Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

270 Locuri de Munca in Deva - Joburi in Deva

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

270 Locuri de Munca in Deva - Joburi in Deva

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Societatea HeidelbergCement România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Responsabil logistică, pentru Fabrica de ciment Chișcădaga, jud. Hunedoara.Cerințele postuluiStudii și experiență: Studii superioare în domeniul tehnic (avantaj absolvirea specializărilor: transporturi rutiere, căi ferate, chimie industrială); Minim 1 an experiență profesională în domeniul de specializare (constituie avantaj);Cunoștințe și abilități necesare: Gândire și raționament logic; Atenție la detalii; Bune abilități de comunicare și relaționare; Flexibilitate și adaptabilitate; Cunoștințe operare PC, în special pachetul MS Office – Excel.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionează activitățile de logistică auto și CF în cadrul fabricii de ciment Chișcădaga; Organizează și urmărește activitățile de manipulare cu utilaje grele și transport intern și ține evidența cantităților; Verifică permanent respectarea prevederilor contractelor înch
HEIDELBERGCEMENT ROMANIA S.​A.​
Candidatul ideal Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara;Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Ce faci de fapt ca Relationship Manager MCSE ING Office?Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala;Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul MCSE;Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor;Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:O orga
ING Bank
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Deva?Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și studiile superioare reprezintă un avantajCe oferim:- Salariu atractiv- Traininguri- Instruir
SETCORPORATION S.​R.​L.​
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;- Experienta profesionala specifica si relevanta in lucrari de constructii civile;- Abilitati de comunicare, spirit de echipa, capacitate de adaptare;- Cunostinte de legislatie specifica si cunoasterea tehnologiilor de executie a lucrarilor din cadrul santierului;- Permis categoria B;- Cunostinte operare PC: Pachet Office; AutoCad;Descrierea jobului - Răspunde de buna executare a lucrărilor încredințate, de respectarea termenelor stabilite, în funcție de graficele de execuție și a indicilor de calitate;- Urmarirea executiei lucrarilor de constructii si a lucrarilor in subantrepriza;- Coordonează si supraveghează personalul din șantier;- Intocmirea fiselor de masuratori privind productia realizata;- Intocmirea evidentei zilnice a cantitatilor de lucrari executate;- Participă activ la planificarea, verificarea și organizarea activităților desfășurate în scopul realizării proiectului, împreună cu echipa alocată;-
ASOCIEREA FCC ASTALDI CONVENSA
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:•Verificarea în sistemul informatic a integrării comenzilor magazinelor, integrarea comenzilor suplimentare create de Departamentul Aprovizionare și stadiul de pregătire a comenzilor magazinelor, cu scopul de a asigura o evidență corectă și completă;•Pregătirea necesarului de documente aferent fiecărei recepții de marfă, cu scopul de a-l transmite către Departamentul de Contabilitate;•Supervizarea activității prestatorului logistic, verificând completarea de către acesta a planificării furnizorilor și completarea tabelului de anomalii intervenite în pregătirea de marfă, cu scopul de a asigura o evidență corectă și completă;•Verificarea și rezolvarea diferențelor aferente recepțiilor, în portalul de litigii furnizori.•Profilul pe care îl căutam:•Studii medii absolvite;•Cunoștințe operare de MS Office Excel – nivel mediu;•Cunoștințe de gestiune/ stock – reprezintă un avantaj;•Atenție sporită la detalii;•Excelente abilități de comunicare
CARREFOUR
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2200 până la 2600 LEI pe lună
Dacă ești o persoană: - comunicativă și orientată spre client; - cu o atitudine pozitivă; - responsabilă și cu dorință de a evolua. Atunci te așteptăm în echipa noastră și lasă restul pe seama noastră! Îți oferim: - pachet salarial format din salar fix + bonus vânzări - achiziționare produse la preț de furnizor; - posibilitate de avansare în cadrul firmei. Cine suntem? O companie înființată în anul 2012, cu o rețea de 24 magazine în toată țara și care oferă servicii la standarde înalte privind comercializarea accesoriilor GSM. Post disponibil : Consilier Vanzari Locație : SHOPPING CITY DEVAProgram : 2 zile la lucru / 2 zile liber ( 2 weekenduri libere / luna )
CoverSHOP
Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​3200 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tinе?Iti ofеrim oportunitatеа dе а lucrа in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mаrе аcoperirе gеogrаficа din Romаniа;Pentru ca ne placе sa invеstim in oamеnii cаre nе rеprezinta, iti ofеrim training profesional;Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate );Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport;Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu pentr
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Pssst! Hei, tu! Esti proaspat absolvent si iti cauti un loc de munca? Te-ai gandit vreodata sa lucrezi in Industria Farma? Dar in Vanzari?Atunci nu sta pe ganduri si aplica!DONA.Logistica este in cautarea unui coleg locat in jud. Hunedoara, dornic sa aprofundeze un domeniu nou, in cadrul unei industrii de succes!Vei face echipa buna cu noi daca: Esti activ, te consideri un spirit intreprinzator si cauti mereu solutii; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Stii sa iti planifici si iti organizezi activitatea reusind sa prioritizezi sarcinile; Te adaptezi usor situatiilor neprevazute si dai dovada de flexibilitate; Ai o gandire analitica, atentie la detalii si iti place sa lucrezi cu cifrele; Ai absolvit studii superioare finalizate sau esti student (domeniul economic constituie avantaj); Detii permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma
DONA. LOGISTICA
Candidatul ideal What skills will you need to be successful?Relevant EU Health & Safety qualification with working experience of supervising SafetyPrevious responsibility for quality assurance, in a manufacturing or engineering environment.Trained in, and working experience of, internal and/or customer audits.Understanding of and use of lean manufacturing techniques in a manufacturing or engineering environment.Proficient with Microsoft Office 365Fluent in English reading and verbalPreferably Previous experience of manufacturing or engineering within the automotive industry and previous experience using SharePointDescrierea jobului What you will be doing?Follow top level EHS standards throughout the business, ensuring that the business is legally compliant and kept up to date with applicable changes in EU and local legislation.Follow top level quality standards throughout the business and with customers and suppliers.Support the SHEQ Manager to continuously improve Behavioural Safety a
BF SYSTEMS MANUFACTURING
Candidatul ideal We currently have a vacancy for an experienced Buyer to join our team in Romania.To be successful you will be: Preferably CIPS Qualified or working towards an equivalent purchasing qualification Previous experience within an automotive, manufacturing or low-volume electronics sector Excellent supplier relationships Computer literate, with advanced Excel skills and experience of MRP systems Good level of written and verbal EnglishDescrierea jobului You will be responsible for the purchase of all goods and services required to support the current production of products and services and key projects across the Company.Day to day you will: In conjunction with the Head of Supply Chain, engage with key suppliers to negotiate and agree acceptable commercial terms that are in the Company's best interest. Purchase goods, materials, components and services within cost, quality, and delivery targets. Drive down costs and work on cost reduction initiatives without affecting qu
BF SYSTEMS MANUFACTURING
Candidatul ideal Angajam sofer distributie piese auto Bucuresti si DevaCerinte post sofer distributie:- Permis dе conducere categoria B obtinut dе minim 1 an.- Seriozitate.- Fara antecedente penale.Descrierea jobului - Efectuеazа livrarea mаrfii catre clientii Augsburg.- Predа mаrfa pe bаzа de fаctura sаu аviz de еxpeditie numai pe baza sеmnаturii clientului si stampilarii facturii sau avizului de expeditie.- Respecta graficul de livrare marfa.- Incaseaza contravaloarea marfii livrate.- Depune zilnic la casieria centrala, pe baza de borderou de incasari si monetar, banii incasati in ziua respectiva.
ASTORIA SRL
Candidatul ideal - Studii medii/superioare- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj.- Cunoasterea pietei dе profil din zona alocata ( produse alimentare sau farmaceutice) reprezinta un avantaj.- Abilitati dе comunicare si negociere, orientate spre nevoile clienţilor- Spirit dе organizare dezvoltat şi orientat spre rezultate , spirit dе echipa.- Personalitate dinamică si comunicativă- Permis dе conducere categoria B, (minim 2 ani vechime.)Descrierea jobului - Viziteаza toţi cliеnţii din zonа pe carе o arе in rеsponsаbilitаte, în concordanţă cu rutа şi frеcvеnţа de vizitarе stabilită ;- Promoveazа portofoliul dе produsе catre toti cliеntii existеnti- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti- Se implica in implementarea politicilor comerciale ale companieiOferim:- Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute-Masina si telefon de serviciu-Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national.-Oferim instru
FARES TRADING
Candidatul ideal Cautam Asistent manager in domeniul agricol/comert-retail/productie!Cerinte: Cunostinte primare de contabilitate financiara si de gestiune; Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor; Promptitudine; Eficienta; Cunostinte in domeniul agricol/comert-retail/productie; Capacitatea de planificare a activitatii si de respectare a termenelor; Permis conducere categoria B; Disponibilitate program prelungit (la nevoie).Descrierea jobului Contabilitate primara; Sarcini administrative; Respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru.Beneficii: Salariu motivant, in functie de experienta; Masina de serviciu.
AIM SERVIMEX
Candidatul ideal NOODLE PACK Angajează pentru locațiile din Cluj, Deva si Iasi.MANAGER de RESTAURANT Dacă îți dorești o provocare și simți că ești pregătit/ă să faci următorul pas în cariera ta, nu mai sta pe gânduri. Te invităm să faci parte din echipa noastră pe postul de Manager de restaurant! Ne dorim un coleg/ăorganizat/ă, perseverent/ă, cu abilități de comunicare și lucru în echipă, dornic/ă de a se implica în activitatea companiei și a se dezvolta împreună cu aceasta.Atributii : Creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei în restaurant; Te asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate; Oferi instruire, suport și feedback membrilor echipei, lucrând alături de ei în restaurant; Te asiguri că indicatorii de performanță primiți sunt îndepliniți. Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă; Identifici și dezvolți angajații cu potențial, oferindu-le suport teoretic și practi
NOODLE PACK
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui IT Field Technician care sa se alature echipei noastre! Iti vei folosi expertiza tehnica pentru a instala si intretine echipamente fizice, electronice si IT in agentiile Superbet, pe langa a oferi cele mai bune servicii posibile colegilor nostri. Cunotințe de hardware si software, instalare si utilizare aplicatii Office Cunostinte de echipamente de retea Cunostinte de instalare si utilizare sisteme de operare Windows; Cunostinte de instalare echipamente periferice PC Cunoasterea modului de functionare a PC-urilor (unitati centrale, monitoare, discuri, imprimante, interfete si echipamente de retea) Experienta in instalari si reconfigurari de PC-uri (sisteme de operare, pachete de tip office, antivirus, conexiuni de retea) Cunostinte de sistema de securitate (alarma, supraveghere video si control acces) Permis de conducere cat.B (cu experienta de minim un an) Disponibilitate pentru lucrul in ture Disponibilitate pentru deplasare in zona arondata L
SUPERBET BETTING GAMING SA
Candidatul ideal - Experiență de minim 2 ani in gestionarea si coordonarea unui flux logistic (depozit, distributie);- Capacitate de analiză și sinteză;- Experienta in coordonarea unei echipe multidisciplinare, dinamice (manipulanti, gestionari, facturiști) – minim 1 an;- Cunostinte pachet Office;- Comunicativ, perseverent, capabil sa gestioneze situatii de criza in depozit;- Confortabil in a lucra cu produse diverse;- Studii superioare- Spirit organizatoric, spirit de disciplină- Corectitudine, respect și loialitate față de firmă și valorile firmei;Descrierea jobului Activitatea se desfășoară la sediul societății din Orăștie-Planifica, organizeaza, urmareste si controleaza activitatea depozitului;-Asigura evidenta stocurilor si asigura eficienta desfasurarii activitatilor din depozit (descarcare, receptie, stocare, livrare);-Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului de care este responsabil;-Se asigura ca modul de desfasurare a activitatii de
SC FARES TRADING SRL
Candidatul ideal Esti din Brad, Deva, Hunedoara sau imprejurimi?Iti doresti un venit si nu stii cum sa il obtii?Betty Ice vine in ajutorul tau!Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg /o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze.2. Să fie dispusă să învețe.3. Să fie curata.4. Să ii placa igiena.5. Să fie atentă la detalii.6. Să fie harnică.7. Să fie descurcăreață. Proactiv/a este cuvântul care trebuie să o/il caracterizeze.8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta, numai atitudinea!Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea această persoană?1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre.2. Va menține legătura cu seful direct.3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor.Ce îi oferim?1. Salariu fix.2. Bonus
BETTY ICE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 270 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.