488 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Cluj-Napoca
488 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Cluj-Napoca

Candidatul ideal Vei fi parte a echipei unei companii specializate in solutii de automatizare a proceselor de productie cu roboti industriali. Rolul tau este sa gestionezi activitatea dpdv administrativ, precum si documentele de contabilitate primara.
Profilul candidatului ideal este conturat de:
Atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare, capacitate de munca in echipa;
Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor;
Persoana flexibila, care isi organizeaza munca intr-o maniera ordonata, clara;
Abilitati foarte bune de comunicar
Clinica stomatologica angajeaza asistent manager pentru: programare pacienti, facturare, logistica, stocuri, etc.Cunoasterea utilizarii Microsoft Office si a limbii engleze conditie obligatorieTe rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de e-mail office at zircondent.ro

Rolul deBranch Manager (Director Sucursala)presupune coordonarea si eficientizarea activitatii unei unitati teritoriale, urmarind realizarea tintelor de profit previzionate conform planurilor de dezvoltare strategica a bancii.Profilul tauAbsolvent de studii superioare (profilul economic - de preferat Finante-Banci);Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara sau intr-o pozitie de Senior Manager Relatii cu Clientii in industria bancara sau financiara;Cunostinte PC (pachetul MS Office), fluenta in limba engleza;Cunoasterea pietei de Retail (produse, competitie, nevoile si asteptarile client

Candidatul ideal REQUIRED QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
* Bachelor’s Degree in Engineering or other relevant discipline
* Relevant experience in manufacturing environment / production management
* Knowledge of LEAN and continuous improvement
* Fluent in English and Romanian language skills; verbal, reading & writing
* MS Office knowledge
* Strong communication and persuasion skills
* Knowledge of management principles (project planning, production methods, resource allocation, etc.)
* Strong problem-solving ability also re

Candidatul ideal We have a great vision at Colina Learning Center. But we know that without great execution, great visions are only delusions.
We need an emotionally mature and superbly organized administrator to join our growing project.
You love being the person that makes things happen on the ground while the development team can focus on the strategy for the big dream. You are somebody who knows how to organize themselves and others very well. You will be the memory of the institution, you will know how to keep track of decisions, important dates, important and not-so-important documen

Candidatul ideal Tu ai putea fi persoana pe care o cautam daca detii:
- permis de conducere categoria B si te descurci pe strazile din Cluj – criteriu eliminatoriu
- studii superioare finalizate, de preferat studii economice sau profil real;
- minim 2 ani de experienta pe un post echivalent;
- avantaj: experienta in domeniul imobiliarelor;
- cunostinte foarte bune de operare PC si navigare internet;
- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat;
- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distribu

Candidatul ideal - Studii superioare
- Experinta in domeniu minim 3 ani
- Experienta relevanta intr-o pozitie similara minim 2 ani
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Excel, Word, Power Point)
- Cunostinta de limba engleza nivel avansat
- Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris
- Capacitate foarte buna de organizare, atentie la detalii;
- Persoana dinamica si flexibila;
- Orientata spre gasirea de solutii in timp real.Descrierea jobului - Asigura comunicarea in interiorul si exteriorul companiei (preluarea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mail);
- Intoc

Candidatul ideal Esti o persoana cu o atitudine pozitiva si iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut alături de un colectiv tanar? Perfect! Societate care se ocupa cu transporturi rutiere de marfuri la nivel național și internațional cauta ASISTENT MANAGER!
Candidatul ideal:
- capacitate de invatare rapidă și dorința de dezvoltare continua;
- cunoștințe avansate de MS Office obligatoriu (Word, Excel, To Do, Outlook, PowerPoint);
- cunoaşterea limbii engleze;
- atenție la detalii și abilități de prioritizare;
- seriozitate, integritate, responsabilitate;
- abilitati bune de comunica

Candidatul ideal Competente necesare:
Abilitati de prospectare & cercetare;
Abilitati de identificare si intelegere a nevoilor clientului;
Abilitati bune de comunicare si scriere;
Vizionar si creativ: abilitatea de a identifica clienti si proiecte in domenii de nisa;
Vocatie in domeniul vanzarilor, insemnand pasiune, dedicare si placerea de a interactiona cu clientii;
Gandire pozitiva si atitudine optimista;
Un bun negociator si comunicator;
Putere mare de convingere.
Competente care constituie un plus:
Studii superioare in domenii tehnice, economice sau socio-uman

Scurta descriere a companieiMoving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.Cerinte • Foarte bune abilitati de organizare;• Atentie la detalii;• Abilitatea de a lucra sub presiune;• Abilitati de comunicare verbala si in scris;• Cunostinte operare PC;• Cunostinte de limba engleza mediu-avansat;• Abilitatea de a invata rapid.Responsabilitati• Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre departimentele implicate, indosarierea si arhivarea

Candidatul ideal For this role you will need:
* Minimum 5+ years of IT or Business-related experience
* Minimum 2+ years working as project manager
* Excellent Communication and Teamwork skills
* Excellent Customer Relationship and Influence skills
* Experience of working with multiple teams in a global environment essential
* Experience as it relates to Infrastructure, Network or Security projects a plus
* Good skills in MS Office, Project, PowerPoint required
* Knowledge of ITIL v3 an advantage
* Bachelor’s Degree or equivalent experience required
* Prior Project Management trainin

Candidatul ideal Studii superioare (studii superioare în domeniile Marketing sau Management constituie un plus)
Experienţǎ relevantǎ de minim 5 ani în marketing și minim 2 ani în coordonarea unei echipe de specialiști.
Capacitatea de a extrage concluzii din analizele făcute, de a identifica soluţiile potrivite și de a urmǎri punerea lor în aplicare.
Capacitate de analiză și interpretare date.
Abilități de organizare şi coordonare de proiecte multiple și finalizarea acestora la termenele stabilite.
Capabilitatea de a-și desfasura activitatea într-un grad înalt de autonomie și decizie.

Candidatul ideal - Persoana dinamica, perseverenta, cu automotivatie si drive
- Bune abilitati de coordonare a muncii in echipa;
- Buna cunoastere a pietei din Cluj-Napoca, a realitatilor economice si macroeconomice
- Minim 5 ani de experienta in vanzari B2B, preferabil obtinuta in domenii precum telecom, IT, software, servicii B2B, Horeca
- Buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi ascultare activă, precum si de transpunere a nevoilor clientului in noi functionalitati ale produsului;
- Orientare catre client si rezultate;
- Limba engl

Scurta descriere a companieiPepsiCo a intrat pe piaţa romaneasca in anul 2004, achizitionand liderul pe piata de chips-uri de cartofi, compania Star Foods, prezenta in Romania inca din 1993. Astfel, PepsiCo a devenit unul dintre jucatorii principali pe piata de Snacks-uri din Romania.Cerinte University degreeAdvanced PC skillsEnglish knowledge (conversational level)Analytical thinkingInterpersonal efficiencyLeadership and negotiation skillsPresentation skillsAbilities of working with numbers and financial knowledgeResponsabilitatiSales ProcessImprovement and proper application of execution s

Candidatul ideal Cum ne-ar plăcea să fii tu, în calitate de nou coleg al nostru:
ai absolvit UTCN - Inginerie Electrică / Automatizări / Electrotehnică / Energetică;
ai cel puțin 5 ani experiență ca inginer și competențe tehnice solide - deoarece vei oferi suport tehnic celor din execuție - electricieni, lăcătuși etc.;
cunoști limba engleză la nivel avansat;
deții permis de conducere categoria B (obligatoriu);
ai cunoștințe bune de AutoCAD (Eplan va fi un avantaj);
autorizațiile de electrician ANRE / project management - sunt și ele avantaje;
Descrierea jobului Care vor fi princ

Candidatul ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori?
Daca ai experienta in coordonarea echipelor de vanzari, ambitia de a dezvolta clienti si regiuni, vino alaturi de noi!
https://cmjeler.roDescrierea jobului Responsabilitati:
- Asigura indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.
- Asigura planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.
- Respecta principiile si politica agreate la nivel de companie; se asigura de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordonea

Candidatul ideal YOUR PROFILE
Passion for data processes, databases and user interaction.
Good German language skills.
Conscientious way of work, analytical and team-player skills.
Capability of processing, manipulating and extracting value from large datasets.
Excel experience and working familiarity with a variety of databases would be beneficial.
Descrierea jobului YOUR RESPONSIBILITIES
You are part of digitalization initiatives for vehicle development processes of a German OEM.
You play a key part in improvement and automation of processes by delivering digitalization so

Sarcini si responsabilitatiStudiaza caietul de sarcini si se pronunta asupra posibilitatilor tehnice si economice de realizare ale lucrarii, Participa la intocmirea ofertei tehno-economice a lucrarii, Coordoneaza planificarea activitatii pe faze si operatiuni, intocmirea graficului de executie detaliat cu incadrarea in termenul si bugetul incredintat pentru efectuarea lucrariiSupervizeaza activitatea sefilor de echipa care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractorilor, reprezentand societatea in relatia cu acestiaParticipa la sedintele de productie organizate la sediul

Candidatul idealStudii superioare in domeniul economic sau tehnicCunoștințe contabilitate primarăCunoștințe avansate in domeniul IT: Word, Excel, Power PointExperiență similară – minim 3 aniLimba engleză – nivel mediuPermis conducere categoria B – avantajAbilități de comunicare și relaționareDisponibilitate pentru deplasăriPersoana dinamică, proactivă, cu spirit de echipă, dornică de afirmare. Experienta in achizitii publice constituie un avantajDescrierea jobuluiElaborare proiecte cu finanțare nerambursabilăElaborare cereri de finanțare, elaborare analize economico-financiare, elaborare planu
cautam asistent managercei interesati sa sune la 745753982
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: