Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1392 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1392 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistics Sales Representative Pentru Ungaria


Candidatul ideal Crestem si ne dezvoltam! Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de teren, avem jobulperfect pentru tine: Logistics sales representative pentru UngariaEste un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе teren;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform stand
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Operator Calculator /​ Data Entry Limba Engleza


Candidatul ideal Societate olandeza cu obiectul de activitate in transport, angajeaza doua persoane motivate pentru introducere date in sistem.Cerinte obligatorii:- Persoana pozitiva, sociabila si organizata;- Nivel avansat limba engleza vorbit si scris;- Cunostiinte solide operare calculator, pachet office, internet portals;- Capacitate de analiza si buna gestionare a cifrelor prezinta avantaj.Descrierea jobului - Program 8h, experienta in domeniu nu este obligatorie;- Consultanta Telefonica, email si pe anumite portale in limba engleza a clientilor;- Motorizare constanta si distribuire a mail-urilor;- Arhivare documente, CMR-uri, facturi, anexe transport;- Munca birotica;- Procesarea facturilor.- Introducerea comenzilor in sistemBeneficii:- Desfasurarea activitatii in cadrul unei echipe tinere si dinamice;- Conditii bune de lucru si intruire la locul de munca;- Posibilitatea de a lucra intr-o societate internationala;- Training in Olanda;- Posibilitatea de a avansa in cadrul societat
NEELE VAT LOGISTICS S.​R.​L.​

Buyer (with English & German)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: Time Management skills High Level of Negotiating & Influencing competences Understanding of Quality Management & Problem-Solving principles Knowledge of Strategic Sourcing and Tendering Understanding of Procurement KPIs Knowledge of Commodity Management Cost Analysis / Value Analysis Techniques skills Awareness on Risk and resilience in the Supply Chain Understanding of Suppliers processes and technologies Knowledge of Digital Procurement ICT Tools, SAP is mandatory; Supplier Performance Management Contracts & Contract Management Understanding of Supplier Development methodologies Financial management for the supply chain Supplier Relationship Management Technical skills, like interpreting technical drawings, basic knowledge about manufacturing treatments and tools.Behavioral Competencies: Ability to work in a dynamic, multicultural environment Flexible and able to work cross-cu
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Cunostinte de operare PC;Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Contactarea telefonică a clienților, cu scopul de a promova produse;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Stabilirea comenzilor;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează DOAR program full-tim
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Medeuropa Oradea


Candidatul ideal Esti un candidat eligibil dacă:- Deții Certificat de membru OAMGMAMR (ALP) pentru asistent medical generalist;- Experiența în monitorizarea/administrarea tratamentului pentru pacienții oncologici constituie un avantaj;- Ai abilități de muncă în echipă, proactivitate, aptitudini de comunicare, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate;- Cunostințe operare computer/MS Office - nivel mediu;- Limba engleza - nivel mediuDescrierea jobului Asistentul medical va avea ca atribuții:- Monitorizează în permanenţă pacienţii internaţi pe compartimentul de spitalizare de zi;- Programează şi pregăteşte bolnavul prin tehnici specifice pentru examinările paraclinice indicate, organizează transportul lui, îl însoţeşte în caz de nevoie;- Administrează medicaţia orală, injectabilă, perfuzabilă la recomandarea medicului, întocmeşte foaia de evoluţie şi tratament după indicaţiile medicului, ajută medicul l
MEDEUROPA SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Să te poți adapta ușor diferitelor tipologii de clienți cu care vei intra în contact pentru o comunicare eficientă și corectă de ambele părți;Atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare, capacitatea de a lucra in echipa, empatie, atentie distributiva;Responsabil, serios si prompt;Competititiv si orientat catre rezultate;Abilitati de invatare rapida si dorinta de autoperfectionare;Să ai spirit de echipă;Rezistent la stres;Permis de conducere de categoria B;Experienta anterioara in vanzari nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:- Promovarea si vanzarea produselor prin demonstratii la domiciliu;- Oferirea de informații relevante și corecte despre produsele promovate;- Realizarea obiectivelor lunare stabilite.BENEFICII:- Contract permanent de muncă;- Salariu FIx + Bonus in functie de performanta;- Competiții financiare / premii motivante;- Se lucrează cu program FLEXIBIL, de Luni până Vineri (cu posibilitatea de
DC EVOS INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2808 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Proiectant Arhitect


Candidatul ideal - studii superioare de specialitate arhitectura;- experienta in proiectare;- cunoasterea programelor informatice specifice domeniului;- experienta de lucru in programe 3D.Descrierea jobului Proiecte arhitecturale pentru obiective aflate in diferite stadii de dezvoltare
READYMIX ROMANIA S.​R.​L.​

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Manager Magazin Zoocenter Oradea


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Technical Support


Candidatul ideal - Cunoștințe de Sisteme de Operare;- Abilități și/sau cunoștințe tehnice;- Abilități de comunicare;- Capacitatea de a lucra în echipă;- Persoană dinamică orientată spre rezultate.Constituie un avantaj:- Cunoștințe de limba Italiană sau engleza;- Experiența pe un post inițial;Descrierea jobului - Asistență remote și onsite pentru soluțiile Zucchetti;- Prezentare și implementarea de soluții software;- Mediu de lucru motivant, într-un colectiv tânăr și dinamic;- Posibilități de dezvoltare profesională în cadrul unor proiecte naționale și internaționale de anvergură.De ce sa aplic pentru acest job?- Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și competitiv pentru o companie în plină ascensiune;- Colectiv tânăr;- Training-uri și instruire la locul de muncă;- Posibilitatea de avansare și dezvoltare în carieră;- Posibilitatea acumulării de cunoștințe și experiență în cadrul unei echipe bine pregătite.
ZUCCHETTI SRL

Media netă estimată pe baza celor 334 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Dispecer /​coordonator Transport International/​planner


Candidatul ideal Cum arata colegul ideal pe care IUBIEXIM il cauta pentru departamentul operational ?-abilitati excelente de organizare,coordonare,negociere ,comunicare ;-abilitati de lucru in echipa si capacitatea de a lua decizii;-cunostinte specifice ale pietei transporturilor si a legislatiei ;-limba engleză scris si vorbit minim la nivel mediu ; preferabil nivel avansat(limba germana,maghiara constituie un avantaj)-cunostiinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;- experienta in dispecerat transport international minim 2-3 ani - avantaj;-persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, agila, cu atitudine proactiva si constructiva;Descrierea jobului -Optimizarea proceselor de transport ;-Coordonarea optima a vehiculelor/conducatorilor auto ;-Mentinerea,dezvoltarea si consolidarea relatiei cu clientii ;-Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul flotei proprii ;-Monitorizarea transporturilor in desfasurare si comunicarea eficienta cu toate partile
IUBI EXIM S.​R.​L.​

Consilier Juridic - Oradea


Candidatul ideal Studii complete de drept cu licenta Minimum 2 ani experienta in domeniu - preferabil intr-o companie de constructii sau multinationala Bune cunostinte de drept civil, drept comercial Excelente abilitati de comunicare orala si in scris Limba engleza fluentDescrierea jobului oferă asistență contractuală pentru etapa executivă a lucrărilor/concesiunilor se ocupă de elaborarea contractelor de plasare în funcție de modelele cadru utilizate în societate și readaptându-le cerințelor specifice ale contractului de colaborare cu Project Manage) & Deputy Project Manager coordonează elaborarea documentelor tehnice și contractuale necesare pentru solicitarea autorizațiilor; la cererea Project Manager (PMCE) & Deputy Project Manager (DPMC) elaborează corespondența și actele extrajudiciare care, în opinia Direcțiilor, pentru a fi formalizate, necesită aprofundarea aspectelor legale sau o atenție specială aspectelor juridice legate de achiziția și/sau execuția lucrărilor/concesiunilor
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Mechanical Design Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years of professional experience in the design of operating equipment; Profound knowledge of modern production technology and design systems; Very good knowledge of CAD processes and handling 3D programmes; Experience with Solid Works desirable; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and design of assembly lines for battery packs and power tools; Design of equipment, devices and entire assembly lines; Independent conception, development and construction of automated production equipment with high technical requirements for the STIHL Group worldwide; Project management for projects with a technical focus, taking into account quality, costs and
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 1140 de salarii introduse în Salario: 4631 RON/Luna

Designer Multimedia


Candidatul ideal Experienta relevanta in editare foto Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, IndesignCunostinte de lucru in HTML, CSS si PHP, wordpress constituie avantajExperienta in editare video Adobe Premiere Pro, CapCut, InShot sau alte instrumente de editare videoBuna cunoastere a limbii englezeAbilitati de organizare si planificare a activitatilor curente, rapiditate si acuratete in executieCreativitate, originalitate, imaginatie, un dezvoltat simt estetic/artisticSeriozitate, adaptabilitate, capacitate de asimilare rapida de noi cunostinteAtitudine proactiva, responsabilaAbsolvent de studii superioare, IT, Design constituie avantajDescrierea jobului -Dezvoltarea conceptelor grafice pentru materiale de promovare offset: bannere, pliante, flyere, postere, mape de prezentare, cataloage, carti de vizita, brosuri, etc, creare grafica vectoriala in Adobe Ilustrator, Indesign, editare video- Realizarea de activitati de corectie, decupare, prelucrare, adaptare la scara si pregatire pentru
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Plastic Engineer


Candidatul ideal University Degree (Mechanical Engineering); More than 3 years experience in the field of plastics processing is a must; Experience in the management of production projects; Practical knowledge of automation technology is an advantage; Independent, structured way of working and process-orientated thinking; Confident communication at all levels of collaboration; Good verbal and written communication skills; Advanced written & spoken English; German is a plus.Descrierea jobului Planning and instalation of the entire plastics production including the required machines and infrastructure; Defining the layout of the whole plastic production; Planning and procurement of machines, production equipment and automation in plastics production; Development and definition of all injection moulding parameters; creating standards for the injection moudling process; Optimisation of series processes; Management of production, procurement and technology projects; Contact person as an inj
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Thnolog Ferma Piscicola


Candidatul ideal Postul este dedicat pentru crestrea pastravului in-tro hala complect echipata , automatizata este necesar urmarirea echipamentelor de lucru , curateniei in hala , pregatirea comenzilor necesare , intocmirea documentatiei HCCP nu este necesar a fi expert intrun anumit domeniu dar este necesar a avea inclinatii tehnice si este necesar a fi organizat .Descrierea jobului Suplimentar la salariul oferit se mai ofera masa la prinz si conbustibil pentru transport
ACOM DISTRIBUTIE SRL

Receptionera/​secretara (munca De Birou)


Candidatul ideal - persoana cu min.1 an experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale;- absolvent de studii medii / superioare;- abilitati de comunicare, planificare si organizare;- seriozitate, punctualitate si implicare;- claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;- cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat reprezinta avantaj;- permis de conducere cat.B.Descrierea jobului - acorda sprijin general unitatii, prin preluarea comunicarilor primite, precum corespondenta, apelurile telefonice si documentatia;- evidenta, organizarea si gestionarea in siguranta a documentelor societatii;- redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;- mentinerea legaturilor societatii cu autoritatile locale si colaboratori;- organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a activitatii de protocol din cadrul societatii;Beneficii:- pachet salarial motivant,- tichete de masa;- pachet gratuit cu servicii medicale;- mediu de lucru placut si dinamic.
RED SEVENS S.​R.​L.​

Specialist Platforma Online


Candidatul ideal Experiență în vânzările online și în administrarea site-urilor de comerț electronicAbilități excelente de comunicare în scris și verbalCapacitatea de a lucra independent și în echipăDiplomă de licență în Vânzări, Marketing, Administrare de Afaceri sau domeniu similar este un avantajExperiență in administrare SEOExperienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile;Descrierea jobului Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacteDezvoltarea strategiilor de vânzări online, precum și monitorizarea performanței și raportarea rezultatelor către echipa de conducereAdministrarea site-ului nostru de comerț electronic asig
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Operare Si Intermediere Date (oradea)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​

Indirect Purchasing Specialist


Candidatul ideal University Degree Engineer, Economist; English as must, German is a plus; SAP MM modules, ARIBA PTP (SAP R/3, S/4HANNA); Operates MS Office software package; Negotiation, Project experience, knowledge of generic contract laws; Purchasing experience min. 3-4 years; Intercultural experience is plus.Descrierea jobului Suppliers and Contracts Clarifies technical and commercial requirements together with the requester and the supplier. Negotiates terms to fulfill best conditions for acquisition of services, production equipment’s, MRO, construction services, maintenance and facility service, with respect to procurement process, procedures and legal requirements. Obtain offers, analyze and asses for optimum cost value solution. Defines, prepares and concludes contracts by respecting procurement process, procedures and legal requirements. Carries out supplier evaluation to concentrate on the best suppliers and improve the current supplier base. Ensures and drives towards down
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 392 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.