Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

88 Locuri de Munca in Simeria - Joburi in Simeria

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

88 Locuri de Munca in Simeria - Joburi in Simeria

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Simeria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Simeria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Sistem Calitate


Candidatul ideal - studii universitare ( tehnice );- experienta in domeniul calitatii, in productie;- cunostinte temeinice de specialitate, utilizarea instrumentelor/ formularelor specifice in procesul calitatii : 8D, 5M, ISHIKAWA;- cunostinte in gestionarea unui audit IATF;- cunostinte MS Office;- cunoasterea Limbii Engleze/Franceze;Candidatul ideal este persoana ce da dovada de spirit de echipa, seriozitate, loialitate si implicare la locul de munca !Descrierea jobului - implementeaza si monitorizeaza cerintele specifice IATF 16949;- gestioneaza si reprezinta firma in auditurile anuale;- raspunde de implementarea si urmarirea sistemului de calitate;- propune masuri de imbunatatire a proceselor.
SAVROM MULAJ SRL

Operator Comenzi


Candidatul ideal Cerinte:- atentie concentrata- constituie avantaj experienta minim 1 anDescrierea jobului Activitatea se desfasoara la sediul societatii din Orastie- Pregateste corect marfa comandată de clienți, și o împachetează în colete- Verifica termenele de valabilitate si loturile pentru toate produsele colectate- Se lucreaza in 2 ture (schimburi)Se oferă: - Pachet salarial atractiv;- Decontarea transportului sau asigurarea acestuia
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 185 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Purchase/​sales Ledger Assistant


Candidatul ideal Job purpose:Reporting to Chief Accountant, you will be responsible for the accounts payable function, with duties including posting purchase invoices, processing supplier payments and being the main accounts point of contact for both suppliers & customers.Knowledge, Skills & ExperienceEssentialPrevious recent accounts or administrative experience.Good IT skills including Excel, Word, PowerPointMiddle level of English (speaking and writing)DesirablePrevious experience of using Sage 200 is desirable but not essentialDescrierea jobului Job description & Key Responsabilities:Purchase LedgerMatching invoices to delivery notes and purchase ordersEnsuring all invoices are authorised by the relevant person where there is no purchase orderProcessing supplier invoicesReconciling supplier statementsTaking ownership of and resolving any queries, ensuring the ledger is clean, tidy and reconciled at all timesProcessing weekly supplier payment runsDealing with ad-hoc supplier queries
BF SYSTEMS MANUFACTURING SRL

Manager Vanzari Auto


Candidatul ideal Cerinte:Experienta in management si activitati comerciale de minim 5 ani,Studii economice;Limba engleza obligatoriu, germana-avantaj;Abilitati de prezentare si comunicare;Disponibilitate pentru formare continua;Capacitatea de coordonare si analiza;Permis de conducere cat. B-obligatoriuDescrierea jobului Responsabilitati:Coordonarea, urmarirea si analizarea activitatii echipei;Responsabilitatea de a gestiona valori si de a prelua raspunderi pe masura job-ului;Planificarea activitatii angajatilor in functie de target-ul stabilit;Prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliului de clienti;Promovarea produselor si serviciilor unei renumite marci;Efectuarea comenzilor , contractelor;Proceduri post-vanzareBeneficii:Posibiliatea unei cariere pe termen lung;Activitatea in cadrul unei echipe tinere, sub branduri consacrate;Formare profesionala continuaVenituri motivanteBaza logistica conform cu postul.Activitatea se desfasoara in locatia Auto Schunn din Deva
AUTO SCHUNN SRL

Operator Baze Contabile Si Logistica


Candidatul ideal Operator baze contabile si logisticaCandidatul ideal:• Angajam pentru contabilitate primara o persoana cu o minima experienta in domeniu.• Cunostinte de lucru in Office sunt de asemenea necesare.• Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale.• Cunoasterea legislatiei in vigoare;• Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara;• Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca;• Comunicativa – capacitatea de a lucra cu oamenii;• Punctualitate si initiativa;• Placerea de a lucra cu cifre;Descrierea jobului ​Responsabilitati:• Contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei, valuta si deconturile;• Tine evidenta, intocmeste si introduce notele contabile de amortizare;• Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile;• Contabilizeaza si inregistreaza facturile furni
TIN LAVIR SERV S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Call Center (deva,​ Sibiu)


Candidatul ideal Reprezentant vanzari, Consilier vanzari Call center in Deva si Sibiu.Compania Consilo Web, este in cautarea unui nou coleg pentru postul de consultant vanzari prin telefon, ne dorim ca acesta să fie talentat si motivat pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana energica, care poate lucra atat in mod independent, dar si intr-o echipa unita, care are abilitatea de a face fata provocarilor, atunci am putea fi cea mai bun alegere pentru cariera ta.Cerinte: Experienta minima in domeniul vanzarilor prin telefon Abilitati de comunicare excelente în limba romana Capacitatea de atingere targetelor si de a lucra, atat în mod independent, cat si în echipa O atitudine pozitiva si orientata spre rezultate. Prezenta fizica de la biroul nostru situat in Deva sau Sibiu.Descrierea jobului Responsabilitati: Realizarea de apeluri legate de vanzarea prin telefon catre clienti Mentinerea unei relatii optime cu clientii existenti Atingerea targeturilor Reinnoirea cunostiintel
CONSILO WEB SRL

Contabil


Candidatul ideal - Opimist,ambitios si onest- Studii economice;- Experienta in activitatea de contabilitate;- Cunostinte legislatia muncii si financiar-fiscala;- Cunostinte operare PC, pachetul MS Office (Word, Excel);- Persoana organizata, serioasa si muncitoare.Descrierea jobului Posibilitatea de a lucra intr-un colectiv tanar cu posibilitate de afirmare.- Proceseaza inregistrarile in contabilitate si arhivare documente justificative;- Tinerea evidenței la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc;Salariu motivant;
TIN LAVIR SERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5407 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sef Statie De Betoane


Candidatul ideal Florea Grup angajeaza sef statie de betoane pentru punctul de lucru din Deva.Cunoasterea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);Experienta de minim 2 ani pe un post similar;Abilitati de comunicare si lucru in echipa;Orientare catre cerintele pietei si nevoile clientilor;Detine permis de conducere catg. BDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Asigurarea calitatii betonului livrat prin urmarirea respectării retetelor si a procedurilor de preparare a betonului; Receptionarea cantitativa si calitativa, depozitarea si gestionarea materiilor prime (agregate, ciment, aditivi, combustibili) in vederea asigurarii conditiilor de pastrare impuse de normele in vigoare; Urmarirea nivelului stocurilor de siguranta pentru materii le prime si piesele de schimb si mentinerea acestora la nivelul aprobat; Intocmirea documentele de transport al betonului si asigurarea ca transportul betonului la santiere se face in conditii optime, care nu modifica parametrii de calitate ai
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Specialist Achizitii


Candidatul ideal La Coramed, suntem în căutarea unui Specialist Achiziții cu o viziune strategică și abilități excelente de negociere. Candidatul ideal ar trebui să aibă:1. Experiență demonstrată în achiziții, preferabil în sectorul dispozitivelor medicale sau într-un domeniu similar.2. Abilități solide de negociere și capacitatea de a construi relații durabile cu furnizorii.3. Cunoștințe aprofundate despre procedurile de achiziție, reglementările din domeniu și practici de achiziții etice.4. Competență în identificarea și gestionarea soluțiilor optime de transport pentru livrări eficiente și cost-effective.5. Excelente abilități de comunicare și coordonare, cu capacitatea de a lucra eficient într-o echipă multidisciplinară.6. Atenție la detalii și un angajament ferm pentru calitate și conformitate.7. Capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte și de a lua decizii informate sub presiune.8. Competențe solide în utilizarea software-ului specific de achiziții și a pachetului Mic
CORAMED MEDIZINISCHE PRODUKTE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Cautam Colegi Pentru Market Deva,​ Sebes,​ Nojorid,​ Sighet


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;▪Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;▪Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:▪Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;▪Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonal
COLUMBUS OPERATIONAL SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Cerinte :Studii economice medii/superioareExperienta pe o pozitie similara de min. 2 ani ( de preferat in domeniul materialelor de constructii)Cunostinte bune de gestiune si contabilitateCunostinte bune limba englezaCunostinte bune operare PCDescrierea jobului PREIA, PROCESEAZA FACTURILE PROFORME CONFORM SOLICITARILOR MANAGERILOR DE ZONA· INTOCMESTE SI VERIFICA DOCUMENTELE FISCALE (FACTURI, AVIZE) AFERENTE LIVRARILOR DE MARFA CATRE CLIENTI. TRANSMITE SI VERIFICA TRANSMITEREA FACTURILOR IN E-FACTURA· PREIA SI PROCESEAZA PRIN INREGISTRARE CONFORM PROCEDURILOR, COMENZILE DE VANZARE SOSITE PE CANALELE DE COMUNICARE AGREATE (ADM, E-MAIL, FAX, TELEFONIC)· EMITE DISPOZITII DE LIVRARE CONFORM PLANULUI DE LIVRARI SI A COMENZILOR DIN SISTEM SI COMPLETEAZA IN FISIERELE AGREATE TOATE INFORMATIILE NECESARE BUNEI DESFASURARI A ACTIVITATII COMERCIALE· COMPLETEAZA DOCUMENTELE CARE INSOTESC TRANSPORTUL (CMR, CARNETE TIR, DECLARATII DE CONFORMITATE, PACKING LIST-URI) SI LE INMANEAZA CAR
AUSTROTHERM COM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 661 de salarii introduse în Salario: 2865 RON/Luna

Mecanic Auto /​ Electrician Auto


Candidatul ideal HC PKW & LKW SERVICES SRL angajaza mecanic auto pentru service-ul auto din localitatea Rapoltu Mare, jud. Hunedoara.Descrierea jobului Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 2 ani experienta ca mecanic auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute
HC PKW LKW SERVICES S.​R.​L.​

Tehnician Cablaje - Motorsport


Candidatul ideal Studii medii Abilitati si cunostinte tehnice Atentie detalii/ PrecizieDescrierea jobului Tehnician cablaje - MotorsportRolul și responsabilitățile postului: Realizarea unei game variate de cablaje auto, folosind procedee diferite si echipamente special concepute; Capacitate de a interpreta scheme / desene si de a de a construi circuitul firelor pe baza acestora; Capacitate de a aplica proceduri specifice de sertizare, lipire, izolare, montare a invelisului de protectie, etichetare etc.; Capacitate de a identifica vizual eventualele defecte, in vederea remedierii acestora in cel mai scurt timp;Beneficii: Venit BRUT lunar: 4297 RON Tichet de masă : 35 RON/ ZI Indemnizatie de transport, peste 1,5 km de la domiciliu la locul de munca 26 de zile concediu anual plus sărbătorile legale Program de munca de L-V de la 08:00- 16:30 cu 30-minute pauza
BF SYSTEMS MANUFACTURING SRL

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Casier/​a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
HATTRICK BET SRL

Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial)


Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Experienta nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:- Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii- Ai o atitudine pozitiva- Fii un bun coleg- Ai abilitati de lucru cu cifreDescrierea jobului Ce vei face?· Vei efectua tichete de pariere in sistemul informatic al companiei;· Vei intocmi zilnic documentele de contabilitate primara;· Vei informa clientii cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;· Vei crea un mediu agreabil pentru clienti.Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture
HATTRICK BET SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 88 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.