Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Dispecer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Dispecer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dispecer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Dispecer - Sediul Din Iasi


Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Abilităţi de operare în programele Microsoft Office;- Experienţă pe un post similar – 3-4 ani;- Abilități de comunicare și planificare;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;Descrierea jobului Realizarea activităților de dispecerat:- Lansarea comenzilor de transport înregistrate în sistemul informatic de către departamentul Customer Service;- Stabilirea traseelor optime de livrare a comenzilor;- Repartizarea comenzilor de transport pe autovehicule;- Dirijarea zilnică a mașinilor conform planului de transport;- Menținerea legăturii și oferirea suportului necesar curierilor din teren.
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Dispecer - Palas Mall


Scurta descriere a companiei Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioa
Iulius

Dispecer Transport Persoane


SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza dispecer transport persoane. Studii medii. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: Planificarea și programarea rutelor de transport pentru microbuze și autobuze; Monitorizarea și coordonarea activităților de transport, asigurând respectarea termenelor și a programelor stabilite; Gestionarea flotei de vehicule, asigurând întreținerea și repararea acestora; Asigurarea unei comunicări eficiente între șoferi și clienți, rezolvând prompt orice probleme sau întârzieri; Întocmirea rapoartelor și documentelor necesare activității de dispecerat; Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura o operare eficientă a parcului auto.
SC INTERTRANSCOM SRL

Angajez Sofer Taxi Dispecerat Lux Taxi


Angajez sofer taxi cu schimb sau singur pe masina , cer seriozitate! Dacia logan, 1.2 gpl, 2016, masina bine intretinuta!
Maf logistik
Vezi alte joburi relevante

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​

Operator Call Center - Iasi


Candidatul ideal -seriozitate-convingator-indraznet-voce placuta-vocabular dezvoltat-creativ-experienta in vanzari;Descrierea jobului Jobul consta in:-- Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor si transformarea acestora in comenzi intr-un raport cat mai mare.-- Contactarea potentialilor clienti si prezentarea detaliata a produselor firmei.-- Updatarea bazei de date cu clienti existenti.-- Urmarirea coletelor expediate pana la ridicarea acestora de catre clienti. ( contactarea curierilor contractati pentru accelerarea procesului de livrare, unde este necesar)-- Introducerea in baza de date a clientilor noi, care vin cu comenzi pe platforma online.-- Upsales.****************ANUNTUL ESTE VALABIL PENTRU ORASUL IASI*******************
LUXPRIMUM SRL

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Customer Services AdvisorEsti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare
UNICREDIT BANK S.​A.​

Agent Vanzari Call-center Limba Romana - Iasi


Candidatul ideal 🚀 Descoperă Oportunitatea Noastră:🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨ Program flexibil de luni până vineri, de la 09:00 la 17:30.🎂 Ziua t
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Customer Service /​ Operations Agent - Online Travel Agency


Candidatul ideal For our office in Iași (established 2019) we are looking for several Customer Service/Operations Agents (m/f/x) to join our existing team. As the travel market starts to bounce back, we are ramping up our operations! All new hires will be trained by our local staff. Join our fantastic journey!Your profile Profound verbal and written communication skills Very good English language skills (verbal and in writing) Ideally fluent in at least one other language (German, French, Italian, Spanish, Dutch, Italian, ...) Very solid computer and internet skills Strong ability to multitask Friendly and patient nature Motivated and enthusiastic Willing to work in shift system and on weekends (5 day work week) Ideally work experience in tourism and/or customer serviceDescrierea jobului Your tasks Communicating with agency partners and hotels Responding to customer requests by phone or email Handling booking cancellations, booking changes, and customer complaints Navigating different
GREEN FLASH TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal University degree. Systems (SAP & Excel) Skills. Results driven and problem-solving skills. Ability to develop good working relationships with Manufacturing & Lean teams & colleagues. English & other Language skills adapted to the key customer base where possible.Descrierea jobului Meet Customer Requirements (volumes, delivery paperwork, required PCL assessments, labelling, etc). Ensure up to date demand in the ERP system by processing customer orders. Manage variations and confirm/agree shipment plans with customer. Identify and react to abnormalities at Shipping Point and through Plant Delivery. Trigger shipments to customer in line with requirements & the agreed shipping plan. Support new Launches and system cutoffs and setups. Ensure COM activity is in compliance with the COM specific requirements. Monitoring and continuous improvement for all COM elements.Benefits: Premium medical package 13th Salary Skills development training (languages, technical, soft); Meal t
PHINIA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Colector Creante-call Center (hybrid) Iasi


Candidatul ideal Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa si care spun fara ezitare “DA” provocarilor.Esti candidatul/candidata ideal(a) daca: iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor; stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau; esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare; esti o persoana pozitiva, amabila, dar in acelasi timp ferma si convingatoare; lucrezi bine in echipa; organizarea si inovatia sunt punctele tale forte; esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.Descrierea jobului O zi in EOS pentru un colector arata astfel: Aplici procedurile de colectare specifice companiei, interactionand cu persoane care au restante, la telefon sau pe e-mail; Oferi informatii consumatorilor cu restante in legatura cu aspectele particulare ale debitelor pe care acestia le au; Identifici cele mai bune solutii de plata si negociezi termene de
EOS KSI ROMANIA SRL

Junior Recruiter ( Customer Service)


Candidatul ideal The ideal candidate for a recruiter will have a combination of education, skills, and experience that make them well-suited for the job.Recruitment experience: Previous experience working in recruitment constitutes an advantage, but is not obligatory. This would demonstrate that you have experience in identifying and attracting suitable candidates, as well as screening and interviewing candidates.Communication skills: Excellent communication skills are essential for this role. The ideal candidate should be able to communicate effectively with recruitment consultants, and candidates through various channels, including email, by phone, and in person. Sales skills are needed to sell the job opportunity and the company to potential candidates. This is not mandatory as you will be undergoing a training that will help you in developing this skill, as well as others.Knowledge of the industry: A good understanding of the construction industry, including the different roles and
VAO GROUP S.​R.​L.​

Customer Service Representative


Candidatul ideal 247 Airport Transfer, a fast-growing minicab company, is hiring operators: PROFILE OF THE CANDIDATE The successful candidate is a self-confident good English speaker, with high adaptability and meticulosity, structured and organized with a keen eye on details and pleasant to talk to especially over the phone.Must have requirements: EXPERIENCE: previous experience in customer service and/or taxi industrySKILLS: medium spoken and written English attention to detail proficiency in MS Office good digital skills (including typing with accuracy able to prioritize tasks and work well under pressure excellent time management skills able to self-organiseATTITUDES: persuasive, organized, adaptable under stress, reliable, flexible, solution orientedNice to have requirements: EXPERIENCE: other experiences in working with customers and/or in taxi industrySKILLS: customer service communication techniquesATTITUDES: patient, friendly, inquisitive, driven to learnOTHER: Willing to work
ROEN CONNECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Customer Service/​back Office


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Aplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Ce anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1: 10:00 - 18:00Schimbul 2: 12:00 - 20:00Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masăAboname
Personnel Outsourcing

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Expert Coordonator Relatii Clienti (225896)


Candidatul ideal Dacă ai studii superioare și o experiență de doi ani în distrbuția energiei sau a gazului natural sau în relațiile cu clienții, ești o persoană creativă și căreia îi plac provocările vrem să te cunoaștem Descrierea jobului Dacă ai o pasiune pentru dezvoltarea și promovarea în mediul virtual a brandurilor și a produselor unei companii dar ai și experiență în relațiile cu clienții te așteptăm în echipa noastră. Dacă îți place să intri în proiecte îndrăznețe avem poziția potrivită pentru tine.Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Sales&Customer Support


Scurta descriere a companiei Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia. APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the m
APS Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.