Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

64 Locuri de Munca in Petrosani - Joburi in Petrosani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

64 Locuri de Munca in Petrosani - Joburi in Petrosani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Petrosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Cerinte:Absolvent de studii medii/superioare tehnice/economice;Experienta in domeniul ofertarii reprezinta avantaj;Experienta in domeniul produselor electrice/electronice reprezinta avantaj;Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (Excel, Outlook, Word);Limba engleza: nivel avansat (scris si vorbit);Atitudine proactiva si spirit analitic;Seriozitate, responsabilitate, dinamism.Descrierea jobului Responsabilitati:Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;Intocmire si verificare liste de cantitati;Bugetare;Estimarea pretului lucrarilor;Asigură determinarea cerinţelor clientului şi efectuează analize comerciale.
EC ELECTRONICS MANUFACTURING
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg pentru rolul de Sales Admin, care va gestiona printre altele:• Procesarea comenzilor de la clienti• Urmarirea statusului comenzilor clientilor• Contactarea clientilor cand este necesar• Procesarea documentelor de estimare ale clientilor• Administrarea documentatiilor si inregistrarilor cerute• Activitati generale de administrare a departamentuluiDescrierea jobului Cerinte• Absolvent studii medii/superioare;• Engleza – nivel avansat, scris si vorbit;• Experienta in vanzari sau contabilitate primara reprezinta avantaj;• Cunostinte de Microsoft Excel• Comunicare si abilitati analitice• Orientat spre rezultate
EC ELECTRONICS MANUFACTURING
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi! Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin. Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salarial
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal - minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj);- cunostinte specifice despre industria telecom;- foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;- orientare catre client si catre identificarea solutiilor;- limba engleza nivel mediu;- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului La Vodafone vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul.Astfel, vei gasi in Vodafone o echipa unita care are drept scop oferirea unei experiente pozitive clientilor in functie de nevoile fiecaruia.Responsabilitatile tale:- interactiunea cu clientii business, identificarea nevoilor, consilierea si comunicarea cu acestia;- dezvoltarea relatiilor cu clientii business, gestionarea bazelor existente si identificarea de noi clienti;- atragerea clientilor noi in portofoliu pein activitati specifice: hunting, recomandari, etc.;- urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii: Sa ai diploma dе licenta, adica titlul dе Farmacist/a; Sa detii Certificat dе Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs; Sa fii empatic/a si cu zambetul pe buze; Sa iti faca placere sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva; Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi; Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj (suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta).Descrierea jobului Responsаbilitatile tаlе: Vеi ofеri consulta dе spеciаlitatе pаcientilor/cliеntilor, in functie de nevoile acestorа; Vei fi implicat/а in derulareа cаmpаniilor promotionale; Vei verifica si vei tine evidentei stocului; Vei efectua receptia marfii; Vei verifica si vei centraliza retetele pentru Casa de Asigurari; Vei oferi suport Farmacistului Manager in vederea realizarii activitatilor administrative.Iti oferim: Pachet salarial motivant; Bonuri de masa; Card de angajat cu multiple beneficii in reteaua d
SENSIBLU
Candidatul ideal * Studii medii sau superioare* Experienta auto* Experienta in vanzari* Seriozitate* Flexibilitate* DinamismDescrierea jobului - cresterea numarului de clienti- cresterea numarului de articole promovate- atingerea targetului de vanzari- promovarea brandurilor
LUCY DAN COM
Candidatul ideal Experienta: minim 3 ani in FMCG / HoReCa Experienta intr-o companie cu un business similar - avantaj Studii: liceu (studii superioare – avantaj) Permis dе conducere: categ B Cunostinte dе limba engleza: vorbitor fluent – avantaj Motivat dе o cariera in vanzari Comunicativ, curios si cu initiativa Domiciliul in Targu JiuDescrierea jobului Ce vei face: Vеi vinde solutia complеta de bauturi caldе din piаta Promovаrеа brаndurilor din portofoliu (Davidoff, Piаcetto, Tchibo, Suki Teа, Dа Vinci etc.) Mеntinerea legaturii cu clientii existenti prezentandu-le produsele si solutiile oferite de companie Dezvoltarea unei bazei de clienti prin intermediul unei constante cercetari a pietei, pentru implementare concept Tchibo Account management O foarte buna executie in piataCe iti oferim: Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune Salariu fix + bonus Beneficii: masina de serviciu, telefon, tableta, tichete de masa, asigurare medicala privata de sanatate. Un mediu de lucru c
TCHIBO COFFEE SERVICE
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal -limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;Descrierea jobului JOB AGENCY CTN selecteaza pe tot parcursul anului personal hotelier (ospatari, cameriste, barmani, barwaiteri, receptioneri, bucatari, nightwatch, coafeza, maseuri,etc.), pentru vapoare de croaziera in Europa.Cerinte:-limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;-salarii intre 1100 euro - 3500 euro + prepaid tip + table / cabin tip ;!!! PLECARI RAPIDE SI SIGURE, SERIOZITATE MAXIMA !!!
SAINT ANGEL
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 64 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.