Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

391 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

391 Locuri de Munca Hibrid - Joburi Hibrid

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Telesales - Hibrid/​remote


Candidatul ideal Suntem SARTO bespoke, cel mai cool atelier de ținute formale sau casual pe comandă, ce servisează cei mai importanți oameni de business din România și Europa. Căutăm o colegă/un coleg energic/ă și deschis/ă către noi provocări, care să fie pasionat/ă de fashion și sa prezinte produsele companiei potențialilor clienți. Iti vor fi de ajutor:• Capacitatea dе ascultare si comunicare• Deschidere și atenție catre client• Abilităţi de vânzare şi negociere• Cunostinte dе lucru cu calculatorul (MS Office)• Motivație pentru creșterea venitului prin vânzări• Limba engleză nivel minim B2.Descrierea jobului -Contacteaza potențialii clientii pentru a identifica nevoile acestora si pentru a propune solutii corespunzatoare-Promoveaza produsele companiei, punand accent pe avantajele si beneficiilor acestora-Colecteaza feedback de la clienti in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite-Răspunde cu încredere la orice întrebare sau obiecție venită de la clienți Experiență anterio
SARTO MADE TO MEASURE SRL

Secretar Procuratura - Craiova (hibrid)


Candidatul ideal Candidatul ideal:• Este student sau absolvent studii superioare (de preferat studii juridice);• Detine abilitati bune de comunicare si lucru in echipa;• Este o persoana organizata, orientata catre client si rezultate;• Are atentie la detalii si rezistenta la rutina;• Detine capacitatea de a lucra sub presiunea unor termene stranse;• Are cunostinte despre procesul de executare silita;• Demonstreaza buna cunoastere a MS Office, Microsoft Outlook, Internet.Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura actualizarea datelor in sistem si monitorizeaza cazurile gestionate in cadrul echipei; Introduce in aplicatiile electronice informatii specifice departamentului, conform procedurilor de lucru; Colaboreaza cu departamente de suport ale companiei in vederea introducerii de informatii in baza de date; Verifica dosarele primite in format fizic, conform procedurilor de lucru; Este responsabil de expedierea corespondentei atat prin posta cat si prin servicii de curierat rapid; Real
EOS KSI ROMANIA SRL

Contabil - Program Hibrid


Candidatul ideal Inteligent, sociabil, proactiv, se descurcă foarte bine in Excel si stapaneste fiscalitateaNu are probleme cu calculele matematice și cu limba română.Poate purta o discuție simplă pe probleme curente de job, in limba engleză, scris si vorbit.Are studii superioare - finanțe, contabilitate.Vechime in munca minim 5 aniVechime in departament financiar minim 5 ani.Descrierea jobului Responsabilități:Pregatirea contabilității generale,Emiterea și evidenta facturilor și contractelor, corespondența financiara cu clienții si furnizorii, situații și raportări simple, inregistrare deconturi, arhivă electronică și fizică.Evidenta incasari si plati, evidență numerar.Aprovizionarea biroului cu consumabile.Beneficii:Alegerea programului de munca. Programul propus este 10-18Program hibrid: este posibil ocazional și lucrul de la distanțăOportunitati de dezvoltare profesionala.Mediu de lucru stimulativ si colegialSalariul va fi corelat cu experiența, nivelul de pregătire și va fi stabil
COMPANIA DE SUNET S.​R.​L.​

Programe De Internship–locatie Bucuresti Mod De Lucru Hibrid


Candidatul ideal Programe de internship – locatie Bucuresti- mod de lucru hibridEsti student sau proaspat absolvent ?Vrei sa iti incepi cariera la unul dintre cei mai importanti angajatori din industria auto sub atenta indrumare a specialistilor nostri?Descrierea jobului HORSE Romania deschide mai multe programe de internshipIti poti dezvolta competentele si te poti initia in cariera alaturi de expertii nostri!Toate candidaturile vor fi luate în considerare indiferent de naționalitate, sex, dizabilitate, vârstă, rasă, culoare, religie, stare de sarcină, identitate de gen sau orientare sexuală.
HORSE ROMANIA S.​A.​

Programe De Internship–locatie Mioveni,​ Mod De Lucru Hibrid


Candidatul ideal Programe de internship – locatie Platforma Industriala MIOVENI, mod de lucru hibrid Esti student sau proaspat absolvent ?Vrei sa iti incepi cariera la unul dintre cei mai importanti angajatori din industria auto sub atenta indrumare a specialistilor nostri?Descrierea jobului HORSE Romania deschide mai multe programe de internship deschise in zona Digital IT:Internship - Analiza date si creare dashboard exploatare dateInternship - Agile Business AnalystInternship - Infrastructura IT Iti poti dezvolta competentele pe zona de IT project management si baze de date, dar si pe tool-uri precum Agile, Jira, Confluence, GCP, Data, Spotfire, Looker, SQL, RPA solutions. Toate candidaturile vor fi luate în considerare indiferent de naționalitate, sex, dizabilitate, vârstă, rasă, culoare, religie, stare de sarcină, identitate de gen sau orientare sexuală.
HORSE ROMANIA S.​A.​

Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile. Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon. Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oa
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

INSTALATORI POMPE CALDURA HIBRID OLANDA +Engleza +VCA ~ 17€ Net/​Ora +Cazare +Masina Serviciu +Bilete Avion


INSTALATORI POMPE CALDURA HIBRID OLANDA +Engleza +VCA Limburg ~ 17€ Net/Ora +Cazare +Masina Serviciu +Bilete Avion Trimite datele de contact sau CV si te sunam Urgent Detalii +447908867235 Heat Pumps & Hybrid Heat Pumps Plumbers Start – urgent Position - 2 Location – different locations -Normal 40 hours. -Salary 15 net n Dutch contract ; and 17 on A1 contract lithuanian; -We have different projects in house building and utility; with different duration, so they need to be flexible; -Heat pumps, sanitary installations , Install air ducts, Install central heating boilers , Install air conditioning units, Waterpipes, Gas pipes, PE / PVC piping systems , Read drawing, PE welding -Valid Dutch/Belgian VCA or German SCC DOK 18 before start. -Speaking and understanding English without translation is needed. -House and transport arranged and paid by Optima. Single room. -Valid driver’s license is a plus
OPTIMA UITZENDBURO BV

Operator facturare magazin online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cautam colaga pentru locatia din Complex Smart Expo Flora, Voluntari, IF.(care sa locuiasca in zona sa in apropiere) Candidatul Ideal:- 80 la suta din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice. Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline. Descrierea jobului:Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana. Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Ma
Hausberg Romania SRL

Online dealer - lb engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Vrei sa faci parte dintr-o companie globală de top? Nu este necesara experienta! Suntem in cautare activa de persoane comunicative, dornice de a experimenta ceva inedit.Companie de top, premiata, lider în furnizarea de conținut în industria jocurilor de noroc, angajează URGENT personal!! Locatie: Zona Liberty Mall, Bucuresti;Casino online - activitate online, nu se interactioneaza direct cu jucatorii, dar este necesara prezenta la sediul companiei, unde se lucreaza; Post disponibil:Online Dealer ENGLEZA, nivel conversationalsau una dintre limbile Italian/Ukrainian/Russian/Thai/Indonesian/Vietnamese Aplica acum si primeste un bonus de 300 EURO NET, la finalul perioadei de probă!  Beneficii salariale:0-3 months: 3000 Ron NET- salariu de baza3-9 months: 3722 Ron Ron NET- salariu de baza9+ months: 4280 Ron Ron NET- salariu de baza La salariul de baza se aplica urmatoarele beneficii:-BONUS LUNAR DE PERFORMANTA (pana la 3000 lei/luna)-300 euro bonus NET la finalizarea perioadei de probă
SOFIAND ABC SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Work From Home/​operator Customer Care/​lb.​ Italiana


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi de acasa?Vrei sa castigi in conformitate cu capacitatile tale de munca?Vorbesti lb. italiana?Full Time / Part TimeKonecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi.Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!Alatura-te echipei noastre! Poti lucra din orice zona a Romaniei! Cerinte: Limba italiana la nivel mediu-avansat; Conexiune stabila la internet; Conostinte minime de operare PC; Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil; Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Descrierea jobului ​Oferim: Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time; Orar de munca flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture; Salariu compus din parte fixa si parte variabila in functie de performantele fiecarui operator; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Posibilit
COMDATA SERVICE SRL

Ügyfélszolgalati Munkatárs,​ Home Office!


Candidatul ideal Jó magyar nyelvű kommunikációs készségek:- Céltudatosság, proaktívitás- Pontos és határozott fellépés- Csapatszellem- Stressztűrő képesség--Ügyfélorientált, türelmes és nyitott személyiségDescrierea jobului Főbb feladatok:- Meglévő és leendő ügyfelek részéről érkező bejövő hívások kezelése- Ügyfelek bejelentéseinek beazonosítása- Gyors probléma felismerés és a megfelelő megoldás megtalálása- Megoldás vagy eszkaláció az illetékes osztály felé- Az ügyféllel folytatott beszélgetés rögzítése nyilvántartási rendszerünkbenElőnyök:- Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat- Fejlődési lehetőségek- Kiemelkedő alapbér és teljesítmény arányos jutalék, versenyképes juttatási csomag- Felkészítő szakmai tréning minden alkalmazottunk részére- Teljes home office lehetőség azoknak a jelentkezőknek akik nem Csíkszeredában élnek, csíkszeredai jelentkezőinknek pedig irodai munkalehetőséget biztosítunk*
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

German Customer Support - Work From Home (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate has:- An advanced level of German (min. B2)- Mid to advanced level of English- Secondary school education / University degree- Problem solving skills - Strong interpersonal skills- Customer focused- Good PC operating skillsDescrierea jobului Job DescriptionProvides telephone and email support to customers, answering their pre- and post-sales queries in German using the platform provided.Escalates issues to the appropriate departments in English and/or German language. Benefits include- Full work equipment- Company paid training - Ongoing mentoring and support from relevant departments - Above market salary package - Working as part of a multinational team and the opportunity to progress within the Company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 391 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.