Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6061 Locuri de Munca Magaziner - Joburi Magaziner

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6061 Locuri de Munca Magaziner - Joburi Magaziner

Candidatul ideal Imediat dupa descrierea companiei, aveti un mini interviu. Pentru o buna desfasurare a activitatii, va rugam sa raspundeti la intrebarile precizate. Cv-urile fara raspunsuri, nu vor fi selectate. Va multumim!Candidatul ideal:- Persoana comunicativa cu spirit de initiativa si cu orientare catre client;- Studii medii - nivel minim;- Experienta relevanta în domeniul vanzarilor;- Capacitate de coordonare si motivare a unei echipe;- Foarte bune abilitati de organizare;- Orientare spre performanta si dorinta de permanenta dezvoltare profesionala;- Cunostinte calculator (Microsoft Word, Excel)- reprezinta avantaj.Descrierea jobului Imediat dupa descrierea companiei, aveti un mini interviu. Pentru o buna desfasurare a activitatii, va rugam sa raspundeti la intrebarile precizate. Cv-urile fara raspunsuri, nu vor fi selectate. Va multumim!- Persoanele selectate isi vor desfasura activitatea in magazinele noastre din Bucuresti, cu vanzare en-detailResponsabilitati:- Coordonarea a
GERMAG TREND
Candidatul ideal Profilul dumneavoastraPersoana dinamica, organizata;Atentie distributiva;Atestatul dе motostivuitorist reprezinta un avantaj, la fel ca si experienta pe un post similar;Cunostintele bune PC si Excel reprezinta, dе asemenea, un avantajDescrierea jobului Sarcinilе dumnеavoаstrаIn cаlitаtе dе Pickеr/Mаnipulаnt marfа, suntеti pеrsoаnа rеsponsаbilа pеntru:Prеgаtirеа comеnzilor pеntru livrаrе – comisionаre, verificare cаntitativa si cаlitаtiva, orgаnizаrе, ambalarе – conform stаndаrdelor implementate;Asezarea marfurilor pe paleti si incarcarea acestora in mijloacele de transport;Participarea proactiva la optimizarea procesului din cadrul centrului de expediere online;Asigurarea integritatii si securitatii marfurilor.
HORNBACH CENTRALA
Candidatul ideal ILa Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job se potriveste daca ai: Aptitudini dе coordonare si motivare a echipei dе vanzari din magazin, organizare si gestionare a activitatii unei filiale; Capacitate dе a lucra organizat, cu atentie la standarde; Atitudine proactiva, orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilor; Valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu; Capacitatea dе a lucra cu tool-uri dе planificare, organizare si raportare; Interes pentru domeniul instalatiilor pentru contructii; Experienta in rol de coordonare structura de magazin dе minim 2 ani.Descrierea jobului Rolul Jobului: coordonarea in mod eficient а echipеi si operațiunilor din magazin si dеpozit si mentinerea unor standarde inalte atat din punct de vedere a van
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal - Minim 10 clase- Fără antecedente penale- Capacitate dе a face faţă unui ritm alert- Ordonat şi atent- Carnet ISCIR constituie avantajDescrierea jobului Atribuțiilе postului:- Efectuază contrоlul cаntitаtiv și calitativ al mărfurilоr- Recepționеază mаrfă, punе mаrfа pe lоcații- Trаnsfer de locații, menținе stocul la locații- Participă la inventare- Întretine ordinea și curățenia în depozit- Pregătește și colectează marfa conform avize.Ce vă oferim?- Un loc de muncă sigur, în una din cele mai mari companii de papetărie-birotică din țară- Condiții foarte bune de muncă, depozit modern- Program normal de lucru- Salariu fix plus tichete de masă- Transport asigurat- Bonusuri- Training-uri- Posibilități de dezvoltare şi carieră- Vă motivăm prin laudă și recunoaştere profesionalăVor fi contactați doar candidații care corespund cerințelor menționate mai sus.
BN Business
Candidatul ideal Experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări. Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj). Abilități dovedite de planificare și organizare a resurselor. Responsabilitate și punctualitate. Spirit de echipă și orientare către clienți. Interes pentru modă, vânzări și interacțiunea cu clienții.Descrierea jobului Oferta: Posibilitatea de a lucra intr-o companie internationala stabila Un loc de munca sigur Posibilitati de promovare intr-o companie in plina dezvoltare Mediu de lucru si pachet salarial atractivResponsabilitati: Implementarea adecvată a standardelor de expunere marfă conform procedurilor companiei. Implementarea corectă a procedurilor și normelor companiei pentru desfășurarea activității în magazin în rândul personalului din subordine. Școlarizarea personalului din subordine la începutul dar și pe întreg parcursul derulării activității. Gestionarea și supervizarea activității angajaților din subordine. Completarea și gestionarea core
KIK TEXTILIEN UND NON-FOOD
Candidatul ideal - Experienta similara(in magazin) constituie un avantaj;- Cunostinte medii de limba straina si operare PC obligatoriu;- Abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva, responsabilitate;- Orientare catre rezultate;- Aspect ingrijit;Descrierea jobului Desfasoara activitatile necesare procesului de vanzare ocupandu-se de clienti, prezentarea produselor, incheierea vanzarii, intretinerea magazinului si promovarea imaginii marcii BIGOTTI in locatiile din Cluj-Napoca.
GRAFTEX PRODCOM
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta minim 3 ani intr-o pozitie de management (experienta in Retail, reprezinta un avantaj); Experienta relevanta in domeniul vanzarilor; Spirit antreprenorial; Abilitati de management; Orientare catre rezultate; Bune abilitati de comunicare,negociere si organizare; Orientare catre cerintele pietei si ale clientului; Bune cunostinte de operare PC (MS Office).Descrierea jobului Asigura,conduce si supervizeaza intreaga activitate din cadrul magazinului; Propune masuri de optimizare a profitabilitatii magazinului pana la nivel de categorie; Supervizeaza identitatea vizuala a magazinului; Coordoneaza echipa din subordine; Reprezinta magazinul in relatia cu tertii; Analizeaza competitia din aria de acoperire; Intocmeste rapoarte de vanzari.
ALTEX ROMANIA
Candidatul ideal Cautam coleg/ aCerinte:· Bacalaureat· cunostinte pachet Microsoft Office (Excel)· capacitate de planificare si organizare· cunostinte operare calculator· deschis la a invata,· experienta in domeniu ajuta, insa nu este obligatorie. Descrierea jobului · receptioneaza/ factureaza marfa de la furnizori· avizeaza/ recepioneaza marfa pentru magazinele fizice si online· eticheteaza produsele· gestioneaza facturarile/ retururile onlineCe iti oferim pentru implicarea ta:· salariu net de la 2600 lei (In mana) + bonuri de masa· prime de sarbatori· program de lucru Luni - Vineri 09 - 17Locatia se afla in Bucuresti, cartierul Militari in zona Rasaritului.Hai sa crestem impreuna!
ADA GENERAL INTERCOM
Candidatul ideal Am deschis al patrulea magazin Senic situat in Brasov,Strada Spicului nr 1,zona Bratolomeu,si avem nevoie de Manager magazin .Cautam persoane serioase,muncitoare si cu experienta in domeniu.Daca doresti sa activezi pe postul de Manager magazin ar trebui sa ai :-excelente abilitati interpersonale;-orientare catre client;-abilitatea de a planifica si a atinge obictive pe termen mediu si lung;-capacitatea de a analiza,adaptare rapida si de a lua decizii;-bune cunostinte de operare PC,Office.Dacă dorești să activezi pe postul de Casier, ar trebui să ai:-orientare și deschidere către client;-responsabilitate, seriozitate și implicare;-dinamism și spirit de echipă.Descrierea jobului Responsabilitati Sef de magazin:Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului;Coordonarea,dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine;Realizarea obiectivelor stabilite;Responsabilitatea gestiunii preluate;Reprezentarea companiei in fata autoritatii locale;Completarea si gestio
SENIC COM
Candidatul ideal Profil candidat: experienta in domeniul comertului alimentar foarte bune abilitati de coordonare si control a unei echipe capacitate de organizare si prioritizare orientare catre client foarte bune abilitati de comunicare si relationare integritate, atitudine pozitivaDescrierea jobului Responsabilitati principale: Coordonarea si organizarea intregii activitati comerciale din cadrul magazinului; Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de catre angajatii din subordine si functionarea in conditii optime a magazinului; Indeplinirea obiectivelor operationale, comerciale si financiare stabilite pentru magazinul respectiv; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazin si in depozitul magazinului; Participarea la inventarele periodice si asigurarea bunei desfasurari a acestora; Gestionarea produselor nevandabile si a produselor expirate; Supervizarea efectuarii comenzilor de marfa; Intocmirea de rapoarte periodice privind activitatea din magazin; Reprezentar
MALINA LUX
Candidatul ideal Vino alaturi de noi daca:*ai experienta in conducerea unei echipe de oameni*ai abilitati excelente de leadership si comunicare*ai aptitudini organizatorice*o atitudine pozitiva si calma*pasiune pentru vanzari*adaptabilitate in orice context*dorinta de a invata mereu lucuri noiDescrierea jobului Noi iti oferim in schimb:*contract de munca pe perioada nedeterminata*program de lucru flexibil in ture*comision din vanzarea personala*comision din targetul lunar realizat*bonusuri de performanta*tichete de masa*tichete culturale*discount angajat in cadrul companiei*uniforma formata din colectia in curs*program de traning in domeniul fashion si retail
Confidenţial
Candidatul ideal LUCRATOR DEPOZIT & LUCRATOR DEPOZIT MAGAZIN ONLINEDescrierea jobului LUCRATOR DEPOZIT & LUCRATOR DEPOZIT MAGAZIN ONLINE
Maxi Pet
Candidatul ideal Deții experiență în comerț, bune abilități de coordonare, iar nevoile clientului îți sunt mereu prioritare? Atunci află mai multe despre viitorul tău rol! Suntem în căutarea unui Coordonator Magazin care să contribuie la consolidarea imaginii din piață și succesului brandului „LaDoiPași”, printr-o conducere profesionistă a activității.Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:* Experiență de 1-3 ani într-o poziție similară;* Abilități excelente de operare PC;* Atitudine pozitivă, amabilitate și orientare către nevoile clientului;* Bune abilități organizatorice și de comunicare;* Capacitatea de a coordona eficient o echipă;* Atenție la detalii și proactivitate.Descrierea jobului Responsabilități principale:* Coordonează activitățile operaționale, de organizare și de vânzare din cadrul magazinului, ținând cont de nevoile clientului;* Organizează sarcinile zilnice pentru asigurarea gradului de pregătire al magazinului pentru vânzare, cu scopul de a veni în înt
METRO CASH & CARRY
Candidatul ideal Studii medii;Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;Orientare catre client;Organizare; dinamism; atentie; loialitate;Cunoasterea produselor;Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale;Cunostinte de operare pe calculator.Descrierea jobului Identificarea pieselor de schimb solicitate de service;Aprovizionarea, gestionarea si desfacerea eficienta a pieselor catre personalul de productie pentru a asigura o productivitate optima in atelier;Efectuarea receptiei cantitative, valorice si calitative a marfurilor si intocmirea documentelor legale de receptie;Livrarea operativa a marfurilor in atelier, astfel incat sa se elimine timpii de asteptare;Inregistrarea in evidentele gestiunii pe baza de documente legale a tuturor intrarilor si iesirilor de marfuri in magazia de piese.​BeneficiiTichete de masaAsigurare privata de sanatate
EURIAL INVEST
Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Sarcinile tale Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate Asiguri un flux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi planificarea de personal Asiguri realizarea cifrei de afaceri planificate Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabilițiBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de v
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal - Aptitudini de lucru cu casa de marcat;- Experienta anterioara pe un post similiar reprezinta avantaj;- Cunostinte PC;- Pasiune pentru fashion si traditie;- Abilitati de comunicare, amabilitate, tact si politete;- Persoană deschisă, pozitivă, orientată către clienţi;- Capacitate de organizare si prioritizare;- Dorinta de intelegere a nevoilor clientilor;Descrierea jobului Cautam persoana pentru postul de consilier vanzari care sa fie familiarizat cu urmatoarele operatiuni:- Realizarea corecta de operatiuni pe casa de marcat;- Emiterea bonurilor fiscale si incasarea banilor;- Receptionarea si gestionarea corecta a stocurilor din magazin;- Participarea la inventar;- Aranjarea produselor pe rafturi si etichetarea lor;- Informeaza si consilieaza clientii in legatura cu produsele din magazin si promotiile active;- Recomanda clientilor produsele din magazin, conform nevoilor acestora;- Mentine ordinea si curatenia in magazin;CE ITI OFERIM:- Salariu competitiv 500 euro ( sal
SOFA RECON
Candidatul ideal Director Magazin Arad AtriumDescrierea jobului Director Magazin Arad Atrium
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Director Magazin Cluj BaciuDescrierea jobului Director Magazin Cluj Baciu
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Cautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Baneasa Shopping City!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relatia cu colegii: sunt deschis, intelegator si sincerIn raport cu activi
OTTER
Candidatul ideal Job-ul care iți dă motive să rămâi!Fiecare are motivele sale pentru care aplică la un job, dar motivele pentru care rămânem și ne place locul nostru de muncă sunt date și de echipă, manager și Companie.Aplică și tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin și rămâi pentru: stabilitate și grija pe care ți-o vom purta pentru că zi de zi dezvolți ceva la tine ușurința cu care îți vezi rezultatele muncii tale a învăța cum să fii total independent a fi apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realizaLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!Pentru magazinul nostru din Târgoviște căutăm:Director/toare dе magazinCăutăm persoane, cu sau fară experiență, cu dorința de a se dezvolta și a prelua în viitor managementul unui magazin. Noi te vom susține printr-un program intensiv de școlarizare și pregătire completă în care vei învăța sistemele și procedurile Deichmann și vei descoperi Compania.Totul se va face prin practică și prin metode int
DEICHMANN
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6061 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.