Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist


Candidatul ideal SOPHIA ROMANIA este o companie cu renume in industria decoratiunilor interioare cu o prezență solidă pe piață și o echipă dedicată. Suntem în căutarea unui economist talentat și pasionat să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul continuu al companiei.Cerintele jobului:- Studii de specialitate/ Stiinte economice;- Experienta minim 2 ani pe un post similar;- Sa detina cunostinte din legislatia aplicabila in domeniul financiar-contabil;- Capacitatea de analiză, profesionalism, calităţi previzionale;- Capacitatea de a respecta termenele de lucru;- Orientare spre indeplinirea obiectivelor;- Atentie la detalii, ambitie si dorinta de a progresa;- Sa detina cunostinte de operare PC - MS Office (Excel – Mediu/Avansat);- Cunoasterea programului NEXUS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare;- Verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul Nexus de evidenta contabi
SOPHIA 2004 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 8152 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare economice ( Contabilitate si informatica de gestiune);- Minim 3 ani experienta de lucru in domeniul contabilitatii- Cunoștințe solide de contabilitate si fiscalitate;- Operare MS Office;- Capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;- Orientare spre indentificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului - Operarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate (facturi primite, facturi emise, extrase de cont bancar, registru de casa, bonuri de consum, etc.);- Evidenta gestiune stocuri (operare bonuri de predare, bonuri de consum, receptii materii prime si marfuri, transfer intre gestiuni);- Verificarea documentelor registrului de casa, a corectitudinii soldului scriptic si a respectarii plafoanelor de incasari/plati;- Verificarea fiselor partener, realizarea punctajelor, completarea extraselor de cont.
MAPA ROM INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 8270 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: DMC & DME CONCEPT S.R.L.Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
DMC DME CONCEPT S.​R.​L.​

Administrator -economist Debutant Upu - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ,,Sf. Maria" Iasi Expira in 2023-12-19 LocatieIasi NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii ,,Sf. Maria" Iasi organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant, cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata, din cadrul Unitatii de Primire a Urgentelor in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022: - 1 post de administrator-economist debutant Concursul consta in urmatoarele etape succesive: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu. Conditii de desfasurare a concursului: 1.Perioada pentru depunerea dosarelor de inscriere este 06.01.2023 - 19.12.2023, ora 15:00 2.Data si ora organizarii probei scrise: 29.12.2023 ora 09:00. 3.Data si ora interviului: 08.01.2024 ora 09:00. 4.Locul depunerii dosarelor si al organizarii probelor de concurs: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria" Iasi, strada Vasile Lupu, nr.
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Economist


SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZA URGENT ECONOMIST! CERINTE Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe de operare PC, Windows, Ms Office, Internet Consituie avantaj cunoasterea sistemului ERP NEXUS; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate Responsabilitate si atentie la detalii Capacitate de analiză, sinteză si interpretare RESPONSABILITATI Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc) Operare documente registru de casa Înregistrare note contabile Verificare și înregistrare deconturi Verificare solduri pentru toate conturile din balanta Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei Facturarea catre clientii companiei Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora Evidenta cheltuilelilor aferente proiectelor de investitii Asigură efectuarea la timp a înregistrări
SC OVI RENT-A-CAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 9250 de salarii introduse în Salario: 3985 RON/Luna

Economist


SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZA URGENT ECONOMIST! CERINTE Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe de operare PC, Windows, Ms Office, Internet Consituie avantaj cunoasterea sistemului ERP NEXUS; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate Responsabilitate si atentie la detalii Capacitate de analiză, sinteză si interpretare RESPONSABILITATI Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc) Operare documente registru de casa Înregistrare note contabile Verificare și înregistrare deconturi Verificare solduri pentru toate conturile din balanta Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei Facturarea catre clientii companiei Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora Evidenta cheltuilelilor aferente proiectelor de investitii Asigură efectuarea la timp a înregistrări
SC OVI RENT-A-CAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 9268 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


SOCIETATE COMERCIALA ANGAJEAZA URGENT ECONOMIST! CERINTE Studii superioare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe de operare PC, Windows, Ms Office, Internet Consituie avantaj cunoasterea sistemului ERP NEXUS; Cunoștințe de contabilitate si fiscalitate Responsabilitate si atentie la detalii Capacitate de analiză, sinteză si interpretare RESPONSABILITATI Înregistrarea în contabilitate a facturilor de la furnizori Responsabilitate pentru operațiuni de bancă (efectuează plăți, operează extrase de cont, verifică solduri, etc) Operare documente registru de casa Înregistrare note contabile Verificare și înregistrare deconturi Verificare solduri pentru toate conturile din balanta Realizează confirmări de solduri periodic cu clienti și furnizorii companiei Facturarea catre clientii companiei Contabilizează și înregistrează documentele de mișcare mijloace fixe, precum și amortizarea acestora Evidenta cheltuilelilor aferente proiectelor de investitii Asigură efectuarea la timp a înregistrări
OVI RENT-A-CAR

Media netă estimată pe baza celor 8249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul Ideal Studii superioare economice Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala Cunostinte operare PC (office, internet) , Winmentor, Nexus Abilitati de organizare si relationare Persoana responsabila, serioasa Experienta anterioara intr-un post similar minim 2 ani Descrierea jobului Evidenta contabila Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor ) Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii Mentine relatia cu clientii Gestioneaza angajarile, incetarile, modificarile CIM- gestioneaza datele necesare intocmirii statului de plata(concedii de odihna, concedii medicale) Intocmeste adeverintele solicitate de angajati (vechime, baza de calcul, medic de familie, venit etc.) Beneficii : Salariu atractiv corelat cu nivelul de ex
SC CONTABIS PROFESSIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajez Economist Contabil


ANGAJEZ ECONOMIST CONTABIL cu experienta minim 2 ani.
SC CONTAMAR EXPERT B.​C.​M.​ S.​R.​L.​

Orieda Expert S.​r.​l.​ Angajeaza Economist Contabil


Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in per
ORIEDA EXPERT S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operatori Coasere in Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Iași! Suntem în căutare de Operatori Coasere!Experiența nu este necesară, te învățăm tot ce trebuie să știi!Ești candidatul ideal dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ai disponibilitate de a lucra în schimburi.Oferim:Venit lunar 3100-3200 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Spor de noapte 25 la sută;Spor pentru ore suplimentare sau de weekend 75 la sută (dacă este cazul);Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Bonus anual vechime.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
Exact Systems

Responsabil - Operator Logistica


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piața de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și solutii integrate de management al documentelor RESPONSABIL - OPERATOR LOGISTICĂ   Locație: IașiNr. poziții vacante: 1        Program de lucru: Part-time     Cerințe: - studii medii sau studii superioare în curs sau finalizate;- cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu;- disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată; - abilități foarte bune în utilizare PC (softuri de gestiune, MS Office);- capacitate de organizare și planificare a activităților si proiectelor alocate în funcție de prioritate;- excelente abilități de atenție distributivă și flexibilitate;- foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienți
Train To Perform SRL

Operatori Calitate in IASI


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto? Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din IASI: Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Transport asigurat;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- Verificare si triere piese din punct de vedere al calitatii. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Contabil Junior Pentru Echipa Contabilitate Internationala


Candidatul ideal Contabil junior pentru echipa contabilitate internationalaCunostinte utilizare soft de Contabilitate ERP, WinMentor si Sage 300 este un avantaj.Descrierea jobului Contabil junior pentru echipa contabilitate internationala- Inregistrează și monitorizează tranzacțiile financiare în conformitate cu politicile și reglementările contabile si ale companiei.- Răspunde la întrebările contabile ale conducerii în timp util.- Asista la activitățile de audit prin furnizarea informațiilor necesare și pregătirea documentațiilor solicitate.- Gestionează activitatile de contabilitate pentru furnizori, note contabile manuale, deconturi.- Responsabil de generarea balantei de plăți, saptamanale, în timp util.- Ofera asistență pentru întocmirea declaratiei de TVA.- Supravegheaza conturile furnizorilor și avansurilor de trezorerie.- Participa la activitatile de inchidere de luna.- Scaneaza facturile și le incarca în folderul special creat pe server.- Aceasta nu este neaparat o lista exhaus
MOLDOVA SEMINE SRL

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile/​ Achizitii


Candidatul ideal Persoană optimistă cu atitudine pozitivă; Persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; Persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; Persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; Persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită. Abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise Experiență ăn managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj Cunostințe în domeniul achizițiilor publice Abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!! Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului scriere/implementare proiecte Fondur
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Contabil


Candidatul ideal Descriere postului de ContabilSuntem în căutarea unui Contabil talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Această poziție oferă oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a contribui la succesul organizației noastre.Cerințe:Diplomă de studii superioare în domeniul financiar-contabilExperiență relevantă în domeniul contabilitățiiCunoștințe solide de legislația fiscală și contabilăAbilități excelente de analiză și rezolvare a problemelorAtenție la detalii și precizie în lucrul cu cifreleAbilități avansate de utilizare a aplicațiilor de contabilitate și a instrumentelor Microsoft OfficeCapacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficientIntegritate și confidențialitate în gestionarea informațiilor financiareDescrierea jobului Responsabilități:Gestionarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare ale companieiElaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anualeMonitorizarea și reconcilierea conturilor finan
AJ-AGRO-GRUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7431 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager,​ Vendor Consultants ,​ Amazon Vendor Services


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS - Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Possess exceptional skills in data manipulation and analysis;- Outstanding attention to detail;- Exceptional problem solving & analytical skills;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement.PREFERRED QUALIFICATIONS - Background in Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Practiced working knowledge of Lean techniques such as Kai
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Designer /​ Operator Dtp


Candidatul ideal - Cunostinte in programele Corel Draw, Photoshop, Acrobat;- Experienta de lucru in echipa in domeniile: tipografie offset, digitala, productie publicitara;- Simt artistic dezvoltat;- Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita;- Seriozitate, atentie la detalii si responsabilitate.Reprezinta un avantaj:Cunostinte privind tiparul offset, finisaje tipografice (stantare, biguire, taiere).Descrierea jobului - Concepe si executa machete grafice;- Pregateste fisierele/grafica pentru tipar offset;- Monteaza machetele grafice si verifica produsele;- Utilizeaza echipamentele de printare.
RODOTEX SRL

Specialist Operational - Retail - Era Shopping Park


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta ERA Shopping Park (Soseaua Pacurari, nr. 121), conform programului: L-V, 9-18:00.Descrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie, cadre PSI) Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rezolvarea acestora Asigura intocmirea programelor operationale ale centrului comercial Asigura accesul organelor de control extern si intern la documentele firmei cu ocazia inspectiilor si auditurilor Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Urmareste buna functionare a centrului comercial din punct de vedere operationalCerinte: 1-3 ani experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in d
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Operatore Back Office Italiano


Candidatul ideal Siamo un team giovane che desidera crescere ed espandersi. Per questo cerchiamo persone entusiaste che vogliano crescere e lavorare in un ambiente internazionale!Se hai queste caratteristiche allora sei la persona che stiamo cercando, CANDIDATI ORA.Le competenze fondamentali che ricerchiamo nei candidati sono: buon Italiano (sia parlato che scritto); scrupolosità e attenzione al dettaglio; buona conoscenza del Pacchetto Office (in particolare Outlook, Excel); orientamento al raggiungimento dei risultati.Se rispecchi le seguenti caratteristiche allora candidati, stiamo cercando nuovi dipendenti!Descrierea jobului Il lavoro prevede: Analisi documentale ed inserimento dati all'interno del CRM aziendale e/o dei sistemi Cliente. Registrazione, validazione documentale e caricamento di contratti o pratiche (e.g. pratiche di mutuo) all'interno della piattaforma informatica operativa; Attività di reporting a supporto di richieste specificheA tutti i nostri nuovi collabo
CRIF S.​P.​A.​ BOLOGNA SUCURSALA BUCURESTI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.