Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Program Manager in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Program Manager in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Program Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Program Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare tehnice profil electric (Energetic, Electrotehnica);Experienta in coordonarea proiectelor de specialitate (integrare sisteme electroenergetice);Cunostinte avansate de Microsoft Office, Microsoft Project;Putere de concentrare;Viziune și anticipare a actiunilor;Capacitate de sinteză, simt practic;Flexibilitate;Prezenta de spirit;Cunostinte de limba engleza;Permis auto categoria B; Beneficii:Pachet salarial atractiv;Tichete de masă;Bonus de performanță;Primă de vacanță;Prime de Sărbători;Asigurare medicală privată;Traininguri de specialitate; Descrierea jobului Conduce executia proiectelor in conditiile si in termenele prevazute in contractele cu clientii, furnizorii si subcontractorii, de la ofertare pana la receptia finala;Stabileste obiective si traseaza sarcini echipei de proiect;Evalueaza necesarul de resurse materiale, financiare si umane pentru derularea contractului/proiectului;Urmareste permanent evolutia bugetului proiectelor contractat
S.​C.​ TIAB S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1275 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Project Manager Retele Hidroedilitare Pitesti


Candidatul ideal - studii superioare / Facultatea de Hidrotehnica/Instalatii;- experienta profesionala in domeniul studiilor: min. 5 ani;- experienta ca manager de proiect pentru lucrari de proiectare + executie retele apa, canal, statii pompare, statii epurare, statii tratare apa;- portofoliu specific: lucrari retele de alimentari cu apa si canalizari avand lungimi mai mari de 10 km (fiecare);- constituie avantaj: experienta de lucru in contracte de tip FIDIC, cunostinte limba engleza ;-permis categoria B.-cunoştinţe de operare PC: Word, Excel, AutoCAD, Primavera , Microsoft Project-coordonare proiecte publice complexe;-cunoştinţe de limbă engleză (citit, scris, vorbit).Descrierea jobului - Asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectelor;- Studiaza detaliile tehnice ale proiectului si in functie de acestea planifica, conduce si coordoneaza direct implementarea acestuia;- Intocmeste si urmareste graficele de executie;- Intocmeste si monitorizeza cash flow-ul proiectului;-
SKILLD BY EJOBS

Team Leader-Pitesti


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Production Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical higher education – Engineering;Relevant previous experience;Social and intercultural sensitivity;Good knowledge of production management systems;Leadership and assertiveness skills;Good negotiation and communication skills;English language – advanced;Target and result orientation;Motivation and resilience;Self-organization;Conflict management. Responsibilities Ensures cost efficiency and delivery capability in area of responsibility (complete and on-time order execution);Ensures quality performance, planned produ
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1964 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Sales Team Leader


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA
Vezi alte joburi relevante

Tehnician Electric-sisteme De Securitate


Candidatul ideal Recrutam Tehnician Electric Sisteme de Securitate pentru clientul nostru, companie care ofera servicii de instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate.Cerinte: Studii de specialitate (profil tehnic/electric/electronic/telecomunicatii); Experienta profesionala de minim 1 an de zile pe o pozitie similara; Cunoasterea sistemelor electronice de securitate existente pe piata romaneasca; Cunostinte in domeniul sistemelor de alarma si detectie la efractie, supravehere video, sisteme avertizare la incendiu; Permis de conducere auto – categoria B (experienta minim 2 ani); Cunostinte tehnice IT - Hardware si Software; Responsabilitate, mod riguros de organizare a propriei activitati, rabdare, meticulozitate; Dinamism, bune abilitati de comunicare si relationare la orice nivel, spirit de echipa; Disponibilitate pentru munca de teren. Descrierea jobului Responsabilitati: Realizarea cablarii si a conexiunilor necesare pentru implementarea sistemelor de securitate t
MANPOWER ROMANIA SRL

Internship Specialist Dezvoltare Zonal,​ Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electroenergetic; Cunostinte legislatie aplicabila in domeniul energetic; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Dorinta de invatare continua; Bune aptitudini de ascultare si comunicare; Atitudine orientata spre rezultat; Buna capacitate de adaptare la informatii noi.Descrierea jobului Elaborare documentatii simplificate pentru proiectele de investitii din programele de investitii si reparatii cu documentatie pe care o furnizeaza proiectantului; Evaluare economica si prioritizarea solicitarilor de lucrari din investitii pentru instalatiile de joasa, medie tensiune si inalta tensiune; Elaborare studii privind dezvoltarea RED din zona in care isi desfasoara activitatea, studii de solutie pentru racordarea la RED a consumatorilor sau pentru eliberarea de amplasamente la medie sau joasa tensiune; Analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor privind parametrii de calitate ai energiei electrice distribuite, reclamatii patrimoniale; Propune lu
EVRYO POWER S.​A.​

Manager Magazin Arges Mall


Candidatul ideal Manager Magazin / Pozitii disponibile in Arges Mall- studii medii minime,- experienta in domeniu obligatoriuDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii pentru pozitia de MANAGER MAGAZIN contine:- salariu + comision;- bonuri de masa 600 lei,- bonus din vanzari,- prime de sarbatori
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Specialist Gestiune Personal Instruire Si Relatii Sociale


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta 5 ani in gestiunea salariatilor si calcul salarial; Bune cunostinte referitoare la Codul Muncii si legislatiei in domeniu; Certificat Inspector Resurse Umane – constituie un avantaj.Descrierea jobului Participa la definirea standardelor, proceselor si instructiunilor de lucru pentru procesele gestionate de Biroul Resurse Umane; Elaboreaza si implementeaza politicile de resurse umane (recrutare, selectie, integrare, salarizare si motivare, relatii de munca) care sa asigure necesarul de personal corespunzator din punct de vedere cantitativ si calitativ; Asigura evidenta personalului si gestionarea fondului de salarii pentru salariatii companiei, conform legislatiei romanesti in vigoare; Elaboreaza propuneri de norme, proceduri, instructuni si regulamente, privind activitatile aferente obiectului propriu de activitate.
EVRYO POWER S.​A.​

Manager Magazin Tezyo Arges Mall Pitesti


Candidatul ideal MANAGER MAGAZIN TEZYO ARGES MALL PITESTIIti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului MANAGER MAGAZIN TEZYO ARGES MALL PITESTICeea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Compentente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti; Competente de comunicare scrisa; Abilități de planificare, organizare si realizarea sarcinilor la timp; Bune abilitati de relationare, seriozitate, ambitie si implicare; Cunoștințe necesare: Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Office (Word , Excel); Punctualitate,seriozitate si profesionalism; Capacitate de intelegere si transmitere de informatii; Capacitate de organizare a activitatii, a proiectelor, cu respectarea deadline-urilor; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi;Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor de secretariat: inregistrarea si evidenta corespondentei, prelucrare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, activitati de protocol, gestionarea si arhivarea documentelor societatii; Elaborarea si redactarea altor documentelor si situatii cerute de management; Deplasari ocazionale pe teren la furnizori/parteneri/clienti/institutii; Colaborează la ținerea corectă
CENTRUL EDUCAIONAL ATP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Import


Candidatul ideal Compania VADCRIS GROUP TRADING, lider in domeniul accesoriilor auto din Romania, scoate la concurs un post pentru achizitii interne, intracomunitare si extracomunitare. Esti interesat sa faci parte din echipa noastra si sa iti dezvolti abilitatile in cariera de junior buyer? Aplica cu incredere!CANDIDATUL IDEAL: Cunostinte limba engleza (scris, citi, vorbit) – nivel mediu Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook); Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros;Constituie avantaj: activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare Absolvent studii superioare - constituie un avantaj;Descrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII: Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii; Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase; Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei d
VADCRIS GROUP TRADING SRL

Assistant Store Manager


Candidatul ideal Assistant Store ManagerOur promise:• “Bring Fun to Life” culture and unique atmosphere• Career in the international, dynamic company• Intensive professional and personal development• Commitment to people and rich reward systemYour challenges/tasks:• Responsible for recruitment, selection, job performance appraisal and retention of coffee store baristas.• Coordinates training of crew members• Ensures proper operations of a store, manages the store during Store Manager’s absence• Accounts for optimal level of cost of labour on store level: plan, analyze and control cost of labour; prepare work schedules and holiday plans for baristas• Create friendly atmosphere at work, reflecting AmRest and Starbucks culture and Core ValuesOur expectations:• At least 1 year of experience in team management• Experience in customer service (preferred gastronomy)• Good knowledge of English in ideal case• Positive energy and enthusiasm at work• Reactiveness, problem-solving skills, taking c
AMREST COFFEE SRL

Manager Tehnic - Arges Mall


Candidatul ideal Managerul tehnic este responsabil pentru managementul integrat tehnico – operational al activelor din portofoliu.Cerinte: Studii superioare finalizate in domeniul tehnic. Cunostinte temeinice in domeniul electric, electromecanic, HVAC, instalatii sanitare. Cunostinte avansate in domeniul property management & facility management. Minimum 3 ani experienta relevanta intr-o pozitie similara. Spirit antreprenorial avansat. Abilitati avansate de comunicare si relationare. Utilizator avansat PC (MS Office) si soft-uri specifice administrarii cladirilor de birouri / centrelor comerciale. Carnet de conducere categoria B. Limba engleza – nivel avansat.Descrierea jobului Responsabilitati Coordoneaza si supervizeaza activitatea de intretinere tehnic/operationala a activelor din portofoliu. Coordoneaza si supervizeaza activitatea de preventie-stingere incendiu, sanatate si securitatea muncii, siguranta si mediu inconjurator, asigurand totodata implementarea cadrului legal ale aces
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Manager Operational - Retail - Arges Mall - Pitesti


Candidatul ideal Activitatea se desfasoara in incinta Arges Mall, conform programului: Luni-Vineri, 09:00-18:00 (program fix).Cerinte: Minim 1 an experienta pe un post similar Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul tehnic sau in domeniile economic / juridic) Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit) Cunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul de activitate Cunostinte teoretice si practice adecvate naturii, amplorii si complexitatii activitatii si responsabilitatilor alocate Cunostinte bune de MS Office (in special Word si Excel) Nivel ridicat de responsabilitate, rabdare, implicare, proactivitate, confortabil cu multi-taskingDescrierea jobului Responsabilitati: Coordoneaza si supervizeaza activitatea prestatorilor de servicii (paza, curatenie) Propune investitii privind intretinerea si modernizarea centrului comercial Supravegheaza solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor venite din partea chiriasilor /furnizorilor si se implica in mod direct in rez
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.