Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

162 Locuri de Munca Manager Restaurant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

162 Locuri de Munca Manager Restaurant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant


Candidatul ideal Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii echipei din restaurant;-te vei asigura că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;-vei administra și monitoriza regulat stocurile și vei efectua inventare periodice conform procedurilor
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
SERAR INVEST CONSULT SRL

Talent Management Coordinator


Candidatul ideal * Bachelor's degree from an accredited college or university, preferably in Business Administration, Human Resources, Industrial Relations, or Industrial /Organizational Psychology. * Minimum of 3 years previous experience in human resources. * Fluency in English. * Strong analytical and critical thinking skills; ability to make independent decisions, manage conflicting priorities in a fast-paced environment. * Proven team player with excellent communication and people skills who can effectively interface and collaborate with employees at all levels of the organization. * Passion for innovative HR solutions and process improvement. * An impact player with proven ability to drive change in an effective and participative manner. * Able to energize and inspire others to commit to and act on business priorities.Descrierea jobului Job opportunity - Vertiv is looking for a new Talent Management Coordinator to join our dynamic team in Cluj-Napoca, Romania! Who are we?At Verti
VERTIV ROMANIA SRL

Cybersecurity Risk Management Analyst


Descrierea jobului The Cybersecurity Risk Management Analyst will help manage and facilitate cybersecurity risk management activities, including but not limited to, management of security-related issue remediation, cybersecurity risk assessments, third party cybersecurity risk assessments, risk evaluation of policy exceptions, and other ad hoc cybersecurity risk management duties. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Assisting with identification, tracking and reporting of cybersecurity issues and remediation; * Assessing cybersecurity risks and assisting with third party cyber risk management; * Risk reviewing cybersecurity policy exceptions; * Working with cross-functional collaborators to complete cybersecurity projects related to risk management; * Supporting cybersecurity strategy and governance functions, as needed. Who You Are: You readily learn and adopt new technologies. You use knowledge of business drivers and how strategies and tactics play out in the market to gu
EMERSON SRL

Area Field Manager - Nord-vestul României


Candidatul ideal Căutăm un/o coleg/ă ce se va ocupa de managementul operațional al magazinelor (din teritoriul alocat, respectiv din judetele Cluj, Maramureș, Bistrița-Năsăud, Satu Mare, Sălaj, Suceava), de atingerea profitabilității și a principalilor indicatori de performanță.CANDIDATUL IDEALAbilitățile pe care le căutăm la viitorul nostru coleg sunt următoarele:Hard skills: Microsoft Office – cunoștințe de nivel mediu-avansat (cu focus pe Excel); Limba Engleză – nivel mediu.Soft Skills Gândire analitică, atenție la detalii; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Dinamic, comunicativ, entuziast, rezistent la stres, ușor adaptabil la schimbare; Abilități de training/ coaching; Spirit de echipă.Alte cerințe : Experiență pe o poziție similară de minim 3 ani (experiență în industria Horeca/ Retail reprezintă un avantaj important); Absolvent de studii superioare conexe domeniului de activitate; Permis conducere – categoria B; Disponibilitate pentru program flexib
LAGARDERE TRAVEL RETAIL SRL

Business Developer


Candidatul ideal Business Developer• Experiență profesională (minim 2 an) în domeniul vanzarii B2B• Sa ai bune abilitati de comunicare si negociere• Sa fi un bun starteg• Sa fi capabil sa identifici oportunitatile de bussines in zona alocata• Sa ai cunostinte despre practicile sustenabile de reciclare a hartieiDescrierea jobului Business Developer• Analiza pieței: Monitorizarea tendințelor și a schimbărilor din industria reciclării hârtiei, identificarea oportunităților noi de afaceri și evaluarea cererii pieței.• Identificarea partenerilor potențiali: Căutarea și inițierea contactelor cu producătorii de hârtie, firmele de colectare a deșeurilor, autoritățile locale și alte organizații implicate în lanțul de reciclare.• Dezvoltarea relațiilor comerciale: Negocierea și încheierea de acorduri comerciale avantajoase pentru toate părțile implicate, inclusiv contracte de furnizare a deșeurilor de hârtie, colaborări pentru reciclare și distribuție a produselor reciclate.• Promovarea conștien
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 534 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

It Asset Management Analyst (2 Years Contract)


Candidatul ideal Who You Are:Required Skills and Competencies: Bachelor’s degree in IT, Business Administration, Finance or a related field. At least 2 years of experience in IT asset management, technical support or finance, preferably with a background in managing IT assets across multiple regions. Basic understanding of IT hardware and software, licensing, and industry trends on a global scale. Proficiency with Microsoft Office tools and basic experience with Service Now, Coupa or Tableau. Exceptional negotiation, organizational, and analytical skills, as well as attention to detail are a must. Excellent communication skills, with the ability to engage effectively with a globally distributed team. Advanced level of English, both spoken and written.Preferred Skills and Competencies: French or German skills. Experience in customer service. Strategic thinking. Experience in working with numbers, spreadsheets, auditing or reporting. Experience in working with the Agile principles and Sc
STEELCASE SRL

Product Manager


Candidatul ideal Experiență în vânzarea materialelor de construcții minim 3 ani;Gândire analitică și critică;Spirit proactiv;Bună organizare individuală (autodidact);Experiență în vânzarea pavajelor constituie un mare avantaj;Studii superioare tehnice, dе preferat în domeniul construcțiilor;Cunoașterea limbilor Engleză și Germană constituie un mare avantaj;Bune cunoștințe dе operare PC (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, ASIS);Cunoștințe AutoCad;Bune abilități dе comunicare orală și scrisă;Rigurozitate și atenție la detalii;Descrierea jobului Manager de produs pentru elemente vibropresate precum: pavaj, bolțari, borduri,etc.- în zona CJ,BN, MM,SJ,SM,BH, AR,TM;Imprеună cu Manаgеrul dе Vânzări și Departаmеntul dе Mаrkеting participă la dezvoltаreа planului strаtegic de promovаre și vănzаre;Identifică în permanență noi piețe conexe produselor promovate;Participă în mod activ în cadrul evenimentelor din zona alocată (conferințe, întâlniri, evenimente industriale, mediu academic);Monitorizea
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 188 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Qualifications 2-3 years of work experience in an administrative/office management role; Bachelor's Degree in financial or similar field; Economic and legal knowledge Strong attention to details Time management skills and ability to prioritize different tasks; Excellent communication and interpersonal skills. Great listening skills and able to take direction from individuals in higher-level positions; Excellent MS Office knowledge; Familiarity with accounting software (ERP/ CRM system); Accounting experience would be an advantage Proficiency in English;Descrierea jobului Your roleOur Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for an Office Manager that will work directly under the director of the Romanian branch. You will be responsible for the smooth running of the administrative operations, management support and business-related tasks. Key tasks Primary accounting - management and preparation of documents for the external accountants, Ca
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Assistant /​ Office Manager


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL: Persoana dinamica, orientata catre client, cu aptitudini excelente de comunicare, organizare, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa; Comportament profesional, dinamism, punctualitate și responsabilitate, Persoana extrem de organizata cu abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului Utilizator cu experienta al programelor Microsoft Office; Cunostinte avansate de limba engleza Persoana atenta la detalii; Capacitate de a indeplini sarcini multiple Cunostintele economice si/sau tehnice constituie un avantajDescrierea jobului RESPONSABILITATI: Preia si distribuie solicitarilor venite din partea colegilor si clientilor prin telefon sau email Primeste, gestioneaza, repartizeaza corespondenta in cadrul firmei, redacteaza unele materiale de corespondenta, pastreaza si opereaza în diverse registre de evidenta interna Emite documente de gestiune comerciala: facturi, chitante, documente de livrare, bonuri fiscale (SAP) Resp
TESTO ROM SRL

Internal Account Manager


Candidatul ideal Candidatul Ideal- absolvent(ă) cursuri universitare - de preferat studii economice- cunoştinţe temeinice in domeniul IT- talent de intreprinzator cu experienta in vanzari- abilitatea de a impresiona potentialii clienti- spirit de automotivare continua- initiativa- bune abilitati de comunicare si relationare- inalta orientare spre client si abilitatea de a intelege si de a profita de oportunitatile pietei- foarte bune calitati de organizare a timpului- fluent in lb.engleza- carnet de conducereDescrierea jobului Descrierea jobului-preluarea si dezvoltarea unui teritoriu de vanzari existent-vanzarea de produse IT si periferice (laptopuri,PC-uri,servere,periferice,licente)-calcularea si negocierea preturilor si conditiilor contractuale-dezvoltarea strategica a pozitiei companiei noastre pe zona de vanzare-deplasari la clienti-key account management si dobandirea de clienti noi
ETA2U SRL

Asistent Manager Cu Experienta Divizia Salubritate


Candidatul ideal Ce cunostinte si aptitudini te ajuta sa ai succes deplin în acest rol: Absolvent al unei forme de invatamant superioare (preferabil economic, tehnic); Experienta financiar contabila si in facturare- avantaj; Bune abilitati organizatorice si sa rezolve problemele cu rapiditate; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Rezistent la munca sub presiune; Persoana responsabila, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Experienta in lucrul cu sistemul de achizitii publice SEAP – avantaj; Cunostinte privind softurile de gestiune (Soft 1 -constituie avantaj); Cunostiinte PC – Excel mediu; Cunosti limba engleza la nivel mediu;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine: Sa asiguri suport in activitatea administrativa a diviziei, fiind un suport operativ si administrativ al managerului de divizie; Sa gestionezi informatiile, sa creezi si sa actualizezi bazele de date; Sa intocmesti diferite situatii, rapoarte personalizate, solicitate de managerul diviziei
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Farmacist - Medical Information Manager


Candidatul ideal - absolvent al Facultăţii de Farmacie- 2 ani in domeniul in industria farmaceutica si/sau in domeniul farmacovigilență- cunoştinţe de limba engleză - nivel avansat (C1)- cunoștințe pachet Microsoft Office Descrierea jobului Obiectivele postului:Responsabil pentru mentinerea sistemului de farmacovigilenta in Romania. Planifica si elaboreazadocumentatiei cu specific medical si privind siguranta referitoare la produsele companiei si vareprezenta interfata cu piata de farmaceutice din Europa. Va asigura evaluarea reclamatiilor decalitate din Regiunea II.Responsabilități principale: - Este responsabil local pentru farmacovigilența în România (declarat la ANMDM) și va mențineun sistem pentru colectarea informațiilor despre reacții adverse la produsele comercializate înRomânia- Urmarește listele emise de Agenția Europeană a medicamentului pentru RPAS- Va monitoriza paginile de internet ale agentiilor europene pentru identificarea informatiilor desiguranta noi pentru alinierea
TERAPIA SA

Office Manager /​ Tehnoredactor Birou Notarial Cluj-napoca


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, orientată spre nevoile clienților, cu abilități excelente de scriere și comunicare, te invităm să aplici pentru această oportunitate unică de a te alătura echipei noastre.Cerințe: Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat. Studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept, constituie un avantaj Abilități excelente de operare PC (Windows, Word, Excel, PowerPoint) și navigare pe Internet. Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipă. Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă. Respectarea strictă a confidențialității și a procedurilor interne. Cursuri speciale în tehnici de comunicare constituie avantaj. Experiență în activități de secretariat și organizare într-un birou notarial constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Secretariat/asistență birou notarial. Coordonarea și executarea tuturor activităților de protocol și secretariat. Tehnoredactarea documentelor cu respectarea
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA LEX FIDELIS

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Sales Manager


Candidatul ideal Pentru noi, candidatul ideal pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri:- experienta in vanzari b2b - abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere - abilitati de operare pc - persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata spre rezultate- cu capacitate de lucru atat individual cat si in echipa - permis de conducere cat. B obligatoriu (se primeste autoturism de serviciu) - punctualitate, responsabilitate, amabilitate - cu capacitate de asimilare rapida Descrierea jobului - Prezentarea produselor / serviciilor noastre si a imaginii companiei catre clienti- Sustinerea procesului de vanzare complet - Implementarea strategiei de vanzare si a fidelizarii clientilor - Preluarea unui portofoliu de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia - Sansa de avansare pe baza rezultatelor - Pachet salarial motivant ( parte fixa + comision din vanzari + bonusuri lunare/trimestriale/anuale ) - Atmosfera placuta de lucru
UNITY INTERNATIONAL HUMAN RESOURCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 237 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal We are looking for a Full-Time Assistant Manager with a positive attitude regarding work and openness to learn but it also helps to have the following skills:- Organizational Skills: Should excel in organizing tasks, schedules, and resources to ensure the smooth functioning of the business.- Time Management: The ability to prioritize tasks, meet deadlines, and allocate time efficiently is crucial for managing the office's daily operations.- Communication Skills: Effective communication is essential for coordinating with various teams, stakeholders, and clients, both verbally and in writing.- Problem-Solving: Quick thinking and the ability to find solutions to challenges that arise in a fast-paced environment are vital.- Adaptability: Businesses can experience rapid changes. An adaptable office manager can navigate shifts in priorities, technology, and processes.- Attention to Detail: Accuracy in managing orders, data entry, and financial records is essential to avo
DANIELI ENGINEERING ROM SRL

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 162 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.