14 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în Iași
14 - Locuri de Muncă (joburi) Economist în Iași

Candidatul ideal Cautam un bun economist bun care are:
- studii superioare in domeniul economic
- minim 3 ani experienta, cu cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil
- cunostinte operare soft contabil
- capacitate de analiza a situatiilor economice si financiare
- abilitati excelente de operare MS Office: Excel si Word
- abilitați de comunicare, atenție la detalii, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
- sa lucreze in echipa si sa ofere suportDescrierea jobului Ce trebuie sa faci:
Sa organizezi evidenta co

Candidatul ideal Companie specializata in servicii externalizate financiar-contabile si de resurse umane, prezenta de
peste 10 ani pe piata din Iasi, isi completeaza echipa cu economisti nivel middle si senior.
buna cunoastere a legislatiei financiar- contabile in vigoare;
cel putin 4-5 ani experienta in domeniu
capacitate decizionala nivel mediu spre avansat;
bune abilitati dе comunicare cu partenerii;
organizarea si prioritizarea sarcinilor;
atitudine pozitiva, discretie, loialitate.
Descrierea jobului
Economist middle/ senior level
verificarea corectitudinii inregist

Spitalul Clinic de Recuperare Iaşi organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție, temporar vacante, de economist specialist IA, Serviciul Financiar – Contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului

PROFILUL CANDIDATULUIstudii economice superioare finalizateexperienta in functia de economist minim 5 anicunostiinte de operare in programe de contabilitatecunostiinte de operare PC, cunoastere avansata a pachetului de aplicatii Microsoft Office(Word, Excel, Outlook)bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si prioritizare a activitatiiDescrierea jobuluiinregistreaza/prelucreaza diverse documente contabile, asigura introducerea acestora in softul de evidenta contabilaurmareste soldurile contabile la clienti si furnizori si intocmeste raportari periodiceintocmeste div

Scurta descriere a companieiWith over 20 years of experience, the IULIUS Company is the most important developer and operator of mixed-use projects in Romania. IULIUS developed 260,000 sqm of retail premises and 120,000 sqm of class A office spaces. The company projects include the PALAS IAȘI mixed-use urban ensemble, the IULIUS MALL national network and the UNITED BUSINESS CENTER office building network, which became urban and economic landmarks for the cities where they were developed. Cerinte - Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;- Cunoș

Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
- Utilizator experimentat al MS Office ( Excel, Word, etc);
- Cunoștințe operare NEXUS-ERP si NEXUS-SALARII;
- Cunoștințe operare/înregistrare în REVISAL și REGES;
- Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani;
- Cunoștințe în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Persoană responsabilă, punctuală , dinamică, orientată spre rezultate, capabilă să lucreze în echipă;
- Abilități de analiză și sinteză, atenție la detalii, foarte bună gestiune a timpului.Descrierea jobului - Opera
Ne dorim un angajat cu atitudine pozitiva, motivat, energic, dormic de afirmare,serios si capabil de a lucru in echipa, intr-un mediu de lucru placut.Ce cautam la candidatul nostru:*Excelente abilitati de organizare, planificare si prioritizare a timpului de lucru*Spirit de initiativa*Dedicare,atentie la detalii*Capacitatea de a lucra cu oamenii*Cunostinte bune operare PC: Microsoft Office, WindowsResponsabilitatile includ:*Asigurarea unui flux corect si eficient de informatii, intern si extern*Inregistrarea NIR-urilor*Inregistrari operatiunilor de casa si banca*Realizarea diferitelor rapoarte

Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL:
- studii superioare de specilitate si experienta in domeniu de minim 5 ani;
- cu bune abilitati de comunicare, bun organizator si coordonator de echipa;
- fire analitica si ordonata,capabil sa indeplineasca lucrari cu termen limita;
- cunostinte solide de legislatie financiar-contabila in vigoare;
- procesarea si prelucrarea datelor cu ajutorul tehnologiei informatiei;
- creativ, punctual, loial, dedicat profesiei;
- are dorinta de autodepasire.
Ce oferim:
- salariu atractiv
- mediu de lucru plăcut și dinamic
- echipă tânără și dinamică.
De

Candidatul ideal Cautam un invatacel, care vrea sa aprofundeze domeniul juridic - insolventa. Ne ajuti daca esti o persoana activa, dedicata, atenta la detalii, dispusa sa-si asume termene limita. Nu ne intereseaza sa ai experienta in domeniul insolventei, dar ne intereseaza sa iti doresti sa o dobandesti.

Scurta descriere a companieiWith over 20 years of experience, the IULIUS Company is the most important developer and operator of mixed-use projects in Romania. IULIUS developed 260,000 sqm of retail premises and 120,000 sqm of class A office spaces. The company projects include the PALAS IAȘI mixed-use urban ensemble, the IULIUS MALL national network and the UNITED BUSINESS CENTER office building network, which became urban and economic landmarks for the cities where they were developed. Cerinte - Studii superioare în domeniul Economic, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;- Cunoș

Descrierea postuluiÎntocmește, ține evidența și inregistrează documentele financiar-contabile ale societății conform reglementarilor contabile si fiscale aplicabile, precum și procedurile specifice societății (facturi de livrare, facturi privind achiziții de bunuri și servicii, operațiuni de casă și bancă, monitorizează vectorul fiscal al societății, întocmește declarații fiscale;Elaborează situații la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din evidența contabilă;Participă la lucrări premergătoare întocmirii situațiilor financiare anuale (inventariere, confirmări de solduri pe part

Candidatul ideal • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniu economic ( studiile pot fi si juridice sau tehnice );
• Specializarea Comert Exterior constituie un avantaj;
• Experienta in domeniu: minimum 1 an (constituie un avantaj);
• Cunostinte bune de operare PC (MS Office) ;
• Obligatoriu cunostinte de limba engleza (vorbit, scris, citit)- nivel avansat;
• Posesor permis de conducere;
• Aptitudini de comunicare si de negociere;
• Spirit organizatoric, capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;
• Capacitate de asimilare a cunostiintelor noi si de implementar
Societate de productie accesorii din piele si inlocuitori angajeaza: contabil/economist, tehnician proiectare, mecanic utilaje, operator stocuri, confectionere si lucratori productie.Persoanele interesate pot trimite CV la dresa sau relatii la

Ansamblul Artistic Profesionist „Constantin Arvinte” al Consiliului Județean Iași, cu sediul în Iași, șoseaua Bucium nr. 80, județul lași, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcții contractuale vacante de execuție:Economist, S, grad profesional I, cu normă întreagă, pe durată nedeterminată, un post.Condiții care trebuie îndeplinite cumulativ de către candidați:a) să aibă studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă de licență;b) vechime – minimum 4 ani în domeniul specific funcției.Muncitor electrician, M, treapta profesională I, cu normă întreagă, pe durată nedetermin
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: