Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2798 Locuri de Munca Sales manager - Joburi Sales manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2798 Locuri de Munca Sales manager - Joburi Sales manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal About the job:Firma Silcar, producatoare de ferestre si usi din tamplarie PVC si aluminiu angajeaza Area Sales Manager.Judetele pentru care se cauta Manageri zonali sunt: Salaj, Mures, Cluj, Alba, Bistrita, Suceava, Maramures si Bihor.Candidatul ideal are: Studii medii sau superioare in domeniul tehnic; Experienta in vanzarile B2B (reprezinta avantaj vanzari produse PVC); Abilitatea de a intelege si a acumula informatii tehnice (schite, componente ferestre si usi PVC); Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere; Disponibilitate la deplasari pentru a acoperi judetele din portofoliu; Permis de conducere categoria B - obligatoriu; Cunoasterea unei limbi straine reprezinta un avantaj: Italiana, franceza, englezaOfertă: Salariul fix, motivant si tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta; Echipament de lucru - laptop si telefon; Masina pentru deplasari; Contract de munca pe perioada nedeterminata cu program de lucru de luni pana vineri.Descrierea jobul
SILCAR WINDOWS&DOORS INTERNATIONA
Candidatul ideal Candidatul IdealDacă activitățile de vânzare şi negociere sunt provocatoare pentru tine, dacă ești o persoană energică și pragmatică, cu abilități de planificare, organizare și disponibilă de a efectua deplasări zilnice pentru atingerea obiectivelor de vânzări, atunci ești coechipierul pe care îl căutăm pentru clientul nostru.Experiența în domeniul vânzărilor de produse tehnice către revânzători și cunoștințele de operare PC pot constitui un avantaj.Ne îndreptăm atenția către candidatul cu potențial, care va fi atent selecționat, beneficiind de o pregătire ulterioară graduală în centrele din țara ale clientului. Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: promovarea și vânzarea gamei de produse din portofoliu; administrarea eficientă și dezvoltarea portofoliului actual de clienți din zona arondată; urmărirea derulării corecte a contractelor și încasărilor; monitorizarea concurenței din zona de Sud-Est a țării.Beneficiile tale vor fi: pachet salarial format din par
APT NEW BUSINESS SOLUTIONS
Candidatul ideal A University degree in Economics, Sales and Marketing or Business Studies is preferred.Fluency in Romanian and English.Experience in Electric retail (Sales of MDA is considered an advantage).Good understanding of the Romanian retail market – local & international retailers.Proven experience in integrating of marketing and sales strategies.Excellent problem-solving and analytical skills regarding the interpretation of sales performance and market trend information.Willingness and desire for training and self-improvement.Excellent verbal and written communication skills.Willingness for intensive travel in and out of the country (roughly 75 % of the time)A valid and clear driver’s license.Energetic, self-initiative and motivated person.Descrierea jobului General Summary: Planning, managing and controlling all activities in a specific region or sales channel in Romania. Ensure growth in the sales volume and achieving the KPI’s. Identifies objectives, strategies and action
LIEBHERR-ROMANIA
Candidatul ideal The successful applicant will have a good understanding of sales analysis, market research and sales forecasting, and preferably a good understanding of plastic products and technologies. Also s/he should be able to demonstrate the following:Education, work experience, skills and competencies required: Bachelor Master’s degree in Business Administration / Sales and Marketing. 3-5 years of experience in a similar position. Customer Relations experience. Market & Technologies. Pipeline Management. Sales Forecasting. Sales closing. Business development. Computer Skills (MS Office) and ERP Knowledge (SAP). Knowledge of English.Descrierea jobului We now have the opportunity for a new vacancy of Sales Manager to join Plastipak Romanian team based in Urlati as well as to become the member of the European Sales Team.The key focus of this position is to manage the sales process, provide support to customers and identify new business opportunities.Key Responsibilities: Identify
PLASTIPAK ROMANIA
Candidatul ideal Nagyváradi irodába Vezető munkatársat keresünk aki 8 órában tulajdonosi szemlélettel irányitja, segiti ellenőrzi az irodában és Home Office-ban dolgozó értékesitő Operátorok munkáját!!!Descrierea jobului Alapkövetelmény-perfekt Magyar és Román nyelvtudás- értékesitési tapasztalat (még jobb ha telefonos értékesitési tapasztalat is van)-előnyben részesülnek a marketinges multtal esetleg végzettséggel rendelkezőkJelentkezni magyarul a következő telefonszámon lehet: +36 70 881 0341
IDEAL VISION PLUS
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Persoană organizată, cu spirit de inițiativă, proactivă, care știe să prioritizeze;- Autocontrol, stăpanire de sine, inteligență emoțională ridicată, rezistentă la stres;- Experiență minim 3 ani în vânzarea echipamentelor de protecție individuală (EIP) și de lucru;- Cunoștințe aprofundate de tehnica vânzării, negocierii, ofertării, achiziționării, promovării și de marketing;- Cunostințe avansate de limba engleză;- Operare calculator (MS Office) nivel avansat (Excel, Word, PowerPoint);- Permis de conducere, cat. B;- Constituie avantaj: cursuri de vanzări, negociere, management și cunostințe de utilizare a sistemului de Achiziții Publice – SICAP;- Disponibil pentru deplasări interne în interes de serviciu; Descrierea jobului Responsabilități:- Prezintă, promovează și vinde produsele/serviciile firmei și identifică oportunitățile de creștere a volumului de vânzări și a portofoliului de clienți.- Dezvoltă portofoliul de clienți, prin identi
CESS PLUS SOLUTIONS
Candidatul ideal DDS Diagnostic este prima companie 100% romaneasca dedicata inovarii in domeniul diagnosticului in vitro. Identificăm, dezvoltăm, producem și comercializăm cele mai performante soluții de diagnosticare și testare rapidă, pentru spitale, clinici și laboratoare medicale.Fondată în anul 2002, compania s-a concentrat de la început pe cercetarea, dezvoltarea, fabricarea și comercializarea celor mai performante soluții de diagnosticare și testare rapidă, pentru spitale, clinici și laboratoare medicale.Produsele companiei sunt folosite în prezent în peste 300 de laboratoare medicale din spitale si clinici publice sau private și sunt fabricate în conformitate cu Directiva 98/79/CE, transpusă în HG 798 din 3 iulie 2003, prezentând totodată autorizație de punere pe piață emisă de Ministerul Sănătății din România – Agenția Națională a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale.Pentru ca ne dezvoltam echipa de vanzari la nivel national cautam colegi care sa ne ajute sa marim portof
DDS DIAGNOSTIC
Candidatul ideal - Experienta cel putin 3 ani in domeniul vanzarilor de materiale de constructii/amenajari interioare constituie un avantaj;- Inclinatie catre munca de teren;- Permis de conducere categoria B;- Abilitati de comunicare, negociere si dezvoltare a relatiilor interpersonale;- Persoana organizata, perseverenta si persuasiva;- Disponibilitate pentru asimilare de informatii noi;- Orientare catre rezultate, corectitudine si punctualitate;- Abilitati de planificare si optimizare a activitatilor zilnice specifice vanzarii;Descrierea jobului RESPONSABILITATILE JOBULUI :- Formarea, dezvoltarea si gestionarea eficienta a portofoliului de clienti pe zona alocata;- Atingerea obiectivelor de vanzari si incasari stabilite;- Cunoasterea, promovarea si comercializarea produselor companiei;- Negocierea si gestionarea contractelor cu clientii firmei;- Intocmirea rapoartelor de vanzari si incasari;BENEFICII :- SALARIU FIX MOTIVANT, comision in functie de livrarea ciferelor targetate lunar;-
Confidenţial
Candidatul ideal Suntem în căutarea a 2 colegi pe postul de Area Sales Manager pentru Slatina/Craiova, Buzau/Ploiesti. Comunici eficient: exprimi idei in mod clar si elocvent dar poti ajusta discursul la situatie si audienta;​ Cunosti piata: intelegi in detalii fine piata in care activezi, tendintele si ce o influenteaza, stii sa prioritizezi actiunile in consecinta; Identifici si formulezi clar nevoia Clientului: Esti capabil sa creezi valoare pentru Client prin identificarea, clarificarea si prioritizarea nevoilor acestuia Formulezi si prezinti solutii: creezi valoare “win-win” pentru Client, prin oferirea dе solutii potrivite nevoilor si prin prezentarea acestora intr-un mod transparent si convingator Esti de incredere si castigi increderea: ai abilitatea dе a conduce o conversatie dе business in directia dorita Auto cunoastere si auto dezvoltare: esti capabil sa iti atingi targeturile si sa te integrezi in echipa prin intelegerea emotiilor proprii si ale celorlalti, precum si prin
SAROM IMPEX
Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (de preferabil studii economice) Experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar intr-o pozitie de vanzari Cunostinte solide a tuturor produselor bancare Cunostinte aprofundate si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismuluiAlte competențe necesare: Abilitati de vanzare si negociere Abilitati exceptionale de comunicare si relationare Abilitatea de a lucra independent Abilitatea de a planifica, organiza si prioritiza sarcinile utilizand resursele intr-un mod efficient Abilitatea de a lucra sub presiune Atitudine pozitiva, constructiva si proactiva Spirit de echipa Orietantarea spre rezultate Fluenta in limba engleza Cunostinte PCDescrierea jobului Despre echipa: In echipa noastra, comunicarea eficienta, transparenta si increderea sunt valorile pe care ne bazam in fiecare zi si care ne aju
UNICREDIT BANK
Candidatul ideal Ce cautam la viitorul Coleg? Capacitate de analiza,sinteza si luare a deciziilor, rezolvare de probleme si setare de priorităţi; Excelente abilităţi de comunicare , prezentare, negociere, planificare, organizare, monitorizare; Aptitudini organizatorice, iniţiativă, flexibilitate; Studii superioare finalizate, cu diploma de licenta;. Corectitudine, loialitate,seriozitate, perseverenta Structurat, disciplinat si proactive; Spirit de echipa; Cunostinte operare PC si Smartphone; Domiciliul stabil in regiunea specificata, ( jud.BT, NT, IS,SV,VS,GL- pentru NE , respectiv CT, BR, GL, BZ, IL CL -pentru EST) Permis de conducere categoria B de minim 2 ani. Disponibilitate pentru deplasare in arie Experienta de minimum 3 ani in vanzari ( fmcg/carte ) Capacitate de analiza, sinteza si prioritizare, Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor, Gandire pozitiva, orientare spre rezultate, initiativa, Cunoasterea pietei din zona alocata,Descrierea jobului Descriere
BOOKIDZ SOLUTIONS
Candidatul ideal experienta relevanta in vanzari (experienta in vanzarile de publicitate si media constituie avantaj) abilitati de negociere si vanzari foarte bune abilitati de comunicare si networking orientare puternica spre client; maturitate si independenta, buna organizare; abilitatea de a urmari si de a raporta activitatea; abilitati de comunicare si abilitati interpersonale excelente; orientare catre rezultat; analitic cunostinte bune de limba engleza si MS OfficeDescrierea jobului sa identifice clienti noi dezvoltarea si implementarea sistematica a activitatilor de vanzare sa maximizeze oportunitatile de vanzari realizeaza prezentarea produselor si serviciior companiei potentialilor clienti asigura client service pentru portofoliul de clienti participa la diferite evenimente cu scopul de a consolida si dezvolta portofoliul de clienti
MEDIATRUST ROMANIA
Candidatul ideal AREA SALES MANAGER - Sud-Est ( BZ, GL, BR, TL, CT, CL, IL)Est (IS, SV, BT, BC, VS)Sud (AG, PH.B.IF.DJ,OT.VL)Candidatul ideal:- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic- experiență de minim 3 ani în vânzări consultative B2B- abilitati reale de comunicare si negociere- capacitate de a planifica si organiza activitatile la nivel regional- permis de conducere categoria B- cunostinte de limba engleza si de operare PC (Microsoft Office, ERP)- domiciliul in unul din urmatoarele orase: - Tulcea, Galati pentru Sud-Est - Iasi, Neamt sau Bacau pentru Est - Arges pentru SudDescrierea jobului Responsabilitati principale:- extinderea si dezvoltarea pietei regionale prin implementarea strategiei de vanzari a companiei- prospectarea continua a pietei in scopul identificarii unor noi oportunitati de business si a extinderii portofoliului actual de clienti- planificarea si efectuarea vizitelor la clienti, în conformitate cu obiectivele agreeate- identificarea nevoilor clientilo
PLASMASERV
Candidatul ideal Requirements: 5+ years of professional experience in sales with successful track record in FMCG Proven experience in coordinating a sales team in FMCG environment as Sales Supervisor or Area Sales Manager Experience in multinational companies will be a plus University degree – Economic / Technical Knowledge and experience of the traditional trade and modern trade channels commercial approach, trends, processes and procedures English: advanced PC skills: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) Clean driving license B category Profile oriented to field work (80% field, 20% administration) Strong verbal and written communication skills Able to build strong relationships with key customers in the allocated area Confident; dynamic personality with “hands-on” approach Correctness; attention; calm; promptitude; kindness; moral integrity Customer service orientated People management skills Strong negotiations skills Structured and organized person Open minded, learning capabilitie
TCHIBO BRANDS
Candidatul ideal Sigma CVM is inviting you to join the company and its team as Area Sales Manager.Requirements:- Relevant Technical University degree is preferred- Proven agricultural machines and equipment sales- Advances technical knowledge about agricultural machines and equipment- Customer focused, strong negotiation and communication skills- Advanced skill in anticipating client needs- IT proficiency (ERP, MS Office package, etc)Descrierea jobului Responsibilities:- Promotes, presents and sells agri machines and equipment sold by the Company, in accordance with the standards and commercial policies of the Company- Establishes meetings with clients and maintains permanent contact with clients in the area for which he is responsible- Provides business advice to customers on the purchase of products sold by the Company- Collaborates closely with the company's departments to complete the sales- Proposes and participates in actions to promote the Company's offers (demonstration
SIGMA CVM ROMANIA
Candidatul ideal Studii medii sau superioareMinim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts/ Traditional Trade, in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare/ congelare.Cunoastere a pachetului Office;Carnet de conducere categoria B;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Rezistenta la presiune si termene limita;Spirit de echipa.Descrierea jobului ASM Bucuresti - 3 posturiResponsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor tip IKA si TT din zona alocata; asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor/ contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu (redactare, semnare, inregistrare in baza de date etc.);Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual (ex.: volume, conditii comerciale, plan livrari, term
AAYLEX ONE COCORICO
Candidatul ideal Studii superioare finalizare Limba germana nivel avansat (minim B1) Experienta in vanzari si/sau ofertare in special in mediul B2B. Persoana deschisa si cu un bun spirit de organizare. Gandire analitica. Capacitatea de a dezvolta relații de afaceri pe termen lung în o manieră etică si profesionala. Spirit de echipa Carnet de conducere cat BDescrierea jobului Responsabiltăți: Derularea intensiva a procesului de vanzare (identificarea de noi clienti si solutii, contactare, ofertare, negociere, promovare); Identificarea si dezvoltarea de noi oportunitati de afaceri in vederea realizarii extinderii afacerii sau pentru a genera noi parteneriate sau colaborari pe piață; Menținerea unei bune comunicări și colaborări cu colegii și colaboratorii (din Germania); Participarea la intalniri periodice pentru recrutare; Gestionarea termenelor stabilite pentru colaboratori; Identificarea și definirea de noi strategii interne de afaceri în vederea dezvoltarii proiectelor; Participarea
KRAFTMARIE SERVICES
Candidatul ideal Due to growth of thе interest and clients base , we are looking for new colleagues for thе position of Sales Manager with Russian and English knowledge.We consider perfect candidates should:1. Have clear and confident speech in Russian and English language.2. Be able to conduct phone conversation with clients.3. Have desire to learn and earn.4. Have analytical skills. We do not only speak on thе phone, but we also analyze client’s work.Descrierea jobului Your job will includе:1. Conduct phonе convеrsation with аlrеаdy еxisting cliеnts.2. Sеll products of thе compаnies.3. Anаlyzе client’s аctions.What do we offer:1. Dynаmic work еnvironmеnt in а growing intеrnational compаny.2. Professionаl аnd pеrsonаl dеvеlopment.3. Attrаctive and very compеtitivе salаry. Wе offer fix salаry and bonuses for sales and performance.Average salary within 2-3 months 700-1000 EUR. After 6 months the salary can be increased based on the results.4. Well-equipped and modern office near a main
WORK POINT S.​R.​L
Candidatul ideal SALES CONSULTANT/ OPTOMETRISTConceptul OptyU apartine culturii de inalta performanta care este intotdeauna in continua dezvoltare, plina de satisfactii si de oportunitati interesante.Oamenii nostril sunt inteligenti,distractiv, frumosi,inspirationali si au o obsesie pentru dezvoltatrea lor si lumea fashion-medical.Urmarim cele mai recente tenditii si ne mandrim sa stim ce este potrivit pentru fiecare pacient si client care ajunge in locatiile OptyU.Avem o misiune importanta de a indetifica stilul,formele care arata cel mai bine si de a permite oamenilor sa priveasca cu claritate si a se bucure de frumusetea vietii in toate formele ei.Echipa OptyU traieste si respira pentru a crea valoare exceptionala in viata clientilor, oferind servicii legendare si ochilor de inalta calitate ,perfect lucrati, depasind asteptarile clientilor nostril.OptyU este destinatia principala pentru toate nevoile de vedere,dar si soare.Descrierea jobului BeneficiiAsigurare de sanitateReducere de
TARCEA OPTIC
Candidatul ideal EMPLOYMENT full timeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg S.R.L. RomaCONTACT PERSON Marta KotLOCATION CraiovaWE ARE LOOKING FOR A minimum of 5 years leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Successful completion of higher academic or business qualification, preferably in the field of economics or management Excellent knowledge of the current retail market and competitive market position Strong customer and service orientation High level of commitment, initiative and a hands-on approach Organisational and analytical skills as well as strategic thinking Excellent English language skills - German language skills are an added advantage Flexibility in terms of location is a mustDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Managing a Peek & Cloppenburg store, with direct responsibility for overall sales performance, turnover, merchandise range & sales optimisation Leading and coordinating the various sales departments, including Visual Mer
MediaCom Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2798 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.