Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

462 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

462 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Servicii Clienti | Limba Rusa (telemuncă)


Candidatul ideal NE-AR PLĂCEA SA NE CUNOAȘTEM, DACĂ: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Deții abilități dе comunicare și claritate în exprimare în limba română și limba rusă; Te poți adapta la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Îți place să lucrezi în echipă, dar și individual; Prezinți deschidеrе și interes în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului CUM VA ARĂTA O ZI LA LOCUL DE MUNCĂ? Vei prelua diverse solicitări prin chat / telefon / e-mail; Vei oferi suport atât în limba rusă, cât și română; Vei oferi suport partenerilor și clienților, respectând procedurile și fluxurile specifice proiectului; Vei nota și actualiza în aplicația internă informațiile obținute; Participi la traininguri de specialitate care te ajută să înveți și să te dezvolți.CE IȚI OFERIM? Program în ture de 8 ore pe zi, într-un interval 24/7, 5 zile din 7 distribuite de luni până duminică; Training de start-up plătit și traininguri de dezvoltare profesională;
VALORIS CENTER SRL

Operator facturare magazin online


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Cautam colaga pentru locatia din Complex Smart Expo Flora, Voluntari, IF.(care sa locuiasca in zona sa in apropiere) Candidatul Ideal:- 80 la suta din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice. Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline. Descrierea jobului:Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana. Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Ma
Hausberg Romania SRL

Online dealer - lb engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Vrei sa faci parte dintr-o companie globală de top? Nu este necesara experienta! Suntem in cautare activa de persoane comunicative, dornice de a experimenta ceva inedit.Companie de top, premiata, lider în furnizarea de conținut în industria jocurilor de noroc, angajează URGENT personal!! Locatie: Zona Liberty Mall, Bucuresti;Casino online - activitate online, nu se interactioneaza direct cu jucatorii, dar este necesara prezenta la sediul companiei, unde se lucreaza; Post disponibil:Online Dealer ENGLEZA, nivel conversationalsau una dintre limbile Italian/Ukrainian/Russian/Thai/Indonesian/Vietnamese Aplica acum si primeste un bonus de 300 EURO NET, la finalul perioadei de probă!  Beneficii salariale:0-3 months: 3000 Ron NET- salariu de baza3-9 months: 3722 Ron Ron NET- salariu de baza9+ months: 4280 Ron Ron NET- salariu de baza La salariul de baza se aplica urmatoarele beneficii:-BONUS LUNAR DE PERFORMANTA (pana la 3000 lei/luna)-300 euro bonus NET la finalizarea perioadei de probă
SOFIAND ABC SRL

Work From Home/​operator Customer Care/​lb.​ Italiana


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi de acasa?Vrei sa castigi in conformitate cu capacitatile tale de munca?Vorbesti lb. italiana?Full Time / Part TimeKonecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi.Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!Alatura-te echipei noastre! Poti lucra din orice zona a Romaniei! Cerinte: Limba italiana la nivel mediu-avansat; Conexiune stabila la internet; Conostinte minime de operare PC; Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil; Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Descrierea jobului ​Oferim: Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time; Orar de munca flexibil cu posibilitatea de a lucra in ture; Salariu compus din parte fixa si parte variabila in functie de performantele fiecarui operator; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Posibilit
COMDATA SERVICE SRL

Back Office Support With Japanese (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with Japanese & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium level of Japanese and English Experience with Japanese culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos/
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Back Office Support With German (work From Home)


Candidatul ideal We are hiring for an amazing, "out of the box" experience: join us as a Content Moderator with German & English! You will be working in a new team serving our global client, a world-leading social media platform that allows users to create and browse videos.What we expect: Medium (B1/B2) level of German and English Experience with German culture and slang will be considered a plus Experience within data annotation/ labeling-related fields will be considered a plus Availability to work full-time rotating shifts, 08:00 - 22:00, Monday - Friday Work from home, anywhere in Romania Great attention to details Strong time management skills and motivation to exceed expectations Desire to work in a fast-paced environment Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction Strong self-organization, decision making and analytical abilitiesDescrierea jobului Your daily responsibilities as a Content Moderator will include: Reviewing videos and judging videos
CALLPOINT NEW EUROPE SRL

Ügyfélszolgalati Munkatárs,​ Home Office!


Candidatul ideal Jó magyar nyelvű kommunikációs készségek:- Céltudatosság, proaktívitás- Pontos és határozott fellépés- Csapatszellem- Stressztűrő képesség--Ügyfélorientált, türelmes és nyitott személyiségDescrierea jobului Főbb feladatok:- Meglévő és leendő ügyfelek részéről érkező bejövő hívások kezelése- Ügyfelek bejelentéseinek beazonosítása- Gyors probléma felismerés és a megfelelő megoldás megtalálása- Megoldás vagy eszkaláció az illetékes osztály felé- Az ügyféllel folytatott beszélgetés rögzítése nyilvántartási rendszerünkbenElőnyök:- Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat- Fejlődési lehetőségek- Kiemelkedő alapbér és teljesítmény arányos jutalék, versenyképes juttatási csomag- Felkészítő szakmai tréning minden alkalmazottunk részére- Teljes home office lehetőség azoknak a jelentkezőknek akik nem Csíkszeredában élnek, csíkszeredai jelentkezőinknek pedig irodai munkalehetőséget biztosítunk*
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Agent Telesales - Hibrid/​remote


Candidatul ideal Suntem SARTO bespoke, cel mai cool atelier de ținute formale sau casual pe comandă, ce servisează cei mai importanți oameni de business din România și Europa. Căutăm o colegă/un coleg energic/ă și deschis/ă către noi provocări, care să fie pasionat/ă de fashion și sa prezinte produsele companiei potențialilor clienți. Iti vor fi de ajutor:• Capacitatea dе ascultare si comunicare• Deschidere și atenție catre client• Abilităţi de vânzare şi negociere• Cunostinte dе lucru cu calculatorul (MS Office)• Motivație pentru creșterea venitului prin vânzări• Limba engleză nivel minim B2.Descrierea jobului -Contacteaza potențialii clientii pentru a identifica nevoile acestora si pentru a propune solutii corespunzatoare-Promoveaza produsele companiei, punand accent pe avantajele si beneficiilor acestora-Colecteaza feedback de la clienti in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor oferite-Răspunde cu încredere la orice întrebare sau obiecție venită de la clienți Experiență anterio
SARTO MADE TO MEASURE SRL

Agent Call Center Full/​part Time - Italiana (work From Home)


Candidatul ideal Vorbesti la un nivel avansat limba Italiana?Ne marim echipa!Cerem:- Cunostinte operare pc;- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil;- Punctualitate, spirit dе echipa, persoana empatica si creativa.Nu este necesara experienta in call center.Nu avem limita dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!Descrierea jobului - Primirеa/gеstionаre dе apeluri;- Inregistrarеа intеrаctiunii cu cliеntul in sistеmelе еxistente;- Identificarеа celеi mаi bunе si rаpide metode dе rеzolvare;- Indeplinirea obiectivelor.Oferim:- Contract dе munca cu salariu fix;- Tichete dе masa;- Bonusuri in functie dе performanta;- Asigurare medicala privata;- Beneficii- Training specializat.
GLOBAL REMOTE SERVICES SRL

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Specialist marketing onlineResponsabilități:- Realizează planificarea comunicării online;- Realizează campaniile planificate gestionând încadrarea în buget;- Realizează campanii newsletter;- Realizează campanii Profitshare;- Creează conținut relevant pentru platformele e-commerce sau brand;- Optimizează SEO pe platformele e-commerce sau brand;- Analizează rezultatele campaniilor și efectuează corecții;- Analizează piața și propune campanii;- Realizează conținut text sau grafic pentru produse, campanii, etc.;- Colaborează cu e-commerce și IT pentru activitatea de promovare, promoții, mentenanțe,platforme e-commerce.Cerințe:- Studii superioare;- Abilități foarte bune operare PC;- Experiență în Digital Marketing, Meta Business Manager, AdWords, Analytics, Profitshare,Mailchimp, etc.;- Experiență SEO;- Photoshop;- Experiență în e-commerce constituie avantaj;- Creativitate;- Limba engleză avansat.Activitatea se desfășoară la sediul companiei în Curtea de Argeș/ București.De
FUCHS CONDIMENTE RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Vanzari Magazin Online


Candidatul ideal Cerinte:- absolvent al unei facultati cu profil marketing (constituie un avantaj);- experienta in vanzari/vanzari online/exploatare;- cunoasterea unei limbi straine (engleza) poate constitui un avantaj;- cunostinte marketing si promovare produs;- cunostinte operare PC (MS Office);- excelente abilitati de organizare si planificare, comunicare interpersonale, capacitate de coordonare, dinamism, flexibilitate, initiativa, spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati:- Responsabil pentru gestionarea eficientă a comenzilor de la primire până la livrare.- Asigurarea unui serviciu excepțional clienților, răspunzând la întrebările și soluționând problemele acestora.- Analiza cererilor clienților și pregătirea ofertelor personalizate.- Dezvoltarea zonei de marketplace.- Gestionarea platformelor de marketplace active.- Inițiativa în propunerea de dezvoltare și extindere a prezenței noastre pe noi platforme de marketplace.Oferta (bonusuri, beneficii):- post permanent de t
EURO VIAL LIGHTING SRL

Advisor With English - Remote


Candidatul ideal Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi• Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului Advisor with English (remote) - Braila,Ialomita,Calarasi-Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL

Customer Adviser - Remote


Candidatul ideal Customer CareResponsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși î
EMAG

Junior Content Specialist Departament Online


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre pasionate de mobilier si design interior și fii parte din procesul de creare a unei experiențe de cumpărare online excepționale!Suntem în căutarea unui coleg entuziast și dornic de învățare pentru a se alătura echipei noastre ca Junior Content Specialist. Dacă îți place să jonglezi cu cuvintele, ești atent la detalii și îți dorești să faci primii pași în lumea captivantă a conținutului online pentru mobilier, acesta este rolul perfect pentru tine!Descrierea jobului Ce vei face:- Scrii descrieri magice pentru produsele noastre de mobilier, aducându-le la viață pentru clienții noștri online.- Actualizezi constant prețurile și disponibilitatea produselor, asigurându-te că informațiile sunt mereu la zi.- Colaborezi cu echipa noastră de marketing pentru a crea conținut captivant și original.- Ai grijă ca informațiile despre produse să fie precise și complete, pentru a oferi o experiență de cumpărare fără cusur.- Te implici activ în colectarea feed
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Online Marketing Junior Account Manager


Candidatul ideal - Fluent in English- Strong communication and negotiation skills - written and verbal- Experience in account management, customer support or sales will be benefical ascpect- Team playerDescrierea jobului The Account Manager is responsible for managing the promotional efforts for our brand and the daily basis operations of the affiliate program, including relations with affiliates, networks and partners. He/she will work closely with our fellow team members in order to ensure maximum effectiveness of the affiliate program and to increase the brand awareness.Key Responsibilities- Identify and recruit new affiliates/partners to promote our brand- Negotiate and manage agreements and commission structures for affiliate partnerships- Track, manage and optimize existing affiliate partnerships via marketing tools- Synchronize with graphic designers in order to create appealing visual content for various promotions- Improve brand awareness online - create appealing content for
CLEVER MOTION S.​R.​L.​

Customer Service Representative Italiana - Lucrezi De Acasa!


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Customer Service Representatives with ITALIAN - working from home!IF You are / You have: Fluent in ITALIAN Able to listen, connect and solve problems of our customers Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all customers by phone and chat Getting to the right resolution with every call so members can get back to streaming A fast-paced and team-based international work environment Interacting with all types of people from all over the world Learning new things every day
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

German Customer Support - Work From Home (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate has:- An advanced level of German (min. B2)- Mid to advanced level of English- Secondary school education / University degree- Problem solving skills - Strong interpersonal skills- Customer focused- Good PC operating skillsDescrierea jobului Job DescriptionProvides telephone and email support to customers, answering their pre- and post-sales queries in German using the platform provided.Escalates issues to the appropriate departments in English and/or German language. Benefits include- Full work equipment- Company paid training - Ongoing mentoring and support from relevant departments - Above market salary package - Working as part of a multinational team and the opportunity to progress within the Company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Head Of Partnerships Management - Remote,​ Romania


Candidatul ideal DontPayFull is searching for а dedicated Executive Manager for our super-talented Partnerships Manager Team, to manage and grow our relationships with the major affiliate networks, affiliate managers, store owners and advertising partners. The role is a leadership role at the department level, as well as an executive role at the project level. As such, you will be expected within 3-6 months to take on a leading role on engagements and management of project team members and contribute to business development efforts where possible, alongside with your own project responsibilities.Within your role, you will Own partnership roadmap, with a focus on identifying new opportunities to expand our products' reach and drive incremental monetization; Own all elements of the partnership life cycle: scoping of opportunities, identifying potential partners, framing of value, structuring deals, negotiating agreements, implementation and optimization, while helping the Partnership
DONTPAYFULL SRL

Accounts Payable Specialist With German Remote


Candidatul ideal Required Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Main responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 462 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.