Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3101 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3101 Locuri de Munca Achizitii - Joburi Achizitii

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Specialist Achizitii Internationale (China)


Companie verificată
Aplica rapid
Firma noastra cauta un Specialist in Achizitii-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse, pentru achizitia produselor NON-UE, mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai frumoasă tuturor celor care ne trec pragul, să le împlinim așteptările, să îi surprindem plăcut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase și primitoare, lucrând cu unii dintre cei mai renumiți furnizori, selectăm cele mai bune, cele mai ingenioase și mai atrăgătoare cadouri și obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat personalul cu care vei colabora este foarte bine pregatit si reprezinta un colectiv comunicativ si un bun colaborator. Ginza Invest SRL (GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor,
Ginza Invest SRL

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1535 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Responsabil Achizitii - Fabrica


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Angajam RESPONSABIL ACHIZITII pentru fabrica din domeniul alimentar, situata in Ramnicu Sarat. Cautam o persoana serioasa, atenta , care a mai lucrat in domeniul achizitiilor. Program de lucru: luni- vineri . Se ofera: salariul pornind de la 4000 lei net + transport decontat.
FURNICA ZILIERA SRL

Achizitor


Candidatul ideal Asteptarile noastreStudii cu profil tehnic sau experienta tehnicaCel putin 2 ani de experienta in achizitiiExcelente abilitati de lucru in ExcelFoarte bune abilitati de comunicareCunoasterea limbii englezeAbilitatile numerice, atentia la detalii, buna organizare a activitatii, capacitatea de analiza si sinteza, respectarea termenelor si acuratetea in calcule si raportari constituie criterii de evaluare importante pentru acest postExperienta de lucru cu furnizori internationali de scule si unelte de DYI sau graduinarit constituie un avantaj in procesul de selectieDescrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului Achizitor / BuyerIdentificarea de potentiali furnizoriElaborarea analizelor comparative pentru ofertele de produseProcesarea si urmarirea comenzilor de la initierea acestora pana la livrarea materialelor comandateMentinerea legaturii cu furnizoriiGestionarea si mentinerea in buna ordine a documentatiei, asigurand confidentialitateaMentinerea la zi a
GOLDEN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 438 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Dacă îți place să gestionezi procesul de achiziție end-to-end, de la identificarea cerințelor până la emiterea comenzilor de achiziție, urmărirea livrărilor și rezolvarea problemelor lanțului de aprovizionare, să relationezi si știi să negociezi și să identifici cele mai bune produse, daca ești o persoană proactivă, atentă la detalii, cu un puternic spirit de echipă, deschisă la inovație, atunci ești candidatul ideal pentru noi.Te invitam sa aplici doar dacă ai: Studii superioare. Experiență relevantă în achiziții. Abilități excelente de negociere și comunicare. Cunoștințe solide de gestionare a documentației pentru importuri și contractare achiziții. Capacitate de analiză și evaluare a performanței furnizorilor. Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office. Limba engleză la nivel avansat; cunoașterea unei a doua limbi străine constituie un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilități pe care le vei avea în acest rol: Identificarea și evaluarea f
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii; Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare etapelor de implementare ale proiectelor de iluminat si a structurilor de constructie aferente; Capacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultan; Excelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportare; Experienta de lucru in platforma JIRA – constituie avantajDescrierea jobului Asigura fluxul de informatii inregistrat, actualizat permanent, pentru achizitiile aferente productiei; Analizeaza achizitiile necesare pentru a asigura varianta optimizata pe cantitati de marfa, transport, conform cerintelor de livrare; Negociaza diverse tarife / cantitati / termene pentru a asigura parametri de success stabiliti de catre companie; Ofera suport informational si tehnic cu privire la caracteristicile si conditiile de achizitie pentru articolele solicitate de catre departamen
URBIO RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1501 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1533 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioareExperienta minim 2 ani intr-un post similarCunostinte avansate de OfficeExperienta intr-un program de EPRPersoana deschisa si comunicativa care apreciaza munca in echipaDescrierea jobului Asigura suport pentru analiza stocurior, verifica/modifica preturi de intrare, introduce datele in sistemele clientilor/furnizorilor, plaseaza comenzile catre furnizori.Urmareste si monitorizeaza comenzile de marfa, proceaseaza intregul flux de comanda de la plasare pana la livrarea catre clientUrmareste si realizeza intreg procesul de importuri/exporturi inclusiv operatiuni de vamaPlanifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transportIntocmeste si actualizeaza ori de cate ori este necesar baza de date cu transportatorii agreati.Intocmeste solicitarile de transport catre partenerii agreati. Primeste si confirma comenzile de transport. Emite avize de marfa; Deruleaza in bune conditii transporturile fara a se limita la: respectarea datelor de livrare, a
ROSEHOME GIFT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1501 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Achizitii


Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca: esti absolvent de studii universitare; ai experienta profesionala minim 1 an; ai experienta pe un rol similar sau in domenii conexe minim 1 an; cunosti limba engleza la nivel mediu utilizezi la nivel mediu/avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook ai abilitate in lucru cu cifrele; ai abilitate de a lucra la multiple proiecte, in conditii de presiune, cu termene precise si stricte; ai constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitateDescrierea jobului Rolul acesta presupune sa: urmaresti gradul de indeplinirea a clauzelor, pe parcursul derularii contractelor; urmaresti gama de produse si respectarea politicii de preturi; te ocupi de organizarea campaniilor promotionale pentru categoria de produse gestionate; contribui la asigurarea unei bune colaborari cu dept. Logistica, zona de receptie marfa, Marketing, furnizori si reteaua de magazineBeneficii: Asigurarea transportului pana la/de la sediul compa
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 463 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveti experienta si cunostinte solide in materie de achizitii si puteti lucra fara probleme cu softuri specilizate? Studii superioare Cunostinte solide de operare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook; Seriozitate, comunicare, atentie la detalii, respectarea termenelor; Adaptarea la sarcini urgenteDescrierea jobului Responsabilitati cheie: Monitorizeaza si asigura stocurile de produse; Verifica modalitatea in care se desfasoara activitatea comerciala pe baza contractelor incheiate cu furnizorii; Întocmeste şi lanseaza catre furnizori comenzile in timp util si urmareste derularea acestora; Mentine si dezvolta legatura cu furnizorii (corespondenta, rezolvare probleme operative); Transmite catre furnizori informatiile necesare intocmirii tuturor documentelor de aprovizionare; Asigura suport in derularea relatiei de colaborare cu furnizorii; Asigura in cadrul firmei fluxul de documente şi informaţii referitoare la aprovizionare; Organizeaza şi menţine evidenţa comenzilor de
MADRUGADA ALUMINIU SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Așteptăm cu interes să te cunoaștem dacă îndeplinești urmatoarele cerințe: ai abilități de organizare și ești orientat către rezultat; ai capacitate de a lucra cu termene limită; foarte bune abilități de analiză, raportare si negociere;Ești printre candidații ideali dacă: deții cunoștințe despre Microsoft Excel ; cunoști limba engleză la nivel mediu-avansat; ai experiență in industria auto; ai cunostinte despre un program specific logisticii .Descrierea jobului - detine responsabilitatea operatiunilor de inregistrarea comenzilor clientilor si livrarilor in sistemele specifice de lucru pentru inregistrarea si monitorizarea lor, cu implicare detaliata in aceste activitati, conform procedurilor interne de lucru- tine legatura si colaboreaza detaliat cu departamentul Productie in vederea sprijinirii acestora cu date, informatii sau servicii necesare derularii in conditii optime a activitatii de livrare a comenzilor clientilor- planifica si optimizeaza operatiunile de trans
AKA AUTOMOTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 1501 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Achizitor /​ Buyer


Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează Achizitor în cadrul departamentului de Achizitii.Dacă ai mai lucrat în domeniul achizițiilor sau aprovizionării și ai cunoștințe tehnice, vino să faci parte din echipa noastră.Descrierea jobului Cerințe:-Studii universitare, profil tehnic sau economic;-Persoană tehnică (cu sau fără studii de specialitate);-Cunoştinţe de operare PC și de utilizare ale pachetului Microsoft Office;-Orientare către rezultat și capacitate de rezolvare a problemelor apărute;-Abilități bune de organizare;-Adaptabilitate la diversele situații apărute în procesul de aprovizionare;-Capacitate bună de comunicare și spirit de echipă.-Cunoștințe de limba engleză, spaniolă (constituie avantaj);-Cunoștințe de citire a desenelor tehnice, reprezintă un plus;Responsabilități:-Monitorizarea furnizorilor: comenzi de achiziție, livrări, comenzi urgente, acorduri de aprovizionare și colaborare inclusiv procesarea returului la furnizor;-Determinarea corectă a specificațiil
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Expert Achizitii


Candidatul ideal Pregatirea si experienta:.Nivel de studii: superioare, preferabil tehnice ( constructii) sau / şi economice.Cursuri de pregătire: Expert achizitii publiceExperienţă: în specialitate 3 ani pe post si cunostinte in utilizarea platformei SEAP instrument dezvoltat de programul eDevize.Cunostinte operare PC (Excel, Word, Power Point), cunostinte limba engleza.Descrierea jobului Atributii specifice postului:Elaboreaza, organizeaza si aplică corect legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice;elaborează strategia de achiziţii publice;intocmeste oferta tehnica constructiiaplică principii în elaborarea cerinţelor de selecţie şi elaborare a caietului de sarcini;întocmeşte dosarul de licitaţie publică;derulează procedurile specifice de achiziţie publică;gestionează contestaţiile formulate în procedura de atribuire a contractului;evaluează ofertele depuse;Cerintesă aibă însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol,
P.​A.​B.​ ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1931 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal are:*Foarte bune abilitati de comunicare si negociere*Excelente abilitati de planificare si coordonare*Minim 2 ani experienta într-o pozitie similara*Cunostinte avansate de operare PC (utilizare Excel)*Studii superioare specifice domeniului de activitate - finalizateDescrierea jobului Responsabilitatile principale sunt:*Initierea si/sau mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii de produse*Negocierea clauzelor contractuale cu furnizorii de produse, inclusiv preturile de achizitie*Realizarea comenzilor necesare pentru buna desfasurare a activitatii*Comunicarea permanenta cu beneficiarii interni pentru a asigura respectarea corectitudinii comenzilor lansate si receptionateNoi oferim:- Mediu de lucru placut, deschis si dinamic- Pachet salarial motivant- Extra beneficii cum ar fi:*bonus vanzari*bonuri de masa*vouchere de vacanta*vouchere culturale*asigurare de viata*asigurare privata de sanatate, etc.- Programe de instruire si dezvoltare continua
FARMACIA TEI SRL

Media netă estimată pe baza celor 1533 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in desfasurare; Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj); Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala; Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare; Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat; Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj) Activitatea se desfasoara de la sediul angajatoruluiDescrierea jobului Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client; Ope
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Ne dorim în echipa de la Cluj un coleg cu experienţă relevantă în achiziţii şi managementul furnizorilor, bun comunicator, voluntar şi angajat, foarte atent la detalii, om de relaţie şi de construcţie sistem. Cerinţe Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienţă relavantă în administrare stocuri (în firme/proiecte cu repere de consum în număr mare) Experienta anterioara in identificarea producatorilor/furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Abilităţi bune de învăţare în domeniul tehnic Foarte atent la detalii, meticulos Punctual, comunicativ, organizat Capacitate bună de relaţionare, o atitudine pozitivă, proactivă Utilizare facilă computer (ERP, MS Office) Cunoştinţe de engleza şi/sau italiană - avantajBeneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata Pachet salarial competitiv
JETPOINT IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1533 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.