Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6498 Locuri de Munca Logistica - Joburi Logistica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6498 Locuri de Munca Logistica - Joburi Logistica

Candidatul ideal - Minim studii medii;- Experienta in domeniu constituie avantaj;- Minime cunostinte IT;- Cunostinte de operare Office.Descrierea jobului - Verificarea actelor ce insotesc produsele ce au intrat in service;- Verificarea produselor receptionate;- Completarea rapida si corecta in aplicatia interna a informatiilor despre marfa intrata/iesita;- Intocmeste si verifica documentele necesare pentru expedierea produselor catre clienti;- Descarcarea produselor ajunse in firma si manipularea acestor produse in interiorul firmei, ulterior incarcarea lor pentru livrare (electrocanice mici, mijlocii si produse IT).Alte informatii:- Program de lucru luni - vineri;- Locatia este in Sos. Orhideelor, nr. 27-29, aproape de statia de metrou Basarab.
DEPANERO
Candidatul ideal About the jobWe have a new career opportunity available within the team of Lovato Electric Romania: we are looking for a Logistics Specialist, based in Bucharest and reporting to the General Manager.Why apply for this role?You will have the opportunity to work for an international company present on the market for a century.In this role, you will be responsible to register and follow-up until finalization all customer orders, while maintaining an excellent connection with the customers.Descrierea jobului What else will you be doing?You will receive, register, centralize and follow-up all customer orders, requirements and logistics claims according to assigned territory, in accordance with customer’s requirements with respect to date of delivery, quantity ordered, invoice via email etc.You will also communicate and coordinate with the warehouse regarding orders & deliveries and optimize the lead time between customer’s orders and deliveries, track status of open items f
LOVATO ELECTRIC
Candidatul ideal Cautam un Director Logistica (Manager Depozit) dedicat care sa coordoneze si sa eficientizeze operatiunile logistice specifice depozitului, pentru a asigura suportul intregii activitati a organizatiei, in concordanta cu valorile companiei Triton.Descrierea jobului Cerinte si abilitati:- experienta dovedita pe un post similar;- studii superioare acreditate;- cursurile de specializare constituie un avantaj;- cunoasterea Microsoft Office Suite;- excelente aptitudini organizatorice si de gestionare a timpului;- abilitati puternice de analiza si de rezolvare a problemelor;- experienta in activitati ce presupun planificarea si luarea de decizii.Atributii:- asigura armonizarea functionarii proceselor specifice in intreaga structura logistica si propune masuri de imbunatatire a acesteia;- coordoneaza activitatea depozitelor societatii din punct de vedere administrativ;- organizeaza si supervizeaza procesul de expediere comenzi catre clienti, atat pentru comenzile din canalele
TRITON
Candidatul ideal Experiență într-un sistem informatic; Negociere termene de livrare; Limba engleză scris și vorbit la nivel conversațional; Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi; Capacitate de negociere; Proactivitate; Adaptabilitate; Punctualitate; Capacitate de planificare și organizare; Cunoştinţe foarte bune de operare calculator.Descrierea jobului Asigura necesarul de marfa prin analiza si lansarea de comenzi catre furnizori; Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul companiei; Urmareste in permanenta miscarea stocurilor/propune comenzi; Intocmeste rapoarte periodice la cerere, privind evolutia stocurilor versus vanzari; Colaboreaza cu celelalte departamente ale companiei.Beneficii: ​​Pachet salarial atractiv; Evaluari periodice cu cresteri salariale; Bonuri de masa 20 lei/zi lucrata; Bonus de recomandare progresiv; Prime de sarbatori si ocazii speciale;
SMA METALLTECHNIK RO
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:* Absolvent studii MEDII / SUPERIOARE;* Cunostinte si abilitati de operare in pachetul MS Office, in special Outlook, Excel – nivel mediu;* Ordonat, capacitate de organizare la locul de munca, punctual;* Capabil de prioritizare;* Atentie la detalii;* Seriozitate, responsabilitate si implicare;* Orientare catre gasirea de solutii si atingerea obiectivelor;* Abilitati foarte bune de comunicare si de relationare cu diferite tipologii de oameni;Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, organizata, atenta, cu bune abilitati de comunicare, implicata in activitate, riguroasa, capabila sa asigure suport eficient departamentului de Management si Vanzari.Descrierea jobului * Preia, analizeaza, prelucreaza si introduce datele specifice in bazele de date si sistemele electronice aferente pozitiei;* Centralizeaza comenzile si organizeaza necesarul de transport, gestioneaza cererile de transport si se asig
CHIS & CHIS
Candidatul ideal Requirements:​ Master's degree in supply chain management, logistics or business administration Bachelor's degree in management, finance... (with adequate experience in supply chain management) 5 years as Logistics or Supply chain Manager Position Warehouse management/ Transportation management/ Supply chain synchronization/ International regulation/ Customer relationship management/ Execution, planning, scheduling control/ Project management/ Inventory management/ Demand management & forecasting/Problem solving tools/Budgeting & cost estimating/Basic accounting & finance MS Office Softwares ( Excel, Words, PPT, ..), ERP applications, MES application, Specific Logistics applictions (LES, SCP, APS, IM, WMS, TMS & CRM) English is a must Good communication skills Result oriented, precise and accurate, well organized Dynamic, disciplined, correctDescrierea jobului Responsibilities: Oversees and monitors the inventory management process. Participates in legal invent
COFICAB EASTERN EUROPE
Candidatul ideal Abilitati calculator - pachetul Office, comunicare email Capacitate de organizare Promptitudine Atenție la detalii Integritate si corectitudineDescrierea jobului Comunicarea cu firma colaboratoare de transport Coordonarea importurilor/exporturilor de marfa Identificarea celor mai bune solutii de transport Transmiterea comenzilor de transport Coordonarea si controlul expeditiilor de marfa Intocmirea comenzilor de transport
HELL ENERGY
Candidatul ideal Higher education in the field of logistics or foreign trade.Work experience of at least 5 years,preferably:• forwarding company;• logistic company;• port;• foreign trade activity.Key competencies: system thinking; leadership; project and process management; work in conditions of uncertainty;work with people and work in a team.Basic professional knowledge and skills: sociability; knowledge of regulatory documentation in the field of forwarding, transportation, transshipment of goods and customs clearance; knowledge of foreign economic activity; knowledge of legislation of Romania and Bulgaria in the field of cargo transportation; registration of contracts for the transportation and transshipment of goods.Romanian - fluent spoken and written;English - fluent spoken;Preferred: fluent spoken Bulgarian, Ukrainian/Russian.Descrierea jobului Search for new port facilities for transshipment;Registration and support of contracts;Ensuring Metinvest presence in ports to cover Met
METINVEST CARPATHIA
Candidatul ideal Experienta minima de 3 ani pe o pozitie similara; Abilitati de lucru Microsoft Office (Excel avansat); Cunostinte de limba Engleza (avansat); Cunostinte de SAP nivel avansat; Capacitate de organizare si planificare; Orientare catre rezultat; Abilitati de Leadership; Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, comunicare, control si raportare; Capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: 1. Aplicarea în Mennekes a proceselor PC & L și a principiilor LEAN;2. Să se asigure că politica Mennekes este aplicată de la recepție până la nivelul expediției;3. Să primească, să analizeze cererea clientului și împreună cu responsabilii de producție să se asigure că cerințele clientului pot fi îndeplinite, astfel încât produsele livrate să respecte standardele de calitate și să fie livrate la timp;4. Se asigura că PFEP-(Setări de bază pentru Sap PN: informații privind ambalajul, unitatea de comandă a furnizorului etc.) este actualiza
MENNEKES ELECTRIC
Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-NapocaDepartment: Supply Chain - LogisticsAre you a resourceful analyst with 2 years of experience in logistics and planning? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are detail oriented, well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) 2 days / week home office Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members) Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday and Metallurgist Day Performance based salary increase Performance based bonus Transport settlement 24 days annual leave +
SILCOTUB
Candidatul ideal SBA Flex recruteaza si angajeaza lucratori in depozit pentru o companie client specializata in comertul online de bunuri de consum (rechizite, jocuri si jucarii, haine, carti, DVD-uri etc.).Vrei sa stii cum arata depozitul si ce activitati se desfasoara acolo? Urmareste filmul de prezentare a clientului la www.youtube.com/watch?v=o9LjLZ1PXd8&t=12s.Candidatul ideal:- nu este necesara cunoasterea limbii engleze- nu este obligatoriu sa aiba experienta de lucru intr-un depozit- este capabil sa lucreze eficient atat individual, cat si in echipa- dovedeste seriozitate si flexibilitate- nu are antecedente penale (se solicita cazier judiciar)Descrierea jobului Activitatea constă în localizarea și colectarea produselor cu ajutorul scanner-ului (picking) și ambalarea acestora (packing) pentru realizarea comenzilor conform solicitărilor primite online, precum și pregătirea mărfurilor pentru expedierea către clienți.Activitatea se desfășoară în trei schimburi, de luni până duminic
SBA FLEX RECRUITMENT
Scurta descriere a companieiCER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înfi­ințață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.Cerinte Primavara aceasta, dam startul unui nou program de stagii de practica in fabrica din Curtea de Arges.Fiecare angajat are un rol bine definit la CER Cleaning Equipment si credem cu tarie ca satisfactia obtinuta de angajati la locul de munca si motivatia se afla in stransa legatura cu nivelul de performanta profesionala pe care acestia reusesc sa-l atinga.•Student / Masterand - Studii Tehnice;•Profil: Inginerie / IEI;•Discipline studiate (cunostinte despre): imbunatatire fluxuri logistice;•Limbi straine cunoscute / Nivel: Engleza / mediu;•Competențe bune MS Office.Responsabilitati•Realizarea rapoartelor de performanta logistica extrase din sistem SAP;•Cronometrarea proceselor logistice; •Suport in formarea operatorilor pe procedurile departamentului;•Suport in realizarea afisajelor din de
CER CLEANING EQUIPMENT
Candidatul ideal Experienta in logistica de minim 3 ani Experiență în coordonarea activitatilor si a muncitorilor Abilități avansate de prioritizare a sarcinilor și gestionare a timpului Abilități avansate de comunicare și relaționare Cunostinte de MS Office: Word, Excel, Power Point Cunostinte de limba engleza Constitue avantaj experienta in agriculturaDescrierea jobului Coordonează activitatea depozitului de fructe Monotorizeaza fluxul activitatilor de culegere, sortare, ambalare, depozitare si distributie Tine evidenta zilierilor si coordoneaza activitatile zilnice prestate Emite si administreaza documentele de gestionare si insotire a marfii Asigura suport administrativ managerului societatiiBeneficii: Pachet salarial motivant, corelat cu performantele profesionale Mediu de lucru modern, plantatie nou infiintata dotata cu echipamente de inalta performanta, depozit frigorific cu linie de sortare automata Posibilitate de afirmare profesionala si avansare intr-o companie in plina dezv
BLUETTESVEUR
Candidatul ideal Persoana integra, cu capacitate dе organizare, analiza, atentie distributiva, spirit analitic, capabila sa lucreze cu termene limita si volume diferite dе munca, adaptabila.Bun lucrator in echipa, dar si capabil sa lucreze independent in rezolvarea sarcinilorCunostinte operare PCExcel nivel mediuDescrierea jobului Preiа comenzilе de marfuri venitе de la Departаmеntul Customer Servicе.Gеstioneаza miscarile dе mаrfа in conformitаte cu comеnzilе lansatе de clienti, si facturile emise pentru clienti.Asigura gestiunea fizica a stocului de marfaParticipa activ la operatiunile de incarcare/ descarcare a marfii la/din magazia firmeiRealizeaza receptia cantitativa si calitativa a intrarilor de marfa, verificand corectitudinea facturii furnizorului versus continutul coletului si ca marfa sa fie sigilata la momentul receptiei.Verifica marfa de la furnizor in conformitate cu comanda lansata catre acesta, introduce in sistemul informatic de gestiune factura pentru achizitia de marf
HOYA LENS HUNGARY ZRT, BUDAPESTA SUCURSALA ROMANIA
Candidatul ideal Experience in a similar, logistics role. A Bachelor Degree in Business or Supply Chain Management. Excellent interpersonal, communications, organization skills and the ability to meet deadlines Strong communication skills in English. Must have excellent customer service skills and possess the ability to work both independently and within a team environment.Descrierea jobului We have an exciting opportunity for a Logistic Coordinator to join our team in Ploiesti, Romania. In this role you will be responsible for controlling the efficient flow of goods, services and information between point of origin through to customer placement. In addition you will ensure the execution and continuous improvement of standard logistics processes and build relationships with strategic customers through logistics initiatives. Responsibilities & Duties: Prepare all required documents related to shipping such as Commercial Invoice, Shipper's Letter of Instruction, packing slips and oth
WEATHERFORD ATLAS GIP
Candidatul ideal Cerinte: dorinta de a lucra intr-o companie de tip antreprenorial bune cunostinte in procese de logistica, inventar, controlling si analiza abilitati de comunicare si de stabilire a relatiilor de calitate cu parteneri abilitati de analiza si planificare focusare pe rezultate si pe eficienta proceselor capacitate de luare a deciziilor limba engleza - nivel mediu MS Office – avansatDescrierea jobului Rolul in companie:Monitorizarea/gestionarea tuturor activitatilor legate de livrari, cu scopul de a asigura sosirea punctuala.Preluarea livrarii si asigurarea activitatilor de expediere, contribuind la desfasurarea eficienta a managementului (din momentul inregistrarii comenzilor in sistem si pana la livrare).Sustinerea strategiei departamentului prin furnizarea informatiilor si recomandarilor privind alternativele de tarifare si utilizare.Responsabilitati principale: responsabil pentru urmarirea produselor, analiza rutelor si face recomandari de re-distribuire, pentru a asi
BECIUL DOMNESC
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane, lider national si mondial in servicii de HR, recruteaza Responsabil Logistica pentru o importanta companie din domeniul echipamentelor industriale. Responsibilities:-Elaborarea comenzilor de aprovizionare, pe baza necesarului;-Receptionarea produselor (cantitativ si calitativ) pe baza documentelor de insotire;-Mentinerea evidentei stocului materialelor din depozit;-Pregatirea comenzilor pentru livrare;-Preluarea/ livrarea de marfuri de la furnizori/ la clienti;-Participarea la inventarele periodice;Candidate Profile:-Studii medii;-Bune abilitati de organizare;-Cunostinte operare sisteme ERP;-Permis de conducere - categoria B;-Autorizatie ISCIR - reprezinta un avantaj.
ADECCO RESURSE UMANE
Descrierea jobului Responsabilitati: * Gestioneaza comenzile clientilor si livreaza comenzile in termenele agreate * Coordoneaza si controleaza toate operatiunile logistice de transport si livrare * Intocmeste toata documentatia necesara pentru expeditia comenzilor intercomunitare si locatii non-EU * Planifica si urmareste expedierea produselor in conformitate cu cerintele si specificatia clientului * Intocmeste toata documentatia necesara pentru expeditia comenzilor facturi corecte * Comunica cu OneLogistic toate detaliile legate de transport si export * Participa activ la imbunatatirea fluxului pentru a eficientiza si a reduce costurile de transport * Recruteaza si coordoneaza personalului logistic in functie de disponibilitati si cerinte * Intocmeste rapoartele obligatorii pentru management (verificare plata facturi, trasabilitate livrari, respectarea KPI, facturi transport, evidenta CMR etc.) * Gestioneaza livrarile in aceeasi zi, ori de cate ori este posibil * Asigurara management
EMERSON
Candidatul ideal Vetro este un vector de schimbare pe piața veterinară națională. În spatele acestui proiect pornit acum 10 ani a stat de la început o abordare bine definită despre performanță și standarde. La Vetro, fiecare dintre noi este liber să-și îndeplinească misiunea, să crească pe plan profesional și personal, ca astfel să contribuie la dezvoltarea comunității veterinare, la bunăstarea animalelor și “părinților” de animale. Căutăm mereu ridicarea nivelului de eficiență în tot ceea ce facem. Mereu mai bine.La Vetro, suntem o echipă de oameni empatici, ambițioși și dedicați. Cultura noastră bazată pe libertate, asumarea responsabilității și transparență ne împuternicește să ne atingem obiectivele îndrăznețe.Suntem în căutarea unui profesionist care să ni se alăture în rolul de Manager Logistica cu obiectivul de a coordona departamentul logistic al companiei, asigurând derularea activităţilor legate de recepția şi distribuţia bunurilor.Punctul de lucru este la depozitul companiei
VETRO SOLUTIONS
Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE ImediatăCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT General Sales ManagerLOCAȚIA BucureștiCOMPETENŢE Orientare puternică spre servicii şi simţul răspunderii Manieră de lucru precisă şi ordonată Seriozitate şi capacitate de lucru în echipă Flexibilitate şi rezistenţă la stress Cunoştinţe bune de operare PCDescrierea jobului RESPONSABILITĂŢI Descarcarea camionului şi recepţia mărfii Preluarea şi etichetarea produselor Asigurarea mărfii si pregătirea acesteia pentru vânzăre Susţinerea lucrărilor de reamenajare în departament si magazin Colaborarea cu echipa de vânzăriCEEA CE OFERIM Un mediu profesional dinamic, focalizat pe lucrul în echipă și responsabilitate individuală Siguranța unei companii de familie cu tradiție Posibilitatea de a dezvolta o carieră în domeniul modei Programe de dezvoltare variate pentru diverse funcții și departamente din cadrul magazinului Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți anga
MediaCom Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6498 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.