P

Secretar (anunț rectificat) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Hunedoara
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Gurasada, judetul Hunedoara Expira in 2025-12-15
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Anuntul a fost rectificat de institutia angajatoare conform documentului atasat mai jos


ANUNT RECTIFICAT


Avand in vedere prevederile Hotararii Guvernului Romaniei Nr. 1336 din 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, modificata si completata prin H.G. 1027 / 2014.


SCOALA GIMNAZIALA GURASADA
organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant:


DENUMIREA POSTULUI: 0,50 post secretar, perioada nedeterminata
NIVELUL POSTULUI: executie
GRADUL/TREAPTA PROFESIONALA: secretar - I, studii superioare
STRUCTURA: personal didactic auxiliar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore/zi, 20 ore/saptamana
PERIOADA: nedeterminata


A. CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE la concurs:


Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B. CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:


a) studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
b) vechime in specialitatea exercitarii functiei minim 6 ani si 6 luni
c) cunostinte de operare PC, Microsoft Word, Excel, Internet


C. Concursul consta in proba scrisa, proba practica si interviu;
Organizarea si desfasurarea concursului va avea loc la sediul SCOLII GIMNAZIALA GURASADA, LOC. GURASADA, NR. 116, JUD. HUNEDOARA


D. ORGANIZAREA CONCURSULUI
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:


NR. CRT. Etapele concursului Data/perioada Hg 1336/2022
1. Publicarea anuntului 2.12.2025
2. Depunerea dosarelor fizic sau pe adresa de e mail 3-15.12.2025 interval orar 9-12 [email protected]
Art. 34
3. Selectia dosarelor 15.12.2025, ora 13-14 Art. 36 (1)
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 15.12.2025, ora 15 Art. 37 (1)
5. Depunerea contestatiilor privind selectia
dosarelor 16.12.2025, intre orele 8-12 Art. 53
6. Solutionarea contestatiilor,
rezultatelor dupa contestatii afisarea 16.12.2025 , ora 14 Art. 54 (1)
7. Proba scrisa 17.12.2025, ora 09-11 Art. 38
8. Afisarea rezultatelor probei scrise 17.12.2025, ora 14 Art. 47 (3)
9. Depunerea contestatiilor dupa proba scrisa 18.11.2025, intre orele 8-12 Art. 53
10. Solutionarea contestatiilor,
rezultatelor dupa contestatii afisarea 19.11.2025, ora 14 Art. 54 (3)
Punctajul minim este de 50 puncte
pentru a participa la urmatoarele probe
11. Proba practica 22.12.2025, ora 10-12 Art. 39-40
12. Afisarea rezultatelor probei practice 22.12.2025, ora 14 Art. 47 (3)
13. Depunerea contestatiilor dupa practica proba 22.12.2025, intre orele 14-15 Art. 53
14. Solutionarea contestatiilor, rezultatelor dupa contestatii afisarea 22.12.2025, ora 14 Art. 54 (3)
Punctajul minim este de 50 puncte pentru a participa la interviu
15. Interviu 23.12.2025, ora 10-12 Art. 41
16. Afisarea rezultatelor la interviu 23.12.2025, ora 14 Art. 47 (3)
17. Depunerea contestatiilor dupa interviu 23.12.2025, intre orele 14-15 Art. 53
18. Solutionarea contestatiilor,
rezultatelor dupa contestatii afisarea 23.12.2025, ora 16 Art. 54 (3)
19. Afisarea rezultatelor finale 24.12.2025, ora 12 Art. 47 (7)
Proba scrisa consta in testarea cunostintelor candidatului conform bibliografiei; Durata probei - 2 ore
Proba practica consta in testarea cunostintelor de operare pe calculator pentru postul de secretar; timp de lucru - 1 ora
Proba de interviu - in cadrul acestei probe se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor (abilitati si cunostinte impuse de fisa postului, capacitatea de analiza si sinteza, motivatia candidatului, comportamentul in situatiile de criza , initiativa si creativitate)
Sunt declarati admisi la proba scrisa/practica/interviu candidatii care au obtinut minim 50 puncte din maxim de 100 puncte/proba.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, practica si interviu.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face in ziua finalizarii probei.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa, respective interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si probei practice, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor se face prin afisare la sediul SCOLII GIMNAZIALE GURASADA , LOC. REEA, NR.116, JUD. HUNEDOARA


E. DOSARUL DE CONCURS
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in perioada 03.15-12.12.2025, - (in intervalul orar 8-12) la sediul SCOLII GIMNAZIALE GURASADA , LOC. GURASADA, NR.116, JUD. HUNEDOARA, telefon 0254648334
* DOSARUL DE CONCURS VA CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE:
a) cerere de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
* Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
* In cazul in care candidatul depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarant admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a complete dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
* Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
* Nu se accepta depunerea de dosare incomplete


F. TEMATICA:
1. Aspecte privind organizarea sistemului de invatamant preuniversitar
2. Asigurarea fluxului informational al documentelor
3. Regimul actelor de studii
4. Dosarul personal al angajatului
5. Acordarea burselor si a altor ajutoare sociale pentru elevi
6. Arhivarea si circuitul documentelor
7. Contractul colectiv de munca
8. Drepturi si obligatii ale salariatului
9. Operare pe calculator si utilizarea softurilor specifice postului (Word, Excell, etc)
10. Confidentialitatea datelor


G.BIBLIOGRAFIE:
1. Legea Invatamantului Preuniversitar -198/2023, Tilul I Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar, Tilul III Statutul si cariera personalului didactic;
2. OMEC nr. 5726 /06.08.2024 privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (ROFUIP) actualizat prin OMEC nr .6226/05.09.2025;
3. Regulament nr. 679/27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, GPDR;
4. H.G. nr. 732/2025 privind aprobarea Metodologiei cadru de acordare a burselor;
5. Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordinului 33/2001 privind acordarea de rechizite scolare;
6. OME nr. 4634/10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;
7. Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificari si completari ulterioare.
8. Legea arhivelor nationale nr.16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
9. HG 905/2017 privind Registrul General de Evidenta a Salariatilor;
10. HG 295/2025 privind REGES;
11. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificari si completari ulterioare.
12. Ordinul nr. 7930/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat


Relatii suplimentare se obtin la secretariatul SCOLII GIMNAZIALA GURASADA , LOC. GURASADA, NR.116, JUD. HUNEDOARA, e-mail [email protected], telefon 0254648334.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Secretar (anunț rectificat) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts