Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

94 Locuri de Munca Contabil in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

94 Locuri de Munca Contabil in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil-sef Cabinet Contabilitate


Candidatul ideal Căutăm un contabil-șef remarcabil care poate crește calitatea serviciilor și numărul de clienți ​Studii superioare în contabilitate; Minim 5 ani experiență în domeniu; Experiența și aptitudini în coordonarea unei echipe Spirit de echipă și bune abilități de comunicare; Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account (constituie avantaj); Cunoștințe privind sistemul de management TBF (constituie avantaj)Descrierea jobului Pe postul de contabil-șef vei fi responsabil să: Bugetezi veniurile și cheltuielile Recrutezi și concediezi membrii echipei Evaluezi performanța oamenilor din echipă o dată la două săptămâni. Stabilești responsabilități clare după care evaluezi performanța fiecărui om din echipa Faci echipei trainingul necesar pentru a-și îndeplini responsabilitățile și pentru a atinge obiectivele Cree
ZLATE NETEDU S.​R.​L.​

Contabil Pentru Cabinet De Contabilitate


Candidatul ideal ​Studii medii în contabilitate Minim 2 ani experiență în domeniu; Experiența în coordonarea unei echipe, având aptitudini de coordonare, dând dovada de spirit de echipă și bune abilități de comunicare (constituie avantaj); Calitatea de expert contabil și/sau consultant fiscal (constituie avantaj); Cunostințe solide în domeniul financiar-contabil, precum și despre legislația relevantă; Operare software contabilitate: SAGA, Expert Account;Descrierea jobului Pe postul de economist/contabil vei fi responsabil să: înregistrezi facturi, chitanțe, extrase pregătești și întocmești declarațiile și situațiile financiare oferi suport și consiliere clienților alocați pregătești rapoartele cerute de clienți și să oferi asistență în interpretarea lor oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților ajuți la dezvoltarea colegilor mai puțin experimentați susții în fiecare trimestru cel puțin o întâlnire față în față cu fiecare client strategic te asiguri că timpul de răspun
ZLATE NETEDU S.​R.​L.​

Contabil Economist/​expert Contabil


Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP-TAX & ACCOUNTING

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - contabil cu experienta;- bun cunoscator al aplicatiilor MENTOR, SAGA , SMART BILL, REVISAL;Beneficii:- salariu brut intre 600 - 800 EurDescrierea jobului Firma de contabilitate cu o experienta de 20 ani in domeniu.
KAROMCONT

Economist /​ Contabil


Estimare   3300 RON/Luna
Candidatul ideal Studii economice superioare;Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil ;Cunostinte si abilitati de operare PC: MS Office (Excel, Word) ;Cunostinte in utilizarea programelor de contabilitate WinMentor sau Nexus;Fire dinamica, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de a lucra in echipa;Aptitudini bune de comunicare cu clientii si cu colegii.Descrierea jobului Gestionarea unui portofoliu de firme si mentinerea legaturii cu clientii ;Inregistrarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate WinMentor/Nexus in conformitate cu principiile contabile;Intocmire declaratii fiscale;Întocmire bilanț contabil.
RAVAREX SERVCONT

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Absolvent studii superioare economice; Experienta profesionala de specialitate minim 2-3 ani; Cunoasterea programului Winmentor; MS Office (Word, Excel) nivel avansat Cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu financiar-contabil Gândire structurată și orientare către soluții, abilități de coordonare și planificare Capacitate de analiză și sinteză, flexibilitate, atenție la detalii, Personalitate dinamică, comunicativa, organizata, analitica, punctuala, onesta, serioasa.Descrierea jobului Inregistrarea corecta si completa a tuturor documentelor contabile si de gestiune, conform legislatiei in vigoare, inclusiv alocarea pe centre de cost corespunzatoare a cheltuielilor inregistrate; Verificarea corectitudinii documentelor primare; Verificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile; Urmarirea soldurilor contabile: clienți, furnizori, banca si efectuarea de punctaje cu colaboratorii; Calcularea impozitului pe profit, amort
AVATTI INDUSTRIES

Economist /​ Contabil


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic;Experiență de min. 3 an în departamentul financiar-contabil;Cunoștințe din legislația aplicabilă în domeniul financiar-contabil;Capacitate de analiză și previzionare;Atitudine proactivă;Persoană ordonată și disciplinată;Corectitudine;Rapiditate în executarea activităților;Atenție sporită la detalii;Spirit de echipă;Cunoștințe de operare pe calculator;Cunoștințe medii de limba engleză.Descrierea jobului Contribuie la organizarea și ținerea contabilitatea societății conform legislației în vigoare;Verifică și înregistrează documentele contabile în programul de evidenta contabila;Verifică conturie de clienți și furnizori;Înregistrează documentele justificative (facturi, chitante, extrase cont, etc);Întocmește și verifică registrul de casă;În funcție de necesitate, efectuează plăți către furnizori;Contribuie la efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare;Verifică deconturile salariaților;Comunică eficient cu angaja
CATENA

Economist - Contabil


Candidatul ideal Se solicită: studii superioare dе specialitate în domeniul financiar contabil, preferabil promotia 2022 (pentru postul de economist junior); o bună cunoaștere a legislației financiar- contabile în vigoare și cel putin 2-3 ani experiență în domeniu (pentru nivel middle și senior); experiența într-o societate de expertiză contabilă constituie un avantaj; bune cunostinte utilizare MS Office (Excel, Word); cunostințe în utilizarea soft-ului de contabilitate WinMentor prezintă avantaj; persoană ordonată, comunicativă, obișnuită cu lucrul în echipă și cu termene limită, atentă la detalii; bune abilități de organizarea și prioritizare a sarcinilor.Descrierea jobului Economist junior – responsabilități: arhivarea, întocmireа, înregistrаreа și evidența documеntеlor finаnciar-contаbile, sub îndrumarea supervizorilor și a colegilor.Economist middle/ senior level – responsabilități: gestionarea unui portofoliu de clienți din diverse domenii de activitate; înregistrarea în softul d
PAMEX FISCONT

Contabil Junior


Candidatul ideal Lear Corporation recruteaza Contabil Junior cu incepere imediata.Calificari:• Studii superioare economice• Cunoasterea limbii engleze/ avantaj ;• Cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii);Competente:• Abilitati de comunicare si de ascultare activa• Spirit de observatie si atentie la detalii• Lucrul in echipa• AdaptabilitateDescrierea jobului Provocarile tale: • Inregistrarea facturilor fiscale emise de furnizorii de materiale si de servicii• Inregistrarea extraselor bancare• Emiterea facturilor catre clienti• Urmarirea situatiei fisei furnizorilor si clientilor,• Arhivarea documentelor specifice• Analiza contabila a documentelor primare colectate• Transmiterea documentelor specifice ale firmei pentru declaratia de intrastat• Intretinerea si actualizarea bazei de rapoarte ale firmei• Participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei• Indeplinirea altor activitati in legatura cu sarcinile de serviciu p
LEAR CORPORATION ROMANIA

Contabil Senior


Candidatul ideal Studii economice finalizate sau in curs; sau fara studii in domeniu dar experienta intr-un birou de contabilitate; Persoana proactiva, dinamica, metodica si organizata,responsabila, interesata de o colaborare pe termen lung; Persoana adaptabila la munca in echipa, cu abilitati de comunicare; Cunostinte de operarare PC; Cunoasterea soft-ului WinMentor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Procesare documente financiar-contabile in programul de contabilitate; Verificarea corectitudinii documentelor primite de la clienti; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Verificarea deconturilor; Transmiterea catre client a unui feedback lunar cu documente lipsa/situatii de clarificat; Pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale si depunerea acestora.Beneficii: Te ajutam sa inveti si iti oferim oportunități de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist; Acumularea intensiva de experienta in d
SCHWESTER & ASSOCIATES INTERNATIONAL ACCOUNTING HOUSE

Sef Birou Contabilitate


Candidatul ideal Sef birou contabilitate Descrierea jobului Sef birou contabilitate
ATTRIUS DEVELOPMENTS

Economist-contabilitate


Candidatul ideal - absolvent specialitzari CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE, ECTS, CONTABILITATE GENERALA- experienta in domeniul financiar, contabilitate si resurse umane;- cunoasterea legislatiei in materie fiscala;- operare documente si completare formulare contabile;- capacitate de analiza, sinteza si interpretare;- persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala;- fire comunicativa, cu abilitati de lucru in echipa;- rezistenta la stres, rapiditate si atentie distributiva;- rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;- cunostinte operare Pc (Windows, Microsoft Office);- experienta de lucru cu WINMENTOR, WMENTERPRISEDescrierea jobului - conditii de lucru moderne;- colectiv prietenos;- posibilitatea unei colaborari pe termen lung- salariul net oferit este de 2500 ron cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba- tichete de masa 600 ron- decontare transport- oferim o masa calda la pranz
COMPLEX HOTELIER UNIREA

Economist Contabil


Candidatul ideal Daca standardele inalte fac parte din obectivele tale, iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra! Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu!Compania DENTAL DIRECT selecteza pentru completarea echipei Economist contabil.CANDIDATUL IDEAL Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, pro
TERRAMOLD DENTAL

Contabil Junior


Candidatul ideal Cerinte:1 Studii superioare finalizate, preferabil contabilitate2. Nu este necesara experienta3. Persoana serioasa/responsabila cu atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, organizata, dinamica, dornica de a invata si a acumula experienta4. Cunostinte PC MSOffice (Word, Excel, etc.)Descrierea jobului Responsabilitati:1. Inregistrarea documentelor contabile in programe de contabilitate (WinMentor, Nexus).2. Verificarea, aranjarea si arhivarea documente contabile3. Comunicare cu clientii (corespondenta electronica)
CONTSOFT PREST

Contabil șef S II – Posturile vacante în administrația publică din România


Casa de Cultura a Municipiului Iasi - Mihai Ursachi Expiră in 2 zile, 1 ore LocatieIaşi NivelFuncții de conducere Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Casa de Cultura a Municipiului Iasi – Mihai Ursachi, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de conducere, vacante, de contabil șef, S, Gr. II.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;b) cunoaște limba română, scris și vorbit
Locuri de munca la stat

Responsabil Facturare


Candidatul ideal Responsabil FacturareEști o persoană adaptabilă, cu aptitudini de calcul, organizată și vrei să te dezvolți în domeniul contabilității?Dacă răspunsul tău este DA, aplică acum pentru poziția de Responsabil Facturare și hai să facem echipă împreună!Așteptăm CV-ul tău și la adresa de e-mail [email protected] vei lucra: la sediul central TRANSGOR LOGISTIK, din Tomești – Iași, Str. Stupinelor, nr. 41.Încă nu ești sigur/ă dacă te potrivești cu acest rol? Hai să te ajutăm! Descrierea jobului Responsabil FacturareCe vei face:- vei învăța specificul activității și te vei integra în echipă(vei avea tot suportul nostru);- vei procesa documentele (comenzi, facturi primite de la furnizori) în vederea facturării către clienți;- vei înregistra documentele financiar-contabile ale companiei;- vei menține documentele în bună ordine, vei urmări corectitudinea și parcursul documentelor comerciale.De ce să ne alegi pe noi:- pentru că noi îți oferim pe lângă pachetul salarial (care
TRANSGOR LOGISTIK

Economist


Candidatul ideal - studii superioare economice finalizate;- experiență pe o poziție similară de minim 3 ani;- cunoașterea legislației specifice domeniului financiar- contabil;- cunoștințe operare in program de contabilitate (cunostinte de operare in programul Nexus-constituie un avantaj );- cunostinte in domeniul resurselor umane, cunostinte generale de legislatia muncii, administrare documente angajati (ex.: contracte de munca, pontaje, calcul salarii etc.).- atenție și responsabilitate în efectuarea inregistrarilor contabile;- rigurozitate în respectarea termenelor de completare, prevăzute în legislație;- capacitate de lucru in echipă;- cunoștințe avansate de operare Microsoft Word și Excel.Descrierea jobului Beneficii:- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa;- Sprijin pentru integrarea in echipa;- Tichete cadou;- Pime pentru sarbatorile Pascale si de Craciun
MAF FORCE

Economist Nivel Middle Cu Experienta Peste 5 Ani


Candidatul ideal are cunostinte avansate de excel astfel incat sa poata prelua partea de raportari la nivel de companie. Testul de excel este eliminatoriu.studii superioare dе specialitate;buna cunoastere a legislatiei financiar-contabile in vigoare;experienta in domeniu cel putin 5 ani;asumarea responsabilitatii privind coordonarea unei echipe de 2-5 juniori;verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile de catre economistii juniori;capacitate decizionala nivel mediu spre avansat;bune abilitati dе comunicare cu echipa si partenerii, colaborarea cu clientii;organizarea si prioritizarea sarcinilor;intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale;Descrierea jobului intocmirea raportari in excel la nivel de companie, cu nivel de lucru avansat;intocmireа, inregistrаreа si evidenta documеntеlor finаnciar-contаbile, in conformitаte cu rеglеmеntаrilе contabile si fiscale în vigoаre;gestionarea intregii activitati a echipei de lucru din subordine;Beneficii:pachet salarial motivant, corelat
SERVICII FINANCIARE ŞI CONSULTANŢĂ FISCALĂ

Economist (departament Financiar) - Iasi


Candidatul ideal Vino să îţi construieşti o carieră de succes în domeniul financiar alături de cei mai buni!Ce trebuie să știi? Grupul IULIUS este cel mai mare dezvoltator şi operator de proiecte mixte şi centre comerciale de tip mall din România;Ce căutăm? Economist pentru Iulius Mall Iași, departamentul financiar, parte Grupul IULIUS, care dezvoltă la nivel național proiecte imobiliare mixte de retail și office, din care fac parte ansamblul Palas, Iulius Mall Iași, Suceava, Timișoara și Cluj Napoca și ansamblul Iulius Town Timișoara. Bun cunoscător al pachetului MS Office (în special MS Excel); Cunoștințe de analiză financiară și Contabilitate; Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; Spirit de echipă, dinamism, loialitate, flexibilitate, responsabilitate şi eficienţă personală, capacitate de analiză şi sinteză, capacitate de organizare şi prioritizare, capacitate de a selecta rapid şi eficient informaţiile.Descrierea jobului Ce vei fac
ATTRIUS DEVELOPMENTS

Office Assistant


Candidatul ideal Daca esti o persoana dinamica, sociabila si dornica de realizari te asteptam in echipa noastra.Cautam office assistant care sa ne ajute cu activitatile de secretariat si facturare.- Gestionarea documentelor: tehnoredactare, scanare documente; distribuirea lor catre departamentele vizate; sortare si pregatire documente pentru arhivare; solicitare documente de la clienti; centralizare acte, emitere facturi/​chitante etc.- Studii superioare finalizate, profil economic;- Cunostine operare PC si pachet Ms Office (Excel, Word);- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiar contabile;- Capacitatea de a se integra, de a colabora si de a raspunde promt si rapid la orice cerinte venite de la superiori sau colaboratori;- Persoana dinamica, organizata, responsabila cu capacitate de planificare si analiza;- Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- Asigurarea protocolului in
SC AMBRA SIGN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 94 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.