Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
P

asistenți medicali generaliști, registratori medicali - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 lună în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Constanta
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:





Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta Expira in 2025-05-21

Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii judetene

Categorie


Functie contractualaAnunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


Nr. 24198 din 15.04.2025


ANUNT


In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta scoate la concurs urmatoarele posturi vacante:


Asistent medical generalist PL

Sectia clinica ATI 1 post

Sectia clinica pediatrie 2 posturi

Compartiment hematologie 1 post

Sectia clinica chirurgie cardiovasculara 1 post


Asistent medical generalist principal PL

Sectia clinica ATI - Anestezie 1 post

Sectia clinica chirugie generala I 1 post

Sectia clinica nefrologie 1 post

Sectia neonatologie TI 1 post

Centrul de hemodializa 1 post

Laborator explorari functionale 1 post


Asistent medical generalist principal SSD

Sectia chirugie generala II 1 post


Asistent medical generalist principal S

Sectia clinica ATI 1 post


Registrator medical

Laborator de recuperare , medicina fizica si balneologie

Str. Stefan cel Mare, nr. 133 1 post

Spitalizare de zi 1 post


Registrator medical principal

SESM Neonatologie 1 post


Conditii generale de participare la concurs:

a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d) are capacitate deplina de exercitiu;

e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;


Conditii specifice de participare:


* asistent medical generalist PL

- diploma de scoala sanitara postliceala sau prin echivalare conform HG 797/1997;

- 6 luni vechime ca asistent medical generalist.


* asistent medical generalist principal PL

- diploma de scoala sanitara postliceala sau prin echivalare conform HG 797/1997;

- 5 ani vechime ca asistent medical generalist;

- certificat grad principal.


- asistent medical generalist principal PL - Laborator Explorari Functionale

- competente in tehnici EEG

- adeverinta care sa ateste experienta in efectuarea EEG cel putin 1 an


- asistent medical generalist principal PL - Centrul de hemodializa

- diploma de scoala sanitara postliceala sau prin echivalare conform HG 797/1997;

- experienta de 5 ani vechime ca asistent medical generalist in hemodializa

- certificat grad principal.

.

* asistent medical generalist principal SSD

- diploma absolvire SSD

- 5 ani vechime ca asistent medical generalist;

- certificat grad principal.


* asistent medical generalist principal S

- diploma licenta asistent medical generalist

- 5 ani vechime ca asistent medical generalist;

- certificat grad principal.


* registrator medical

- diploma de studii medii;

- 6 luni vechime in activitate.


* registrator medical principal

- diploma de studii medii;

- 4 ani vechime ca registrator medical.


Dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele acte :

a) formular de inscriere la concurs, conform Anexa nr.1;

b) declaratie de consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2

c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;

d) certificat de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz - copie;

e) certificat de nastere - copie;

f) documente care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copie;

g) carnetul de munca, adeverintele eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare - copie;

h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;

i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii) - original;

j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - original;

k) curriculum vitae, model comun european;

l) asigurare raspundere civila (pentru asistenti medicali) - copie;

m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenti medicali) - copie;

n) adeverinta OAMGMAMR (pentru asistentii medicali) - original;

o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;

p) chitanta plata taxa concurs - original;

q) actele vor fi indosariate intr-un dosar cu sina in ordinea enumerata in anunt.


Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel :


pana la data de 21.05.2025 - ora 1200 - depunere dosare concurs


23.05.2025 ora 1000 - selectie dosare


26.05.2025 ora 1000 - afisare rezultate selectie dosare


pana la data de 27.05.2025 ora 1000 - depunere contestatii la rezultatele selectiei dosarelor


28.05.2025 - ora 1000 solutionare contestatii selectie dosare


28.05.2025 ora 1400 - comunicare rezultate contestatii selectie dosare


29.05.2025 - depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa ( a se citi NOTA)


02.06.2025 - ora 1000 - proba scrisa


03.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba scrisa


pana la data 04.06.2025 - ora 1000 - depunere contestatii proba scrisa


05.06.2025 - ora 1000 solutionare contestatii proba scrisa


06.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate contestatii proba scrisa


10.06.2025 - ora 1000 - interviu


11.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba interviu


pana la data 12.06.2025 ora 1000 - depunere contestatii proba interviu


13.06.2025 - ora 1000 - solutionare contestatii proba interviu


13.06.2025 - ora 1200 - afisare rezultate contestatii proba interviu


13.06.2025 - ora 1400 - afisare rezultate finale


Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel :

* pana la data de 21.05.2025 - ora 1200 - depunere dosare concurs

* 26.05.2025 ora 1000 - selectie dosare

* 27.05.2025 ora 1000 - afisare rezultate selectie dosare

* pana la data de 28.05.2025 ora 1000 - depunere contestatii la rezultatele selectiei dosarelor

* 29.05.2025 - ora 1000 solutionare contestatii selectie dosare

* 30.05.2025 ora 1000 - comunicare rezultate contestatii selectie dosare

* 02.06.2025 - ora 1000 - proba scrisa

* 03.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba scrisa

* pana la data 04.06.2025 - ora 1000 - depunere contestatii proba scrisa

* 05.06.2025 - ora 1000 solutionare contestatii proba scrisa

* 06.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate contestatii proba scrisa

* 10.06.2025 - ora 1000 - interviu

* 11.06.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba interviu

* pana la data 12.06.2025 ora 1000 - depunere contestatii proba interviu

* 13.06.2025 - ora 1000 - solutionare contestatii proba interviu

* 13.06.2025 - ora 1200 - afisare rezultate contestatii proba interviu

13.06.2025 - ora 1400 - afisare rezultate finale


Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanta - REGISTRATURA unitatii.


BIBLIOGRAFIE ASISTENT MEDICAL GENERALIST


(1) Prof. Dr. Marcean Crin: "Tratat de ingrijiri medicale pentru asistenti medicali generalisti"; volumul I, volumul II, volumul III, Editura Univesitara Carol Davila Bucuresti, 2001

(2) Lucretia Titirca: Urgente medico-chirurgicale -Sinteze-Editura medicala, Bucuresti 2006

(3) Corneliu Borundel: Medicina interna pentru cadre medii-Editura All - Editia aIVa rev. 2009

(4) Legea nr.46/2003 privind drepturile pacientului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 51 din 29 ianuarie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

(5) Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobata prin Legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare;

(6) Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii generale nationale a Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania nr. 2 / 9 iulie 2009, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 560 din 12 august 2009 cu modificarile si completarile ulterioare;

(7) Ordinul ministrului sanatatii nr.1226 / 03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012 cu modificarile si completarile ulterioare;

(8) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1142/ 03 octombrie 2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenti medicali generalisti, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013 cu modificarile si completarile ulterioare;

(9) Ordinul nr. 1.761/14 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 882 din 14 septembrie 2021, cu modificarile si completarile ulterioare;

(10) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1101/30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicali in unitatile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare;

(11) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1410/12 decembrie 2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1009/15 decembrie 2016, cu modificarile si completarile ulterioare;


BIBLIOGRAFIE REGISTRATOR MEDICAL


1) Ordinul nr. 1782/2006 privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi;

2) Ordinul nr. 641/2021 privind aprobarea regulilor de confirmare din punctul de vedere al datelor clinice si medicale la nivel de pacient pentru cazurile spitalizate in regim de spitalizare continua si de zi, precum si a metodologiei de evaluare a cazurilor neconfirmate din punctul de vedere al datelor clinice si medicale pentru care se solicita reconfirmarea;

3) Legea nr. 46/2003 - Legea drepturilor pacientului;

4) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003

5) Legea nr. 95/2006 - privind reforma in domeniul sanatatii

Titlul VII - spitale

Titlul VIII - capitolul II Sectiunea 1 - persoanele asigurate

- dovada calitatii de asigurat

6) OMS 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitati sanitare.

7) ECDL/Certificat de competente digitale: Utilizarea computerului, Instrumente online, Editare text, Calcul tabelar








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: asistenți medicali generaliști, registratori medicali - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.