Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Manager Restaurant in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Manager Restaurant in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant;-te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;-vei administra și monitoriza regulat stocurile și vei efectua inventare periodice conform procedurilor
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Commercial Manager With English - Iasi


Candidatul ideal ​Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attractive salary;
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operations- Bachelor's degree- Experience managing a team of high calibre Software Engineers developing complex, world class, scalable software systems that have been successfully delivered to customersPREFERRED QUALIFICATIONS- Experience partnering with product and program management teams- Master's degree- Do you have 4+ years of experience managing engineers developing products that have been delivered to internal or external customers?Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your p
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Workforce Management Scheduler (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Excellent knowledge of English (B2 upwards); Excellent knowledge of Microsoft Office (preferably Excel); Bachelor’s degree; Good organizational skills; Good communication skills; Attention to detail; Teamwork.Descrierea jobului This role focuses on analyzing, rating and making recommendations to improve the workforce to reduce overheads and increase customer satisfaction and experience.The Workforce Optimization Scheduler is responsible for: Optimizing employee schedules to minimize work hours by meeting workload requirements and all applicable guidelines, resource availability and regulations; Managing optimized schedules (creating, posting, updating schedules); Reporting data management activities around employee scheduling and forecasts; Overviewing all non-production activities to ensure proper staffing levels are achieved; Resolving errors such as missed punches, meal break adjustments and correct project code; Adjusting total hours worked and any time off (leave)
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Pacurari


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Pacurari-IasiDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze. Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echip
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Adjunct - Carrefour Express Iasi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:Tichete de masă;Prime de Paști și Crăciun;Abonament medical la o clinică privată;Sporuri pentru weekendurile lucrate;Ajutoa
ARTIMA SA

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Department Manager Sales (m/​f/​d) - Peek & Cloppenburg (iași)


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART As of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Palas Mall, IașiWE ARE LOOKING FOR Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university and proven practical knowledge in the retail sector Several years of leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Enthusiasm for fashion and lifestyle Strong customer- and service-orientation High level of commitment, initiative and hands-on approach Organizational and analytical skills including a strong numerical understanding Very good knowledge of English and/or GermanDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales
PEEK CLOPPENBURG SRL

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor- Cunoștințe de contabilitate primară- Constituie un avantaj cunoasterea programului de contabilitate Saga si a platformei de licitatii SEAP- Minim 6 luni experienta pe un post similarDescrierea jobului - Intocmirea facturilor/chitantelor si avizelor de insotire a marfii;- Inregistrarea facturilor de marfa- Evidenta intrari facturi furnizor;- Realizarea inventarului;- Evidenta stocurilor- Intocmirea documentatiei pentru licitatii- Mentinerea relatiei cu clientii- Preluarea comenzilor de la clienti- Gestionarea site-ului web (shopify)Ce oferim:- Loc de munca stabil- Contract de munca pe perioada nedeterminata- Mediu de lucru prietenos- Salariu motivant in functie de p
VIDOS MEDICA S.​R.​L.​

Manager Firma Catering


Candidatul ideal Căutăm o persoană organizata, perseverentă, cu abilități de comunicare și lucru în echipă, dornică de a se implica în activitatea companiei și a se dezvolta împreuna cu aceasta.Ne potrivim dacă ai:- experienta anterioara in domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) de minim 3 ani pe pozitia la care se aplica;- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;-Disponibilitate si flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;- Capacitatea de a găsi limbă comună cu persoane diverse, de a coordona și organiza activitatea acestora și de a asista membrii echipei să crească profesional;- Abilități de planificare a activității proprii și a bunei funcționări a unității.- Cunostințe ferme despre indicatorii financiari ai unei unități de alimentație publică și capacitatea de a-i atinge.Descrierea jobului Responsabilități:-Bugetarea și planificarea activitatii;-Selecția, coordonarea și dezvoltarea echipei;-Crearea unui m
TAKEANDEAT SRL

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Relatii Cu Clientii Profesii Liberale - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Profesii Liberale Libra, in cadrul sucursalei Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Profesii Liberale solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- A
LIBRA INTERNET BANK SA

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Sales Account Manager


Candidatul ideal We are looking for a communicative Sales Account Manager with advanced English knowledge and strong customer orientation. Minimum requirements Excellent English communication skills, both written and verbal; Understanding of customers’ advertising needs; Good listener, creative, and intuitive; Experience in sales; Ability to develop strong and long-term relationships with advertising partners. Descrierea jobului Job Description Coinzilla, Sevio’s main project, works with hundreds of businesses from the finance & blockchain sector, helping them promote their project and reach their marketing objectives. As a Sales Account Manager, your primary responsibility will be to find new customers, maintain the relationship, and return to them with new offers. You will closely work with the sales department to develop our customer portfolio.Responsibilities Participate in the development and adaptation of the marketing strategy for trading following cultural requirements; Identif
SEVIO SOLUTIONS SRL

Software Development Manager,​ Amazon Privacy Tech


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Knowledge of engineering practices and patterns for the full software/hardware/networks development life cycle, including coding standards, code reviews, source control management, build processes, testing, certification, and livesite operations- Bachelor's degreePREFERRED QUALIFICATIONS- Experience managing a team of high calibre Software Engineers developing complex, world class, scalable software systems that have been successfully delivered to customers- Experience partnering with product and program management teams- Master's degree- Do you have 4+ years of experience managing engineers developing products that have been delivered to internal or external customers?Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your p
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.