Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

102 Locuri de Munca Coordonator in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

102 Locuri de Munca Coordonator in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Coordonator Productie /​ Sef Proces


Candidatul ideal Grupul de Firme SAFIR din Vaslui, caută coleg pentru postul de Sef proces fabricatie in cadrul Fabricii de Faina Proteica de la Chitcani.Candidatul ideal:- Studii : Liceale/ Universitare Tehnice- Experiență în câmpul muncii: experienta reprezinta un avantajPersoană perspicace, sociabila, cu capacitate de intelegere a unui flux de productie/fabricatie, comunicativa.Descrierea jobului Responsabiliăți: Urmarirea si asigurarea continuitatii productiei; Asigurarea functionalitatii utilajelor; Urmarirea efectuarii mentenantei conform programarii; Asigurarea gresarii corespunzatoare-conform specificatiilor tehnice; Recoltarea de probe pentru examene de laborator; Emitere/revizuire instructiuni de lucru si/sau proceduri de lucru; Instruire personal subordonat; Urmareste parametrii de fabricatie optimi si agreati; Urmareste atingerea specificatiilor tehnice pentru produsele obtinute; Beneficii: pachet salarial atractiv (salariu fix+ spor de specificitate + tichete de masa + bon
SAFIR SRL

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Coordonator Ssm,​ Su,​ Mediu - Iasi


Candidatul ideal Experienta de lucru de min 3 ani in domeniul SSM, SU, Mediu intr-o companie de productie; Studii superioare profil tehnic; Absolvent curs “Inspector SSM” (80 ore); Absolvent curs postuniversitar "Evaluator riscuri de accidentare si imbolnavire profesionala" (minim 180 ore); Absolvent curs „Cadru tehnic cu atributii in domeniul SU”; Abolvent curs „Inspector protectie civila”, “Management deseuri”– constituie avantaj; Foarte buna cunoastere a legislatiei in toate domeniile pe care le coordoneaza; Cunostinte operare PC MS-Office (Word, Excel, Power Point); Abilitati excelente de comunicare, planificare si prioritizare; Permis de conducere.Descrierea jobului Va coordona aplicarea prevederilor legislative in vigoare la nivelul companiei; Va asigura consultanta de specialitate echipei manageriale; Va elabora documente, proceduri specifice si instructiuni proprii si vei monitoriza punerea lor in aplicare (conform cerintelor legislative in vigoare); Va reprezenta compania in r
SAPTE SPICE SA

Arhitect Coordonator Si Mid-level


Candidatul ideal Carpat Rail cauta colegi noi pentru birourile din Cluj, Iasi, Bucuresti si Timisoara, iar daca esti in cautarea unei noi provocari profesionale si crezi ca ai cunostintele si abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, te invitam sa aplici si asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra.Cerinte:Studii superioare in specializarea arhitectura;Experienta de minim 2 ani;Drept de semnatura proiecte, inregistrat la OAR;Redactarea planselor si memoriilor tehnice si ale planurilor conform normelor in vigoare, in diferite faze ale proiectului SF, DALI, DTAC, PTh, DE.;Bune abilitati de comunicare si relationare;Capacitatea de a lucra in echipa;Colaborare cu punctele de lucru ale companiei ;Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii;Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activitati simultan;Orientare spre calitate şi atentie la detalii.Descrierea jobului Redactarea planselor si
CARPAT RAIL S.​R.​L.​

Coordonator Operational Imagistica


Descrierea jobului Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura suport in eficientizarea activitatii echipelor de imagistica si vei contribui, totodata, la dezvoltarea planurilor de actiune pentru imbunatatirea traseului medical al pacientilor.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: · Vei coordona si administra buna desfasurare a activitatii operationale de imagistica;· Vei verifica comenzile lunare de materiale sanitare, produse de curatenie, papetarie, medicamente;· Vei discuta cu echipa si vei implementa proceduri noi pentru buna desfasurare a activitatii;· Vei planifica si monitoriza activitatea angajatilor pe cabinetele de imagistica;· Vei asigura respectarea procedurilor interne Regina Maria.Ce ne dorim de la tine: · Sa ai minimum 2 ani experienta intr-o pozitie de coordonare operatiuni sau servi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Coordonator Operational Imagistica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de coordonare si sa contribui la formarea si dezvoltarea unei echipe de oameni ambitiosi si responsabili?Alaturi de noii tai colegi, in calitate de Coordonator Operational Imagistica, vei asigura s
Regina Maria

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal · Absolvent studii superioare: Economice, Marketing, Comunicare, RelațiiPublice· Experiență într-un un post similar, minim 5 ani.· Experiență în conducerea echipelor, minim 3 ani.· Capacitate de gândire strategică, analiză și sinteză, atenție la detalii· Pasiune pentru activitatea de vânzări· Abilități de comunicare și persuasiune· Orientare către atingerea obiectivelor· Orientare spre client· Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor· Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unor proiecte specifice· Experiența în domeniul vânzărilor în industria alimentară, poate constitui un avantaj· Cunostințe limba engleză, nivel mediu· Carnet conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilităti:· analizarea mediului de afaceri, stabilirea obiectivelor de vânzări ale firmei și a resurselor necesare atingerii acestora· întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli ale departamentului și rapoartelor de analiză periodice· elaborarea strategiilor de vânzare și stabil
AGROPAN IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Magazine Proprii


Candidatul ideal Studii superioare Experienta minim 3 ani pe o pozitie manageriala în activitatea de vanzari /logistica Abilitati in coordonarea personalului din subordine Atitudine pozitiva,cooperanta,consecventa Capacitatea de a intelege procesele complementare ale vanzarii Experienta in deschiderea de puncte de lucru noiDescrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea personalului din reteaua de magazine proprii; Planifica lunar targetul de vanzari specific fiecarui magazin; Intocmeste anual Bugetul de venituri si cheltuieli al retelei de magazine proprii; Intocmeste documentatiile necesare pentru obtinerea autorizatiilor; Raspunde de organizarea inventarierii patrimoniului aflat in gestiunea vanzatoarelor; Urmareste intocmirea corecta a listelor de pret la produsele provenite de la furnizori si transmiterea acestora in reteaua de magazine; Urmareste si coordoneaza activitatea in magazine,analizand fiecare magazin si in functie de performante st
AGROPAN IMPEX SRL

Department Manager Sales (m/​f/​d) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART As of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Palas Mall, IașiWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organizational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales
PEEK CLOPPENBURG SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operations- Bachelor's degreePREFERRED QUALIFICATIONS- Experience managing a team of high calibre Software Engineers developing complex, world class, scalable software systems that have been successfully delivered to customers- Experience partnering with product and program management teams- Master's degree- Do you have 4+ years of experience managing engineers developing products that have been delivered to internal or external customers?Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your p
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 102 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.