Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

272 Locuri de Munca xerox - Joburi xerox

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

272 Locuri de Munca xerox - Joburi xerox

Cauta printr-o varietate mare de joburi xerox si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Sunt apreciati candidatii care au aptitudini pentru acest job si dau dovada de seriozitate, implicare in activitate, dorinta de perfectionareDescrierea jobului Cunostinte PC, Office, CorelDraw (avantaj)Indemanare, manualitate,atentie la detalii, in activitati precum operarea masinilor de print precum si finisarilor (laminare, taiere , caserare, indosariere )Constituie un avantaj capacitatea de a interactiona adecvat cu clientiiSalariu corespunzator pentru cei care dau dovada de implicare
EXPRESS COPY
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba viziune artistica si sa stie sa foloseasca programele dе editare grafica.Cautam o persoana muncitoare, responsabila si care sa stie sa interactioneze cu clientii.Experienta in domeniu constituie un avantaj.Salariul va fi negociat in functie dе nivelul dе experienta si programul dе lucru si poate creste progresiv in functie dе performantele angajatului.Descrierea jobului Jobul prеsupunе crearea de grаficа, mаchеtare si print pеntru mаteriаle publicitare (flyеre, pliаnte, bаnnere, casete luminoаsе, еtc.). Totodata, angajatul trebuie sa preia comenzile si sa interactioneze cu clientii pentru a duce comanda la bun sfarsit.
HAPPY CENTER
Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:- Bune abilitati numerice;- Skill-uri PC si MS Office (excel);- Experienta anterioara de lucru cu documente, date si numere (reprezinta un avantaj);- Liceu/facultate profil real (mate-info, stiinte ale naturii, contabilitate etc);- Persoana organizata, atenta la detalii, cu simt de raspundere si responsabila.Descrierea jobului Responsabilitati:- Efectueaza toate incasarile si platile in numerar;- Verifica documentele justificative decontate;- Asigura numerarul necesar decontarilor;- Opereaza documente in sistemele de gestiune( Breeze, MC);- Coordoneaza livratorii, le stabileste rutele de livrare, comenzile si incaseaza banii de la ei ulterior;- Verifica comenzile sa fie complete, etichetate si ambalate corect;- Face distributia preparatelor pe comenzi.Beneficii:- Salariu net: 2500 - 3000 (in functie de experienta si cunostinte);- Bonuri de masa in valoare de 400 lei/luna.Program: 5 zile/saptamana in intervalele orare 07:00 - 16:00 sau 06:00
TRICKSHOT
Candidatul ideal Aptitudini de operare calculator, în special MS Office Excel; Persoana responsabila si organizata; Putere de concentrare și atenție sporită la detalii; Domiciliul in municipiul Turda sau împrejurimi;Descrierea jobului Căutăm o colegă sau un coleg pe funcția de „Operator introducere date”, pentru sediul din Turda cu program de lucru part-time (4 ore).Programul de 4 ore poate fi la alegere, în intervalul orar 8:00-17:00, de Luni până Vineri.Aplicația in care se va lucra este de tip ERP, moderna si cu interfata flexibila.Se va pune la dispoziție proceduri si training acolo unde va fi necesar.Activitatea principala este de verificare si introducere date de pe documente electronice si fizice cu atentie si acuratete.Oferim:Pachet salarial atractiv in raport cu cunostiintele si rezultatele obtinute;Bonuri de masa;Contract de muncă pe o perioada nedeterminată dupa trecerea perioadei de proba.Alte beneficii, care vor fi discutate la interviu.
NUEVO CONSTRUCT
Candidatul ideal ​MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, recruteaza Operator pentru introducerea si validarea in calculator a datelor specifice in laborator.Profil candidat:- rapiditate in operare pe calculator si atentie la detalii;- disponibilitate la munca repetitiva;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- abilitatea de a mentine o buna relatie cu clientii de pe Medicina Muncii.Descrierea jobului Responsabilitati:- efectuarea programarilor clientilor nostri;- introducerea in sistemul informatic, conform instructiunilor, a dosarelor, implicit datelor, comunicate de medic;- identificarea si corectarea erorile de scriere;- sortarea si arhivarea electronica a documentelor medicale, impreuna cu medicul de Medicina Muncii;- organizarea terenurilor de Medicina Muncii pentru portofoliul corporate.Beneficii:- un loc de munca stabil intr-o companie de top, lider al pietei private de servicii medicale;- abonament de servici
MedLife
Candidatul ideal - Studii medii;- Experienta pe un post similar;- Experienta in domeniul asigurarilor – constituie avantaj;- Cunostinte/abilitati in domeniul operational;- Bune abilitati dе lucru in Excel;- Cunostinte si experienta in lucrul cu sisteme informatice financiar-contabile - avantaj;- Cunostinte si experienta in lucrul cu sisteme informatice din domeniul asigurarilor - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- Verifica, opereaza si actualizeaza bazele de date, cu informatii aferente poliţelor de asigurări non-viaţă;- Identifica şi sesizeaza erorile apărute în bazele de date pentru politele de asigurari non-viata alocate;- Asigura colaborarea cu alte departamente (contabilitate, vanzari etc) dupa caz pentru rezolvarea neconcordanţelor între încasări şi bazele de date şi eliminarea erorilor ce pot apărea la operarea poliţelor;- Ofera suport in utilizarea portalului operational si urmareste obtinerea clarificarilor la problemele semnalate in portalul operational in vederea
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal Cunostinte de operare PC nivel avansat, cunoastere programe Microsoft OfficeAbilitati de lucrul in echipa,Atentie la detalii si analiza a situatiilor, perseverentaCapacitatea de a rezolva in timp util problemele aparuteCapacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limitaPersoana optimista si comunicativaLimbi straine: engleza constituie avantajDescrierea jobului Scanarea documentelor si urmarirea scadentelor documentelor scanateReceptionarea, verificarea si inregistrarea in sistemul informatic a datelor primite.Organizarea activitatii zilnice privind preluarea si introducerea datelor in sistemele informatice.Beneficii:Salariu atractivTichete de masaAsiguram transport din OradeaAbonament de servicii medicaleCafea si ceai din partea casei
TRANSMEC RO
Candidatul ideal Prezenti constant in TOP , Business Division Group , intareste relatia de parteneriat cu ORANGE Romania, prin extinderea echipei de vanzari cat si cea de suport Back Office.Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim, si cand sarbatorim reusitele.Stim sa creem lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba de relatiile cu cei din jur.Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj.Daca si tu simti si actionezi la fel, atunci hai cu noi !Nu uita sa pui in “bagaj”!Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 1 an – avantaj;Abilitatile excelente de comunicare si vanzare consultativa;Bunele abilitati de negociere si persuasiune;Modul de gandire orientat spre client;Capacitatea de planificare si organizare;Atitudinea pozitiva si proactivitatea;Spiritul de echipa;Atitudine prietenoasaCUNOSTINTE TEMEINICE DE CALCULATOR . PACHET OFFICE.Descrierea j
BUSINESS DIVISION GROUP
Descrierea jobului Candidatul ideal:Cautam o persoana cu experienta in contabilitate de minimum 1 an si/sau studii in domeniu, cu excelente abilitati de organizare, orientata catre detalii/cifre, meticuloasa, capabila sa invete rapid aplicatii diferite. Responsabilitati:Introducerea la timp si corecta a documentelor de contabilitate primara (facturi, bonuri fiscale, deconturi etc.) in aplicatii de contabilitate; Respectarea procedurilor de lucru; Invatarea activa si permanenta in vederea adaptarii la procesele si procedurile specifice. Iti oferim:Sistem de munca hibrid (de la birou si de acasa in regim de telemunca);Salariu motivant;Mediu de lucru profesionist;Lucrul intr-o companie recunoscuta la nivel international;Atmosfera pozitiva si un mediu de lucru placut;
EUROANSWER
Candidatul ideal * Studii medii/superioare de contabilitate primara;* Cunostinte de operare PC - MS Office;* Orientare catre eficienta, initiativa personala, capacitate de organizare, atentie la detalii si o gandire analitica, abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.Descrierea jobului * Primeste actele care stau la baza achizitiei deseurilor si verifica corectitudinea intocmirii acestora (aviz de expeditie,formulare de transport, factura fiscala sau buletin de identitate in cazul persoanelor fizice). In cazul in care constata deficiente in completarea lor le restituie pentru corectare sau completarea datelor lipsa.* Efectueaza cantarirea mijlocului de transport al deseurilor in toate ipostazele (plin, gol, cantariri partiale). In cazul cantaririlor partiale elibereaza catre magazii spre completare, bonul de inregistrare a sortimentelor pe calitati si stabileste prin cantariri repetate cantitatile din fiecare sortiment.* Elibereaza bonul d
REMATHOLDING CO SRL
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si capacitate de a lucra in echipa;- Atentie la detalii si meticulozitate;- Bune cunostinte de operare calculator - MSOffice;- Abilități de învăţare activă, exprimare verbală fluentă-Atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- Rezistenta la munca repetitiva;- Emite facturi si alte documente de livrare in sistemul informatic catre clientii companiei;- Opereaza retururi la facturile emise, conform documentelor justificative in sistemul informatic; Descrierea jobului Introducerea datelor in sistemele proprii.Beneficii:- Salariu fix net - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;- mediu de lucru placut, colegial- stabilitate profesionala si siguranta financiara pe termen lung- posibilitate de dezvoltare personala si profesionala- tichete de masa
OPTIC PARTNER
Candidatul ideal Candidatul ideal: abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbală; persoană cu cunoștințe operare PC de nivel mediu (în special utilizarea programului Excel) seriozitate și atenție sporită la detalii; persoană ușor adaptabilă la schimbări, activități noi; cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel mediu); abilități bune de prioritizare și organizare a sarcinilor primite; persoană deschisă și entuziasmată să învețe lucruri noi;Descrierea jobului Descriere job: Preluarea documentelor de la clienți și îndosarierea acestora; Preluare date din program de contabilitate și introducerea acestora în soft de acces; Preluare informații din documente fizice și introducerea acestora în soft; Generare facturi pe baza informațiilor primite; Întocmirea unor situații centralizate în programul Excel lunar; Arhivare documente specifice;Beneficii: Salariu motivant; Full Acces la sala de fitness;
METCHIM
Candidatul ideal Suntem o companie in plina ascensiune si cautam o persoana vorbitoare de limba germana la nivel mediu, atenta la detalii si implicata in munca pe care o desfasoara.Candidatii pe care ii selectam pentru interviu trebuie sa fie interesati de un job stabil, cel putin pe termen mediu si sa aiba urmatoarele abilitati:- Limba germana (citit) la nivel mediu- Studii superioare in curs sau terminate- Viteza in operarea PC-ului- Rigurozitate si atentie la detalii- Responsabilitatea atingerii obiectivelor cantitative si calitativeDescrierea jobului Jobul consta in colectarea de date online, prelucrarea lor si integrarea ulterioara in diferite platforme software. Se lucreaza pe diverse proiecte pentru clienti din spatiul german. Se asigura training complet.Volumul de munca este de 8 ore pe zi. Programul de lucru este flexibil, putandu-se adapta in functie de disponibilitatea colegilor nostri. Jobul este ideal pentru studenti, masteranzi sau tineri absolventi, programul de munca pu
S.​C.​ PRO BUSINESS COMMUNICATION SERVICES SRL
Candidatul ideal persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii abilități de prioritizare și organizare a sarcinilor capacitate de adaptare la munca în echipăDescrierea jobului Atribuții:- înregistrare și operare zilnică documente primare: facturi, registru de casă, producție- participă la inventar, operează liste de inventariere- verifică corectitudinea stocurilorSe ofera:- salariu fix, tichete de masă- training de pregătire și suport în desfășurarea activității- program de lucru: 08.30-17.00
BRIO GROUP
Candidatul ideal - cunostinte Excel;- atentie la detalii;- responsabilitate;Descrierea jobului -Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie/expeditie/mutatii interne efectuate;-Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic;-Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător.
FM ROMANIA SRL
Candidatul ideal Știai cât de important este să faci parte dintr-o echipă entuziastă? Ți-ar plăcea să te dezvolți profesional, alături de colegi super? Dacă îți place să socializezi și să îi ajuți pe cei din jurul tău, deschide un nou capitol în viața ta și trimite-ne CV-ul! Hai să ne cunoaștem!Despre tine: Ești o persoană calmă, deschisă, responsabilă și punctuală; Ai abilități dе comunicare și claritate în exprimare; Ești adaptabil la diverse tipologii dе oameni, fie ei clienți sau colegi; Ești deschis în ceea ce privește dezvoltarea ta.Descrierea jobului Cum va arata ziua ta:În prima parte a zilei: Activitate de tip back-office: analizezi, verifici și te ocupi de introducerea si prelucrarea datelor pe suport electronic; Introduci datele în aplicațiile interne specifice; Verifici corectitudinea datelor introduse.În a doua parte a zilei: Preiei apelurile venite din partea clienților; Oferi suport telefonic posesorilor de carduri de tichete de masă; Oferi informații si ajutor pentru di
VALORIS CENTER
Candidatul ideal Cautam persoana pentru biroul din Cumpana, Jud.Constanta! Ne dorim sa fie o persoana optimista, comunicativa, orientata catre client, care sa ne intregeasca echipa.Ideal ar fi sa locuiasca in Cumpana sau in apropiere.Descrierea jobului DESCRIERE JOB & RESPONSABILITATI: Suport clienti (telefonic, email, etc.) in Romana + Engleza Preluare si pregatire comenzi Receptie marfa si Organizare depozit Contabilitate primaraABILITATI DORITE: Sa cunoasca operare computer (Pachet Office, browsing internet) Limba Engleza - buna comunicare scrisa si vorbita O buna cunoastere a gramaticii si ortografiei limbii Romane pentru o comunicare placuta si fluenta Voce placuta pentru suport telefonic clientiBENEFICII OFERITE: Salariu negociat la interviu Bonuri de masa Bonus lunar de performanta Program Luni-Vineri 08:30-17:00 (pauza masa 12:00-12:30) Sarbatori legale libere Concediu de odihna acordat conform dispozitiilor legale
BOCANE ACCESORIES
Candidatul ideal Cerinte:- Abilitati organizatorice si de prioritizare a sarcinilor;- Persoana ordonata, responsabila, atenta la detalii;- Isi desfasoara activitatea pe santierele organizate ale Angajatorului;- Cunostinte de MS Office;- Experienta într-o funcţie similarăDescrierea jobului Responsabilitati specifice activitatii:• sa introduca datele in calculator in conformitate cu datele din facturi• sa selecteze si sa verifice datele inainte de a le introduce in calculator• organizarea activitatii zilnice privind preluarea si introducerea datelor in sistemele informatice• intelegerea si respectarea instructiunilor de lucru• sa asigure buna functionare si intretinerea a echipamentelor cu care lucreaza
NOVUM BUSINESS INVEST SRL
Candidatul ideal Candidatul ideal Este un om organizat, care vine cu dorinţa dе a intra într-o echipă care are în vedere zi dе zi să îndeplinească targetul, si să contribuie la planul mai mare al companiei. Se poate integra fără prea mari dificultăţi într-un colectiv deja format. Consideră că i se potriveşte o muncă cu caracter repetitiv. Este dispus să facă și muncă fizică (nu foarte solicitantă). Nu este nevoie dе experienţă anterioară, important e să vii cu dorinţa să ajuţi firma să atingă obiectivele. Tot ce e nevoie să ştii te învăţăm noi, important e ca tu să ai baza: caracterul, corectitudinea, spiritul organizat, dorinţa dе apartenenţă la echipă. Vii cu promisiunea că ştim să apreciem şi să răsplătim oamenii care îşi fac bine treaba.Descrierea jobului Sediul nostru se află pe strada Mașina de Pâine, nr 49-51, la 5 minute de staţia de metrou Obor.Responsabilităţile acestui rol sunt următoarele: Vei prelua cărţile de lа raft conform comenzilor de pe sitе. Vei împacheta colete pen
PRINTRE CARTI
Candidatul ideal Serios, ambitios, om de echipa. Limba engleza scris obligatoriu.Descrierea jobului Introducere si procesare date, monitorizare, munca in echipa, posibilitati de avansare.
M&A BOA SERVICES
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 272 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.