Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

44 Locuri de Munca in Orastie - Joburi in Orastie

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

44 Locuri de Munca in Orastie - Joburi in Orastie

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Orastie si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Experiență de minim 2 ani in gestionarea si coordonarea unui flux logistic (depozit, distributie);- Capacitate de analiză și sinteză;- Experienta in coordonarea unei echipe multidisciplinare, dinamice (manipulanti, gestionari, facturiști) – minim 1 an;- Cunostinte pachet Office;- Comunicativ, perseverent, capabil sa gestioneze situatii de criza in depozit;- Confortabil in a lucra cu produse diverse;- Studii superioare- Spirit organizatoric, spirit de disciplină- Corectitudine, respect și loialitate față de firmă și valorile firmei;Descrierea jobului Activitatea se desfășoară la sediul societății din Orăștie-Planifica, organizeaza, urmareste si controleaza activitatea depozitului;-Asigura evidenta stocurilor si asigura eficienta desfasurarii activitatilor din depozit (descarcare, receptie, stocare, livrare);-Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului de care este responsabil;-Se asigura ca modul de desfasurare a activitatii de
SC FARES TRADING SRL
Candidatul ideal - experienta in domeniul Fmcg min 2 ani, de preferat in sectorul Horeca;- aptitudini foarte bune de comunicare, persoana persuasiva, dinamica;- abilitati de negociere;- organizare, nivel ridicat de atentie, spirit de initiativa si de echipa;- posesor permis de conducere categ. B;Descrierea jobului prezentarea si vanzarea produselor firmei;- promovarea imaginii firmei si a produselor comercializate;- preluarea comenzilor primite de la client;- gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti, atragerea de clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii precum si negocierea conditiilor comercializate;- determinarea cerintelor clientilor, convingerea clientilor sa achizitioneze o gama mai larga de produse;- acordarea de consultanta clientilor cu privire la produsele companiei;- zona de acoperire: jud. Hunedoara
AQUILA PART PROD COM
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal - experienta relevanta in vanzari - minim 3 ani (experienta in piata de constructii constituie avantaj)- orientare spre performanta , abilitati de negociere, organizare si planificare;- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;- permis de conducere categoria BDescrierea jobului - gestionează și dezvoltă portofoliul de clienți din judetul Hunedoara;- creeaza si dezvolta o retea de distribuitori adecvata gamelor de produse;- asigura indeplinirea obiectivelor de vanzari si incasari si monitorizeaza permanent realizarea acestora;- negociaza si monitorizeaza derularea contractelor incheiate si finalizarea acestora.- monitorizeaza vanzarile, stocurile, creantele si discountul acordat clientilor- monitorizeaza permanent piata din punct de vedere al situatiei economice si al concurentei, propune obiective de vanzari si strategii conforme cu potentialul zonelor de distributie;Oferta de beneficii se discută în cadrul interviului.
FLOREA GRUP SRL
Candidatul ideal HC PKW & LKW SERVICES SRL angajaza mecanic auto pentru service-ul auto din localitatea Rapoltu Mare, jud. Hunedoara.Descrierea jobului Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 2 ani experienta ca mecanic auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute
HC PKW & LKW SERVICES
Candidatul ideal .Descrierea jobului In prezent cautam un Coordonator Zonal Operatiuni Vanzari orientat catre echipa si proactiv pentru Autostrada A1- Arad, Timisoara,Giarmata,Dumbravita, Ghirota , Recas ,Remetea Mare, Lugoj, Miercurea Sibiului,Medias,Nadlac, in cadrul companiei Rompetrol Downstream.Rompetrol Downstream coordoneaza reteaua locala de statii de distributie carburanti. In Romania, compania opereaza peste 922 de puncte de distributie carburanti, inclusiv statii proprii, statii Partener Rompetrol, statii mobile Expres si rezervoarele Fill&Go Fixed Unit de 9 si 20 metri cubi.Mai mult decat statii de distributie a carburantilor, statiile Rompetrol sunt gandite ca centre de servicii unde, pe langa comercializarea de produse de cea mai buna calitate, clientii se pot relaxa in cele peste 120 de restaurante Hei din cadrul retelei.Noul tau rol:Vei coordona activitati comerciale si operationale la nivelul zonei din subordine din restaurantele benzinariilor.Activitatile care te vor
KMG ROMPETROL
Candidatul ideal Cine ești tu?O persoană deschisă și comunicativă, care nu se lasă până nu rezolvă orice situație, oricât de încurcată. Îți place să fii de folos și să-i îndrumi pe alții mai ales prin procedurile birocratice ale obținerii unui credit, astfel încât să li se pară totul „floare la ureche”. Ești o persoană persuasivă și meticuloasă și ai educația lucrului bine făcut.Descrierea jobului Ce vei avea de făcut?Vei informa clienții și potențialii clienți cu privire la cele mai avantajoase metode de creditare astfel încât să își poată cumpăra produsele dorite în acel moment, nu peste luni de zileVei urmări finalizarea cererilor de creditare depuse, păstrând legătura atât cu banca cât și cu clientul, astfel încât toate procedurile și regulile să fie respectateVei urmări evoluția pieței astfel încât să fii la curent cu noutățile (servicii noi, oferte ale concurenței, schimbări în nevoile clienților)Vei informa clienții și despre celelalte servicii standard ale companiei (spre exemp
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal studii superioare în domenii relevante postului constituie avantaj. cunoştinţe avansate Microsoft Office constituie avantaj lucrul cu sisteme ERP capacitate de analiză şi iniţiativă preocupare continua pentru ridicarea nivelului profesional individual stabilitate emotionala rezistenta la efort si stresDescrierea jobului centralizarea datelor in baza de date si realizarea situatiilor solicitate efectuarea analizelor de vanzari verificarea discounturilor acordate pe facturi intocmirea si transmiterea situatiilor lunare introducerea clientilor noi in baza de date si modificarile acestora achizitii consumabile si periferice pentru grupul de firme Fares.
FARES TRADING
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal Minim studii medii in domeniul constructiilor civile Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara, in coordonarea echipelor de muncitori proprii sau subcontractori in cadrul unor proiecte de constructii complexe si de anvergura Cunostine limba rusa la nivel avansat Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Electrogrup își propune dublarea Rețelei Metropolitane de Fibră Optică a Municipiului București în următorii 4 ani. În același timp, se va ocupa de mentenanța rețelei existente și de supervizarea instalării în subteran a cablurilor de către operatorii telecom.Deschidem o noua oportunitate de a te alatura echipei noastre:Sef Echipa/Maistru in Constructii- Bucuresti -Misiune: Coordonarea lucrarilor de constructii civile in cadrul proiectelor de telecomunicatii, smart city si dezvoltare urbanaResponsabilitati: Urmareste respectarea specificatiilor proiectului tehnic si cerintelor de calitate, si este raspunzator de respectarea acestora Studiaza documentatia proi
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE SA
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 44 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.