3795 Locuri de Munca Specialist achizitii - Joburi Specialist achizitii
3795 Locuri de Munca Specialist achizitii - Joburi Specialist achizitii
Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Specialist Achizitii |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe: Studii Medii - Universitare, MS Office, SAP - reprezinta un avantaj. Limba engleza nivel- avansat (obligatoriu). Responsabilitati:Relationarea cu clientii;Verifica materia prima achizitionata pentru evaluarea calitatii;Creare comenzi, urmarire/aprobare.Munca de birou. Beneficii:Salariu motivant;Tichete de masa 30 lei/zi;Bonus de prezenta;Transport asigurat gratuit;Prime de Sarbatori si Vacanta.
Yildiz Entegre Romania SA
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine?Studii superioareExperiență în achiziții minim 2-3 aniCunoștinte limbi străine: engleza nivel mediu-avansatSpirit de inițiativă și observațieDescrierea jobului Ce vei face:• Participă la procesul de achiziție a tuturor produselor• Ține legătura constant cu furnizorii• Menține la zi baza de date în sistemul de gestiune, astfel încât informațiile din sistem să fie complete pentru toate departamentele• Este responsabil de încadrarea produselor nou comandate în codul tarifar corect cu suportul comisionarului vamal• Solicită coduri EAN pentru produsele noi• Verifică documentele primite de la furnizori astfel încât să corespundă comenzii / confirmării de comandă și normelor legislative• Ține legătura cu comisionarii vamali, întocmește actele la timp și în conformitate cu legislația în vigoare• Participă la recepția calitativă a produselor și semnalează eventualele diferențe apărute la recepția produselor• Urmărește transportul mostrelor și se ocupa de
EXPLOREPCOM
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Compania de constructii din domeniul instalatiilor, cauta sa angajeze un coleg nou pentru postul de SPECIALIST ACHIZITII. Cautam un candidat proactiv si motivat pentru a se alatura echipei noastre. In acest rol, veti fi responsabil de gasirea celor mai bune oferte cu cel mai bun raport pret/calitate pentru proiectele nostre, de a face comenzi de achizitie si de a urmari livrarea acestora, verificand cantitatea si pretul din oferta negociata.Daca te recunosti in descrierea de mai sus, suntem dornici sa te cunoastem si sa ne devii coleg/a.Descrierea jobului Tine legatura cu furnizorii existenti si cauna continuu noi furnizori; Intretine baza de date cu furnizorii; Analizeaza cerintele proiectului; Face cereri de oferte; Face comparative de oferte Face negocieri cu furnizorii Verifica daca ofertele primate se incadreaza in bugetul alocat proiectului; Cauta tot timpul cea mai buna oferta cu cel mai bun raport pret / calitate in functie de cerintele proiectului; Face comenz
IAMSAT MUNTENIA
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal SPECIALIST ACHIZIȚIIPentru depunerea CV-ului, vă rugăm să utilizați adresa de e-mail: [email protected]: 0726.300.811 – Andreea Ioniță / Departament HRCandidatul Ideal:Candidat cu experiență solidă în gestionarea comenzilor și a comunicării cu furnizorii interni și externi;Experiență în vămuire, gestionarea documentelor specifice și înregistrarea documentelor contabileîntr-un sistem ERP.Abilități excelente de comunicare și negociere; capabil să planifice, organizeze, coordoneze și sărezolve problemele în mod eficient.Atenție la detalii, precum și capacitatea de a lucra sub presiune și cu termene strânse.Experiența anterioară în utilizarea unui sistem ERP sau altui software similar.CERINȚE:Studii superioareExperiență minim 1 anLimba engleză (avansat)MS Office (avansat)Contabilitate primară (avantaj)Permis auto categ. B (avantaj)SARCINI: comunicare profesională cu furnizorii interni și externi; plasare comenzi furnizori interni și externi pe baza necesarului st
X LAB SOLUTIONS
![]() |
Specİalİst Achİzİtİİ |
Candidatul ideal Căutăm un „Specialist în achiziții” cu următoarele calificări pentru Spitalul Memorial București:• Absolvent al profil ecnomic, business, inginerie;• Experienta minim 2 ani intr-un post similar ;• Fluent in limba engleza• Experiență/competență cu modulele SAP S&D, MM și/sau WM;• Experiență în achiziționarea de dispozitive medicale, medicamente, materiale consumabile medicale și non-medicale în sectorul spitalicesc.• Experienta in organizarea materialelor medicale,• Cunoașterea legislației vamale și a proceselor de depozitare,• Competență cu programele MS Office,• Experiență în analizarea și raportarea datelor.Descrierea jobului Valideaza cantitatile de materiale din referatele de necessitate intocmite de coordonatorii de sectii / departamente ale Spitalului, luand in calcul consumul mediu lunar si stocurile existente; Întocmeşte comenzile pe care le transmite furnizoriilor de dispozitive medicale/ echipamente medicale / materiale sanitare, în baza referatelor de necesi
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal studii superioare finalizate (economice); experienta minim 3 ani intr-un post similiar (sau 3 ani in departamentul achizitii / comercial); cunostinte limba engleza (avansat); cunostinte MS Office (avantaj program specific si Excel avansat); cunoastere a mediului online, cautare activa si detaliata pentru produse noi); capacitate organizatorica, perseverenta, spirit de echipa, respectarea termenelor limita, capacitate de decizie si abilitati de comunicare si negociere; persoana sociabila, energica si foarte creativa.Descrierea jobului identifica, selecteaza potentiali furnizori, efectueaza analiza comparativa si participa la negocierea contractelor (preturi, conditii de livrare si transport, obtinerea diverselor certificate de calitate si conformitate); transmite comenzi si forecast-uri, urmareste transabilitatea acestora pana la momentul livrarii; organizeaza operatiunile vamale si comunica cu comisionarii vamali pentru indeplinirea formalitatilor vamale de import / ex
LA FANTANA ESTATE
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Ce tip de profesionist cautamCautam Specialist achizitii care are experienta intr-o pozitie similara. Vei avea 2 roluri importante, fiecare cu cate un set de responsabilitati clare si masurabile: Responsabil achizitii (calitate, cantitate, cost, termene) aferente proiectelor de iluminat Responsabil pentru analiza si negocierea cu furnizorii actuali si potentiali Pentru a activa pe aceste roluri, este necesar sa fie indeplinite urmatoarele cerinte: Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii; Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare etapelor de implementare ale proiectelor de iluminat si a structurilor de constructie aferente Capacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultan – conditie obligatorie Cunostinte bune de utilizare MS Office Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportare – conditie obligatorie Comunicare usoara in limba engleza (sc
URBIO RO
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Studii superioare de preferință în domeniul economic, constructii - constituie un avantajExperienţă anterioară în specialitate într-o companie de profil, ca specialist achiziţii, minim 2 ani -constituie un avantajNotiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft OfficeCapacitatea de a sintetiza informaţia şi de a o prezenta către managementAbilităţi de comunicare şi negociere cu furnizoriiAbilităţi de organizare şi prioritizarePersoană dinamică, eficienta, care respecta termenele limitaOrientat catre rezultate, proactiv.Descrierea jobului -Asigura achiziția de produse, materiale si echipamente necesare in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat si specificatiile produselor / materialelor solicitate, centralizează necesarele de achiziție, selectează si evaluează diversele oferte si canale de aprovizionare în funcţie de calitate, servicii şi costuri-Pastrează legatura cu furnizorii existenți și consolidează relația cu aceștia- Identifică furnizori potențiali pe
STRADE BAUUNTERNEHMUNG
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane organizate, atentă la detalii și care iubește cifrele, care să ni se alăture echipei Magnolia pe postul de specialist achiziții pentru a duce misiunea noastră mai departe.Descrierea jobului Ești în căutarea unei provocări și oportunități de creștere profesională în domeniul Achizițiilor?Ești un om organizat și proactiv?Dacă răspunsul la întrebările noastre este un „DA” răspicat, te rugăm să citești cu atenție cele de mai jos:Cerințe: Capacitate de comunicare interactivă; Exprimare concisă și clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate; Capacitatea de organizare eficientă a activității și de respectare a instrucțiunilor scrise și verbale.Responsabilități: Urmărirea statisticilor și îmbunătățirea acestora; Efectuarea comenzilor de la furnizori; Monitorizarea nivelului stocurilor și ințiativa pentru optimizarea acestora; Concentrarea pe îmbunătățirea continuă a proceselor într-un mediu în schimbare și provocator; Testare
Florariile Magnolia
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului • Lucrul in echipa• Intelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMS• Negocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cos
NOVATEX
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Orientare catre client, catre rezultate; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.Excelente abilitati de comunicare, negociere si de lucru in echipa.Persoana dinamica, analitica, atenta la detalii, cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice. Cunostinte solide de MS Office: Excel, Outlook.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistreaza documentele necesare aferente procesului de achizitie, conform procedurilor interne si confirma/transmite catre Dep. Sales confirmarile de comanda; Monitorizeaza intregul proces de achizitii de la cerere pana la livrare/plata. Instiinteaza departamentele solicitante asupra intarzierilor la livrare; Solicita si verifica facturile emise de furnizori in timp real Transmite facturile de achizitii Dep Financiar si Dep. Logistica. Pregateste documentele vamale in vederea importului de marfa Tine evidenta preturilor furnizorilor agreati si actualizeaza constant baza de date Face estimari corecte de timp si isi respecta
SION SOLUTION
![]() |
Specialist Achizitii / Purchase Specialist |
Candidatul ideal RORolul tau va fi sa gestionezi relatiile dintre partenerii locali si alte departamente din cadrul companiei.Cerinte: Diploma universitara in domeniul afacerilor, IT/telecomunicatii, limbi straine sau alte domenii conexe Experienta de lucru intr-o companie multinationala reprezinta un avantaj Cunostinte excelente de limba engleza atat vorbit cat si scris Cunoasterea unei limbi suplimentare constituie un avantaj Excelente abilitati de comunicare si relatii interpersonale Utilizarea buna a instrumentelor Microsoft Office (Outlook, Excel, Word) Bune abilitati de prioritizare si gestionare a timpului Abilitati de negociere Capacitate de decizie si asumare a responsabilitatilor Inteligent, proactiv si care invata rapid, cu agilitate organizationala si o mare atentie la detaliiENYour role will be to manage the relationship between local partners and other departments within the company.Requirements: University degree in the field of business, IT/ telecom, foreign languages,
GLOBAL CONVERGENCE
![]() |
Specialist In Achizitii |
Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani ca specialist in achizitii sau pe un post similar in domeniu Experienta de lucru cu furnizori internationali Cunostinte in domeniul tehnic constituie avantaj Excelente abilitati de comunicare si negociere Cunostinte limba engleza (utilizata in comunicare si negociere cu furnizori/ parteneri externi) Cunostinte avansate operare MS Office (Word, Excel, PPT) si navigare internet Persoana organizata, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita Atitudine perseverenta si abordare proactiva a sarcinilor si situatiilor intampinate Cunostinte ale activitatii vamale;Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret Urmareste p
RELOC
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal CerințeCunoaste principiile si metodologiile de achizitii;Abilitati:- Cunoasterea principiilor si metodologiilor de achizitii;- Capacitate de negociere;- Abilitate in comunicare;- Capacitate de analiza si sinteza;- Spirit de echipa;- Adaptabilitate si receptivitatea la nou;- Capacitatea de a utiliza PC-ul si Internet-ul;Descrierea jobului AtribuțiiAsigura aprovizionarea cu produsele, serviciile si lucrarile necesare desfasurarii activitatii LUKOILLubricants East Europe SRL (“LLEE” / “Societate”), cu respectarea legislatiei Romaniei si a tuturor actelornormative interne ale Societatii;Preia rapoartele de necesitate receptionate de la departamentele solicitante;Asigura aprovizionarea corecta si la timp a produselor solicitate de beneficiari ;Intocmeste comenzile de achizitii si le transmite catre furnizori;Urmareste termenele de livrare, livrarea si receptia produselor;Participa la mentinerea la zi a datelor statistice solicitate;Receptioneaza documentele ce insotesc pro
LUKOIL LUBRICANTS EAST EUROPE
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Bacolux Hotels isi mareste echipa ! Te așteptăm în echipa Bacolux Hotels România!Cerinte: Cunoasterea pietei de produse alimentare si a particularitarilor acesteia Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate Capacitatea de organizare eficienta a activitatii Permis de conducere categoria B si disponibilitate deplasari la furnizori pentru achizitionarea anumitor produse, cat si in celelalte locatii Bacolux Hotels Cunostinte operare PC ( excel, word, etc) Experienta in domeniu reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati : Coordoneaza activitatea de aprovizionare centralizata la nivelul companiei Bacolux Hotels Negociaza contractele cu furnizorii si supervizeaza derularea acestora Bugetare Elaboreaza si implementeaza procedurile si procesele de lucru necesare activitatii de aprovizionare si achizitie la nivelul de companie Asigura recrutare si training pentru echipa pe care o coordoneaza Prospecteaza
MARTA BACOLUX
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experiență anterioară într-un post similar de 3 – 5 ani;- Foarte bune cunoștințe de utilizare PC (MS Office);- Limba engleză scris și vorbit – nivel mediu;- Abilități deosebite de comunicare și negociere;- Capacitatea de a coordona un numar mare de informații;- Gândire analitică, orientare spre rezultate;- Capacitatea de a lua decizii rapide;- Perseverenta și organizare.Descrierea jobului - Identifică, evaluează și selectează potențiali furnizori;- Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului comercial;- Menține și dezvoltă relația cu furnizorii tradiționali ai companiei;- Negociază contractele de furnizare;- Menține și dezvoltă relații optime cu toți furnizorii și potențialii furniori, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale și a situațiilor critice;- Prospectează în permanență piața de profil;- Evaluează și selectează potențiali furnizori;- Evaluează periodic furnizorii în baza c
SANADOR
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal - 2-3 ani de experiență profesională în achiziții sau alte activități legate de achiziții;-Experientă în managementul proiectelor și datelor constitue un avantaj;-Buna cunoaștere a limbii engleze;Cunoștințe foarte bune de operare PC: Microsoft Office (PowerPoint, Word, Excel); PowerBI; Sharepoint; SAP Ariba (constituie un avantaj);Abilități bune de comunicare;Spirit de echipă;Capacitate de asumare a responsabilității;Persoană organizată și ordonată;Atitudine proactivă;Capacitate de gestionare eficientă a timpului și a priorităților;Capacitate de lucru tip multitasking și abordare flexibilă;Atitudine orientată către detalii;Abilități analitice;Persoană corectă, amabilă, dornică să găsească soluții;Persoană integră, amabilă, dornică de a veni permanent în întâmpinarea solicitărilor și nevoilor clienților și colegilor.Descrierea jobului Un loc de muncă interesant într-o companie activă, axată pe dezvoltare, pentru care parteneriatele pe termen lung sunt importante;O varie
RIKKO STEEL
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal Minim 3 ani experienta relevantă in achizitii, preferabil in industria de frig sau in HVAC. Studii universitare finalizate cu diploma de licenta. Experienta in achizitii de Echipamente frigorifice, instalatii, echipamente HVAC; Limba Engleza - nivel mediu (scris, citit, vorbit); Suita Microsoft Office – nivel avansat; Permis conducere categoria “B” – constituie avantaj Experinta de lucru intr-un ERP sau SAP; Capacitate de organizare si planificare a activitatii; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Capacitate decizionala si de stabilirea a prioritatilor; Responsabilitate in indeplinirea sarcinilor si respectarea termenelor; Disponibilitate la deplasari in interes de serviciu. Dorinta si curiozitate dе a invata lucruri noi pentru dezvoltare profesionala permanenta.Descrierea jobului Responsabilitati principale: Realizeaza achizitia si aprovizionarea cu materiale si echipamente necesare proiectelor interne sau proiectelor tehnice. Solicita oferte si emite come
FRIGOTEHNICA SA
![]() |
Specialist Achizitii |
Candidatul ideal - Studii superioare – avantaj studii tehnice- Experiență de minim 1 an în achiziții de produse și servicii industriale, specifice echipamentelor industriale și mașinilor-unelte- Cunoașterea software ERP constituie un avantaj- Atenție la detalii și capacitate de organizare- Abilități de comunicare- Limba engleză- Responsabilitate și adaptabilitateDescrierea jobului - Asigură realizarea întregului proces de achiție (cerere de ofertă, analiză ofertă, comandă de achiziție, verificare confirmare de comandă de la furnizor, monitorizare livrare și închidere comandă)- Negociează condițiile contractuale cu furnizorii- Menține actualizată baza de date a proiectelor legată de situația comercială și de aprovizionare- Monitorizează activ costurile- Colaborează cu personalul tehnic
EMSIL GROUP EMSIL TECHTRANS
![]() |
Specialist In Achizitii |
Candidatul ideal Candidatul IdealSpecialist în achizițiiCalificările dumneavoastră:· Dețineți pentru această funcție studii superioare· Convingeţi prin cunoștinţe bune dе limba germană (de preferat, dar nu obligatoriu), precum şi dе limba engleză· Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe dе SAP· Aveţi, dе preferat, experienţă în comerţul online· Aveţi spirit organizatoric, abilităţi dе planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie· Dețineți abilități dе comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă· Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes dе serviciu?Descrierea jobului Descrierea jobuluiSarcinilе dumneavoаstră:În cаlitаtе de Speciаlist în аchiziţii suntеţi persoanа rеsponsаbilă pentru:· Gеstionаrеа portofoliului de produsе аlocat· Gеstionаrea şi actualizаrea în permanenţă a bazei de date a furnizorilor şi a produselor· Operarea modificărilor şi listărilor de preţuri în sistem· Gestionarea relaţiilor cu furnizorii interni şi externi· G
HORNBACH CENTRALA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 3795 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: