93 Locuri de Munca Economist in Iasi
93 Locuri de Munca Economist in Iasi
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal NE DORIM UN CANDIDAT:- studii superioare de specialitate;- experiența în contabilitate minim 2 ani;- cunoașterea legislației de specialitate și a proceselor financiar-contabile;- bune abilități de lucru cu fișiere Excel;- experiență de lucru cu Nexus ERP (constituie avantaj).NOI APRECIEM OAMENII CARE:- au abilități de comunicare, relaționare- sunt proactivi, cu inițiativă- sunt persoane ordonate și organizate- cunosc limba engleză - nivel mediu- îşi doresc permanent să fie mai buni decât au fost ieriDescrierea jobului - verifică și înregistrează facturile de achiziții bunuri și servicii și deconturile de cheltuieli;- verifică jurnalul de cumpărări;- întocmește bonurile de consum și ține evidența contabilă a materialelor și a obiectelor de inventar;- monitorizează scadențele partenerilor și inițiază ordine de plată în internet banking;- înregistrează extrasele bancare și relaționează cu banca pentru diversele situații apărute;- verifică trimestrial sau la nevoie neconco
EXPRESS CREDIT AMANET
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Companie specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, prezenta de peste 13 ani pe piata din Iasi, isi completeaza echipa cu economisti nivel junior cu sau fara experienta si economisti minim un an experientaCandidatul ideal: studii superioare dе specialitate, preferabil promotia 2022 (pentru postul de economist junior fara experienta); cunoasterea programului Nexus reprezinta un plus pentru economist cu experienta minim 1 an; bune cunostinte de Excel; bune abilitati dе comunicare cu partenerii; organizarea si prioritizarea sarcinilor; implicare si spirit dе initiativa.Descrierea jobului Economist junior intocmireа, inregistrаreа si evidenta documеntеlor finаnciar-contаbile, in conformitаte cu rеglеmеntаrilе contabile si fiscale în vigoаre; cunostinte de contabilitate generala nivel de baza; cunostinte de operare PC (MS OFFICE).Economist minim un an experienta intocmireа, inregistrаreа si evidenta documеntеlor finаnciar-contаbile, in c
SERVICII FINANCIARE ŞI CONSULTANŢĂ FISCALĂ
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Candidatul ideal- Studii medii/superioare finalizate in domeniu;- Spirit de observatie;- Corectitudine;- Responsabilitate;- Abilitati de comunicare;- Cunoasterea programului pentru evidenta contabila NEXUS.Descrierea jobului Atributii:- inregistrare documente financiar-contabile in programul de contabilitate Nexus,- verificarea si inregistrarea operatiunilor de trezorerie (registre de casa si extrase bancare);- inregistrare facturi/bonuri fiscale furnizori si emitere facturi clienti, inclusiv transmitere prin e-factura;- inregistrare avize furnizori/clienti si transmitere date RO-Transport;- urmarirea soldurilor clientilor si furnizorilor si verificarea alocarii incasarilor si platilor;- inregistrarea bonurilor de consum si a altor documente primare utilizate in activitatea desfasurata;- alte atributii stabilite de supervisor.Beneficii:- crestere profesională si personala;- pachet salarial corelat cu performantele;- alte beneficii negociate ulterior, in functie de perf
MIHOT
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Experienta - cel putin 3 ani in domeniul financiar-contabil; Studii superioare – specializarea Contabilitate; Cunoasterea programului de Contabilitate Nexus; Cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; Cunostinte utilizare program de calcul tabelar EXCEL;Descrierea jobului ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente): Contabilizeaza si inregistreaza, zilnic, incasarile si platile in numerar, conform registrului de casa si a documentelor primite de la casier; Urmareste incasarile si platile efectuate de casier, zilnic, prin respectarea plafonului de casa stabilit de lege; Verifica daca documentele justificative primite spre inregistrare de la casier au semnatura persoanelor care raspund pentru legalitatea si necesitatea operatiunilor inscrise in documente si daca toate aceste documente sunt completate corect; Contabilizeaza si inregistreaza deconturile, saptamanal; Verifica si corecteaza acolo unde este cazul, deconturile care nu sunt intocmite conf
URBIO RO
![]() |
Economist |
Candidatul ideal NE DORIM UN CANDIDAT:- cu studii superioare de specialitate- cu experiență de lucru în contabilitate și cunoașterea legislației de specialitate- care cunoaște procesele financiar-contabile existente în cadrul unei companii- care are bune abilități de lucru cu fișiere Excel- cu experiență de lucru cu Nexus ERP (constituie avantaj)- experienta de minim 2 ani in domeniuNOI APRECIEM OAMENII CARE:- au abilități de comunicare, relaționare- sunt proactivi, cu inițiativă- sunt persoane ordonate și organizate- cunosc limba engleză - nivel mediu- îşi doresc permanent să fie mai buni decât au fost ieriDescrierea jobului - verificarea și înregistrarea facturilor de ieșire- verificarea jurnalelor de vanzari- verificarea și înregistrarea in sistemul informatic a tranzactiilor cu numerar efectuate in agențiile societății- verificarea documentelor din registrul de casa aferent tranzactiilor din agentii- verificarea, prelucrarea și importul fișierelor lunare pentru transferul datelor d
EXPRESS CREDIT AMANET
![]() |
Economist |
Candidatul ideal - studii superioare economice finalizate;- experiență pe o poziție similară de minim 3 ani;- cunoașterea legislației specifice domeniului financiar- contabil;- cunoștințe operare in program de contabilitate (cunostinte de operare in programul Nexus-constituie un avantaj );- cunostinte in domeniul resurselor umane, cunostinte generale de legislatia muncii, administrare documente angajati (ex.: contracte de munca, pontaje, calcul salarii etc.).- atenție și responsabilitate în efectuarea inregistrarilor contabile;- rigurozitate în respectarea termenelor de completare, prevăzute în legislație;- capacitate de lucru in echipă;- cunoștințe avansate de operare Microsoft Word și Excel.Descrierea jobului Beneficii:- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa;- Sprijin pentru integrarea in echipa;- Tichete cadou;- Pime pentru sarbatorile Pascale si de Craciun
SC MAF FORCE SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Ne dorim în echipa noastră persoane care: să aibă studiile superioare finalizate în domeniul economic; să dețină o experiență de minim 1 an în domeniu; să cunoască unul dintre softurile de contabilitate: WinMentor/Nexus/Saga; să aibă abilități de planificare și organizare; apreciem întotdeauna pasiunea pentru domeniu, dorința de a învăța și evolua continuu. Descrierea jobului Alege să devii Expert în domeniul financiar-contabil alături de Wem Consulting!Fie că deții experiență în activitatea financiar-contabilă într-un cabinet de contabilitate sau în cadrul unui departament intern, alege poziția care ți se potrivește din cadrul echipei noastre. 1. Economist - departament Financiar Contabil externalizatResponsabilitățile pe care le vei avea și care te vor ajuta să evoluezi în fiecare zi: vei gestiona un portofoliu de clienți deja existenți în cadrul companiei; te vei ocupa de contabilizarea documentelor contabile; vei întocmi și depune declarațiile lunare/trimestriale p
WEM CONSULTING
![]() |
Economist Gestiune |
Candidatul ideal Absolvent studii economice, secția contabilitate și informatică de gestiune;Experiența in contabilitatea de gestiune/producție minim 3 ani;Cunostințe bune de operare Win Mentor, Word, Excel;Persoană flexibilă, dinamică, comunicativă, cu atitudine pozitivă, autodidactă;Capacitatea de a lucra atât în echipă, dar si independent;Usurință, claritate si coerență în exprimare;Abilități de utilizare instrumente WEB;Bună capacitate de organizare a muncii.Descrierea jobului Descrierea jobuluiInregistrarea facturilor de achizitii mijloace fixe si incadrarea in nomenclator, precum si a altor facturi diverse;Urmarirea Jurnalului de vanzari-cumparari;Evidența si verificarea stocurilor, a productiei si a rebuturilor;Urmărirea rețetarelor in programul de gestiune si verificare a acestora;Urmărirea bonurilor de consum, tranferurilor si a rapoartelor de producție;Introducerea datelor si prelucrarea operațiunilor de gestiune (verificarea intrărilor, bonurilor de producție, ieșirilor, bon
CARETTA
![]() |
Economist - Iasi |
Candidatul ideal Economist - IasiDescrierea jobului Economist - Iasi
ATTRIUS DEVELOPMENTS
![]() |
Economist |
Candidatul ideal ♦ Studii superioare finalizate in domeniul economic;♦ Experienta in domeniul financiar-contabil minim 3 ani;♦ Capacitate de sinteza si analiză, atentie la detalii;♦ Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului;♦ Bun cunoscator al pachetului Microsoft Office (Excel, Word);♦ Fire organizata cu dorinta de a invata si capacitatea de a lucra in echipa;♦ Cunostiinte de legislatia muncii - (atestat inspector resurse umane constituie un avantaj);♦ Experiență în prelucrarea și calcularea salariilor (constituie avantaj). Descrierea jobului ♦ Asigura inregistrarea si prelucrarea cronologica, sistematica si corecta a documentelor financiar-contabile;♦ Urmarireste inregistrarile in sistemul informatic si verifica reflectarea corecta a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si procedurile interne;♦ Inregistrarea platilor si incasarilor, conform extraselor de cont, respectiv a celor in numerar conform registrului de casa, a
UNITA TURISM HOLDING S.A. TIMISOARA
![]() |
Contabil Economist/expert Contabil |
Candidatul ideal Detaliile postului:Denumirea rolului:Contabil Economist/Expert contabilDepartament:Contabilitate Cautam o persoana care are urmatoarele atributii: Studii economice superioare Cunostinte bune/foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel Experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil Membru sau stagiar CECCAR constituie un avantaj Abilitati de comunicare, relationare, planificare si management al timpului Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipaDescrierea jobului Responsabilitatile aferente postului sunt: Gestioneaza un portofoliu de firme, mentine legatura cu clientii Realizeaza totalitatea activitatilor contabile conform legislatiei Solicita, sorteaza si arhiveaza documentele contabile Intocmeste declaratiile fiscal, inchiderile lunare, bilantul si diverse rapoarte solicitate de catre client, intocmeste balanta de verificare Asigura suport si c
GP TAX ACCOUNTING SRL
![]() |
Contabil (a)/ Economist(a) - Job Cu Perspective |
Candidatul ideal Vrei un job in contabilitate?Acum ai posibilitatea de a arata ceea ce stii si de a invata lucruri noi!Cautam persoana careia ii place contabilitatea, responsabila fata de munca pe care o depune si care nu isi cauta scuze pentru erorile pe care le face.Trebuie sa fie absolvent/a de studii superioare de contabilitate si sa ai minim 3 ani de experienta in domeniul contabilitate.Cunoasterea modului de operare in principalele programe de contabilitate:Nexus, Win Mentor este un avantajBune abilitati de organizare, planificare si prioritizareSi daca esti o persoana cu bun simt, educata si muncitoare ai toate sansele sa obtii acest job!Descrierea jobului Descriere job:Contabilizarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiareIntocmirea/ verificarea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registru casa, inventar,Evidenta datoriilor si creantelor, evidenta si analiza conturilor de capitaluri, imobilizari a stocurilorAlte operatiuni privind contabilitatea financiara a so
AVVERO LENTI
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Requirements and Responsibilities:-Higher economic studies in the financial and accounting field;-Relevant experience in the financial accounting field - minimum 3 years;- Experience in working with SAP;-The ability to use computer accounting programs;-Solid knowledge of PC operation and Microsoft Office - especially Excel;-Ability to work in a team, but also independently;-Analysis and synthesis skills, attention to details, very good time management;-Responsible person, punctual, dynamic, results-oriented.Descrierea jobului We offer:An interesting job in an international company with long term stabilitycompetitive salarymeal ticketsworking in an international company with good establishment and healthy environmentpossibility to develop personal skills and expertiseno extra hours
SIOROM
![]() |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing (214309) |
Candidatul ideal Trainee Economist / Business Administration / Sales / MarketingTrainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing | E.ON România | Târgu Mureș, Cluj-Napoca, Iași, București, Sibiu Urmează-ţi visul şi construieşte viitorul!Succesul tău va fi energia noastră!De ce să alegi programul de talente GraduatE.ON ?Vei descoperi un program special conceput pentru absolvenții talentaţi care îşi doresc să experimenteze activități diverse, să se dezvolte într-un mediu dinamic și să cunoască o mulțime de oameni interesanți. SuperExperienţa E.ON are o tradiţie de 17 ani, timp în care împreună cu peste 165 de trainee am creat poveşti de succes cu final fericit. Îţi vei începe aventura alături de noi cu un job stabil, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, cu beneficii atractive, stagii diverse ca să îți dai seama unde te potrivești cel mai bine, plus mentori numai unul și unul gata pregătiți să te încurajeze încă de la începuturile carierei tale. Îți oferim un progra
E.ON ROMÂNIA
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Studii superioare financiar contabile, finalizate. Experienta minim 2 ani in domeniul financiar-contabil. Cunoștințe teoretice si practice avansate de contabilitate, gestiune si fiscalitate. Capacitate de organizare si planificare, orientare spre obtinerea de rezultate, atentie la detalii, seriozitate si constiinciozitate in respectarea termenelor, implicare in bunul mers al activitatii companiei. Cunostinte de operare in sisteme de tip ERP constituie avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa ? Efectuarea contabilitatii primare in programe de contabilitate. Procese verbale. Evidența stocului. Note de recepție a mărfii. Evidenta gestiunii. Menținerea relațiilor cu furnizorii atât telefonic cât și prin e-mail. Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca. Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor. Recepție marfă. Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financi
MARCRIS CENTER
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati si competente personale:-Experienta minim 1 an;-Responsabilitate;-Ambitie;-Simt de organizare;-Atentie distributiva;
RAICU V. CARMENRALUCA EXPERT CONTABIL
![]() |
Asistent Manager/ Junior Economist |
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta, preferabil în contabilitate; Experienta in contabilitate primara reprezinta un avantaj; Capacitate de adaptare la situatii noi si atentie la detalii; Stil de munca orientat spre rezultate si performanta; Abilitati de prioritizare a activitatii si de respectare a termenelor limita; Abilitati excelente de comunicare; Cunostinte medii de limba engleza; Cunostiinte de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Mentinerea unei atitudini profesioniste in timpul programului de lucru; Indeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activitatii de corespondenta (email/posta); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspetii firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetarie, scanari si arhivare documente; Intocmirea de situatii/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Mentinerea unei atitudini profesioniste in timpul programului de lucru;
GEPROCON
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Absolvent specializari Contabilitate si Informatica de Gestiune, Contabilitate Generala;Experienta in domeniul financiar, contabilitate si resurse umane este un plus;Abilitati si competente de utilizarea a calculatorului;Experienta de lucru cu WINMENTOR este un plus;Persoana organizata, care pune accent pe detalii, responsabila, meticuloasa, punctuala, cu abilitati de lucru in echipa;Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;Descrierea jobului Inregistrarea documentelor justificative in WINMENTOR ( facturi, chitante, extrase de cont, deconturi de cheltuieli, etc);Organizarea, gestionarea si arhivarea documentelor finaciar - contabile;Intocmirea de situatii si rapoarte cu specificul activitatii desfasurate;Verificarea operatiunilor pana la nivel de balanta;Conditii de lucru moderne, colectiv prietenos, posibilitatea colaborarii pe termen lung;Salariul net oferit este de 2800 ron cu majorare dupa perioada de proba.Tichete de masa 600 ro
HABITAT PROIECT
![]() |
Consultant Proiecte Fonduri Europene |
Companie verificată
Aplica rapid
In vederea extinderii si consolidarii echipei actuale, recrutam pentru clientul nostru, companie cu experienta de peste 20 de ani pe piata serviciilor de consultanta in managementul afacerilor, rolul de Consultant Proiecte Fonduri Europene Numar pozitii vacante: 1Nivel Experiență: Middle / SeniorLocație: IasiMod de lucru: la sediul companiei Cerinte:- experienta anterioara in elaborarea si implementarea proiectelor cu finantare europeana;- cunostinte de management de proiect si achizitii publice;- intelegerea mediului economic si a contextului de operare al fondurilor europene (programe nationale, solutii de finantare existente etc.);- cunostinte primare contabilitate, juridice, resurse umane;- cunoștințe de limba engleza - nivel mediu / avansat;- cunoștințe avansate de folosire a sistemului de operare Windows și a pachetului MS Office;- abilitati puternice de comunicare si lucru in echipa;- abilități de organizare si prioritizare a activita
Train To Perform SRL
![]() |
Consultant Fonduri Europene Nerambursabile/achizitii |
Candidatul ideal Persoană optimistă cu atitudine pozitivă; Persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; Persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; Persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; Persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită. Abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise Experiență ăn managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj Cunostințe în domeniul achizițiilor publice Abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!! Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului scriere/implementare proiecte Fondur
DIM PROJECTS CONSULTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 93 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: