Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

84 Locuri de Munca Contabil in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

84 Locuri de Munca Contabil in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal • Experienta minim 3 ani in departamentul contabilitate, contabilitatea stocurilor, furnizorilor si clientilor• Cunostinte avansate dе limba Engleza• Buna cunoastere a sistemului contabil din Romania;• Experienta in utilizarea unor aplicatii contabile;• Cunostinte bune dе utilizare Outlook (e-mail), Spype, Microsoft Teams• Cunostinte bune dе operare in EXCEL, WORD si POWER POINT (MICROSOFT OFFICE)• Capacitate dе a lucra independent;• Meticulozitate, acuratete;• Atentie sporita pentru detalii;Descrierea jobului • Intocmirеа notelor de intrаrе receptie, verificarea si introducerea bonurilor de consum, verificare fise de magazie• Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)• Verificarea stocurilor pe fiecare gestiune/catergorie de materiale in parte, identificarea si corectarea inadvertentelor
MO-NE TEHNIC SERVICII
Candidatul ideal Cautam un nou coechipier care sa se alature echipei noastre. Daca esti:- dinamic,- responsabil,- comunicativ- ai initiativa si creativitate- esti dornic de muncaTe asteptam la un interviuDescrierea jobului - operarea facturilor de intrare marfa-verificarea documentelor trimise de la punctele de lucru pe baza de borderou (facturi de intrare, facturi de iesire, registru de casa) si arhivarea lor-verificarea registrului de casa- Distributie si arhivarea lui-verificarea jurnalelor de cumparari si vanzari lunare-intocmirea diverselor note de transfer, bonuri de consum, ocazional facturi de iesire si alte miscari de stoc conform solicitariBeneficii:- mediu de lucru tanar si dinamic- prime de Craciun, Pasti, 8Martie, 1 Iunie- asigurare transport
PRO INVEST
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Ai 2 sau mai mulți ani experiență în departamentul financiar - contabil?Știi să completezi declarațiile 112, 300?Îți dorești să lucrezi într-un cabinet de contabilitate?Îți asumi responsabilitatea pentru proiectele în care ești implicat(ă)?Atunci ești un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Bonusuri de performanță;Prime de Paște, Sf. Nicolae și Crăciun;Prime de 8 și 9 martie;Telefon și laptop;Cursuri de formare profesională;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Minim 2 ani experiență în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe pentru a completa declarațiile ANAF, 112, 300; Abilitatea de a întocmi o balanță, un bilanț; Un ideal de creștere profesională; Lucrat într-un cabinet de expertiză contabilă; Studii superioare finalizate de profil economic; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitat
PREMIAN SERVICES CONSULT
Candidatul ideal Trebuie să:- fie o persoană responsabilă, organizată, cu spirit practic si operativ;- aibă studii superioare economice;- cunoască pachetul MS OFFICE (NEXUS ERP constituie un avantaj)Descrierea jobului Viitorul coleg/ă va:- desfasura activitati specifice biroului financiar, cu respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru;- inregistra documentele financiar-contabile;- transmite periodic confirmari de solduri catre clienti/furnizori;- intocmi diverse situatii contabile si rapoarte zilnice/lunare;- indosaria documentele contabile si corespodenta;- participa la inventarierea lunara si anuala.
PANIFCOM
Candidatul ideal persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii abilități de prioritizare și organizare a sarcinilor capacitate de adaptare la munca în echipăDescrierea jobului Atribuții:- înregistrare și operare zilnică documente primare: facturi, registru de casă, producție- participă la inventar, operează liste de inventariere- verifică corectitudinea stocurilorSe ofera:- salariu fix, tichete de masă- training de pregătire și suport în desfășurarea activității- program de lucru: 08.30-17.00
BRIO GROUP
Candidatul ideal Pentru a reuși ai nevoie de: Studii în domeniu financiar-contabil; Un nivel minim de cunoaștere a limbii franceze (minim A2-B1); Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office; Experiență de minim 1 an în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe; Spirit de echipă, meticulozitate și orientare către cifre.Descrierea jobului Ne dorim un coleg responsabil, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iasi.În calitate de contabil facturare principalele tale responsabilitati vor fi: Verificarea coordonatelor bancare; Înregistrarea și verificarea documentelor contabile aferente plăților; Actualizarea datelor referitoare la furnizori interni și clienți; Comunicarea cu furnizorii și alte departamente conexe.Beneficii financiare: Salariu avantajos; Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de
DARE TALENT DEVELOPMENT
Candidatul ideal Absolvent studii economice, de preferința secția contabilitate și informatică de gestiune;Experiența in contabilitatea de gestiune/producțieCunostințe bune de operare Win Mentor, Word, Excel, platforme Cloud, email;Persoană flexibilă, dinamică, comunicativă, pasionată de mediul online, cu atitudine pozitivă, autoditactă;Capacitatea de a lucra atât în echipă, dar si independent;Usurință, claritate si coerență în exprimare;Abilități de utilizare instrumente WEB;Bună capacitate organizatorică.Descrierea jobului Evidența si verificarea stocurilor, a productiei si a rebuturilorUrmărirea rețetarelor in programul de gestiune si verificare a acestoraUrmărirea bonurilor de consum, tranferurilor si a rapoartelor de producțieIntroducerea datelor si prelucrarea operațiunilor de gestiune (verificarea intrărilor, bonurilor de producție, a ieșiri, bonuri de consum, transferuri intre gestiuni)Urmărește trasabilitatea produselor pe circuitul de producțieUrmărirea zilnică, prelucrarea s
CARETTA
Candidatul ideal - absolvent specialitzari CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE, ECTS, CONTABILITATE GENERALA- experienta in domeniul financiar, contabilitate si resurse umane;- cunoasterea legislatiei in materie fiscala;- operare documente si completare formulare contabile;- capacitate de analiza, sinteza si interpretare;- persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala;- fire comunicativa, cu abilitati de lucru in echipa;- rezistenta la stres, rapiditate si atentie distributiva;- rigurozitate în respectarea cu acurateţe a termenelor limită şi a sarcinilor;- cunostinte operare Pc (Windows, Microsoft Office);- experienta de lucru cu WINMENTOR, WMENTERPRISEDescrierea jobului - conditii de lucru moderne;- colectiv prietenos;- posibilitatea unei colaborari pe termen lung- salariul net oferit este de 2500 ron cu posibilitate de majorare- tichete de masa 400 ron- oferim o masa calda la pranz
COMPLEX HOTELIER UNIREA
Candidatul ideal Căutăm o persoană organizată, riguroasă, pasionată de numere, pentru a se alătura echipei noastre din Iași.Ne-ar plăcea să:Ai cunoștințe de utilizare Excel;Ai capacitate de sinteză și gândire logică;Ai abilități de relaționare, usurință și claritate în comunicare; Descrierea jobului Activități principale:Identificarea și analizarea diferențelor apărute între marfa recepționată, vândută și stocul rămas;Determinarea și soluționarea cauzelor apariției acestor diferențe;Sintetizarea diferențelor de stoc;Respectarea corectitudinii datelor și termenelor;Constituie Avantaj:Limba Engleză/Franceză;Studii superioare finalizate, profil economico-financiar (Contabilitate / Finanțe).Beneficii financiare:Salariu avantajos;Benefit - platforma online pentru beneficii – tichete de masă, asigurări medicale, vouchere, reduceri magazine, activități sportive etc.Beneficii non-financiare:Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;Reale oportunități de dezvoltare a unei c
DARE TALENT DEVELOPMENT
Candidatul ideal Calificări:• Studii superioare economice• Cunoașterea limbii engleze/ avantaj ;• Cunoștințe bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicații informatice specifice desfășurării activității);Competențe:• Abilități de comunicare și de ascultare activă• Spirit de observație și atenție la detalii• Bună capacitate de organizare• Lucrul în echipă• AdaptabilitateDescrierea jobului Provocările tale: • Înregistrarea facturilor fiscale emise de furnizorii de materiale și de servicii• Înregistrarea extraselor bancare• Emiterea facturilor către clienți în baza contractului existent/verificarea documentației care atestă livrarea• Pregătire documentație export/import• Urmărirea situației fișei furnizorilor și clienților• Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și deplasări interne/externe• Înregistrarea consumurilor de materiale și producție• Arhivarea documentelor specifice• Analiza contabilă a documentelor primare colectate• Întreținerea și actualizarea bazei de rapoarte ale firm
THAGORA TECHNOLOGY
Candidatul ideal 1. Absolvent studii superioare de specialitate2. Nu este necesara experienta3. Persoana serioasa/responsabila cu atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, organizata, dinamica, dornica de a invata si a acumula experienta4. Cunostinte PC MSOffice (Word, Excel, etc.)Descrierea jobului 1. Inregistrarea documente contabile in programul WinMentor2. Verificarea, aranjarea si arhivarea documente contabile3. Comunicare cu clientii (corespondenta electronica)
CONTSOFT PREST
Candidatul ideal studii medii/superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență sau echivalenta;vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an;cunostințe de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;cunostințe solide privind legislația în vigoare;capabil să lucreze atât în echipă, cât și individual;capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică;;acuratețe, rapiditate, orientare spre rezultate, atenție distributive, abilități bune de comunicareDescrierea jobului verificarea si inchiderea lucrarilor de contabilitate;intocmirea bilanturilor contabile;documentare lucrari de consultanta fiscala in colaborare cu consultantii fiscali ai societatii,comunicare cu clientii.
ENVIRO CONSTRUCT
Căutăm 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 𝐄𝐗𝐏𝐄𝐑𝐓📍 Locație: IașiSuntem o firmă de contabilitate cu o experiență de peste 25 de ani, formată dintr-o echipă pasionată de domeniul financiar-contabil, orientată în permanență pe nevoile și așteptările clientului. 𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧ț𝐞: studii superioare în domeniul contabilității;excelente abilități de analiză;orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă;capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;atenție sporită la detalii;certificarea CECCAR;experiența în departamentul financiar-contabil. 𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢: O echipă de experți care te va susține, un mediu de lucru care facilitează dezvoltarea și perfecționarea;Pachet salarial atractiv constituit din venit fix si bonusuri de performanță;Laptop și telefon;Posibilitatea de avansare până la partener de business. Trimite-ne CV-ul tău.
Euro Cont Expert
Candidatul ideal - Studii superioare de specialitate financiar-contabile;- Experienta specifica in contabilitate & controlling de minim 3 ani- Cunostinte de contabilitate si legislatie fiscala;- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate, de preferinta WinMentor.Descrierea jobului -Responsabil pentru procesele centrale de facturare, planificare, prognoză și raportare-Responsabil pentru procesele centrale de calcul de cost-Susținerea și dezvoltarea în continuare a instrumentelor de raportare pentru managementul de controlling ISInternational-Diagnosticarea dezvoltării indicatorilor cheie-Monitorizarea măsurilor si exercitiilor financiare-Sprijin în dezvoltarea de cazuri de afaceri pentru activitățile de vânzări și pentru dezvoltarea de noi modele de afaceri-Dezvoltarea în continuare a instrumentelor care să sprijine procesele de controlling
INDUSTRIES SERVICE INTERNATIONAL
Candidatul ideal Persoana organizata, dinamica, zambitoare, ce isi asuma responsabilitatea , cu un caracter frumos, bun coechipier si care doreste sa acumuleze cunostinte noi, cu un ideal de crestere profesionala.Descrierea jobului Departament financiar-contabil:- introducerea si contabilizarea documentelor financiar-contabile- relatii de reprezentare a firmei cu ANAF, ITM, Casa de Asigurari de Sanatate- intocmirea de rapoarte financiar-contabile- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale- resurse umane- salar atractiv , tichete de masa, bonus-uri semestriale- cursuri de perfectionare
DIACONU CONSULTING & HR
Candidatul ideal Opereaza, introduce in sistem si in programele interne de lucru toata documentatia aferenta comenzilor lansate catre furnizori si urmareste intregul proces de achizitie, de la lansarea comenzilor si pana la receptia acestora; Urmareste si monitorizeaza statusul receptiilor de marfa; Intocmeste si preda departamentelor cu care colaboreaza toata documentatia aferenta procesului de achizitie; Introduce si valideaza diverse informatii (ex. modificari preturi/proprietati) in sistem; Intocmeste diverse rapoarte conform solicitarilor.Descrierea jobului Experienta in domeniu reprezinta avantaj (achizitii, contabilitate primara, operare date); Cunostinte limba engleza; Cunostinte operare PC (Word, Excel) - nivel mediu; Atentie la detalii; Abilitati de planificare si organizare; Capacitate de analiza si sinteza.
CONEX DISTRIBUTION
Candidatul ideal Persoana cu aspect fizic placut, dinamica, motivata sa invete si sa se dezvolte, creativa, cu abilitati de negociere si coordonare, prioritizare in sistem de lucru multi task.Sunt necesare cunostinte de lucru pe computer( MS Office), precum si cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbitDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor si efectuarea programarilor pacientilor conform programului clinicii si a interventiilor necesare;- intampinarea pacientilor, prezentarea serviciior medicale oferite de clinica, oferirea de sprijin in completarea formularelor pre consultatie,;- incasarea contravalorii serviciilor efectuate;- coordonare interdepartamentala( asistente, medici, management, contabilitate) in vederea functionarii eficiente si a unei comunicari optime;- gestionarea relatiilor cu terti( furnizori, contabil, prestatori servicii catre clinica)- efectuarea zilnica a registrului de casa, evidenta facrutilor si platilor catre terti- re
SMILE DENT
Candidatul ideal Cunoștințe relevante /avansate de Excel;Abilități de analiză și sinteză;Studii economice (pot constitui un avantaj)Atenție sporita la detalii;Simt dezvoltat al organizării și al respectării termenelor limită;Persoană orientată spre rezultat;Persoană proactivă și cu inițiativă;Capacitatea de lucru atât în echipa, cât și individual.Descrierea jobului Centralizează atele din departamentul de vânzări și financiar-contabil;Întocmește, urmărește și analizează rapoartele financiare și comerciale ale companiei în funcție de nevoia / cerințele echipei de management;Elaborează, analizează și transmite rapoartele zilnice / săptămânale / lunare / trimestriale / anuale / punctuale către managementul companiei;Creează și analizează instrumentele de simulare și analiza a marjei comerciale precum și a altor indicatori în funcție de necesitate;Transmite rapoartele către management în termenii limită stabiliți.
CATENA
Candidatul ideal - studii superioare de specialitate;- experienta solida în contabilitate- cunoasterea legislatiei de specialitate si a proceselor financiar-contabile;- bune abilitati de lucru cu fisiere Excel;- experienta de lucru cu Nexus ERP (constituie avantaj);- cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;Competente si aptitudini:- persoana cu initiativa- abilitati de comunicare si relationare;- capacitate de organizare a activității individuale și atenție sporită la detalii- onestitate și gândire analitică orientată către rezultatDescrierea jobului verificare si înregistrare facturi de achiziții interne si externe verificare si inregistrare deconturi de cheltuieli; inregistrare facturi vanzari; Intocmire bonuri de consum monitorizarea termenelor scadente si transmiterea lor catre trezorier in vederea efectuarii platii verificare jurnal de cumparari/vanzari cu documentele prelucrate verificare, prelucrare si import al fisierelor lunare pentru transferul datelor din sistemul de gestiu
EXPRESS CREDIT AMANET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 84 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.