Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

46 Locuri de Munca Operator Call Center in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

46 Locuri de Munca Operator Call Center in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Permisul de conducere cat. B - Obligatoriu. Abilitati de operare PC (Word , Excell) - Obligatoriu Disponibil si responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza. Orientat spre gasirea de solutii si oferire de suport tehnic. Abilitati de comunicare si relationare. Seriozitate si atitudine pozitiva. Experienta anterioara in Call Center nu este necesara dar reprezinta un avantaj. Aptitudine de invatare rapida. Capacitate de concentrare.Descrierea jobului Preluarea аpelurilor primitе dе la clienti si аctionarea in concordanta cu solicitarile аcestora Dеservirea cu promptitudine si profеsionalism a fiecarui client Monitorizarea la distanta a instalatiilor frigorifice Asigurarea suportului telefonic clientilor si colegilor Program de lucru in 2 ture (12/24-12/48).Beneficii oferite Salarizare atractiva 4.000 ron. Asigurare transport.
UNICOOL INSTALATII FRIG SRL

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități profesionale, unde poți să te integrezi într-o echipă dinamică, tânără și profesionistă?Dacă răspunsul este afirmativ, te invităm să faci parte din echipa noastră!Căutăm persoane dinamice pentru poziția de operator Call Center. Nu cerem experiență anterioară, ci doar entuziasm, o atitudine pozitivă și abilități solide de comunicare și lucru în echipă!Descrierea jobului Ce căutăm: Persoană comunicativă, proactivă și dornică să învețe lucruri noi; Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; Capacitate de atenție și ascultare activă; Orientare către soluționarea problemelor clienților; Empatie; Cunoștințe minime de calculator.Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și condiții stabile de muncă; Salariu fix, plus bonusuri în funcție de performanțe, plus premii; Traininguri specializate; Program full-time (L-J- 09:00 - 17:00/ V- 09.00-16:00), și nu, NU este rem
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center Cluj-napoca


Candidatul ideal Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg ? Ce te face potrivit pentru noi ?​​ Esti o persoana dinamca , serioasa , sociabila , perseverenta ? Vrei sa-ti construiesti o cariera pe termen lung ? Principalele tale abilitati sunt in comunicare verbala si scrisa ? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera?Daca ai raspuns afirmativ la toate intrebarile de mai sus atunci esti potrivit pentru noi !Descrierea jobului Promovarea produselor si imaginea companiei; Contactarea potentialilor clienti si mentinerea legaturilor stranse cu acestia.BENEFICII:-Pachet salarial motivant;-Bonusuri in functie de performanta;-Posibilitatea de promovare in functie de rezultatele individuale;-Excursii de 6 ori pe an;-Team buildinguri periodice;-Traininguri de specializare;-Sansa de a lucra intr-o echipa tanara.
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Call Center Manager


Candidatul ideal The ideal candidate has: Communication skills to inform, help, and advise customers clearly and to liaise effectively with other professionals Listening skills to understand exactly what customers require Problem-solving skills Motivational skills and an ability to supervise and lead a team of customer service assistants Creative thinking to come up with new ideas in order to improve customer service standards Organizational and planning skills to develop customer service policies and also to improve our CRM and ticketing softwareDescrierea jobului Your main objective is to:Make sure that the needs of the customers are being satisfied. Your aim is to provide and promote excellent customer service for the annual 17 million visitors, paying special attention to happiness rate, response rate, and also to the complaint handling framework. You'll make sure that service standards are being met, and you'll manage our customer service teams.Responsibilities: Enable the
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Service


Candidatul ideal Cunostinte de limba Engleză Mediu/Avansat;Cunoștinte de limba poloneza, nivel mediu reprezinta un avantajRezistenţă la sarcini repetitive;Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;Foarte bune abilități de organizare și gestionare;Competențe decizionale în situații critice;Orientare către clientul final;Punctualitate, atenţie la detalii, spirit de observaţie dezvoltat;Determinare, seriozitate;Responsabilitate și profesionalism;Deprinderi pentru munca în echipă;Cunoștințe solide de excel;Descrierea jobului Gestionează solicitările primite de la clienți și parteneri prin telefon și e-mail;Intocmirea de comenzi interne si externe.Intocmirea graficelor/tabelelor de livrare.Suport acordat intregii echipe.Organizarea si monitorizarea contractelor aflate in desfasurare .(Valabilitate, termene de livrare, garantii)Asigură trasabilitatea corectă a informațiilor avute în gestiune, fiind mereu conștient de statusul comenzilor și fiind în continuă legătură cu Area Sales Manager-u
BIOMAXIMA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1596 de salarii introduse în Salario: 3447 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With Croatian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Croatian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support With French - Business Travel


Candidatul ideal Requirements:- Very good knowledge of spoken and written French, at least B2+ level;- English communication skills;- Customer-oriented support and advice attitude to ensure customer satisfaction;- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Attention to details;- Good MS Office skills;- High school or Bachelor's degree;Descrierea jobului Responsibilities:The main responsibility of this role is servicing inbound calls from online business travel clients needing website navigation and e-invoicing assistance in making online corporate travel arrangements.- Processing Navigation Support and E-invoicing requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks, received either via calls or emails.- Handling incoming calls for customer servicing activities, providing extraordinary customer service.- Password reset, end to end navigation on the booking tool to create a booking, replicating the c
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Customer Support With Hungarian - Data Annotation Advisor


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience Excellent written and verbal communication skills in Romanian Good English skills Good MS Office skills Excellent customer service skills High motivation and enthusiastic approach Self-organized Planning and prioritization skills Effective decision making Knowledge and experience with measuring and improving customer satisfaction and loyalty across broad functional areas and diverse geographies Familiarity with ticketing systems Life experience to apply to managing situations Early adopter of technology Dependable, reliable, and able to perform duties with minimum supervision.Descrierea jobului Reviewing and annotating data based on provided guidelines and criteria. Ensuring accuracy and consistency in data labeling and annotation. Identifying and resolving discrepancies or ambiguities in data annotations. Collaborating with team members to maintain high-quality annotated datasets. Adhering to project deadlines and q
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Support Analyst


Candidatul ideal We are looking for a Customer Support Analyst to join our growing team in Cluj.If you’re an enthusiastic person, passionate about games, and in search of fresh and challenging work experience, this is a great opportunity to uplift your career in a smart, fast-paced business environment.Required Skills and Experience Fluent in spoken and written English Focus on Customer Experience Ability to collect and analyze information, problem-solve, and make decisions Passion for games Any previous experience in customer-facing positions is beneficial Experience with Zendesk, Jira, Confluence is a bonus, but not requiredDescrierea jobului Key Tasks & Responsibilities Represent the first point of contact and face of the company for high-priority players Handle, solve, and investigate user-reported issues in detail Adapt existing workflows and processes to our evolving title portfolio Serve as a two-way information funnel between players and the company Monitor, summarize and repor
STUDIO FIREFLY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 673 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Customer Support Agent Italian Speakers - On Site - Cluj


Candidatul ideal CustomerSupport agent ITALIAN SPEAKERS - ON SITE - CLUJDescrierea jobului CustomerSupport agent ITALIAN SPEAKERS - ON SITE - CLUJ
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Customer Service - Limba Italiana


Candidatul ideal Requisiti richiesti: Liceo Scientifico, Diploma di Ragioneria (AMF) Forte motivazione e determinazione al raggiungimento degli obiettivi; Attitudine al team-work e dal problem solving; Determinati e intraprendenti; Buone doti comunicative, empatia, ascolto e mediazione; Flessibilità oraria.Cerințe: Liceul Economic, diploma de contabilitate; Motivatie puternica si determinare in atingerea obiectivelor; Aptitudini pentru munca in echipa si rezolvarea problemelor; Determinat si plin de resurse; Bune abilitati de comunicare, empatie, ascultare si mediere; Flexibilitate orara.Descrierea jobului L'attività:Le risorse, inserite nell'ufficio dedicato al Customer Care, si occuperanno di: Fornire assistenza alla clientela tramite telefono e/o e-mail; Verificare lo stato dei pagamenti; Inviare al cliente la documentazione richiesta (es. fatture e/o note di credito) Gestire i reclami; Aggiornare i dati nel gestionale aziendali.L'offerta: Contratto di lavoro a tempo det
GERI.​RO EAST SRL

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a new colleague in our Cluj-Napoca team, to help us guarantee a positive customer experience, through quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will by able to assist customers at any stage of their orders, as well as to pro-actively solve any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book and takes actions in order to anticipate issues / satisfy the request of the customer (wi
EMERSON SRL

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a Customer Service Representative with German, based in our office within Cluj-Napoca, Cluj, to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing. Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will ensure quick and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order, as well as on pro-actively solving any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland). If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed; * Provide a daily follow up of the order
EMERSON SRL

Ofiter Colectare Debite- Call Center Improvement Credit


Candidatul ideal Daca ai competente si abilitati sociale, capacitate de adaptare, capacitate buna de comunicare, ambitie, motivare, buna organizare a muncii, te asteptam in echipa noastra!Cerinte post: Abilitati de comunicare / relationare, spirit de echipa; Cunostinte bune de operare a calculatorului si o buna cunoastere a pachetului MS Office; Cunostinte medii de limbi straine (engleza); Experienta intr-un post similar reprezinta avantaj.Descrierea jobului Descrierea Jobului: Initierea de apeluri telefonice, catre debitori/ girantii acestora/ angajatorii acestora (daca este cazul) in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia; Adaptarea strategiei privind fiecare client in parte, pe baza analizei situatiei debitorului, a garantiilor si a asteptarilor viitoare; Analizarea situatiei sumelor achitate de catre debitori; Pastrarea confidentialitatii lucrarilor efectuate si informatiilor gestionate.Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva;
BANCA TRANSILVANIA SA

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Customer Service Spec.​ Fara Experienta/​ Student/​ Engleza


Candidatul ideal Compania Ferro are doua pozitii deschise de Customer service specialist, una in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3), iar cealalta in Cluj Napoca.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Fara experienta sau minim 6 luni experinta pe un post similar; De preferat experienta pe zona de comert international/ logistica; Cunostinte despre produsele de instalatii si sanitare – reprezinta un avantaj; Studii superioare; Abilitati excelente de comunicare, organizare si administrare; Capacitate de a invata rapid si adaptabilitate; Atentie la detalii, implicare, asumarea responsabilitatilor si proactivitate; Abilitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita; Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa; Cunostinte de operare intr-un sistem tip ERP; Cunostinte operare MS Office (Excel avansat); Engleza avansatDescrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face p
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Customer Service Representative - Italian - Cluj Napoca


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have:Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as good comprehension skillsAble to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc)Curious about how streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) worksEnsures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection StandardsA basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc)The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitudeThe drive to be successful and contribute to the success of othersPreferably have experience with working in a customer service environmentDescrierea jobului IF You Love:Providing great customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chatGetting to the right resoluti
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 46 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.