Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

31 Locuri de Munca Customer Service Representative in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

31 Locuri de Munca Customer Service Representative in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer Service Representative in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Service Representative


Candidatul ideal 247 Airport Transfer, a fast-growing minicab company, is hiring operators: PROFILE OF THE CANDIDATE The successful candidate is a self-confident good English speaker, with high adaptability and meticulosity, structured and organized with a keen eye on details and pleasant to talk to especially over the phone.Must have requirements: EXPERIENCE: previous experience in customer service and/or taxi industrySKILLS: medium spoken and written English attention to detail proficiency in MS Office good digital skills (including typing with accuracy able to prioritize tasks and work well under pressure excellent time management skills able to self-organiseATTITUDES: persuasive, organized, adaptable under stress, reliable, flexible, solution orientedNice to have requirements: EXPERIENCE: other experiences in working with customers and/or in taxi industrySKILLS: customer service communication techniquesATTITUDES: patient, friendly, inquisitive, driven to learnOTHER: Willing to work
ROEN CONNECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent call center vanzari in limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Vorbești limba italiană? Cauți job? Citește aici! Noi nu îți oferim, îți iei singur: lucrând și câștigând! Dacă nu ai înțeles pană acum că în viața nu este nimic gratis sau că Moș Crăciun nu exista, nu mai aplica! Salariul nu este atractiv, nu este nevoie să fie, pentru că nu îl ducem la concurs de Misss. El trebuie să ne acorde relaxarea și libertatea de care avem nevoie ca să ne concentram pe alte aspecte din viața noastră, mult mai importante. Nu avem echipa, că nu suntem pe stadion nici la colhoz, ci lucram cu un grup de oameni cu diferite pasiuni personalitati și caractere care, posibil sa aibă aceleași preocupari și interese ca și noi. Nu ne așteptăm să alegi compania noastră pentru ca de mic visul tău era sa vorbești cu clientii la telefon. Dar nici nu vrem să auzim că ne-ai ales doar că nu ai găsit altceva mai bun și te-ai gândit să vii la noi cât sa nu mori de foame. Ne interesează: sa fii comunicativ dar să știi să și asculți;sa fii curios și receptiv;sa fii punctual și deter
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Agent call center vanzari in limba romana Iasi


Companie verificată
Aplica rapid
Când ai avut timp, în ultima perioada, să te gândești la tine?Oprește-te și bifează urmatoarele calități: Sunt o persoană:perseverentă;determinată;organizată;corectă;am răbdare cu oamenii;îmi pasă de ceilalți. Comunic excelent, interacționez foarte bine cu toată lumea!Am cunoștințe bune despre pachetul Office și despre utilizarea computerului. Fie că ai bifat toate calitățile și ești un vânzător pasionat, cu experiență , SAU nu le-ai bifat pe toate dar ești totuși o persoană hotărâtă, care vede problemele ca pe niște "provocări” de depășit și vrei să înveți meseria asta, noi te invitam să-ți testezi limitele, abilitățile, caracterul, lucrând pe unul dintre proiectele noastre: serviciul de vanzari call center, în limba romană . Open Mind Romania te așteptă în călătoria către noua ta versiune, dacă nu mai bună, cel puțin mai informată! Suna la numarul de telefon afisat și stabilim toate detaliile!
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium Iași


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:*să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor*să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci*să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești*să respecți procedurile de lucru*să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite*să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Asculți em
HR Design Consulting

Operator Call Center /​ Colectare Debite


Candidatul ideal Daca ai:• Excelente abilitati de comunicare si convingere;• Atentie la detalii, perseverenta si dorinta de a-ti construi o cariera in domeniul financiar;• Experienta in colectare debite (constituie avantaj);• Studii medii/ superioare in curs/ superioare finalizate;• Cunostinte de lucru cu pachetul Microsoft Office (constituie avantaj);Descrierea jobului Alatura-te echipei noastre si responsabilitatile tale vor fi:• Contactarea telefonica a clientilor cu restante, aflarea situatiei lor financiare actuale si negocierea termenelor de plata;• Gasirea celor mai bune modalitati de plata a debitelor, inclusiv prin incheierea angajamentelor de plata;• Realizarea target-ului lunar de suma colectata;• Inregistrarea in mod corect, complet si in timp util in sistemul de lucru a rezumatului apelului telefonic;• Gestionarea intr-un mod cat mai eficient a portofoliului de clienti alocat si realizarea de rapoarte periodice de activitate;Noi iti oferim:• Training de specialitate;• Opor
INTEGRAL COLLECTION S.​R.​L.​

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari Call-center Limba Romana - Iasi


Candidatul ideal 🚀 Descoperă Oportunitatea Noastră:🎯 Abilități de negociere și prezentare: Dacă ești pasionat de comunicare și ai abilități solide în negociere, te așteptăm să fii parte din echipa noastră!🎯 Spirit antreprenorial / motivare puternică: La Major Impact, ne dorim oameni motivați și dornici să crească împreună cu noi.🎯 Abilități analitice și conceptuale: Abilitățile tale analitice vor fi valorificate pentru a oferi soluții personalizate clienților noștri.🎯 Nivel ridicat al angajamentului și orientare către lucrul în echipă: Suntem o echipă unită și căutăm colegi dedicați, gata să lucreze împreună pentru succesul nostru.🎯 Capacitate de lucru în condiții de stres: La Major Impact, stresul este doar o provocare pe care o depășim cu brio.🎯 Disponibilitate pentru o colaborare pe perioadă nedeterminată: Cautăm oameni care împărtășesc viziunea noastră pe termen lung.Descrierea jobului Beneficiile Noastre:✨Bonuri de masa 40 ron per zi lucrata✨ Program flexibil de luni până v
MAJOR IMPACT S.​R.​L.​

Colector Creante-call Center (hybrid) Iasi


Candidatul ideal Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa si care spun fara ezitare “DA” provocarilor.Esti candidatul/candidata ideal(a) daca: iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor; stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau; esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare; esti o persoana pozitiva, amabila, dar in acelasi timp ferma si convingatoare; lucrezi bine in echipa; organizarea si inovatia sunt punctele tale forte; esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.Descrierea jobului O zi in EOS pentru un colector arata astfel: Aplici procedurile de colectare specifice companiei, interactionand cu persoane care au restante, la telefon sau pe e-mail; Oferi informatii consumatorilor cu restante in legatura cu aspectele particulare ale debitelor pe care acestia le au; Identifici cele mai bune solutii de plata si negociezi termene de
EOS KSI ROMANIA SRL

Sales & Customer Support


Candidatul ideal Ce ne-ar placea sa descoperim la tine? Amabilitate și atitudine pozitivă orientată către clienti; Abilitati dezvoltate de comunicare; Dorinta de dezvoltare si de integrare; Bune abilitati de organizare; Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul tau va fi: Initierea apelurilor catre potentialii clienti; Identificarea nevoilor si promovarea serviciilor oferite; Verificarea si actualizarea bazei de date.
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Customer Service /​ Operations Agent - Online Travel Agency


Candidatul ideal For our office in Iași (established 2019) we are looking for several Customer Service/Operations Agents (m/f/x) to join our existing team. As the travel market starts to bounce back, we are ramping up our operations! All new hires will be trained by our local staff. Join our fantastic journey!Your profile Profound verbal and written communication skills Very good English language skills (verbal and in writing) Ideally fluent in at least one other language (German, French, Italian, Spanish, Dutch, Italian, ...) Very solid computer and internet skills Strong ability to multitask Friendly and patient nature Motivated and enthusiastic Willing to work in shift system and on weekends (5 day work week) Ideally work experience in tourism and/or customer serviceDescrierea jobului Your tasks Communicating with agency partners and hotels Responding to customer requests by phone or email Handling booking cancellations, booking changes, and customer complaints Navigating different
GREEN FLASH TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal University degree. Systems (SAP & Excel) Skills. Results driven and problem-solving skills. Ability to develop good working relationships with Manufacturing & Lean teams & colleagues. English & other Language skills adapted to the key customer base where possible.Descrierea jobului Meet Customer Requirements (volumes, delivery paperwork, required PCL assessments, labelling, etc). Ensure up to date demand in the ERP system by processing customer orders. Manage variations and confirm/agree shipment plans with customer. Identify and react to abnormalities at Shipping Point and through Plant Delivery. Trigger shipments to customer in line with requirements & the agreed shipping plan. Support new Launches and system cutoffs and setups. Ensure COM activity is in compliance with the COM specific requirements. Monitoring and continuous improvement for all COM elements.Benefits: Premium medical package 13th Salary Skills development training (languages, technical, soft); Meal t
PHINIA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Services Advisor


Candidatul ideal Customer Services AdvisorEsti o persoana comunicativa si energica?Vrei sa faci parte dintr-o echipa cu tineri ambitiosi, care se ajută reciproc și care lucreaza intr-o atmosferă destinsă? Perfect! Avem joburi disponibile in doua departamente in care te poti dezvolta in functie de abilitatile pe care le detii si de programul de lucru pe care ti-l doresti:Customer Service Advisor in Departamentul InboundOferim suport clientilor bancii (24/7) prin apel telefonic .Job-ul presupune lucrul in ture, program de zi și de noapte. Turele de noapte si weekend-urile lucrate sunt platite in plus. Daca esti student, programul de lucru te va ajuta sa fii prezent la cursurile de la facultate.Customer Service Advisor in Departamentul OutboundInitiem apeluri catre clienti pentru a le oferi produse si servicii bancare.Programul de lucru este fix, de luni pana vineri, 09:00 – 17:30. Sambata si duminica sunt doar ale tale.Esti candidatul ideal daca:Ai abilititati de comunicare, relationare
UNICREDIT BANK S.​A.​

Junior Recruiter ( Customer Service)


Candidatul ideal The ideal candidate for a recruiter will have a combination of education, skills, and experience that make them well-suited for the job.Recruitment experience: Previous experience working in recruitment constitutes an advantage, but is not obligatory. This would demonstrate that you have experience in identifying and attracting suitable candidates, as well as screening and interviewing candidates.Communication skills: Excellent communication skills are essential for this role. The ideal candidate should be able to communicate effectively with recruitment consultants, and candidates through various channels, including email, by phone, and in person. Sales skills are needed to sell the job opportunity and the company to potential candidates. This is not mandatory as you will be undergoing a training that will help you in developing this skill, as well as others.Knowledge of the industry: A good understanding of the construction industry, including the different roles and
VAO GROUP S.​R.​L.​

Asistent Relatii Clienti


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana comunicativa, capabila sa lucreze in echipa.Candidatul ideal are: cunostinte de limba engleza de nivel mediu (scris + conversational) se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti cu care intra in contact sa fie amabil si flexibil, principalul scop fiind satisfactia clientului; stie sa centreze discutia pe nevoile clientului; are bune abilitati de comunicare si negociere; are cunostiinte medii de utilizare a computerului (Word, Excel, Email).Ai un avantaj daca: ai experienta anterioara in domeniul vanzarilor, e-commerce, comunicare, call-center, suport clientiDescrierea jobului Responsabilitatile postului: preluarea telefonica a comenzilor prezentarea intr-un mod atractiv si profesional al produselor companiei gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clienti realizarea relatiilor de colaborare cu clientii noi sau existentiBeneficii: Salariu motivant si politica de bonusare baza pe realizari Lucrul intr-o echipa tinara
MAKEUP SHOP SRL

Media netă estimată pe baza celor 836 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI


Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Aplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Ce anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1: 10:00 - 18:00Schimbul 2: 12:00 - 20:00Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masăAboname
Personnel Outsourcing

Agent Servicii Client (iasi & Pitesti) - Limba Italiana


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru noi are spirit de echipa si de initiativa, este amabil si comunicativ, atent si dispus sa invete mereu lucruri noi dar de asemenea este si maleabil si schimbarile nu il deranjeaza.Descriere:Suntem in cautare de consultanți telefonici care să ofere asistență clienților în limba italiană pentru unul dintre clienții noștri cei mai importanți din sectorul telecomunicațiilor. Solicitările clienților pot fi de natură comercială, administrativă și tehnică.Cerințe:- Cunoaștere excelentă a limbii italiene (B2 – C1);- Bune cunostinte in folosirea calculatorului;- Bune abilități relaționale;- Persoana pozitiva cu inclinatii spre atingerea obiectivelor;- Predispoziție puternică de a lucra în echipă;- Abilitati de ascultare si de rezolvare a problemelorDescrierea jobului Responsabilitati:-Sa intampini clientul cu zambetul pe buze ca sa il faci sa se simta cel mai important-Sa oferi informatii corecte si exacte-Sa stii sa oferi solutii pentru problemele intam
NETWORK CONTACTS.​RO SRL

Specialist Customer Service/​back Office


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Sales&Customer Support


Scurta descriere a companiei Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia. APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the m
APS Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 31 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.