Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

519 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

519 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil - Program Hibrid


Candidatul ideal Inteligent, sociabil, proactiv, se descurcă foarte bine in Excel si stapaneste fiscalitateaNu are probleme cu calculele matematice și cu limba română.Poate purta o discuție simplă pe probleme curente de job, in limba engleză, scris si vorbit.Are studii superioare - finanțe, contabilitate.Vechime in munca minim 5 aniVechime in departament financiar minim 5 ani.Descrierea jobului Responsabilități:Pregatirea contabilității generale,Emiterea și evidenta facturilor și contractelor, corespondența financiara cu clienții si furnizorii, situații și raportări simple, inregistrare deconturi, arhivă electronică și fizică.Evidenta incasari si plati, evidență numerar.Aprovizionarea biroului cu consumabile.Beneficii:Alegerea programului de munca. Programul propus este 10-18Program hibrid: este posibil ocazional și lucrul de la distanțăOportunitati de dezvoltare profesionala.Mediu de lucru stimulativ si colegialSalariul va fi corelat cu experiența, nivelul de pregătire și va fi stabil
COMPANIA DE SUNET S.​R.​L.​

Agent Turism Corporate (hibrid)


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, divizia corporate, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal trebuie sa aiba: Reprezinta un avantaj detinerea unor brevete, certificari / acreditari in domeniu / studii de specialitate; Experienta minima: 2 ani; Limba Engleza – nivel avansat; Cunoasterea pietei de produse turistice; Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Abilitati de vanzare si consiliere in vederea atragerii de noi clienti si de fidelizare a acestora; Ablitati de comunicare si planificare; Mentalitate centrata pe turist, ascultandu-i intotdeauna, preluand feedback de la acestia pentru a aduce imbunatatiri pe partea de produs; Ablitati excepționale si eficiente de comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute.Descrierea jobului Asigura buna desfasurarea a departamen
KARPATEN OUTGOING SRL

Recrutor International (hibrid)


Candidatul ideal - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex.- Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale.- Abilități excepționale de comunicare și interpersonale.- Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare.- Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid.- Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus.- Experienta ca recrutor, constituie un avantaj.Descrierea jobului Despre job:În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților.Responsabilități cheie:Talen
TEMPORALES HOLANDA RECRUITMENT SL

Programe De Internship–locatie Mioveni,​ Mod De Lucru Hibrid


Candidatul ideal Programe de internship – locatie Platforma Industriala MIOVENI, mod de lucru hibrid Esti student sau proaspat absolvent ?Vrei sa iti incepi cariera la unul dintre cei mai importanti angajatori din industria auto sub atenta indrumare a specialistilor nostri?Descrierea jobului HORSE Romania deschide mai multe programe de internship deschise in zona Digital IT:Internship - Analiza date si creare dashboard exploatare dateInternship - Agile Business AnalystInternship - Infrastructura IT Iti poti dezvolta competentele pe zona de IT project management si baze de date, dar si pe tool-uri precum Agile, Jira, Confluence, GCP, Data, Spotfire, Looker, SQL, RPA solutions. Toate candidaturile vor fi luate în considerare indiferent de naționalitate, sex, dizabilitate, vârstă, rasă, culoare, religie, stare de sarcină, identitate de gen sau orientare sexuală.
HORSE ROMANIA S.​A.​

Asistent Achizitii - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Studii superioare într-un domeniu economic preferabil;- Cunoștințe de limbă engleza la nivel B1;- Abilități practice în utilizarea MS Office;- Experiență minimă de 1 an în domeniile aprovizionare, logistică, operare documente primare în contabilitate sau comerț. Responsabilitati - Gestionează și transmite comenzile pentru marfă, consumabile și servicii către furnizori pentru sucursale, depozite, francize și sediu.- Furnizează asistență administrativă pentru asigurarea aprovizionării și optimizează eficiența procesului de achiziții pentru sucursale, depozite
Professional

Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oamen
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Reprezentant Servicii Clienti - Hibrid,​ Galati


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai studii cu cel puțin o diplomă de bacalaureat* Ai sbilități solide de comunicare și de ascultare, cu cea mai bună stăpânire a limbii române (atât în scris, cât și verbal) și o înțelegere de foarte bună a limbii engleze (pentru utilizarea corectă a instrumentelor de asistență clienți)* Ești orientat către client, adaptabilitate la diferite tipuri de personalități, cu un puternic simț al furnizării de servicii de calitate* Ai bune cunoștințe PC (Windows, Microsoft Outlook, Microsoft Office Applications)* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Ai disponibilitatea de a lucra în tureDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul un
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Recrutor Internațional (hibrid)


Candidatul ideal - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex.- Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale.- Abilități excepționale de comunicare și interpersonale.- Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare.- Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid.- Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus.- Experienta ca recrutor, constituie un avantaj.Descrierea jobului Despre job:În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: Tal
TEMPORALES HOLANDA RECRUITMENT SL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

INSTALATORI POMPE CALDURA HIBRID OLANDA +Engleza +VCA ~ 17€ Net/​Ora +Cazare +Masina Serviciu +Bilete Avion


INSTALATORI POMPE CALDURA HIBRID OLANDA +Engleza +VCA Limburg ~ 17€ Net/Ora +Cazare +Masina Serviciu +Bilete Avion Trimite datele de contact sau CV si te sunam Urgent Detalii +447908867235 Heat Pumps & Hybrid Heat Pumps Plumbers Start – urgent Position - 2 Location – different locations -Normal 40 hours. -Salary 15 net n Dutch contract ; and 17 on A1 contract lithuanian; -We have different projects in house building and utility; with different duration, so they need to be flexible; -Heat pumps, sanitary installations , Install air ducts, Install central heating boilers , Install air conditioning units, Waterpipes, Gas pipes, PE / PVC piping systems , Read drawing, PE welding -Valid Dutch/Belgian VCA or German SCC DOK 18 before start. -Speaking and understanding English without translation is needed. -House and transport arranged and paid by Optima. Single room. -Valid driver’s license is a plus
OPTIMA UITZENDBURO BV

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană, sau engleză și rusă, sau engleză și spaniolă, sau engleză și germană, sau germană și italiană. Este un plus daca se dețin 3 limbi internaționale. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Picker comenzi online Dr.​ Taberei


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2799 până la 2800 LEI pe lună
Angajam Lucrator comercial/Pickeri pentru un hypermarket din zona Dr. Taberei !Total beneficii salariale 2.800 lei Net.Programul de lucru este flexibil, cu două schimburi disponibile: 06:00 -14:30 si 13:30 - 22:00;Se lucrează 5 zile pe saptamană cu 2 zile libere (prin rotatie se lucrează si in weekend).Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat.
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Secretară de acasă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 200 până la 250 USD pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă și, mai ales, pe computer. Sunt necesare: cunoștințe înalte de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe foarte bune de engleză și italiană. Puteți trimite CV-ul.
LITRA SRL

Secretara la distanta


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 500 până la 1000 LEI pe lună
Companie internațională caută secretară de acasă cu abilități de vânzări pentru sarcini ușoare: răspuns la telefon, apelare clienți, căutare pe internet și e-mailuri. Toate sarcinile trebuie efectuate de acasă de la computer. Sunt necesare: cunoștințe de operare computer, conexiune foarte bună la internet cu propriul computer, cunoștințe bune de engleză și italiană ar fi un plus.Puteți trimite CV-ul aici.
LITRA SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Airbnb Cx Partner Spanish & English(work From Home)


Candidatul ideal Are you looking for a great career and a place to shine?Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project!Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in Spanish and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 09:00 AM - 00:00 AM, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureDescrierea jobului As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the op
CALLPOINT NEW EUROPE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 519 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.