53 - Locuri de Muncă (joburi) Specialist Achizitii în România
53 - Locuri de Muncă (joburi) Specialist Achizitii în România

Candidatul ideal
Studii superioare tehnice, economice sau juridice
Experiența minim 2 ani pe un post de achiziții -experiența dovedita in achiziționarea de materiale sau echipamente tehnologice prezinta un avantaj;
Cunoștințe procese si fluxuri in achiziții
Cunostinte in utilizarea unui sistem ERP ( SAP – constituie avantaj );
Cunoștințe MS Office Excel – nivel avansat.
Abilitați de negociere, sinteza, prezentare si propunere selecție furnizori si condiții contractuale
Excelente abilitați de comunicare si relationare;
Capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizat

Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o importanta companie, lider de piata in Romania in domeniul masuratorilor de debit gaze naturale, cautam un Specialist Achizitii.
Experienta relevanta intr-un rol similar de minim 5 ani;
Cunostinte tehnice de baza;
Absolvent de liceu/facultate de profil tehnic;
Bune abilitati de organizare si planificare;
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
Cunostinte de limba engleza la nivel mediu.Descrierea jobului Prospectarea pietei de furnizori si selectarea celor mai bune oferte de pret;
Lansarea de comenzi in urma primirii comenzilor de

Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japa

Candidatul ideal Specialist în achiziții
Calificările dumneavoastră:
· Dețineți pentru această funcție studii superioare
· Convingeţi prin cunoștinţe bune dе limba germană (obligatoriu), precum şi dе limba engleză
· Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe dе SAP
· Aveţi, dе preferat, experienţă în comerţul online
· Aveţi spirit organizatoric, abilităţi dе planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie
· Dețineți abilități dе comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă
· Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes dе serviciu?Descri

Candidatul ideal
Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
Persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse
Prioritizarea activitatilor, abilitati de negociere si comunicare;
Studii medii/superioare;
Experienta in domeniu industriei de produse biocide/ farmaceutice constituie avantaj
Cunostinte privind utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP);
Cunoasterea limbii poloneze constituie avantaj;
Descrierea jobului
Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii,pentr

Candidatul ideal
Studii superioare;
Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
Cunostinte procese si fluxuri in achizitii;
Abilitati de negociere, sinteza, prezentare si propunere selectie furnizori si conditii contractuale;
Excelente abilitati de comunicare si relationare;
Capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizator;
Persoana cu initiativa, pro-activa;
Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
Descrierea jobului
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor;
Identifica

Candidatul ideal *persoană energică, cu atitudine pozitivă
*experienta pe o pozitie similara de minim 5 ani
*capacitate de adaptare și învățare rapidă
*cunoasterea pietei romanesti/regionale a produselor siderurgice
*gândire analitică și strategică
*perseverență și atenție la detalii
*experiență în utilizarea Excel la nivel avansat
*abilități de comunicare, relaționare, prezentare și negociere
*orientare către rezultatDescrierea jobului *Prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali;
*Stabileste si dezvolta relatia c
Cautam o persoana cu experienta pe zona de achizitii si logistica, care sa aiba, pe langa know-how si viziunea necesara optimizarii activitatii.Cerințe:- Studii superioare tehnice/ economice absolvite;- Cunoașterea limbii engleze, avansat;- Cunoștiințe PC + pachetul Microsoft Office;- Abilită i i deprinderi: aten ie distributivă, capacitate de lucru individual i în echipă, dinamism, perseverență, meticulozitate, adaptabilitate, capacități ridicate de comunicare, planificare, rezistență la stres;- Experien ă in achizi ii de minim 2 ani.Condiții:- Tichete de masă;- Asigurare medicală privata;-

Candidatul ideal Nivel de instruire
- Studii superioare Tehnice/Economice
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu
- Cunostinte de baza de MS Office, Excel, Outlook
- Experienta anterioara in Achizitii / intretinere relatii furnizori interni si externi / ofertare etc. - constituie avantaj
- Experienta in utilizarea unui sistem ERP - constituie avantaj
- Limba Engleza (scris si vorbit) - nivel mediu
Aptitudini:
- Abilitati de negociere si orientare catre rezultat
- Abilitati de lucru in echipa
- Capacitatea de asimilare rapida a cunostintelor
- Capacitate de prioritizare a ac

Candidatul ideal
Însusiri de personalitate:
- seriozitate/responsabilitate;
- loialitate;
- hotarare;
- adaptabilitate;
- autocontrol;
- atitudine pozitiva;
- sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);Descrierea jobului Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
- Este direct raspunzator de îndeplinirea întocmai a atribuțiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu;
- Este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le a

Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;
- Experiența în domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj;
- Operare PC- Word, Excel, Outlook, etc.;
- Cunoștințe în legislația achizițiilor publice;
- Vedere dе ansamblu;
- Abilități foarte bune dе comunicare și negociere;
- Capacitate dе analiză, sinteză, organizare și planificare;
- Capacitate dе decizie și asumarea responsabilității;
- Permis dе conducere cat. B constituie avantaj.Descrierea jobului - Coordonează şi administrează la nivelul societății activitatea de achiziţionare a materiilor prime, materialelor şi altor produse

LOCATIA POSTULUI: GalatiROLUL POSTULUI:Gestioneaza procesul de achizitii de materiale directe, produse si servicii pentru categoriile alocate, de la momentul comenzii si pana la livrare si plata. ResponsabilitatiIdentificare furnizori;Organizare selectii furnizori, negociere si incheiere contracte;Gestionare comenzi;Evaluare performanta furnizori;Analiza constanta a categoriile de cheltuieli si identificarea de masuri pentru reducerea costurilor;Stabilirea de relatii optime cu clientii interni si cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor solicitarilor. CerinteS

Candidatul ideal Misiunea postului :Se ocupa de proceduri de achizitie pentru produse, lucrari sau servicii
Cerinte:
Studii superioare in domeniul economic
Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani
Experienta pe Import/Export/formalitati
Experienta in realizarea de rapoarte
Nivel avansat Excel
Cunostinte in operarea unui program ERP
Limba engleza nivel avansat
Reprezinta un avantaj absolvirea unui curs in domeniul achizitiilor
Descrierea jobului Descriere job
Realizarea achizitiei prin proceduri specifice, dupa caz, cu intocmirea documentatiei de atribuire corespun

Candidatul ideal Progressive HR angajeaza pentru clientul sau, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul sau de activitate, un Specialist vanzari si achizitii locat la punctul de lucru din Cluj.
Cerinte:
studii superioare;
experienta in vanzari sau achizitii -avantaj zona tehnica ;
Microsoft Office;
permis de conducere categoria B;
disponibilitate de lucru pe teren;
orientare spre obtinerea de rezultate;
abilitati de comunicare;
capacitate de respectare a termenelor limitaDescrierea jobului Mentinerea relatiilor cu clientii;
Extinderea portofoliului de clienti;
Foarte b

Candidatul ideal
Studii superioare absolvite în domeniul Economic
Cunoștințe bune de Excel (experiență de lucru în SAP reprezintă un avantaj)
Gândire analitică, atenție la detalii și inițiativă
Cunoștințe bune de limba engleză
Spirit de echipă, flexibilitate și dorintă de a învăța
Descrierea jobului
Ești responsabil de emiterea și urmărirea comenzilor
Gestionezi problemele operaționale cu furnizorii
Realizezi rapoarte și analize comerciale
Prelucrezi și urmărești comenzile, respectând procedurile interne
Respecți termenele, calitatea și costurile, fiind orien

Profilul candidatului idealstudii superioare;bune abilitati de negociere;bune abilitati de comunicare si relationare;capacitate de analiza, sinteza si decizie, bun organizator;persoana cu initiativa, proactiva;Responsabilitatiidentifica si selecteaza furnizorii astfel incat acestia sa indeplineasca criteriile de pret, calitate si data de livrare stabilite de companie;negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia;mentine si dezvolta relatia de colaborare cu furnizorii, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiil
Candidatul ideal
• Studii universitare;
• Foarte bune cunostinte PC (Excel, Word);
• Experienta in lucrul cu SAP (constituie avantaj);
• Experienta intr-o pozitie similara (constituie avantaj);
• Limba engleza – nivel intermediar
• Abilitati de comunicare, analiza si sinteza, atentie la detalii.
• Experienta de lucru pe proiecte constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:
•Gestioneaza stocurile de materii prime si materiale de ambalare prin emiterea de comenzi catre furnizori

Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte 2 sau 3 ani experienta pe un rol similar (achizitii materii prime);Abilitati operare PC, MS Office sau ERP;Limba engleza la nivel mediu, limba germana reprezinta avantaj;Abilitati de planificare si organizare, analiza, comunicare, lucru in echipa.ResponsabilitatiProspe

Candidatul ideal Mandatory Qualifications
Specific skills & Personal characteristics:
Negotiating skills
Experience in procurement
Thoroughness and precision
Very high service awareness.
Responsible, diligent & independent
24/7 Availability
Logistic knowledge- advantage
Knowledge in Pal ERP System -advantage
Experience as Buyer in ship management company is a must
Descrierea jobului Job Responsibilities and Duties:
Full follow up on the purchasing chain from the request for quotation till the invoice approval which includes:
Systematically monitors the effectiveness

Căutăm specialist achiziţii cu experienţă în aprozivionarea cu materii prime pentru o companie care activează în domeniul producţiei de mase plastice. Cerințeminim 1 an experienţă într-un departament de achiziţii/logistică;cunoștințe de operare PC;cunoștințe avansate de limba engleză;abilități de negociere și comunicare;capacitate de planificare și organizare. Responsabilitățiasigurarea necesarul de stoc stabilit sau solicitat;plasarea comenzilor de achiziție către furnizori și urmărirea acestora;verificarea și gestionarea facturilor primite de la furnizori;ptimizarea costurilor de achiziție;u
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: