Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca Manager in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca Manager in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Vanzari


Candidatul ideal · Absolvent studii superioare: Economice, Marketing, Comunicare, RelațiiPublice· Experiență într-un un post similar, minim 5 ani.· Experiență în conducerea echipelor, minim 3 ani.· Capacitate de gândire strategică, analiză și sinteză, atenție la detalii· Pasiune pentru activitatea de vânzări· Abilități de comunicare și persuasiune· Orientare către atingerea obiectivelor· Orientare spre client· Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor· Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unor proiecte specifice· Experiența în domeniul vânzărilor în industria alimentară, poate constitui un avantaj· Cunostințe limba engleză, nivel mediu· Carnet conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilităti:· analizarea mediului de afaceri, stabilirea obiectivelor de vânzări ale firmei și a resurselor necesare atingerii acestora· întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli ale departamentului și rapoartelor de analiză periodice· elaborarea strategiilor de vânzare și stabil
AGROPAN IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană creativă, bine organizata, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât natională, cât si internatională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent de studii superioare – licenta in Marketing constituie avantaj Bună înțelegere a mixului de marketing Creativitate, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent dar și în echipă Abilitatea de a te conecta cu ușurință cu oamenii din diferite departamente si de a crește entuz
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană bine organizată, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate, creativă și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât națională, cât și internațională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent al Facultății de Medicină / Farmacie Bună înțelegere a mixului de marketing Abilităti de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătătii Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală Încredere în sine, ambiție, initiativa, capa
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Logistica


Candidatul ideal Ne căutăm un Manager de Logistică pasionat și orientat către rezultate, care să se alăture echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil de planificarea, implementarea și gestionarea operațiunilor logistice ale companiei noastre. Va colabora strâns cu departamentele interne pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activitatilor logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoșterea unui sistem de operare WMS, ERP. Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte); Cunostinte limba engleză, nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități: Coordoneaza impreuna cu seful de depozit activitatea depozitului societatii din punct de vedere administrativ; Impreuna cu seful d
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 479 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Magazine Proprii


Candidatul ideal Studii superioare Experienta minim 3 ani pe o pozitie manageriala în activitatea de vanzari /logistica Abilitati in coordonarea personalului din subordine Atitudine pozitiva,cooperanta,consecventa Capacitatea de a intelege procesele complementare ale vanzarii Experienta in deschiderea de puncte de lucru noiDescrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea personalului din reteaua de magazine proprii; Planifica lunar targetul de vanzari specific fiecarui magazin; Intocmeste anual Bugetul de venituri si cheltuieli al retelei de magazine proprii; Intocmeste documentatiile necesare pentru obtinerea autorizatiilor; Raspunde de organizarea inventarierii patrimoniului aflat in gestiunea vanzatoarelor; Urmareste intocmirea corecta a listelor de pret la produsele provenite de la furnizori si transmiterea acestora in reteaua de magazine; Urmareste si coordoneaza activitatea in magazine,analizand fiecare magazin si in functie de performante st
AGROPAN IMPEX SRL

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Department Manager Sales (m/​f/​d) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART As of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Palas Mall, IașiWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organizational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.