Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Facturare in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Facturare in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre tinere si dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul!Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate.Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Books
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Adison Company Angajeaza Operator Facturare Si Contabilitate Primara.​2


Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -introducerea facturilor de la furnizori,in contabilitate. -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager poate constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la dep
Adison Company
Vezi alte joburi relevante

Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate;- experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice);- experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent;- cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți;- abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;- bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii;- capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții;- abilități de organizare si prioritizare a activitati
Train To Perform SRL

Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Descrierea postuluiDezvoltator urban cu reputația solidă în comunitatea locală, apreciat pentru standardele imobiliare de top pe care le respectă și pentru calitatea fiecărei construcții finalizate, este în căutarea unui nou coleg sau a unei noi colege pentru rolul de Contabil.Rolul este full-time și necesită prezența fizică la birou, in intervalul orar 8.00-17.00. Cerințele postuluiCunoștințe teoretice sau practice în utilizarea software-ului WinAbilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipăAtitudine proactivă și orientare către rezolvarea problemelorCapacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a respecta termenele limităStudii în domeniul economic și experiență echivalentă Responsabilitățile postuluiIntroducerea facturilor și a altor documente financiare în sistemul contabilÎnregistrarea pontajelor și menținerea acestora actualizateCentralizarea și pregătirea situațiilor financiare periodiceColaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura acuratețea datelor
Traducator si Interpret Autorizat Cotnereanu A. Madalina

Operatori Calitate in IASI


Companie verificată
Aplica rapid
Esti in cautarea unei provocari profesionale cu un viitor promitator in industria auto? Daca raspunsul este DA, te asteptam in echipa FORMEL D ROMANIA - furnizorul global de servicii pentru industria auto. Suntem in cautarea unor colegi, OPERATORI CALITATE, pentru proiectele noastre din IASI: Nu cerem sa ai experienta, ci doar sa ai disponibilitate pentru 3 schimburi. Oferim:- Venit lunar satisafacator (format din salariu, tichete de masa, sporuri, bonusuri);- Abonament la clinica privata de sanatate;- Instruire in fabrica;- Transport asigurat;- Formare si dezvoltare intr-o companie internationala. Ce trebuie sa faci :- Verificare si triere piese din punct de vedere al calitatii. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa ni te alaturi!
Formel D Romania SRL

Economist- Contabil


Candidatul ideal • Absolvent studii medii/superioare economice de specialitate;• Cunostinte bune de contabilitate financiara - pana la bilant inclusiv;• Familiaritate cu programele Word si Excel;• Experienta pe un post similar constituie avantaj;• Cunoasterea unui soft de gestiune contabila/ERP constituie avantaj;• Rigurozitate si atentie la detalii;• Capacitate de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;• Adaptabilitate si flexibilitate;• Corectitudine si seriozitate. Descrierea jobului Responsabilitati:- Inregistreaza facturile de la furnizori in ERP; verifica facturile cu receptii primite;- Urmareste, verifica si controleaza documentele justificative (facturi, contracte, situatii de lucrari, bugete) şi documentele contabile care stau la baza inregistrarilor privind intrari - iesiri;- Tine evidenţa sintetică şi analitică a conturilor de Furnizori/Clienti;- Urmarește situaţia facturilor neachitate/neîncasate si efectueaza platile catr
BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Absolvent studii superioare in domeniul economic;- Experienta pe un post cu atributii similare de minim 3 ani;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie financiar-contabila;- Abilități în utilizarea programelor WinMentor și Microsoft Office (nivel cel putin mediu);- Cunostinte de interpretare a datelor economice, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor limita;- Adaptabilitate si flexibilitate, atitudine pozitiva si orientata spre identificarea solutiilor; Descrierea jobului Responsabilitati:- Verificarea, prelucrarea si inregistrarea documentelor financiare in softul de specialitate;- Monitorizarea evidenţei conturilor de clienti si furnizori;- Urmarirea situaţiilor facturilor neachitate si neîncasate si efectuarea platilor catre furnizori in baza facturilor scadente;- Participarea la inventarele lunare si intocmirea listelor de inventar;- Intocmirea balantei de verificare, a notelor contabile, a celorlalte liste si jurnale
IMA COMPONENTES IASI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6517 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Vom alege cu grijă o persoană inteligentă, ambițioasă și organizată, care își dorește să se dezvolte pe plan profesional, alături de noi.Te asteptam in echipa noastra daca îndeplinești următoarele cerințe: [✔️] Experiența profesională în domeniu de minim 3 ani;[✔️] Cunoașterea program WinMentor, constituie avantaj;[✔️] Studii superioare in domeniul economic;[✔️] Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);[✔️] Promptitudine, atentie la detalii;[✔️] Orientat spre actiune si flexibilitate;[✔️] Capacitatea de a lucra cu termene limita;[✔️] Capacitatea de a lucra eficient in echipa;[✔️] Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Înregistrаrеа documentelor primаrе pеntru еvidеnța contabilă, finаnciаră, de gеstiunе și a operațiunilor de import export; Arhivarea corespunzătoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne și externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; Întocmirеа facturilor dе vânzare, аvize, e
CABINET DE EXPERTIZă CONTABILă POPA IOANA ANDA S.​R.​L.​

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate, nivel mediu spre avansat, experienta minim 3 ani in domeniul financiar-contabil, sa cunoasca foarte bine programul WinMentor, cunostinte Revisal si legislatia muncii, cunostinte si abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Evidenta financiar-contabila pana la nivel de bilant pentru firme din diverse domenii de activitate
AML CONT CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 6711 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Casier /​ Consultant Vanzari----d's Damat Palas Iasi


Candidatul ideal Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj; Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top; Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament; Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva; Atentie la detalii si seriozitate; Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;Descrierea jobului Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale; Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin; Realizează receptia produselor; Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate Realizarea targetului de vanzare alocat; Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu Fix 2500 lei + Comisio
DAMAT TWEEN SRL

Operator Tipografie


Candidatul ideal Seriozitate, atenție distributivă și responsabilitate în finisarea la ghilotină și manipularea cărților și coletelor din tipografie.Persoana cu condiție fizică, dispusa la manipularea frecventa a topurile de hârtie și a coletelor cu cărți.Abilități de comunicare în cadrul colectivului pentru a asigura finisarea și pregătirea corectă a coletelor cu cărți.Descrierea jobului Postul presupune finisarea la ghilotină și ambalarea cărților în colete (5-10 kg per cutie), lipirea AWB-urilor pe cutii si pregătirea paletului pentru preluarea de către firmele de curierat. Bonuri de masa 40 de lei pe zi lucrata. Instruirea se face la locul de muncă. Program Luni-Vineri, pe ture 6-14 si 13:30-21:30.
PIM SRL

Branch Operations Officer - Iasi


Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​Profilul tau: Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face: ​Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/
OTP BANK ROMANIA SA

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​

Customer Service /​ Operations Agent - Online Travel Agency


Candidatul ideal For our office in Iași (established 2019) we are looking for several Customer Service/Operations Agents (m/f/x) to join our existing team. As the travel market starts to bounce back, we are ramping up our operations! All new hires will be trained by our local staff. Join our fantastic journey!Your profile Profound verbal and written communication skills Very good English language skills (verbal and in writing) Ideally fluent in at least one other language (German, French, Italian, Spanish, Dutch, Italian, ...) Very solid computer and internet skills Strong ability to multitask Friendly and patient nature Motivated and enthusiastic Willing to work in shift system and on weekends (5 day work week) Ideally work experience in tourism and/or customer serviceDescrierea jobului Your tasks Communicating with agency partners and hotels Responding to customer requests by phone or email Handling booking cancellations, booking changes, and customer complaints Navigating different
GREEN FLASH TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Operator Flux De Fabricatie Produse Farmaceutice Sterile


Candidatul ideal Candidatul IdealCăutăm operator flux fabricatie produse sterile care sa se alature echipei noastre!Dacă ești o persoană dinamica, orientată spre rezultate, comunicativă si dornică să activeze intr-o companie farmaceutică, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Cerintele postului:- Studii de specialitate (ex. chimie, tehnologie farmaceutica / chimica, automatizari, chimie-biologie, etc);- Experienta minima 1 an in productia de produse sterile;- Cunostinte de buna practica farmaceutica;- Cunoasterea modului de acces, igiena si comportament in camerele curate din fluxul de fabricatie produse sterile;- Adaptabil, riguros, perseverent, responsabil- Capacitate de lucru cu respectarea reglementarilor Descrierea jobului Descrierea jobuluiDetaliem principalele responsabilități:- Se echipeaza pentru accesul in camerele curate din fluxul de fabricatie produse farmaceutice sterile conform procedurilor;- Configureaza și pregăteste echipamentul pentru producție;- Supravegheaza
NEWTONE LABORATORIES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.