate de utilizare a programelor Outlook si Excel. Asteptam CV-uri atasate la mesaj.
Office Pro
Operator Introducere,validare Si Prelucrare Date/contabil |
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: