76 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Iași
76 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Iași

Candidatul ideal Studii de specialitate: Contabilitate si informatica de gestiune
Experienta in firme de contabilitate si soft Nexus
Corecti, punctuali si responsabiliDescrierea jobului Firma contabilitate angajeaza personal cu studii superioare, specializare Contablitate si informatica de gestiune si/sau experienta in munca de preferat in acelasi tip de societate. Dorim persoane responsabile, integre si care isi doresc cu adevarat sa practice aceasta activitate.
Salariul este negociabil in functie de abilitatile si experienta profesionala a candidatului la post.

Candidatul ideal Se solicita cunostinte de:
- contabilitate primara
- cunostinte PC (word, excel, outlook)
Abilitati organizatorice, seriozitate, implicare, spirit de observatie.
Cunoasterea programului de gestiune constituie NEXUS un avantajDescrierea jobului Organizarea documentelor contabile
Indosarierea documentelor contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
Realizarea diverselor rapoarte necesare serviciului de contabilitate
Se ofera: pachet salarial competitiv, tichete de masa, program de lucru: 8 ore/zi, de luni pana vineri, 08:30-16:30. Loc de munca: Iasi, Bd. Poiti

Candidatul ideal Candidatul ideal
- Studii superioare in domeniul economic;
- Experienta in domeniu dе minim 5 ani;
- Cunostinte avansate dе utilizare soft dе contabilitate Winmentor;
- Cunostinte avansate dе operare MS Office (Excel, Word);
- Abilitati dе organizare si planificare a activitatilor profesionale;
- Atitudine pozitiva, bune abilitati dе comunicare, receptivitate, calm, seriozitate.Descrierea jobului gestionarе complеtа portofoliu dе cliеnti (inregistrarе doc, vеrificаri, sаlarii, declаratii fiscаlе, bilаnt, rеlаtie anаf, comunicаri cliеnti)

Scurta descriere a companieiWith over 20 years of experience, the IULIUS Company is the most important developer and operator of mixed-use projects in Romania. IULIUS developed 260,000 sqm of retail premises and 120,000 sqm of class A office spaces. The company projects include the PALAS IAȘI mixed-use urban ensemble, the IULIUS MALL national network and the UNITED BUSINESS CENTER office building network, which became urban and economic landmarks for the cities where they were developed. Cerinte - Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;- Cunoș

Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Utilizator experimentat al MS Office ( Excel, Word, etc);
- Cunoștințe operare NEXUS-ERP si NEXUS-SALARII;
- Cunoștințe operare/înregistrare în REVISAL și REGES;
- Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani;
- Cunoștințe în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Persoană responsabilă, punctuală , dinamică, orientată spre rezultate, capabilă să lucreze în echipă;
- Abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii, foarte bună gestiune a timpului.Descrierea jobului - Opera
Cui ne adresăm ??SUNTEM DEDICATI EFICIENTIZĂRII ORGANIZAȚIILOR MARI SI MICI, DIN SECTORUL PRIVAT.Evidenta contabila si salarizare pe baza de contract si factura, pentru, Asociatii, Cabinete medicale,Intreprindere Individuala, Persoane Fizice sau Juridice ( S.R.L., S.A.).Oferta este convenabila si negociabila, raportata la volumul de munca.
Ne dorim un angajat cu atitudine pozitiva, motivat, energic, dormic de afirmare,serios si capabil de a lucru in echipa, intr-un mediu de lucru placut.Ce cautam la candidatul nostru:*Excelente abilitati de organizare, planificare si prioritizare a timpului de lucru*Spirit de initiativa*Dedicare,atentie la detalii*Capacitatea de a lucra cu oamenii*Cunostinte bune operare PC: Microsoft Office, WindowsResponsabilitatile includ:*Asigurarea unui flux corect si eficient de informatii, intern si extern*Inregistrarea NIR-urilor*Inregistrari operatiunilor de casa si banca*Realizarea diferitelor rapoarte

CerinteFoarte bune abilitati de operare PCPersoana rezistenta la stresCunostinte aprofundate in Winmentor si NexusResponsabilitatiVerifica documente justificative primiteVerificarea situatiilor financiare (solduri, scadente, fise client)
Descriere ServiciiCui ne adresăm ??SUNTEM DEDICATI EFICIENTIZĂRII ORGANIZAȚIILOR MARI SI MICI, DIN SECTORUL PRIVAT.Evidenta contabila si salarizare pentru, Asociatii, Cabinete medicale,Intreprindere Individuala, Persoane Fizice sau Juridice ( S.R.L.).Oferta este convenabila si negociabila, raportata la volumul de munca.

Descrierea postuluiÎntocmește, ține evidența și inregistrează documentele financiar-contabile ale societății conform reglementarilor contabile si fiscale aplicabile, precum și procedurile specifice societății (facturi de livrare, facturi privind achiziții de bunuri și servicii, operațiuni de casă și bancă, monitorizează vectorul fiscal al societății, întocmește declarații fiscale;Elaborează situații la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din evidența contabilă;Participă la lucrări premergătoare întocmirii situațiilor financiare anuale (inventariere, confirmări de solduri pe part

Descrierea firmei:Atek Software este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de aplicatii informatice dedicate, consultanta de specialitate in dezvoltarea de proiecte de integrare hardware/software, analiza de sistem si dezvoltare de solutii informatice. Denumire post:Specialist suport aplicatii financiar-contabileDescrierea postuluiasigurarea de suport tehnic pentru aplicațiile financiar-contabile dezvoltate sau implementate de companiegestionarea solicitărilor clienților folosind telefon, email, remote desktopidentificarea problemelor și a modalităților de rezolvaretransmiter
Candidatul ideal • Riguros, organizat, responsabil, cu grad mare de implicare, eficient
• Experienta in postul de contabil sef de minim 3 ani
• Bune cunostinte de utilizare PC: Mentor, ExcelDescrierea jobului Atributii
•Coordonare echipa departament contabil
•Intocmire si depunere declaratii ANAF, impozite locale, intrastat, fond mediu
•Verificare inregistrari contabile si jurnale
•Calcul impozit pe profit, intocmire bilanturi
•Intocmire alte analize financiare
•Analiza lunara a rentabilitatii firmei
Beneficii
• Mediu de lucru stabil
• Echipa tinara si dinamica.
• Pachet sala

Candidatul ideal Candidatul ideal
Gi Group recrutează Manager financiar pentru clientul său din Roman.
Studii în domeniul economic;
Abilitatea de a lucra cu sarcini multiple;
Capacitatea de analiza şi sinteză;
Atenţie la detalii şi meticulozitate;
Capacitate si experienta de a coordona o echipa;Descrierea jobului
Răspunde de respectarea cu stricteţe a prevederilor legislaţiei economico-financiare în vigoare;
Verifică balanţele de furnizori şi balanţa de materiale;
Ţine evidenţa contabilă a achiziţiilor efectuate;
Calculează contribuţiile către bugetul statului şi întocmeşte decl
Oportunitate profesionala in Iasi!Referent de specialitate financiar-contabilitate cu limba Italiană -activitate de back office, verificare, procesare , validare date financiare pentru clientii business;-se solicita studii superioare sau in curs de desfasurare, nivel mediu limba italiana, nivel mediu limba engleza.Detalii la , Cv pe adresa:

I candidati ideali avranno le seguenti caratteristicheConoscenza dei principi contabili italianiConoscenza della partita doppia e dei principi della contabilità generale e analiticaCompetenze di analisi di bilancioConoscenza dei principi cardine della programmazione e controllo di gestioneBilancio civilistico, bilancio consolidatoPrincipi contabili rumeni e internazionaliTecniche e logiche di controlling, budgeting e cash flow (previsione, controllo e reporting)Adeguate capacità di elaborazione dati tramite pacchetto officeApplicare tecniche di controllo di gestione, budgeting e analisti stati
DescriptionAs an Advanced Purchaser for the Mild Hybrid segment, your main responsibilities will imply to:• Take over mechanical and electromechanical parts along with review of designs;• Be involved in all internal sourcing-relevant disciplines, initiate and close the sourcing processes;• Be the purchasing representative in the project team, from acquisition phase until SOP and interface to Category Management;• Cover material costs;• Kick-off and track supplier component reviews, component timing and technical feasibility through suppliers;Further project-specific tasks: • Review of the proj

DescriptionAs a Customer Contract Coordinator your activity will imply: > Being part of our international Sales and Contract Management Team;> Drive digitalization strategy for VT's contract management;> Acting as a “Superuser” for LeO database and SEAL Software products or similar with the ability to advise customers when/where necessary to use relevant solutions most effectively;> Build and manage a support knowledge base for commonly inquired issues;> Developing in-depth knowledge and becoming the go-to expert for your assigned tasks;> Proactively identifying and proposing

DescriptionYour responsibilities:• Support the PMT colleagues with • HPSM ticketing • SupplyOn ticketing• Data maintenance in tools• Work with Vitesco purchasing internal tools.• Work in international and multidisciplinary teams.• Interact with various Vitesco departments. QualificationsQualifications:• Undergoing/finished University courses with technical background (electro-mechanics, electronics, optional: semiconductor);• Microsoft Office demonstrated skills (Excel, PowerPoint, Word) are required;• Fluent in written and spoken English language skills is required;• Self-reliant working styl

Scurta descriere a companieiHays is the leading global specialist recruitment group. We are the experts in recruiting qualified, professional and skilled people across a wide range of specialised industries and professions.We operate across the private and public sectors, dealing in permanent positions, contract roles and temporary assignments. At Hays, we believe the right job can transform a person's life and the right person can transform a business.Cerinte What you'll need to succeedRelevant degree with professional accountancy qualification and/or within finance, economics or business;A

Description• General responsible PUR&SQM contact for SupplyOn in alignment with the team lead;• 1st and 2nd level support for the entire PUR organization with tool and user questions concerning SupplyOn PUR applications;• Interface to SO (Expert Group) and internal departments like IT, AP, SQM and information exchange with the key user community;• Development of the PUR services (together with SupplyOn) by cooperating with national and international colleagues on various hierarchy level, including all backend integrations of the system;• Maintenance of templates and system data, including
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: