Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate;- experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice);- experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent;- cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți;- abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;- bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii;- capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții;- abilități de organizare si prioritizare a activitati
Train To Perform SRL

Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiDezvoltator urban cu reputația solidă în comunitatea locală, apreciat pentru standardele imobiliare de top pe care le respectă și pentru calitatea fiecărei construcții finalizate, este în căutarea unui nou coleg sau a unei noi colege pentru rolul de Contabil.Rolul este full-time și necesită prezența fizică la birou, in intervalul orar 8.00-17.00. Cerințele postuluiCunoștințe teoretice sau practice în utilizarea software-ului WinAbilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipăAtitudine proactivă și orientare către rezolvarea problemelorCapacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termenele limităStudii în domeniul economic și experiență echivalentă Responsabilitățile postuluiIntroducerea facturilor și a altor documente financiare în sistemul contabilÎnregistrarea pontajelor și menținerea acestora actualizateCentralizarea și pregătirea situațiilor financiare periodiceColaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura acuratețea datelor
Traducator si Interpret Autorizat Cotnereanu A. Madalina

Operatori Calitate in IASI


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto? Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din IASI: Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Transport asigurat;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- Verificare si triere piese din punct de vedere al calitatii. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre tinere si dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul!Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate.Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Books
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Vom alege cu grijă o persoană inteligentă, ambițioasă și organizată, care își dorește să se dezvolte pe plan profesional, alături de noi.Te asteptam in echipa noastra daca îndeplinești următoarele cerințe: [✔️] Experiența profesională în domeniu de minim 3 ani;[✔️] Cunoașterea program WinMentor, constituie avantaj;[✔️] Studii superioare in domeniul economic;[✔️] Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);[✔️] Promptitudine, atentie la detalii;[✔️] Orientat spre actiune si flexibilitate;[✔️] Capacitatea de a lucra cu termene limita;[✔️] Capacitatea de a lucra eficient in echipa;[✔️] Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Înregistrаrеа documentelor primаrе pеntru еvidеnța contabilă, finаnciаră, de gеstiunе și a operațiunilor de import export; Arhivarea corespunzătoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne și externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; Întocmirеа facturilor dе vânzare, аvize, e
CABINET DE EXPERTIZă CONTABILă POPA IOANA ANDA S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Absolvent studii superioare in domeniul economic;- Experienta pe un post cu atributii similare de minim 3 ani;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie financiar-contabila;- Abilități în utilizarea programelor WinMentor și Microsoft Office (nivel cel putin mediu);- Cunostinte de interpretare a datelor economice, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor limita;- Adaptabilitate si flexibilitate, atitudine pozitiva si orientata spre identificarea solutiilor; Descrierea jobului Responsabilitati:- Verificarea, prelucrarea si inregistrarea documentelor financiare in softul de specialitate;- Monitorizarea evidenţei conturilor de clienti si furnizori;- Urmarirea situaţiilor facturilor neachitate si neîncasate si efectuarea platilor catre furnizori in baza facturilor scadente;- Participarea la inventarele lunare si intocmirea listelor de inventar;- Intocmirea balantei de verificare, a notelor contabile, a celorlalte liste si jurnale
IMA COMPONENTES IASI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6517 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate, nivel mediu spre avansat, experienta minim 3 ani in domeniul financiar-contabil, sa cunoasca foarte bine programul WinMentor, cunostinte Revisal si legislatia muncii, cunostinte si abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Evidenta financiar-contabila pana la nivel de bilant pentru firme din diverse domenii de activitate
AML CONT CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 6711 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Junior/​senior


Candidatul ideal Studenti sau masteranzi cu specilizarea contabilitate pentru pozitia dе Junior Accountant sipersoane cu experienta in domeniu pentru pozitia dе Senior Accountant.Cunostinte avansate dе operare PC si MS Office (Word, Excel);Gandire analitica si abilitati foarte bune dе comunicare, responsabilitate si spirit dе echipa.Descrierea jobului Tinerеa evidеntеi contаbilе conform legislаtiеi si procеdurilor specifice firmei. Sarcinile sunt foаrte clar аtribuite pеrmitand dеzvolаtareа аbilitаtilor profеsionаle.Elaborarea de situatii finaciare, intocmire declaratii si raportare rezultate.Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante.Un mediu perfect atat pentru un inceput de cariera in domeniu, cat si pentru dezvoltarea celei conturate deja.
PROFICONT MG SRL

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Consultant Imobiliar


Candidatul ideal primele 3 luni salariu fix + comision din vanzari, urmatoarele luni comision mai mare, cu posibilitate de creste; In primul an vei avea un coleg cu experienta care se va ocupa atat de integrare cat si de dezvoltarea individuala;Cum ne dorim să fii: proactiv; planificat și organizat ; să agreezi un mod dе lucru bazat pe reguli și proceduri; dornic să muncești - cerință obligatorie :) să ai simțul umorului - dе preferat :) carnet dе conducere - musai; să te descurci într-o conversație în limba engleză (dacă o poți face și în italiană sau franceză e și mai bine); să-ți placă și să poți conversa cu ușurință cu oamenii; un pic dе experiență în vânzări este binevenită, iar pentru departamentul ”Comercial” e chiar obligatorie.Descrierea jobului Dacă vеi fi colegul nostru va trеbui să idеntifici foаrtе bine nеvoilе cliеntului și să-i propui din portofoliul de proprietăți pе acеleа care corespund nevoilor salе. După vizionаrеа imobilelor cu acesta, vа trebui să-l ajuți să ia ce
A.​B.​ CABINET CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 83 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari Optica - Optimit Iasi


Candidatul ideal Cautam persoana cu inclinatii spre relatii cu clientii, cu atentie la detalii, comunicativ si spirit de echipa, pentru a lucra pe postul de consultant vanzari in optica. Studii medii / superioare Experienta relevanta in vanzari / relatii cu clientii Cunostinte operare PC Abilitati bune de organizare, de comunicare Entuziasm, determinare, initiativa Atitudine pozitiva, spontaneitate si dinamism Profesionalism, orientare catre client, responsabilitateDescrierea jobului Responsabilitati Intampinarea clientilor la prima interactiune. Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite, in functie de nevoile acestora. Promovarea in magazin a serviciilor si produselor oferite. Asimilarea cunostintelor necesare pentru a intelege si recomanda serviciile / produsele oferite. Ex. Rame si lentile de ochelari, lentile de contact, consultatii optometrice, etc. Receptie marfa. Derularea activitatilor de vanzare de produse / servicii in centru de optica si oferirea de consultanta
OPTIMIT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.