Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

122 Locuri de Munca Management in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

122 Locuri de Munca Management in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe: Abilități de comunicare și leadership; Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; Studii superioare; Pasiune pentru domeniul auto şi pentru direcţiile viitoare de dezvoltare; Gandire strategica, atitudine pozitiva si proactiva; Aptitudini de negociator, bun comunicator; Simtul umorului, orientare catre clienti, gandire pozitiva si entuziasm; Experienta in zona de marketing, vanzari online, digital; Permis de conducere categoria B.Specializări/ Experiență: experiență în management: 2+ ani experiență în servicii clienți: 3+ ani experiență în vanzari: 10+ aniDescrierea jobului Rol și responsabilități: Managementul echipei de vanzare; Promovarea şi vânzarea portofoliului de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; Negocierea contractelor și corecta executare a acestora având în vedere acordurile încheiate cu clienții din portofoliul existent și nu numai; Analiza datelor de piață, precum și implementarea celor mai
CASA AUTO SRL

Media netă estimată pe baza celor 199 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Store Manager


Candidatul ideal - Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor dе produse dе cosmetice profesionale - minim 1 an;- Prezenta agreabila, excelente abilitati dе negociere, comunicare si prezentare;- Limba engleza - nivel mediu;- Capacitate dе lucru in echipa, dе organizare, coordonare si planificare.Descrierea jobului - Crestеreа vanzarilor in magаzinele proprii si in lanturile dе mаgazine pаrtenere prin аplicаrеa unui manаgemеnt corect- Dezvoltаreа activa a initiativelor spre optimizarea oportunitatilor locale de marketing- Implinirea asteptarilor clientilor printr-o consiliere exemplara, asupra produselor si serviciilor- Asigurarea functionalitatii diverselor aspecte administrative, managementul stocurilor, al incasarilor, imaginii magazinului etc- Coordoneaza activitatile de merchandising in magazin- Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinelorOferim:- program de lucru atractiv si flexibil (în ture);- salariu motivant- școlariza
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 50 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal · Absolvent studii superioare: Economice, Marketing, Comunicare, RelațiiPublice· Experiență într-un un post similar, minim 5 ani.· Experiență în conducerea echipelor, minim 3 ani.· Capacitate de gândire strategică, analiză și sinteză, atenție la detalii· Pasiune pentru activitatea de vânzări· Abilități de comunicare și persuasiune· Orientare către atingerea obiectivelor· Orientare spre client· Creativitate și ușurință în exprimarea ideilor· Capacitatea de concentrare pe parcursul derulării unor proiecte specifice· Experiența în domeniul vânzărilor în industria alimentară, poate constitui un avantaj· Cunostințe limba engleză, nivel mediu· Carnet conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilităti:· analizarea mediului de afaceri, stabilirea obiectivelor de vânzări ale firmei și a resurselor necesare atingerii acestora· întocmirea bugetelor de venituri și cheltuieli ale departamentului și rapoartelor de analiză periodice· elaborarea strategiilor de vânzare și stabil
AGROPAN IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic. Abilități de comunicare. Cunostinte limba engleză (scris și vorbit) la nivel B2–C1. Atent la detalii și abilități puternice de organizare. Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate. Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office, în special Microsoft Excel (creare și gestionare tabele, funcții precum filtrarea, inserarea etc.).Reprezintă un avantaj: Experiență în domeniul logistic sau comercial, gestionare baze de date. Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionarea sarcinilor administrative zilnice cu acuratețe și atenție la detalii. Contabilitate primara. Comunicare cu partenerii noștri (telefonic, mail, chat zoom). Asigurarea realizării tuturor sarcinilor în timp util, respectând termenele limită. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține fluxul de lucru organizat și eficient. Identificarea, propunerea și implementarea îmbunătățiri
POMICULTURA IND SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Logistica


Candidatul ideal Ne căutăm un Manager de Logistică pasionat și orientat către rezultate, care să se alăture echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil de planificarea, implementarea și gestionarea operațiunilor logistice ale companiei noastre. Va colabora strâns cu departamentele interne pentru a asigura o distribuție eficientă a produselor noastre și va superviza întregul lanț de aprovizionare.Cerințe: Studii superioare absolvite; Experiența anterioară în coordonarea activitatilor logistice sau într-un rol similar de minim 3 ani; Cunoșterea unui sistem de operare WMS, ERP. Abilități excelente de leadership, comunicare și rezolvare a problemelor; Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe MS Office (excel, baze de date, rapoarte); Cunostinte limba engleză, nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități: Coordoneaza impreuna cu seful de depozit activitatea depozitului societatii din punct de vedere administrativ; Impreuna cu seful d
PRO INVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 479 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană creativă, bine organizata, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât natională, cât si internatională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent de studii superioare – licenta in Marketing constituie avantaj Bună înțelegere a mixului de marketing Creativitate, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent dar și în echipă Abilitatea de a te conecta cu ușurință cu oamenii din diferite departamente si de a crește entuz
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 315 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de ingrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Dacă ești o persoană bine organizată, cu o mare atenție la detalii, orientată către rezultate, creativă și dornică să activezi într-o companie de top cu expunere atât națională, cât și internațională, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului: Absolvent al Facultății de Medicină / Farmacie Bună înțelegere a mixului de marketing Abilităti de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătătii Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală Încredere în sine, ambiție, initiativa, capa
ANTIBIOTICE SA

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Manager Zona Betoane Iasi


Candidatul ideal Candidatul Ideal Studii superioare tehnice; Minim 3 ani experiență într-un rol similar; Spirit de echipă şi profesionalism; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Abilităţi de organizare şi planificare; Inițiativă și preocupare pentru îmbunătățire continuă; Orientare către rezultat, abilitatea de a lua decizii și de a acționa rapid; Preocupare cu privire la respectarea regulilor SSM.Descrierea jobului Descrierea jobului Vei asigura o cultură temeinică în domeniul sănătății si securitatii și a mediului, pentru a reduce/ elimina riscul, precum și asigurarea că cerințele legale sunt implementate și respectate în statia de betoane. Te vei implica activ în promovarea și îmbunătățirea culturii sanatatii si securitatii in munca în organizația noastră si te vei asigura implementarea procedurilor SMI (calitate, OHS, mediu) și cerințele legale în activitatea statiei de betoane. Vei coordona activitățile din statia de betoane: producție, transport și pomparea betonului
HOLCIM ROMANIA SA

Manager Coffee Shop Tucano


Candidatul ideal Dacă ai experiență în Managementul oamenilor, planificare, incurajarea muncii in echipa, oferirea de feedback, experiente in serviciul cu clientii, dezvoltarea bugetelor, auto-motivare, nivel energetic crescut, multi-tasking, rezolvarea conflictelor, bune abilitati de comunicare și îți dorești să obții rezultate mărețe lucrând într-un Coffee Shop creativ în Iași, atunci ești persoana potrivită!Dacă cele scrise te reprezintă, ia legătura cu noi.Pentru informaţii detaliate nu ezita să ne contactactezi.Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul atașând si o poză personal la adresa [email protected] jobului Realizeaza obiectivele resurselor umane prin: recrutarea, selectia, instruirea, consilierea si disciplinarea angajatilor. Le comunica asteptarile profesionale si planifica, monitorizeaza, evalueaza si revizuieste contributiile personalului la locul de munca.Realizeaza obiectivele operationale ale restaurantului, contribuind cu informatii si recom
COFFEE SOURCES S.​R.​L.​

Trainee Facility Management Iasi (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility ManagementÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profes
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Magazine Proprii


Candidatul ideal Studii superioare Experienta minim 3 ani pe o pozitie manageriala în activitatea de vanzari /logistica Abilitati in coordonarea personalului din subordine Atitudine pozitiva,cooperanta,consecventa Capacitatea de a intelege procesele complementare ale vanzarii Experienta in deschiderea de puncte de lucru noiDescrierea jobului Responsabilitati: Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatea personalului din reteaua de magazine proprii; Planifica lunar targetul de vanzari specific fiecarui magazin; Intocmeste anual Bugetul de venituri si cheltuieli al retelei de magazine proprii; Intocmeste documentatiile necesare pentru obtinerea autorizatiilor; Raspunde de organizarea inventarierii patrimoniului aflat in gestiunea vanzatoarelor; Urmareste intocmirea corecta a listelor de pret la produsele provenite de la furnizori si transmiterea acestora in reteaua de magazine; Urmareste si coordoneaza activitatea in magazine,analizand fiecare magazin si in functie de performante st
AGROPAN IMPEX SRL

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Department Manager Sales (m/​f/​d) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART As of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Palas Mall, IașiWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organizational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Restaurant Muse,​ Iasi


Candidatul ideal Daca esti o persoana proactiva, dinamica, responsabila, descurcareata....hai in echipa noastra!Descrierea jobului Atributii:- supervizarea personalului in relatia cu clientii- training -ul personalului- verificarea si implementarea standardelor companiei- urmarirea si verificarea calitatii produselor de bar si bucatarie- organizarea evenimentelor- reprezentarea in relatia cu organele de control- gestiunea stocurilor si aprovizionarea- gestionarea furnizorilor- gestionarea personalului- inventare si programe de lucru pentru angajati
GOURMANDERIE SRL

Trainee Facility Management Iași (f/​m)


Candidatul ideal Sarcinile tale Iei parte la o experiență de învățare rotațională cu o durată de 12 luni Înțelegi procesele specifice departamentului, preiei proiecte și oferi suport managerilor Oferi suport pentru buna funcționalitate a magazinelor și instalațiilor în condiții de siguranță și eficiență a costurilor Partipici la controlul regulat si preventiv a clădirilor, platformelor exterioare și instalațiilor tehnice în magazinele Kaufland Organizezi și optimizezi activități din departamentul de Facility Management În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă cu un salariu atractiv în valoare de 8400 lei brut și bonuri de masă Zile în plus la concediul tău de odihnă, în funcție de vechimea în cadrul companiei Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card et
KAUFLAND ROMANIA SCS

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager De Livrari


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară relevată în coordonarea operațiunilor de livrare, preferabil în industria alimentară sau într-un mediu similar; Abilități excelente de organizare, planificare și rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan; Abilități de leadership și comunicare pentru a motiva și ghida echipa; Orientare către clienți și atenție la detalii; Permis de conducere categoria B și disponibilitatea de a conduce vehicule de livrare.Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Manager de Livrări talentat și dedicat pentru a se alătura echipei Simigeria Petru. Dacă ești o persoană motivată, organizată și cu experiență în coordonarea operațiunilor de livrare, te invităm să aplici pentru acest rol.Responsabilități: Monitorizare activitate agenti de vânzări; Creare grafic de lucru angajaților din subordine; Gestionare situațiilor zilnice de activitate; Întocmire de rapoarte zilnice, lunare, anuale; Verificare ec
BRIO GROUP SRL

Relationship Manager Commercial Partners Iasi


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs. Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare. Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows). Atenție la detalii. Abilități foarte bune de comunicare si relaționare. Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea. Gândire strategica pe termen scurt si lung. Flexibilitate și adaptabilitate. Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat. Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul tbi. Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți tbi. Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei. Dezvolta si intretine un portofoliu de comercian
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.