Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

235 Locuri de Munca Hibrid in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

235 Locuri de Munca Hibrid in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hibrid in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Recrutor International (hibrid)


Candidatul ideal - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex.- Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale.- Abilități excepționale de comunicare și interpersonale.- Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare.- Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid.- Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus.- Experienta ca recrutor, constituie un avantaj.Descrierea jobului Despre job:În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților.Responsabilități cheie:Talen
TEMPORALES HOLANDA RECRUITMENT SL

Recrutor Internațional (hibrid)


Candidatul ideal - Diplomă de licență în Resurse Umane, Administrarea Afacerilor sau un domeniu conex.- Înțelegerea puternică a piețelor globale ale muncii și a nuanțelor culturale.- Abilități excepționale de comunicare și interpersonale.- Competență în utilizarea software-ului și instrumentelor de recrutare.- Abilitatea de a se adapta la prioritățile în schimbare într-un mediu cu ritm rapid.- Buna cunoastere a limbii engleze; Alte abilități multilingve sunt un plus.- Experienta ca recrutor, constituie un avantaj.Descrierea jobului Despre job:În calitate de recrutor internațional, veți fi responsabil pentru identificarea, atragerea și selectarea talentelor de top pentru a satisface nevoile de angajare ale clienților noștri internaționali. Clienții noștri se află în Olanda. Acest rol oferă o oportunitate unică de a lucra într-un mediu dinamic și multicultural, având un impact semnificativ atât asupra carierei candidaților, cât și asupra succesului clienților. Responsabilități cheie: Tal
TEMPORALES HOLANDA RECRUITMENT SL

Qa Manual Tester (program Hibrid)


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Tester Manual vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Quality Management (QM). Principalul obiectiv al echipei este de a monitoriza si coordona proiectele IT desfasurate in cadrul bancii, de a analiza eficienta modului de lucru pe diferite procese, cu accent pe reducerea timpului ?i a erorilor. Pentru a indeplini cu succes acest rol, ar trebui sa iti placa inovatia, sa lucrezi in echipa si sa ai initiativa. Salariul de incadrare pentru rolul de QA Manual Tester este in intervalul de 7000 lei brut si 13500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Te caracterizeaza curiozitatea, comunicarea eficienta, atentia la detalii;- Ai capacitate de lucru in echipa;- Ai lucrat in proiecte IT in metologie scrum.- Esti absolvent(a) de studii superioare de specialitate;- Detii experienta in zona de testare de minimum 2 ani.- Experienta in domeniul bancar si/sau certificari de testare.D
LIBRA INTERNET BANK SA

Contabil Senior - Hibrid


Candidatul ideal Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii? Absolvent de studii superioare în domeniul economic; Certificare de expert contabil (CECCAR este un plus); Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 4 ani; Abilități excelente de utilizare a computerului; Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România; Competențe în ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Ciel v7, Saga, SAP, Navision, Sage etc. Limba engleză (business) – la nivel avansat în comunicarea scrisă și orală; Limbile franceză și spaniolă – reprezintă un plus; Abilități de gestionare a clienților; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Precizie, acuratețe și o minte structurată; Capacitatea de a prioritiza.Descrierea jobului Ce vei face? Vei realiza activități contabile în conformitate cu legislația românească, pentru clienții care îți vor fi alocați în port
CROWE ROMANIA

Level 1 Support Officer – Helpdesk (hibrid)


Descrierea jobului Esti candidatul potrivit daca ai:Experienta sau pasiune in instalarea si utilizarea sistemelor de operare, instalarea si intretinerea de aplicatii, intretinere de sisteme si servicii IT, infrastructura, retele, utilizare de aplicatii;SAU cursuri in domeniul IT;SAU minimum 6 luni experienta pe un post asemanator;Cerinte:limba straina: engleza, vorbit & scris - nivel mediu;descriere in CV a aptitudinilor IT;atitudine pozitiva si proactiva, comunicativ;spirit de echipa;dorinta de invatare si dezvoltare.Preiei si rezolvi sesizari venite prin email, apel sau aplicatia interna de ticketing;Directionezi sesizarile ce necesita o interventie specializata catre o linie superioara de suport sau catre parteneri externi, oferind toate informatiile necesare pentru investigarea si rezolvarea sesizarii;Mentii contactul permanent cu colegii pentru a obtine sau oferi informatii suplimentare legate de sesizarile primite;Transmiti informatii legate de timpul si modalitatea de rezolvare
EUROANSWER SRL

Asistent Achizitii - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Studii superioare într-un domeniu economic preferabil;- Cunoștințe de limbă engleza la nivel B1;- Abilități practice în utilizarea MS Office;- Experiență minimă de 1 an în domeniile aprovizionare, logistică, operare documente primare în contabilitate sau comerț. Responsabilitati - Gestionează și transmite comenzile pentru marfă, consumabile și servicii către furnizori pentru sucursale, depozite, francize și sediu.- Furnizează asistență administrativă pentru asigurarea aprovizionării și optimizează eficiența procesului de achiziții pentru sucursale, depozite
Professional

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Contabil Senior (sr.​ Accounting Consultant) - Hibrid


Candidatul ideal Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii? Absolvent de studii superioare în domeniul economic; Certificare de expert contabil (CECCAR este un plus); Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 4 ani; Abilități excelente de utilizare a computerului; Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România; Competențe în ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Ciel v7, Saga, SAP, Navision, Sage etc. Limba engleză (business) – la nivel avansat în comunicarea scrisă și orală; Limbile franceză și spaniolă – reprezintă un plus; Abilități de gestionare a clienților; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Precizie, acuratețe și o minte structurată; Capacitatea de a prioritiza.Descrierea jobului Ce vei face? Vei realiza activități contabile în conformitate cu legislația românească, pentru clienții care îți vor fi alocați în port
CROWE ROMANIA

Asistent Achizitii - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Studii superioare într-un domeniu economic preferabil;Cunoștințe de limbă engleza la nivel B1;Abilități practice în utilizarea MS Office;Experiență minimă de 1 an în domeniile aprovizionare, logistică, operare documente primare în contabilitate sau comerț. Responsabilitati Gestionează și transmite comenzile pentru marfă, consumabile și servicii către furnizori pentru sucursale, depozite, francize și sediu.Furnizează asistență administrativă pentru asigurarea aprovizionării și optimizează eficiența procesului de achiziții pentru sucursale, depozite și francize.
Professional

Online Dealer Casino With Greek


Candidatul ideal Skywind Live hires online casino croupiers with/without experience with the possibility of promotion and with advantageous bonuses!Guaranteed and paid training!* The activity will take place at the company headquartersDescrierea jobului What does the activity entail?Attention to detail and the ability to interact well with people are essential skills as this role is customer/player oriented.Presentation of the game and rules;Pleasant presence in the relationship with the players;The program consists of 3 shifts:07:00-15:00 Q115:00-23:00 Q223:00-07:00 Q34-5 working days (8 hours per day) with 2-3 days off per week* The possibility to change shifts as needed.BenefitsMetro subscription settlementTransport provided from the Pipera metro station to our headquarters and backMonthly performance bonus, meal vouchers, night increase 25%, weekend 10%, legal holidays 100%.Private medical insurance;Fitness room with free access;Transport provided after 23.00
SKYWIND LIVE S.​R.​L.​

Online Marketing Junior Account Manager


Candidatul ideal - Fluent in English- Strong communication and negotiation skills - written and verbal- Experience in account management, customer support or sales will be benefical ascpect- Team playerDescrierea jobului The Account Manager is responsible for managing the promotional efforts for our brand and the daily basis operations of the affiliate program, including relations with affiliates, networks and partners. He/she will work closely with our fellow team members in order to ensure maximum effectiveness of the affiliate program and to increase the brand awareness.Key Responsibilities- Identify and recruit new affiliates/partners to promote our brand- Negotiate and manage agreements and commission structures for affiliate partnerships- Track, manage and optimize existing affiliate partnerships via marketing tools- Synchronize with graphic designers in order to create appealing visual content for various promotions- Improve brand awareness online - create appealing content for
CLEVER MOTION S.​R.​L.​

Manipulant Marfa Depozit Magazin Online


Candidatul ideal - Seriozitate, rigurozitate si disciplina;- Atitudine dinamica si proactiva;- Atentie la detalii si responsabilitate;- Abilitati dе lucru in echipa;- Flexibilitate si conditie fizica buna;- Cunostinte dе lucru cu scanerul mobil reprezinta un avantaj;- Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj.- Permis de conducere cat B reprezinta un avantajStudii:- Medii (diploma bacalaureat/diploma scoala profesionala), minim 10 clase.Program de lucru de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 18:00Descrierea jobului - Selectarea atenta a produselor menționate in documentele interne de livrare;- Colectarea atenta a produselor de pe rafturile depozitului;- Verificarea produselor pentru a se asigura ca sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților;- Asigurarea curățeniei la locul de muncă;- Manipulează și așează produsele în depozit, în funcție de modele;- Participa la inventarierea mărfurilor din gestiune;- Etichetează mărfurile recepționate și pe cele
PESTOS SRL

Fundraiser Wwf [part-time,​ Bucuresti,​ Elevi & Studenti]


Candidatul ideal Fundraiser WWF [Part-time, Bucuresti, Elevi & Studenti]Da, ai citit bine! Pui de urs brun rămași orfani!Îi poți ajuta și tu! Cum?! Alăturându-te echipei noastre de fundraising.Noi, WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură), suntem cea mai mare organizație de mediu din lume iar misiunea noastră este să construim un viitor în care oamenii să trăiască în armonie cu natura. Acest lucru ne privește pe noi toți, inclusiv pe TINE!Descrierea jobului Fundraiser WWF [Part-time, Bucuresti, Elevi & Studenti]Cum contribuie echipa noastră de fundraising în atingerea acestei misiuni? Ei bine, noi ne ocupăm cu strângerea de fonduri de la cei care sunt interesați să susțină proiectele WWF (fie că vorbim de păduri, râuri de munte, Delta Dunării sau specii de animale sălbatice). Le povestim despre organizația noastră, despre proiectele noastre și de cum se pot implica.Ne desfășurăm activitatea atât în cadrul unor centre comerciale/ magazine cu care avem parteneriate iar când timpul frum
WWF ROMANIA

Operator Vanzari /​ Comenzi Magazin Online


Candidatul ideal OPERATOR SITECăutăm coleg care să vină alături de noi în #echiparachetă!Cum ar trebui să fii ca să facem echipă bună? Sociabil(ă) și flexibil(ă), să îți placă oamenii. Să fii proactiv și autonom în gestionarea comenzilor. Să te descurci la nivel mediu cu Wordul, Excelul, internetul și engleza. Să te simți confortabil în a lucra cu o platforma prietenoasă de gestionare comenzi.Dar, nu uita, ATITUDINEA ESTE CEEA CE APRECIEM CEL MAI MULT. Restul se învață.Descrierea jobului Ce ai de făcut pentru a crea BUCURIE alături de noi? Vei gestiona comenzi și solicitări, venite pe site, e-mail și telefon. Vei procesa comenzile și le vei pune pe fluxul intern de producție. Vei închide comenzile din punct de vedere administrativ – bon fiscal, factură, eventuale stornări etc. Vei ține legătura cu livratorii și clienții. Vei actualiza produse de pe site.Cum se lucrează în echipa de OPERATORI SITE? Ture de opt ore, în intervalul 8.00 – 20.00, cu două libere pe săptămână. Turele se stabi
FLORARIA IRIS SRL

Online Dealer Casino - (fara Experienta) - Full Time


Candidatul ideal Manpower recruteaza Dealer Casino Online, pentru unul dintre clientii sai, un furnizor de jocuri online de tip casino. Locatia jobului este in Bucuresti, sector 5, iar activitatea se desfasoara 100% de la sediu.Cautam: Excelente abilitati de prezentare; Limba engleza de la nivel incepator spre avansat, converstional;Discutia cu jucatorii fiind una basic (salut, felicitat, prezentat regulile jocului); Experienta NU este necesara; Atitudine pozitiva si entuziasta; Atentie la detalii; Capacitatea de a interactiona bine cu oamenii/ orientare catre client.Descrierea jobului Responsabilitati: Implicarea jucatorilor in experienta jocurilor live ( ex Black Jack, Baccarat, Ruleta); Prezentarea jocurilor intr-o maniera profesionala, aratand excelente abilitati de prezentare; Oferirea cunostintelor de specialitate si o calitate superioara a jocurilor; Mentinerea unui nivel profesional de competenta tehnica in cadrul tuturor jocurilor, respectand regulile companiei;Programul de lu
MANPOWER

Contabil Junior Student Ase-cig


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba studii economice superioare ;Avantaj pentru master ASE , contabilitate ( CIG ), finante.Orientare spre actiune si spre rezultate;Atitudine orientata spre clienti;Cunoasterea programului de contabilitate Saga Software reprezinta un avantaj.Persoana cu abilitati de organizare,responsabila in relatia cu portofoliul de clienti.Bune abilitati de comunicare , seriozitate, dinamica,spirit de lucru in echipa.Descrierea jobului Contabilitate primara si financiara pana la nivel de balanta;Intocmire declaratii lunare in conformitate cu legislatia in vigoare;Operare in Revisal modificari salariale;Laptop de serviciu.
CONTELLO AUDIT SRL

Operator Magazin Online


Candidatul ideal - Seriozitate, rigurozitate si disciplina;- Atitudine dinamica si proactiva;- Atentie la detalii si responsabilitate;- Abilitati dе lucru in echipa;- Flexibilitate si conditie fizica buna;- Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj.- Cunostinte medii/avansate limba engleza- Cunostinte operare PC, cunoasterea pachetului Microsoft Office nivel mediu/avansat- Cunostinte platforme e-commerce, programe de facturare Studii:- Medii (diploma bacalaureat).Program de lucru de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 18:00Descrierea jobului - Procesare comenzi magazin online: picking, ambalare, facturare, AWB- Comunicarea telefonica cu clientii- Aranjarea produselor pe raft in depozit- Participa la receptia produselor de la depozitele externe- Cunoasterea nomenclatorului de produse comercializate / descriere, detalii tehnice- Verificare stocuri/inventariere lunara- Intocmirea inchiderilor de zi- Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea discrepantelor sau
PESTOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 381 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Marketing Specialist - Offline + Online


Candidatul ideal Minimum 2 ani experiență în marketing (ideal in industria de balustrade).Experiență in gestionarea campaniilor online și offline.Experiență in colaborarea cu agenții de marketing.Abilități analitice și strategice.Cunoștințe avansate de marketing tradițional.Abilități de comunicare și relaționare excelente.Capacitatea de a lucra independent și in echipă.Cunoștințe tehnice despre balustrade (un avantaj).Persoană proactivă și orientată spre rezultate.Spirit creativ și inovativ.Autonomie.Atitudine pozitivă și orientată spre client.Descrierea jobului Dezvoltarea și implementarea unei strategii de marketing integrate, cuprinzând campanii online și offline.Definirea publicului țintă și identificarea canalelor de comunicare eficiente.Stabilirea obiectivelor de marketing și monitorizarea performanței campaniilor.Crearea și gestionarea campaniilor online pe diverse platforme (ex: Facebook, Instagram, Google Ads).Dezvoltarea și optimizarea website-ului companiei.Implementarea str
MANPOWER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 235 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.