1964 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în România
1964 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în România

Candidatul ideal • Abilitati bune de comunicare;
• Abilitati de analiza, sinteza si invatare;
• Capacitate de organizare, planificare;
• Atitudine proactiva la noutate si dezvoltare;
• Atentie la detalii;
• Orientare spre rezultate;
• Abilitati de munca in echipa.
• Abilitati foarte bune de utilizare Excel
• Cunostinte de limba engleza de nivel mediu/avansat
• Experienta anterioara relevanta constituie avantaj (in logistica): min. 3 ani;Descrierea jobului
Gestioneaza situațiile logistice
Gestioneaza activitatea de export UE si non-UE;
Transmite documentele necesare;
Resposabi
Angajam Cerințe:- minim 8 clase;- autorizație ISCIR- persoana serioasa și contiincioasa;- minim experiența într-un depozit;Descriere:- pregătire comenzi în funcție de solicitări;- aranjare marfa la raft;- încărcarea mașini cu marfa corespunzătoare;- verificarea paleților la intrarea și ieșirea în/din depozitCondiții:- program de luni până vineri- se lucrează in interior și ocazională afaraOferim- tichete de masa- salariu fix- prime de Paste și Craciun

Candidatul ideal For our Procurement, Materials and Logistics team in Ploiesti, Romania we are currently looking for a dynamic and technically logistic oriented.
Profile (education & experience):
Business or technical degree related to logistics or supply chain management.
Previous experience working within a Freight Forwarding or Logistics environment for at least 3 years.
Good understanding about customs procedures and requirements.
Good organisation skills and ability to work within set deadline.
Good Communication and interpretation skills.
Possess a high degree of comfort with us

Candidatul ideal Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.Descrierea jobului Don't edit this field. Make your changes to the job requisition in HELLA CSOD.

Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Ești în căutarea unor oportunități de angajare care să îți suplimenteze veniturile lunare?Sau pur și simplu cauți un job pe o perioadă determinată în functie de disponibilitatea ta? Putem veni cu soluții diverse pentru tine!Proiectele noastre de angajare se referă la a

Scurta descriere a companieiHumangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client. Cerinte •Studii medii finalizate;•Experienta de minim 2 ani in domeniul logistic si relatie cu clientii;•Limba

Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent de studii superioare;
Abilitati de operare pe calculator (pachet Office, operare in ERP);
Deschidere pentru a invata lucruri noi;
Orientare spre rezolvarea problemelor;
Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Domiciliu stabil in comuna Ceptura sau localitati limitrofe.Descrierea jobului Responsabilitati:
Intocmeste simularile de cursa in ERP;
Verificarea rentabilitatiii simularilor (curselor);
Verificarea stadiului comenzilor lansate in executie;
Rezerva produselele fizic si scriptic in ERP;
Participarea la sedintele de productie;
Intocmirea

Candidatul ideal - Experienta anterioara de lucru in domeniul logisticii, minim 3-5 ani;
- Studii universitare;
- Cunostinte solide de MS office ( Excell);
- Limba Engleza nivel avansat;
- Competenţă managerială, experiență de minim 3-5 ani în coordonarea unei echipe;
- Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
- Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- Proactivitate si orientare spre rezultat;
- Gândire de ansamblu;
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
- Perseverență, flexibilitate;
- Ini

Candidatul ideal Cautam o persoana cu initiativa, dornica de a avea performante intr-un domeniu cu tehnologie avansata, care corespunde urmatoarelor cerinte:
Studii superioare de specialitate in domeniul economic
Cunostinte privind evidenta stocurilor, inventariere;
Cunostinte de management;
Cunostinte utilizare programe din pachetul Microsoft Office;
Sa detina cunostinte in ceea ce priveste documentele de transport a marfurilor;
Cunoasterea domeniului de organizare si coordonare logistica;
Cunostinte Limba Engleza-nivel avansat.
Descrierea jobului Principalele responsabilitat

Candidatul ideal
Experiență într-un sistem informatic
Negociere termene de livrare
Limba engleză scris și vorbit la nivel conversațional
Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi
Capacitate de negociere
Proactivitate
Adaptabilitate
Punctualitate
Capacitate de planificare și organizare
Cunoştinţe foarte bune de operare calculator
Descrierea jobului
Extragerea raportului ori de câte ori este nevoie cu piesele finite, semifinite si brute dintr-un sistem informatic
Participă la procesele de inventariere lunare

Candidatul ideal Cerinte:
-persoana comunicativa;
-deschis/a la noi provocari;
-spirit de echipa;
-inventivitate, pozitivitate;
-loialitate.
-disponibilitate la program prelungit si deplasari in delegatii;
-flexibilitate;
-rezistenta si reactie pozitiva in situatii stresante.
Beneficii:
Mediu de lucru prietenos( chiar in mijlocul naturii :)), mobil, laptop, masina de serviciu;
salariu motivant cu posibilitate de crestere in functie de performanta, prime in functie de realizari, premii;
diurne in cazul deplasarilor.Descrierea jobului Responsabilitati:
-prospecteaza/cerceteaza piata

Descrierea jobului Adecco RU alaturi de unul dintre colaboratorii sai, companie specializata in materiale de constructii este in cautarea unui responsabil logistica, cu experientaCandidatul ideal- Minim 3 ani de experiență relevantă în POZITIE SIMILARA- Cunoașterea limbii maghiare sau limbii engleze- Nivel avansat de Excel- Abilități excelente de comunicare- Permis de conducere categoria B;Responsabilitati:-Asigurarea și supravegherea activităților de transport la nivel REGIONAL (1/2 tara);- Redactarea bugetelor de cheltuieli logistice si reparatii tinand cont de obiectivele de profitabilitat

Job location: Timisoara. Ericsson is one of the leading providers of Information and Communication Technology (ICT) to service providers. We enable the full value of connectivity by creating game-changing technology and services that are easy to use, adopt, and scale, making our customers successful in a fully connected world. For our factory in Timisoara, producer of telecom antennas, we are recruiting for a Logistics Specialist. Responsibilities: - Carrying out import / export customs operations - Records of imports and exports in electronic format - Preparation of docum

Scurta descriere a companieiFrigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our

Candidatul ideal Minim 3 ani experienţă în domeniul de Logistica/Transport
Abiliati bune de planificare și organizare
Persoana pragmatica, orientata catre obiective
Cunostinte avansate de operare PCDescrierea jobului Conduce activitatea de distributie, care include receptia, depozitarea si livrarea marfurilor;
Selecteaza furnizorii de servicii logistice si controleaza calitatea serviciilor oferite
Implementeaza si optimizeaza indicatori de performanta: timpi de receptie si livrare, acuratete picking, discrepanțe inventar, livrare in timp, OTIF, costuri de logistica, incadrarea in bugetul

Candidatul ideal
University degree in business or engineering.
Minimum 1 year experience in a similar role (preferably logistics or supply chain managament).
Good communication, negatotiation and organizational skills.
Able to work independently and in a team, focus on problem solving and results.
Good level MS Office required and basic SAP R3 is preferable.
English - advanced.
Descrierea jobului
Manage the logistics flow in terms of inbound, outbound and customs.
Performs regular analysis regarding the freight costs.
Prepares periodic reports upon requests and in due tim

Candidatul ideal Ești în căutarea unor oportunități de angajare care să îți suplimenteze veniturile lunare?
Sau pur și simplu cauți un job pe o perioadă determinată în functie de disponibilitatea ta?
Putem veni cu soluții diverse pentru tine!
Proiectele noastre de angajare se referă la activități de lucru în spații de depozitare (picking / pregătire comenzi / sortare / ambalare/ expediție) și presuspun disponibilitatea de lucru pe perioade determinate.Descrierea jobului Alătura-te programului nostru de angajare pe proiecte și poti beneficia de mai multe avantaje:
· Posibilitatea de a

Candidatul ideal Experienta minim 1 an in domeniul coordonarii activitatii de logistica
Posesor permis de conducere cat. B

Candidatul ideal ➢ Absolvent studii superioare
➢ Experiență în activitatea de logistică și rezultate pozitive obținute în activitate, de preferință în domeniul echipamentelor medicale (reprezintă avantaj)
➢ Cunoștințe avansate MS Office
➢ Cunoștințe sistem ERP, constituie avantaj cunoștințe SAP Business One
➢ Cunoștințe avansate de limba engleză
➢ Permis de conducere categoria B
➢ Abilități de comunicare, leadership, motivare și lucru în echipă
➢ Atitudine pozitivă, orientată spre obiective
➢ Spirit organizatoric, capacitate de a evalua și a lua decizii
➢ Corectitudine, responsabilita

Candidatul ideal - Bachelor's degree in Logistics or Business (preferred)
- Proficiency in Microsoft Office programs
- 2+ years previous experience in logistics management
- Working knowledge of PC computer systems and cargo management software preferred
- Great interpersonal skills
- Excellent communication and time management skills
- Excellent verbal and written communication skillsDescrierea jobului MISSION
We are looking to hire experienced Logistics Specialists to support our continuous growth. Our new colleague will oversee our organization’s ongoing logistics projects.
I
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: