Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

43 Locuri de Munca Relatii Clienti in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

43 Locuri de Munca Relatii Clienti in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Secretara - Relatii Clienti Capital Imobiliare


Candidatul ideal Persoană responsabilă, sociabilă, echilibrată și deschisă spre relaționare cu clienții agenției.Cerințe:- Atitudine pozitivă, dinamică și orientată către client- Studii finalizate- Abilități de organizare, planificare și sinteză- Abilități de monitorizare și follow-up- Capacitate de mutitasking- Dicție bună- Cunoștințe PC- Cunoașterea limbii engleze la nivel convesaționalDescrierea jobului Responsabilități generale:- Preluarea apelurilor, e-mailurilor și mesajelor- Interfața agenției în relația cu clienții și furnizorii- Activități administrative și de secretariatBeneficii:- Salariu negociat în urma interviului- Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă organizată.
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Imm - Teritorial


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine? Sa ai o viziune indrazneata, si un angajament fata de excelenta in relationarea cu persoanele juridice.Alatura-te echipei noastre si ai oportunitatea de a-ti pune in valoare abilitatile de negociere, comunicare si strategie, intr-un mediu dinamic si provocator.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoarele orasele/arii:Bucuresti, Craiova, Cluj/Targu Mures, Galati/Bacau, Sibiu/Alba/Hunedoara, Iasi/Suceava, Constanta/Tulcea.Candidatul Ideal Experienta in institutii financiar-nebancare si bancare si vanzari catre persoane juridice de minim 2 ani; Experienta in analiza documentelor financiare ale persoanelor juridice; Portofoliul propriu de clienti reprezinta un atu; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orienta
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Manager RelaȚii ClienȚi - Cluj (banking Rm)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Manager Relatii Clienti - Cluj (banking Rm)


Candidatul ideal Îndeplinește cel puțin criteriile de mai jos:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare)- cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- inițiativă și spirit de echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizate (preferabil finanțe-bănci)Descrierea jobului Obiectivul postului constă în atingerea obiectivelor de vânzare conform strategiei de vânzare a societății și anume:- atragerea de clienți noi în portofoliul RoCredit- realizarea volumelor lunare conform target-uluiResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- promovarea și vânzarea produselor din portofoliul RoCredit- prospectarea pieței în vederea identificăr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a Customer Service Representative with German, based in our office within Cluj-Napoca, Cluj, to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will ensure quick and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order, as well as on pro-actively solving any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book
EMERSON SRL

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a new colleague in our Cluj-Napoca team, to help us guarantee a positive customer experience, through quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will by able to assist customers at any stage of their orders, as well as to pro-actively solve any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues / satisfy the request of the customer (wi
EMERSON SRL

Customer Support With French - Business Travel


Candidatul ideal Requirements:- Very good knowledge of spoken and written French, at least B2+ level;- English communication skills;- Customer-oriented support and advice attitude to ensure customer satisfaction;- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Attention to details;- Good MS Office skills;- High school or Bachelor's degree;Descrierea jobului Responsibilities:The main responsibility of this role is servicing inbound calls from online business travel clients needing website navigation and e-invoicing assistance in making online corporate travel arrangements.- Processing Navigation Support and E-invoicing requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks, received either via calls or emails.- Handling incoming calls for customer servicing activities, providing extraordinary customer service.- Password reset, end to end navigation on the booking tool to create a booking, replicating the c
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Customer Support With Hungarian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Romanian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Care Representative (call Center) - Cluj-napoca


Candidatul ideal Pe cine căutăm?Suntem în căutarea unui nou coleg care să fie legătura noastră directă cu clienții noștri, prima voce a companiei, să ne ajute să oferim clienților cea mai bună experiență prin oferirea sprijinului necesar și să reprezinte companie cu cinste.Ne dorim să ai: experiență în Customer Support (call center) bună capacitate de comunicare și ascultare studii tehnice - reprezintă un avantaj (de exemplu, Construcții de Mașini sau Mecanică) orientare spre clienți și spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Gestionarea interacțiunilor cu clienții, răspuns la întrebările și preocupările clienților prin telefon, e-mail sau chat. Oferirea de informații despre produse, servicii și asistență pentru problemele pe care le întâmpină clienții. Înregistrarea și urmărirea solicitărilor clienților pentru asigurarea rezolvării eficiente și în timp util. Colaborarea cu echipele tehnice și de vânzări pentru soluționarea cu succes a solicitărilor. Promovarea produ
UTILBEN SRL

Agent Servicii Clienti


Candidatul ideal The ideal candidate has: Great communication skills and empathetic attitude Sales, consulting and listening skills in order to increase the company's conversion rate Self motivation and excitement about achieving all of the sales targets Problem-solving skills and attention to details Negotiation skills in order to bring the best possibilities for clientsDescrierea jobului Your main objective is to:Make our clients’ travel dreams come true, helping them to reserve the best accommodation for their next vacation, and keep them satisfied and loyal for future services! :)Responsibilities: Cooperating with clients to determine their needs and advising them destinations, travel dates, costs and accommodations Know the organization's products inside and out in order to advise clients in choosing the most suitable offer Convert leads into loyal customers, by finding them bespoke offers that meet our demands Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a Customer Service Representative with German, based in our office within Cluj-Napoca, Cluj, to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will ensure quick and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order, as well as on pro-actively solving any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book
EMERSON SRL

Operator Call Center Cluj-napoca


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg ? Ce te face potrivit pentru noi ?​​ Esti o persoana dinamca , serioasa , sociabila , perseverenta ? Vrei sa-ti construiesti o cariera pe termen lung ? Principalele tale abilitati sunt in comunicare verbala si scrisa ? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera?Daca ai raspuns afirmativ la toate intrebarile de mai sus atunci esti potrivit pentru noi !Descrierea jobului Promovarea produselor si imaginea companiei; Contactarea potentialilor clienti si mentinerea legaturilor stranse cu acestia.BENEFICII:-Pachet salarial motivant;-Bonusuri in functie de performanta;-Posibilitatea de promovare in functie de rezultatele individuale;-Excursii de 6 ori pe an;-Team buildinguri periodice;-Traininguri de specializare;-Sansa de a lucra intr-o echipa tanara.
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Customer Service Internship At Gilau - 12 Months


Descrierea jobului Are you eager to take your career to the next level? If yes, we welcome your application for the Customer Service Internship- 12 Months role! In this position you will be primarily responsible to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders from booking to invoicing. Manage speedy and knowledgeable responses to assist customer at any stage of his order and pro-actively solve any problems. If you are ready to start and grow your career in a world-renowned technology company, we welcome you to join us!Who You Are:You are passionate about making an impact and always act with integrity. You continuously push yourself to achieve new goals and are not afraid to question the status quo by proposing creative solutions to problems.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process customer orders daily.* Communicate with internal related departments (sales, quotations, logistics, production) regarding orde
EMERSON SRL

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA

Sales Suport/​ Operator Date/​ Customer Service Sp.​ /​ Engleza


Candidatul ideal Compania Ferro are doua pozitii deschise de Customer service specialist, una in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3), iar cealalta in Cluj Napoca.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Minim 1 an experinta pe un post similar; Experienta pe zona de comert international/ logistica; Cunostinte despre produsele de instalatii si sanitare – reprezinta un avantaj; Studii superioare; Abilitati excelente de comunicare, organizare si administrare; Capacitate de a invata rapid si adaptabilitate; Atentie la detalii, implicare, asumarea responsabilitatilor si proactivitate; Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa; Cunostinte de operare intr-un sistem tip ERP – constituie un avantaj; Cunostinte operare MS Office (Excel avansat); Engleza avansat/ Rusa mediu.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei fac
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 43 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.